GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,7

Basierend auf 214 Bewertungen gefunden auf 2 Websites

site_photo4

Nº 1 unter 9 unter Sankt Englmar

Nº 1 von 7 Restaurant unter Sankt Englmar

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..pizza
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle2124.9TripAdvisor24.5

comment_iconStellungnahmen

Diese Pizzaria ist klasse! Meine Pizza war riesig und einfach lecker - tatsächlich die Beste, die ich jemals in einem Restaurant gegessen habe. Diese Pizzen (und das Schokosoufflé mit Vanilleeis) sind für mich definitiv einen Umweg wert. :D

site_logo

Teddy - . 2026-06-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizza war Mega groß. Für normale Menschen würde eine kleine Pizza reichen. Die Bedienung war sehr freundlich. Wir waren mit einer größeren Gruppe vor Ort und es gab keinerlei Probleme.

site_logo

KoDa . 2026-06-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Haben Pizzen bestellt und abgeholt. War sehr sehr lecker! Schmeckt wie im Urlaub 😉 Auch die Größe ist perfekt

site_logo

Escape The Sun . 2026-06-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Service im Rahmen der Möglichkeiten sehr gut. Pizza Note 2-3, war ok hab aber schon einige bessere gegessen. Getränke waren super. Der Fertigsalat aus der Tüte mit einem Dill-essig- Fertigdressing war ersten Note 5 und zweitens null italienisch. Dafür 10€ ist schon happig. Die Pizzapreise sind meines Erachtens auch etwas zu teuer, ist halt ne Touristengegend.

site_logo

Ulle MUC . 2026-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alles hat meine Erwartungen übertroffen, es wird immer meine Lieblingspizzeria bleiben.❤️

site_logo

Alexandra Butnariuc . 2026-05-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mir hat es nicht gescheckt. Und zu wenig Auswahl

site_logo

S M . 2026-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich sag sowas nicht leichtfertig, aber hier hab ich die beste Pizza in meinem Leben gegessen (mehrfach mittlerweile). Der Preis ist oke, und dafür bekommt man eine riesen Pizza, mit frischen Zutaten, perfekt gebacken, in der Mitte dünn, Rand sogar größtenteils essbar für Nichtrandesser, geschmacklich superlecker... einfach top! Und wirklich, ich hab eben eine Rezension gelesen vonwegen es seien kleine Pizzen ... selbst mein Mann wird satt(!) und mein Papa hat nichtmal alles auf einmal geschafft. Jeder der schreibt es sind kleine Pizzen muss das sarkastisch meinen, oder extra klein bestellt haben. 😅 Service war bisher immer supernett, aufmerksam und schnell. Wurd in kürzester Zeit zur Lieblingspizzeria. //Wenn ich einen Wunsch äußern dürfte, wäre es noch toll, eine vegane Käseoption zur Auswahl zu haben, damit auch vegane und laktoseintolerante Menschen in den Pizzagenuss dort kommen können.

site_logo

Theresa Pongratz . 2026-05-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Freundliches Personal, sehr leckere Pizza!

site_logo

Luise Gawor . 2026-05-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super netter Empfang, und die Pizza war der Hammer! Preise auch mehr als in Ordnung. Daneben gibt's ein Waldstück, da kann man sein Essen auch richtig genießen!

site_logo

wioleta Koszwara . 2026-04-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Was bitte sollen diese total überteuerten Preise? Da gehen wir zukünftig nicht mehr hin! Nachtrag: Die Preise bei der Pizza relativieren sich etwas durch die Größe Deshalb haben wir die Bewertung angepasst.

site_logo

Nachhaltig . 2026-04-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gute Pizza zu einem fairen Preis. Und der Service war wirklich sehr nett (sowohl zu uns als auch den Kindern)! Volle Empfehlung!!! Gerne wieder!

site_logo

Nukular Techniker . 2026-04-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizzen sind sehr gut und sehr groß. Leider war es im Restaurant selbst etwas kalt. Man brauchte schon fast Jacken, um dort gemütlich zu essen. Ansonsten jedoch top!

site_logo

Ron Hines . 2026-04-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizzen sind der Hammer! Da reicht es fast, wenn man zu 2. eine bestellt. Ambiente ist leider etwas finster… aber der service top! Wir kommen gerne wieder!

site_logo

Long Toe Chrissi . 2026-03-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizzeria ist ein Muss für jeden, der italienisches Essen liebt! Wir hatten einen Salat Crudo und eine Pizza Diavolo und es war mit so viel Liebe angerichtet. Es schmeckt fantastisch! Einfach super lecker! Wir haben unseren kleinen Ausflug nach Italien genossen! Die Maracujasaft-Schorle schaut aus wie ein Cocktail mit Liebe zubereitet und soooo lecker! Wir kommen wieder! Der Service ist 1A, sehr freundlich, aufmerksam und einfach spitze! Danke für den schönen Aufenthalt und das kulinarische Erlebnis! Garzie mille!

site_logo

Maria Brunner . 2026-03-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Haben uns im Urlaub hier zwei Pizzen geholt und die waren nicht nur groß sondern auch lecker. Quantität und Qualität in einem findet man selten. Preis war auch super 👍🏻 gerne mal wieder, wenn wir in der Gegend sind.

site_logo

David Krieg . 2026-02-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nur ein Stern Abzug, da die Tische so extrem mit Reinigungsmittel gewischt werden, dass es in der Nase beißt.. das Essen war sehr lecker!

site_logo

manuela2180 . 2026-01-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza war im alten Lokal besser. Hat auch gerne mal zu obwohl er regulär offen hätte. Preise sind recht hoch. Gehen lieber in die pizzeria paar Meter weiter

site_logo

Martha Maier . 2026-01-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere Pizza, sehr zu empfehlen auch zum mitnehmen. Sehr nettes Personal. Wir haben Pizza bestellt und konnten sie nach ca. 15-20 Minuten abholen. Super schnell und lecker. Preis Leistung passt.

site_logo

Raphael Schramm . 2025-12-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super gute und nicht unbedingt nötig riesengroße Pizza. Was soll es, den Rest mitnehmen und nochmals super leckere Pizza essen. Der Preis wird durch die Größe angemessen. Die Bedienung war super lieb und freundlich. Trotzdem sie gut zu tun hatte, fragte sie öfter nach, ob alles in Ordnung sei. Obwohl wir einfach vorbei kamen und nicht reserviert haben, bekamen wir Platz am Stammtisch. Es gibt absolut nichts auszusetzen.

site_logo

Kai Leopold . 2025-12-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere Pizza! 🍕🤤 Absolut empfehlenswert! Herzlicher Empfang! Nettes Personal 🫣 Lasst es euch schmecken, um den Rest kümmern sie sich! 💪🏼🙃

site_logo

Paul Trifas . 2025-12-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere Pizza 🍕...sehr nette Bedienung 🧡...wir waren total begeistert 😍 und hätten noch mehr Sterne vergeben 👍🏼

site_logo

M Baier . 2025-12-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere Pizza. Wir haben für eine bestimmte Uhrzeit zum Abholen bestellt. Ging problemlos und war pünktlich fertig. Außerdem wirklich super lecker und enorm groß

site_logo

Jenny J . 2025-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere und große Pizzen. Freundlicher Service. Kommen wieder!

site_logo

Christian Eder . 2025-11-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere Pizzen, sehr liebevoll zubereitet. Sehr nett und freundlich. Kommen gerne wieder.

site_logo

Kai Bär . 2025-09-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere, sehr große Pizza, kleine aber feine Karte, auch kleine (Kinder) Pizza erhältlich. Alles sehr frisch und auch der Service sehr freundlich. Kommen im nächsten Urlaub gerne wieder

site_logo

katrin oesterle . 2025-08-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

einfach nur LECKER und die 40cm stimmen. nur zu empfehlen.

site_logo

Herr Mann . 2025-08-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Spontan haben wir noch einen Platz zu dritt bekommen. Das Essen war frisch, sehr lecker & die Pizza wirklich groß! Danke für den schönen Abend! Falls wir mal wieder in der Gegend sind kommen wir gerne wieder!

site_logo

Annkathrin Gutschmidt . 2025-08-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious pizza, incredibly friendly service, and the portion sizes are very, very generous. We'd love to come back.

site_logo

Daniela Emmrich . 2025-08-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Small restaurant with very tasty pizza.

site_logo

Paul S. . 2025-08-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We had a very good meal, and the service was extremely friendly. One point deducted because the menu is quite brief. The pizza was delicious, crispy thanks to the thin crust, and huge.

site_logo

Moe Ller . 2025-08-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizzeria Cattaro impresses with delicious pizzas, crispy bases, and fresh ingredients. You can taste the quality – the food is cooked with love! The service is friendly and attentive. Definitely worth a visit – we'll be back!

site_logo

Linda Arns . 2025-07-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Authentic Italian pizza. Very tasty. Even reasonably priced for the size. The spritzers are also highly recommended.

site_logo

Dominik Lewerentz . 2025-07-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Such a delicious pizza, and huge too 😍. The side salad was also delicious. The service was very attentive and friendly. We'd love to come back.

site_logo

D. Ortmanns . 2025-07-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

My wife, my dog, and I went there for dinner this evening. First of all, I'd like to say that the service was extremely friendly, so it deserves six stars instead of five. The pizzas are not only huge but also truly delicious, and the salad and dressing were also fantastic. If there were two or three more pasta dishes to choose from, this pizzeria would have earned six stars instead of just five!

site_logo

Stefan Trautner . 2025-07-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

They make very delicious pizza, with generous portions, the weissbier is also first class! The service is also very good, I can only recommend it! 10/10

site_logo

Arnold Schmidt . 2025-07-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super friendly service, super delicious, huge pizzas, simply top.

site_logo

Manna S . 2025-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super good and large pizzas. You can tell that value is placed on good quality. Even the mixed salad was very good. Service very friendly. We'd love to come back if we're in the area again.

site_logo

Daniele A. . 2025-05-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Picked up our pizzas. Very tasty and huge. But we were always unable to pay by card. Grin!🤭

site_logo

Udo Gerisch . 2025-04-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizzas which are of exceptional quality. Had a Buffalo pizza. The pizza is served with a whole buffalo mozzarella that you slice fresh on top of the hot pizza. My wife had a Pizza Diavolo. This was also very tasty and also made with fresh and high-quality ingredients. As other guests have mentioned several times, the menu is not huge. But that also speaks for the restaurant. Freshness is the priority here. Pizzas are huge (40cm diameter). Owners are very friendly and attentive. The desserts are also highly recommended. Had a chocolate soufflé, a dream. :-) In summary, it has to be said that this was not our last visit to this nice restaurant.

site_logo

Michael Reichart . 2025-03-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

+ Very friendly service + Fantastic pizzas in terms of taste, quality and size ->I would love to come back :-)

site_logo

Y. C. . 2025-03-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely outstanding pizza, absolutely delicious (and extremely plentiful) antipasti platter, absolutely outstanding service. You couldn't wish for it. Clear recommendation!

site_logo

Johannes Schneider . 2025-02-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super friendly, very tasty, large pizzas, fresh ingredients, top!

site_logo

Kolenya Leotie (Random) . 2025-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

One word to describe... "Mega" Were there for the first time, but not the last. Can only be recommended. Mega pizza, very tasty, large and the price is great!

site_logo

Alexander Weiz . 2025-01-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super tasty pizzas. The restaurant is rather small and modest. We went there in the evening without making a reservation and were all alone, which meant that the orders were taken super quickly and the pizzas were on the table in no time. Price-performance is really unbeatable. A real insider tip for pizza lovers. :)

site_logo

Lucas Schroeder . 2025-01-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly and fast service, tasty and large pizzas, good value for money. Gladly again!

site_logo

Viktoria . 2024-12-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

After a very modest visit to the Waldwipfelweg Christmas market, we were looking for a restaurant with our dog, so we called them at short notice and were immediately reserved a table and were told that our little four-legged friend was also very welcome. Rarely have I seen such a good restaurant, the lady who served us was extremely friendly and accommodating and also incredibly nice to our animal companion. Absolutely recommended and we would be happy to come back. The price of the food and drinks was more than okay and the pizza was excellent.

site_logo

Andreas Reber . 2024-12-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Small very cozy pizzeria, cozy atmosphere and very friendly staff.

site_logo

Stefan Fürholzer . 2024-12-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizzas are gigantic! Not only very large, but also simply unique in terms of taste. Simply superb craftsmanship. The restaurant is rather small - so it's an insider tip for pizza lovers. There is also a small selection of starters and salads.

site_logo

Michelle . 2024-12-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The weekend trip includes pizza evening for the children in the evening. The pizzas were huge and delicious. My tomato soup and carpaccio were also excellent. Excellent service, everything perfect. We would be happy to come back.

site_logo

Petra-Marina Schiele . 2024-11-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We found this little restaurant by chance. Called quickly and asked if there was still a table for 3 and was lucky. The pizza was huge and tasted excellent. I would say the best we have eaten in years. The lady was super nice and polite. We would come here again at any time and recommend eating here to anyone who wants to enjoy a fantastic pizza (pasta is probably no problem) Thank you

site_logo

Stephan S . 2024-11-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A cute little place with delicious pizzas. The service was very nice and attentive. The plates were much too small for the pizzas and the salad was nice and fresh and well prepared. Definitely worth a visit.

site_logo

S. F. . 2024-11-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Had the Vegetariano pizza, it was generously topped and generally large. Apple spritzer was delicious and the staff was extremely friendly :) The atmosphere was quiet I can recommend it!!

site_logo

BOOM- seals . 2024-09-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were lucky to get a table without a reservation. The pizzas are gigantic in size…

site_logo

Hans D . 2024-08-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Small, cozy ristorante. It's worth making a reservation! Few but very tasty pizzas to choose from, which are huge. Unfortunately, for all pasta fans, there are no dishes on the menu.

site_logo

Dj-Auxkabel03 . 2024-08-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We come from the Ruhr area and have endless pizzerias. But we have rarely eaten such delicious pizza as we did here. ♥️

site_logo

Jenny S. . 2024-08-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza is huge and was super tasty

site_logo

Ivonne Otto . 2024-08-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice little restaurant with a focus on pizza. We were warmly welcomed and served friendly throughout the evening. We will definitely come back on our next visit to the Bavarian Forest.

site_logo

S C . 2024-07-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very cozy restaurant, warm service and huge pizzas. A pizza for two is enough, even if you're really hungry. We'll be happy to come back if we come close again.

site_logo

Julia Marb . 2024-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizzen sind zwar sehr groß, aber es fehlt absolut an Geschmack Die Pizzen waren fad. Wer Hunger hat, wird hier sicher satt, aber mit gutem Essen hat das nichts zu tun. Wir habe das Lokal aufgrund der guten Bewertungen aufgesucht. Wie die jedoch zustande kommen ist für uns nicht erklärbar. Der Service war freundlich.

site_logo

Christine R . 2024-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Supplement 2024 March. We sit at Woederholten male and are still extremely impressed. As always, warm treatment and super accommodating with our little daughter!!! :) were guests at the opening today and what can you say other than it was great!! I hope you maintain your joy and warmth in the long term❤️ The food was fantastically delicious and we were extremely well looked after despite the full house 💐 We're looking forward to the next time, which won't be long in coming👍

site_logo

Gina . 2024-04-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gemütliches Restaurant, um in Ruhe zu essen. Es hat uns sehr gefallen, weil es nicht so riesengroß und überlaufen war. Die Pizzen sind riesig und sehr sehr gut. Personal war auch super freundlich und zuvorkommend.

site_logo

mailC1844XP . 2024-03-28

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Everything is just right here. Nice little cozy restaurant. The pizza was large and super tasty. The side salad deserved a little more seasoning for our taste. The service was very friendly and attentive. We dropped a knife and quickly had fresh cutlery without asking. We can recommend this restaurant with a clear conscience.

site_logo

Susi Alf . 2024-03-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best pizzeria I know. The pizzas had plenty of toppings and salads were very tasty. The food and drinks are very tasty, the service is super nice. The pizzeria is warmly recommended

site_logo

Crabss . 2024-03-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice staff, super friendly and accommodating. Pizza, like in others. Reviews already mentioned, very large. Just the right portion for me. Had a crudo that was really tasty :)

site_logo

Markus Hoffmann . 2024-03-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A win for Sankt Englmar! Excellent (huge - enough for two, depending on how hungry you are) pizzas, extremely friendly service, comfortable to sit down. Reservations required on weekends.

site_logo

Angela W. . 2024-03-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The service was very good and nice, the menu was manageable, unfortunately only pizza. The prices for the pizzas were a bit too expensive. They probably know that and tried to compensate for it with senseless size. Both men and women were overwhelmed by the size. What's the point Pizza that sticks out a third over the edge of the plate??completely unnecessary. If you say the eye eats with you, the eye is already full from the start. The taste, the quality was good. 2-3 euros less and would be normal size my suggestion as also a restaurateur.

site_logo

S. L. . 2024-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were there out of season, a cozy pizzeria with modern Bavarian charm. We were served in a very friendly and courteous manner, not knowing that we were looking forward to our pizzas. And then you arrived and I tell you Wow what a device, Holy Moly! A huge piece of pizza and incredibly tasty. The only downside to this pizza was that I almost had to skip dessert. But as greedy as I am, I still ordered my dessert. Was that necessary? Nope! Did I do it anyway? Yep! Do I regret it? Nope! An all-round successful evening. I would come again.

site_logo

Fabian Ehrlich . 2024-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Never again!! A choleric boss who is hostile to children! Avoid this place if you have children!!!! I've never experienced anything like that before. We had already paid and were about to jump when my one-year-old (!!) son hit an almost empty glass with his toy car and spilled it over. The owner freaked out and yelled in front of ALL the guests (!!) that we should take better care of our children...this had never happened to his three children. He kept shouting himself into a rage. All the guests just shook their heads. You could see the embarrassment towards her boss (or hopefully not her husband) in every facial expression of the waitress. Very very unprofessional. About the food: Too much cheese on the pizza, the salad wasn't dressed well and the chicken nuggets we bought as a children's meal for over €10 were very questionable. P.S. The glass is intact 😂 PPS. The other guests were all there with children and didn't feel disturbed.

site_logo

Eva Kraus . 2024-02-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food tastes great. Very friendly staff. The pizzas are very large. Simply recommended👍🏻

site_logo

Berkant Topal . 2024-02-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fantastic food - the pizzas are amazing - very friendly service. For us it is by far the best restaurant in Sankt Englmar. Prices are also great. Very child friendly. Absolute recommendation!

site_logo

Fritz Fisch . 2024-02-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Beautiful restored loation. Service super nice; However, be sure to reserve! We serve together with a pizza and a salad. Both very tasteful and beautifully presented. Would love to come back.

site_logo

L. A. . 2024-02-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fast and very friendly service with good food.

site_logo

Michael Schopf . 2024-02-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza was very good, we couldn't try pasta because it wasn't on the menu at the beginning of February 2024. The ambience is the same as in the previous restaurant. For Sankt Englmar a good opportunity to eat or order pizza on site. Service very friendly and accommodating.

site_logo

Ronny Lorenz . 2024-02-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best pizza I've eaten in years (and I've eaten a lot :)) was served here. The base is wafer-thin and the pizza is huge, so either plan on being hungry or order the pizza box to take away. The dining room is manageable and you should make a reservation so that you can safely enjoy this brilliant pizza.

site_logo

Fräulein Barbara . 2024-02-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was an interesting combination, if I may say so. A mixture of a traditional Bavarian country house and a real Italian pizzeria. We came to Bavaria to eat a real Italian pizza.😉 🇭🇺🇩🇪🇮🇹

site_logo

Note Galaxy . 2024-01-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizzen waren riesig und sehr lecker. Die Pizzeria liegt ideal, um nach dem Xperium dirt einzukehren. Die Bedienung war freundlich und das Essen kam schnell. Was will man mehr?

site_logo

CX226 . 2024-01-13

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Die Pizza ist sehr lecker aber extrem gross (kaum von einer Person zu schaffen). Ein kleines, nettes Lokal in dem man freundlich bedient wird.

site_logo

pegu . 2024-01-01

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Leckeres Essen, riesige Pizzen, top Service und super freundlich.

site_logo

Christian E. . 2023-12-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gutes Essen, Pizza gigantisch, Bedienung sehr freundlich

site_logo

Peter Ritzinger . 2023-12-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super lecker. Riesige Pizza. Nudeln Gamberi ein Traum. Sehr kinderfreundlich. Unbedingt wieder.

site_logo

Pa Di . 2023-12-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen schmeckt wirklich sehr lecker, der Service ist fantastisch und die Atmosphäre ist sehr angenehm. Allerdings verstehe ich nicht warum die Portionen so überdimensioniert sein müssen. Die Pizza kann kein Mensch schaffen wodurch Lebensmittel verschwendet werden. Und die Qualität ist sehr gut, man muss also nicht mit Masse punkten.

site_logo

Helge Schmidt . 2023-12-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Pizzeria mehr kann man da nicht sagen

site_logo

Nimsaj Kasaner . 2023-11-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super sympathisches Personal und Pizza der Hammer 🤩

site_logo

Jana _ . 2023-11-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza ist riesengroß und mit ausgewählten Zutaten belegt! Leute, holt euch hier ne Pizza! 🍕 Zusätzlich ist der Besitzer wirklich supernett!

site_logo

Michael Knight . 2023-11-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Einfach nur MEGA! Wir kommen wieder!

site_logo

Alex Champion . 2023-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir hatten einen wunderschönen Abend hier ! Die Pizza ist sehr groß, der Rand schön knusprig und gut belegt. Der Service war erste Klasse und das Ambiente sehr gemütlich. Wir kommen gerne wieder vorbei 👍😊

site_logo

Benjamin Stahl . 2023-11-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wegen Regen nach dem Xperium hier rein gegangen und nicht enttäuscht worden. Super Pizza, Freundliche Bedienung und das Ambiente stimmt auch. Super macht weiter so.

site_logo

Thomas P. . 2023-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Phantastische riesige und leckere Pizza 🍕!!! Kann ich nur empfehlen

site_logo

Kathi Go. . 2023-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Unschlagbares Preis-Leistungsverhältnis…selbst ICH hab die Pizza nicht geschafft. Aber nicht nur groß sondern auch lecker. 👍🏻 absolut empfehlenswert 🫵🏽

site_logo

Harald Mond . 2023-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super große Pizzen, die unheimlich lecker sind, der Salat mit Büffelmorzarella ebenfalls ein Gedicht. Die Bedienung war super nett und aufmerksam. Der Gastraum war ein bisschen frisch, aber trotzdem gemütlich.

site_logo

Eva Nauheimer . 2023-10-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren heute wieder in diesem tollen Restaurant. Hier stimmen Preis und Leistung noch! Echt große Pizzas. Und wirklich sehr sehr lecker. Viel hochwertiger Belag und knuspriger Boden. Einfach perfekt. Personal mega freundlich und zuvorkommend. Erkundigen sich mehrmals, ob man mit allem zufrieden ist. Wartezeit kurz. Gibt auch tolle Nachspeisen. (wir haben heute das Schokosoufflee genossen - Wahnsinn wie lecker) Wirklich ein echter Geheimtipp dieses Restaurant. Die weiteste Anreise lohnt sich. Wir fahren die 70km gerne und kommen immer wieder gerne hier her. Vielen Dank das es noch so tolle Restaurants gibt!

site_logo

Martin L. . 2023-10-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Riesige leckere Pizzen. Die kann man locker zu zweit essen. Und der Preis stimmt.

site_logo

Kristina Wilhelm . 2023-10-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr netter Service und schöner Ausblick von der Terrasse. Die Pizzen waren wirklich riesig, aber auch sehr lecker!

site_logo

Miriam A. . 2023-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere riesengroße Pizza 🍕 bestellt zum abholen

site_logo

Sonja Medick . 2023-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Riesige Pizza (doppelt so groß, wie der Teller)

site_logo

Tilo Schrot . 2023-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Gute Pizza, sehr freundliches Personal

site_logo

Marianne Wagner . 2023-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen ist super lecker, die Pizzen übertrieben groß dennoch sehr gut belegt!! Preis-Leistung super. Bedienung freundlich und auf Zack. Vielen Dank wir kommen gerne wieder.

site_logo

Alex Reichert . 2023-10-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen war sehr lecker und alles sehr große Portionen :) wenn man da nicht satt wird weiß ich auch nicht :D

site_logo

Patrick Peit . 2023-09-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolut konkurrenzlos in der gesamten Umgebung! Super freundliches Personal und gemütliches Ambiente.

site_logo

Albina P . 2023-09-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr leckere und große Pizza. Die Pizza schaut deutlich über den Tellerrand hinaus. Dazu mit dem Belag nicht gespart und noch super preiswert. Wir waren nach dem Besuch im Mitmachmuseum Xperium dort und haben auch noch nach 14 Uhr noch Mittagessen bekommen, was ansonsten sehr schwer im Ort war. Die Bedienung war super freundlich. Hier kommen wir wieder her, wenn wir wieder in der Gegend sind.

site_logo

Mario T . 2023-09-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Sankt Englmar

restaurant_img
4,6

497 Stellungnahmen

location-iconBrauhausstraße 1
Restaurant
outdoor_seating_152276takeaway_152276delivery_152276

Wir waren heute zum dritten mal beim essen dort und wurden noch nicht enttäuscht. Die Wirtsleute sind sehr freundlich und zuvorkommend. Das Essen wird frisch gekocht und schmeckt hervorragend (Probiert wurden der Schweinebraten, Lüngerl, und Zander). Auch die Preise sind noch moderat! Die Wirtsstube ist schön hergerichtet und einladend. Der Platz ist begrenzt und ich würde eine Reservierung empfehlen. Dennoch hatte man immer noch Platz, wenn man etwas zusammenrückt. Das WC ist zwar im Keller, aber die lustigen Postkarten die überall an den Wänden hängen lässt einen mit einem Lachen zurück. Alles sauber und schön renoviert. Wir kommen gerne wieder.

restaurant_img
4,5

508 Stellungnahmen

location-iconAlte Mühle 1
Biergarten
outdoor_seating_152253takeaway_152253delivery_152253

Absolutely great. Delicious, affordable food, cozy atmosphere. There is a small shop nearby and a spacious playground that even older children like. Everything was great!

restaurant_img
4,4

407 Stellungnahmen

location-iconAm Predigtstuhl 1
Restaurant
outdoor_seating_152281takeaway_152281delivery_152281

Sehr gutes Essen zu vernünftigen Preisen, Pizza für die Kids, Rahmpfännchen und leckeres dunkles Radler für die Eltern. So kann man s aushalten !

restaurant_img
3,7

130 Stellungnahmen

location-iconSR40
Restaurant
outdoor_seating_152296takeaway_152296delivery_152296

Das Preis-/Leistungsverhältnis für eine solche Örtlichkeit ist in Ordnung. Das Essen war ok. Bei den Käsespätzle hat der Käse gefehlt. Die Küche ist sehr schnell. Das Softeis war sehr lecker. Bei schlechtem Wetter gibt es einen Indoorspielplatz, sonst ist der große Spielplatz direkt an der Terrasse sehr schön.

restaurant_img
3,6

488 Stellungnahmen

location-iconKirchpl. 3
Restaurant
outdoor_seating_152289takeaway_152289delivery_152289

Freundliches Personal und gutes Essen können wir empfehlen