Delivery
Pickup
Outdoor
Die besten Restaurants mit Italienisches restaurant Essen in Koblenz
16 Restaurants im GastroRanking
Delivery
Pickup
Outdoor
429 Stellungnahmen zu 1 Websites
We ate there with our child yesterday, but the restaurant is rather unsuitable for families with small children. The high chairs aren't particularly comfortable and overall it was quite uncomfortable - cool and drafty. The service was OK, the chef was nice, but the concept is more similar to Vapiano, with self-service. Unfortunately, the quality of the food didn't convince us: the pasta wasn't a highlight in terms of taste and the price is in no relation to our favorite Italian restaurant. Particularly disappointing: Even though pizza was on the menu, it could no longer be ordered.
654 Stellungnahmen zu 2 Websites
Prinzipiell eckeres Essen, aber der Service mehr als eine Katastrophe. Das ganze Problem, wir wollten gerne unser Gutscheinheft in Anspruch nehmen. Dies bei der telefonischen Reservierung erwähnt, hieß es plötzlich, wir müssten mit sehr langer Wartezeit aufs Essen rechnen Vom Mitarbeiter an einen schönen Tisch geleitet, wurden wir als erstes einmal von der Chefin persönlich umgesetzt an den Tisch neben dem Toiletteneingang ("Sie sind die mit dem Gutscheinheft?) der andere Tisch, an den wir zuerst geleitet wurden, dann blieb den Rest des Abends frei....)..Als nächstes wurde schnell die Tageskarte vom Tisch genommen, das Angebot würde nicht zum Angebot des Gutscheinheftes zählen (Pizza/Pasta nach Wahl!). Als nächstes kam dann der Chef persönlich um uns mitzuteilen, dass sowohl Panna Cotta als auch Zabaglione als Dessert nicht zur Verfügung stünde. Das Essen war dann in Ordnung, obwohl wir doch Recht viel verwelkten Rucola von unserer Vorspeise sammelten und die Nachspeise eher nicht selbstgemacht und auch kein Highlight war. Fazit: uns wurde sehr klar vermittelt, dass die Inanspruchnahme des Gutscheinheftes eher nicht erwünscht ist ( Gutschein beinhaltet 3 Gängemenü für 2 Personen für "nur" 59 Euro), die Auswahl der Speisen sehr reduziert war. (der welke Rucola nur Zufall?), etc. Wir haben für 2 Personen doch den recht stolzen Preis von 75 Euro bezahlt und waren sehr erstaunt vom unprofessionellen Service (hauptsächlich durch die Chefin persönlich), zudem wir durch das Gutscheinheft sowieso nicht deutlich etwas gespart hatten. Angemerkt sei noch, dass sich einige Spinnen an unserem Tisch von der Lampe in der sie ihr Spinnennetz bewohnten, "abseilten", darüber hätten wir aber noch hinwegsehen können.... Wir werden das nächste Mal ein anderes Restaurant wählen.
191 Stellungnahmen zu 2 Websites
Very nice service, good food and great atmosphere
171 Stellungnahmen zu 2 Websites
We always enjoy eating here. Classically good dishes, even if the menu unfortunately stays the same for a long time. Good wines, great recommendations. Great cozy atmosphere and friendly service
172 Stellungnahmen zu 2 Websites
Very attentive and friendly service. Pizza, pasta, ... all very good, great rump steak. And here is the delicious, crispy pizza bread with herb butter before eating 😋👌
1746 Stellungnahmen zu 2 Websites
I can't rate the food because we couldn't even sit down. The place was almost full, and several tables had “reserved” signs on them. I was with my wife and our two small children. The owner of the place told us we would have to wait about 20 minutes, which didn't bother us much. A group of six adults came after us, also without a reservation, and in a minute they were given one of the reserved tables that we had not been offered. We were told that these tables were not for four but for more people, but there were other tables with four people. Discriminatory treatment, maybe because we are foreigners, maybe because we came with two children… I don't know, because at that moment we left there and will never come back. I can't rate the food because we didn't even get to sit down. The place was almost full, and there were several tables with 'reserved' signs. I was with my wife and our two small kids. The owner of the place told us we had to wait about 20 minutes, and we didn't mind. A group of six adults arrived after us, also without a reservation, and in a minute they were given one of the reserved tables that we weren't offered. We were told that those tables weren't for four, but for more, yet there were other tables with four people. Discriminatory treatment, perhaps because we are foreigners, perhaps because we came with two children... I don’t know, because at that moment we left and will never return.
4586 Stellungnahmen zu 2 Websites
Leider nur Durchschnitt, unterer Durchschnitt. Das Essen war definitiv nicht schlecht (ich hatte eine Pasta), aber die Portionen hatten am gesamten Tisch eher die Größe wie die der Kindergerichte für einen Preis, den man woanders wohl für "für 2 Personen" Gerichte zahlen würde. Also wer ganz allein einen Happen für den Gaumen sucht und viel Geld loswerden möchte, ist hier richtig. Preis Leistung = 1 Stern Geschmack = 4 Sterne In Summe dafür wohlwollende 3 Sterne.
1188 Stellungnahmen zu 2 Websites
La Gondola is a quasi-formal Italian restaurant...Quasi-formal in that the waiters are all in uniform, but the vibe of the place is very casual. The waiters are cheerful and efficient and seem to be doing 2 things at once. We arrived at 7:00pm for a 7:30pm reservation, and had to wait outside because the restaurant was too crowded, but when 7:30pm came, our table was ready. The meal was a lot of fun and the food was excellent. All in all, an enjoyable experience.
390 Stellungnahmen zu 2 Websites
Hier kann man einen richtig guten Abend verbringen und man hat super leckere italienische Speisen, die man sehr frisch und professionell zubereitet bekommt.
340 Stellungnahmen zu 2 Websites
Excellent cuisine, I was very surprised, I didn't expect this quality there! Delicious wine, it wasn't the last time I was there! Highly recommended as an enrichment for Koblenz.
353 Stellungnahmen zu 2 Websites