Sehr leckeres Essen, Service sehr freundlich und flott. Sehr sauber, und die Portionen sind echt nicht klein, die Qualität der Ente ist hervorstechend! Absolut zu Empfehlen. ❤️🍀
Ich bin auf Empfehlung eines Freundes dorthin gegangen und war seitdem schon mehrmals dort, habe verschiedene Gerichte probiert und alle waren köstlich. Ich schreibe das aus tiefstem Herzen; ich denke, Sie sind definitiv das beste Restaurant in der Gegend.
I'm so glad I took the advice. I highly recommend it.
I came here because of a tip from a competitor's review. It was a stroke of luck. The meat was grilled perfectly, and the bread was nice and fluffy.
The hot sauce could have been hotter. The salad was pickled; I would have preferred it with the onions. But I absolutely recommend it.
A truly wonderful experience, highly recommended! A varied menu, perfectly portioned, and the consistently pleasant service made it feel very relaxed. Thank you for a lovely evening, we'll be back :)
Super leckeres Essen, freundliche Mitarbeiter, schnelle Speisenvorbereitung.
Am besten bei Lieferando bestellen, jedoch kann man auch vor Ort in Freien essen. Optimal für wärmere Jahreszeiten.
I was absolutely thrilled! The food was incredibly delicious, freshly prepared, and beautifully presented. You can immediately tell that the food is cooked with love. The service was outstanding – friendly, attentive, and always with a smile. You simply feel welcome!
I will definitely be back and highly recommend this restaurant. 🍽️👏