Das Noka gibt es jetzt ein gutes Jahr.
Wir waren seit Eröffnung das 9 x dort und fühlen uns sehr wohl.
Die Küche ist immernoch Super und der Service sehr aufmerksam und nett.
Da hat nichts ,,nachgelassen".
Bis demnächst.
LG.
Volker & Angelika
We ordered pizza and were very satisfied. The dough was perfect, the toppings fresh and delicious. Delivery was punctual and friendly. We'd gladly order again!
The food was excellent and prepared with great care. I would especially like to commend the very friendly and attentive staff, who made me feel immediately welcome. The ambiance is also very pleasant and inviting. I will gladly return again and again and can highly recommend this restaurant!
Google-Bewertung (5 Sterne)
Heute haben wir in der Alten Schmiede Spagel mit Schnitzel gegessen. War sehr lecker und der Spargel perfekt gekocht – genau richtig auf den Punkt. Die Bedienung war ausgesprochen freundlich und aufmerksam. Zudem absolut faire Preise. Wir gerne wieder!
New owners – new menu – fresh, new spirit – attentive, very friendly hosts. The rump steak couldn't have been better, and our special request for Gorgonzola sauce was no problem – it tasted fantastic! A few more potatoes would have been perfect, but we could have asked for them. The really good grappa (five to choose from!) rounded off the meal perfectly.
A real asset to our neighborhood. Next time, we'll definitely check out the pizza! 😉🎈