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Die besten Restaurants mit Sushi restaurant Essen in Saarland
17 Restaurants im GastroRanking
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222 Stellungnahmen zu 2 Websites
Card payment not possible, you can't see it on the small device, it was only when you got home that you noticed that it had been charged more. The food is very good, but the "greens" are limited to sliced iceberg lettuce and carrots, so nothing particularly Asian, more reminiscent of kebab
192 Stellungnahmen zu 2 Websites
Our favorite sushi shop in the Neunkirchen/St. Wendel. We actually always order to be picked up - which always worked perfectly. Sushi is always fresh and delicious. Recently I was there with two friends for dinner in the restaurant: The food was again very good and freshly prepared. We all had sushi. It was presented/prepared very nicely. Unfortunately, it was noticed that the store is increasingly being used for pick-up and therefore there are fewer trained service staff. The lady behind the counter also helped in the kitchen, which is why we sometimes had to wait a long time to be able to order drinks. Unfortunately, it was almost no longer possible to order dessert (opening hours). Only one other table was occupied. The highlight was when we were politely asked to finally pay because they wanted to close. We had spent almost 20 minutes trying to get the lady behind the counter to notice us so that we could pay. In the future I will continue to order for pickup.
93 Stellungnahmen zu 1 Websites
Ordered yesterday, fast and punctual delivery, tasty but now very expensive... therefore a point deducted.
629 Stellungnahmen zu 1 Websites
Food was really tasty. The restaurant has been remodeled with a new concept so that you can only order items from the menu and not all you can eat. The selection was really great. I was really happy with my ramen, but it took a long time for the food to arrive. We waited almost 2 hours for our food. That was a bit disappointing but otherwise the rest was great.
470 Stellungnahmen zu 1 Websites
We had reserved a table for four and were quickly seated at the first available table when we arrived. This was in the entrance area which was very cold, uncomfortable and uninviting (due to the pick-up situation). I would definitely have expected something different for a reservation and it didn't feel like a visit to a restaurant for us. We waited 10 minutes for the menu and another 20 minutes for our drinks, including jasmine tea, which was difficult. Food arrived after 40 minutes, which was okay in our opinion. All in all, we probably won't come back.
345 Stellungnahmen zu 2 Websites
Habe dort zum letzten Mal bestellt. Ich empfehle jedem, die gesamte Bestellung bei Abholung vor Ort genau zu überprüfen! Extrem schlechte telefonische Erreichbarkeit, Emails werden komplett ignoriert. Zusagen werden nicht eingehalten. Dieses Verhalten ist wahrscheinlich systematisch, denn es ist leicht, Bewertungen zu finden, die dasselbe beschreiben. Die Mitarbeiterin stellte bei unserer letzten Bestellung selbst fest, dass sie vergessen hatte, einen Teil der Bestellung einzupacken. Sie dachte zunächst, sie hätte zwei Gerichte verwechselt, da unsere Bestellung noch da stand und ein Salat für eine andere Bestellung fehlte. Sie rief uns an, als wir noch im Auto auf dem Heimweg waren. Tatsächlich hatte sie die Salate aber nicht vertauscht, sondern gar keinen Salat bei uns eingepackt. Da wir bereits mehr als 10 Kilometer entfernt waren, schlug sie vor, den Betrag von 18,90 Euro sofort per Paypal zurück zu überweisen. Dies haben wir akzeptiert obwohl jemand auf sein Essen verzichten musste. Wieder hin und her zu fahren wäre zeitlich sehr unpassend gewesen. Leider ist diese Rückzahlung aber nie erfolgt! Ich habe 2 Wochen lang, mehrfach täglich den Kontakt gesucht. Telefon geht eigentlich so gut wie nie jemand ran. E-Mail wird vollkommen ignoriert! Beim letzten Telefonat hat uns die Mitarbeiterin erneut versichert, dass der Chef sich umgehend darum kümmert und das Geld zurück überweist. Bis heute laufe ich der Rückzahlung hinterher! Fehler können passieren, aber der Umgang im Nachgang ist unmöglich und unseriös! Wochenlang läuft man seinem Geld nach, wird immer wieder vertröstet bis man letztendlich entnervt aufgibt. Mich hat man dort als Kunden verloren. Kontrolliert wirklich alles vor Ort eingehend! Lasst euch nicht auf Versprechen ein. Oder kauft euer Sushi am Besten gleich bei einem anderen Restaurant. z.B. Buddha Garden in SLS - Picard. Die haben auch sehr gutes Sushi.
439 Stellungnahmen zu 2 Websites
The food is really tasty, but the service could be a bit more attentive and friendly.
15 Stellungnahmen zu 1 Websites
I ordered the inside-out sushi with shrimp, which was really good! As a buyer you can also watch how the sushi is made, which proves again and again how fresh it actually is. You can't complain about the prices because you'll definitely be full. So; If you're in the mood for fresh, very good sushi nearby, you should definitely stop by here!
30 Stellungnahmen zu 1 Websites
Very friendly and cheerful telephone contact, the food was ready for collection on time and was very appetizingly prepared. The teriyaki bowl was very tasty - spicy and a decent portion. The sushi was fresh and good. All in all, highly recommended.
25 Stellungnahmen zu 1 Websites
Soooo beautiful... .... just leave life behind for a day, just live a few adventures.... 😱Food!!!, as almost always in parks😭, the food here is unfortunately very🔎 clear and extremely overpriced 💸....