5 Sterne für Euch!!! Den Ersten, bekommt Ihr für die TOP-Sauberkeit in Eurem Geschäft. Den Zweiten, für die Frische Eurer Speisen. Den Dritten, bekommt Ihr für Euer freundliches, höfliches und fröhliches Auftreten. Den Vierten, für Eure Flexibilität (was Sonderwünsche betrifft) und den Fünften und allerdicksten Stern, bekommt Ihr von uns, für Euer wirklich superleckeres Essen. Ihr seid die TOP-Adresse in Rehau, wenn der große Hunger schnell, lecker und kostengünstig gestillt werden will. Wir kommen gerne immer wieder. Weiterhin viel Erfolg!!!!!
The sushi here is simply outstanding. The atmosphere is cozy. We had a lovely evening. The food was delicious and artfully presented. The young waitress was very friendly and gave us excellent advice on our menu choices, which we were very happy with. Top-notch.
Ich kann das Chili Paneer wärmstens empfehlen. Die Portion war riesig und der Besitzer war überaus freundlich. Er hat mir sogar noch eine Flasche Cola geschenkt, als ich das Essen abgeholt habe!
Absolutely delicious, every single dish! Croatian and German. There's always something for everyone. (You can also experiment a lot, as all the dishes are prepared to an extremely high standard.) We've always had top-notch quality. You can get a satisfying meal for just €12, with generous portions. And the owner is incredibly friendly. A real hidden gem; you'd never guess the amazing food from the outside. (I've eaten in Michelin-starred restaurants all over Europe, and most of them don't even get the meat cooked to perfection, especially not at this price.) We've been coming here for a few years now and will continue to do so!
Thank you so much!