Basierend auf 20 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 20 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 8 unter 82 unter Langenhagen
Nº 5 von 33 Restaurant unter Langenhagen
Stellungnahmen
Bestes Hähnchen in der Umgebung! Auch die XXL-Currywurst ist der Hammer! Dazu bester Sevice, stets ein netter Plausch inklusive. Uneingeschränkte Weiterempfehlung!
Den Ba . 2024-10-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
⭐⭐⭐⭐⭐ Das Hähnchen war super! Saftig, lecker gewürzt und einfach perfekt. Der Service war schnell und freundlich. Absolut empfehlenswert für alle, die ein richtig gutes Hähnchen genießen möchten!
Achin Mirza . 2024-06-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir, Maler Betrieb Ahmi, sind seit langer Zeit zufriedene Kunden von Gold Hähnchen und möchten uns herzlich für die stets zuverlässigen Lieferungen bedanken. Die Qualität der Hähnchen ist immer hervorragend und mega lecker, und der Service ist erstklassig. Besonders schätzen wir die pünktlichen Lieferungen, die uns bei unserer Arbeit stets unterstützen. Alle unsere Gäste sind stets zufrieden, und wir haben bei all unseren Veranstaltungen nur positive Erfahrungen gemacht. Die langjährige Kooperation mit Gold Hähnchen ist für uns ein echter Gewinn. Vielen Dank für die großartige Zusammenarbeit und den erstklassigen Service!
Roni Mirza . 2024-06-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super frisch zubereitetes Essen. Tolle Qualität und mega lecker. Absolute Empfehlung 😋
Perwin Yavsan . 2024-06-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Goldcrest definitely deserves its name!!! The crispy chicken is not only golden brown and delicious, but also of the highest quality. The salads are fresh and crunchy, simply first class. Every menu that comes out of the cart is a real culinary delight. The staff, led by the extremely friendly Bedri, is attentive and accommodating. His good mood and positive energy are contagious and put a smile on our faces every time we visit. We are already looking forward to our next visit to Goldhühnchen, because everything is perfect here: service, food and atmosphere!
Gülistan Coskun . 2024-06-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best chicken around. It is a regular part of our menu. The guys at the grill keep you in a good mood even in the worst weather.
Oliver Hartje . 2024-06-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best chicken and currywurst, knuckles, ribs, various salads 😋
Tuncay Yavsan . 2024-06-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best grilled chickens for miles around 😋 As an employee of FA Malerbetrieb Ahmi, I'm always happy and excited when goldcrest chickens come true at our company parties and events. Everything is top-notch, on time. The staff is always friendly, with a smile on their faces, and attentive to all requests. Thank you so much and much praise 👍🏼
Rizgar Akkurt . 2024-06-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious food and friendly service
Jacek Grabowski . 2024-06-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty EVERYTHING and good quality! I've known the food truck for years. Every now and then I like to get some crispy chicken or currywurst fries there! If Tuncay is not there in person, his employees represent him or there are two of them on site. Very good humorous customer service! Also has various salads, pepperoni etc. in stock in small packages.
Kashim El Moussady . 2024-05-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Today I bought three chickens and unfortunately all of them were cooked with just a few feathers and that is a very disgusting thing, unfortunately we were also sold food that I am sure was cooked since last night as I am a chef I'm very familiar with old food. I ask you to take my comment seriously.
عبدالرحمن ابو كريم . 2024-04-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious fried chicken and nice staff. However, the car can only be found at the Rewe address on Wednesdays. The remaining days the car is not available at this address
Alexander Birkle . 2024-01-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I travel around a lot and know a lot of grill carts like this. From wobbly to dry, marinated with rosemary or lemongrass, everything was there. Nobody has ever been like this one. Great sellers and very, very good knuckles and chicken. Keep it up. Five stars throughout Germany 👍. P.S.: please change the name if possible. Thanks
Oscar Morales-Alonso . 2022-02-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Langenhagen

52 Stellungnahmen
Mein Sohn (13) hat heute seinen Geburtstag bei Frau Peters nachgefeiert. Die Jungs waren alle begeistert und hatten riesen Spaß. Danke für dieses unvergessliche Erlebnis... wir überlegen schon nächstes Jahr wieder zu kommen, denn die Auswahl an Gerichten war so überwältigend und die Wahl fiel wirklich schwer, dass noch große Lust ist, die anderen Gerichte auch auszuprobieren.

206 Stellungnahmen
We often eat at a competitor's restaurant in Langenhagen and wanted to try something "new." Of course, you go by Google reviews, and 4.6 stars are promising. Visited on a Sunday evening. The service was adequate, but the ambiance was more show than substance. The actually nice decor doesn't match the cleanliness, if you look closely. When busy, it can get a bit dirty, but today there was nothing. Dear owners, Using a rotisserie from the day before (or the week before?) is completely unacceptable! To be more precise, an almost empty spit was removed right in front of my eyes, and a spit about 30% full with frost was quickly attached to the grill. The grill was quickly turned up to full power, and after a few seconds, everything looked good again. The poor guest after me... Rotisserie-style kebab, no thanks. It tasted good before the promotion, otherwise it would have gotten 3 stars. 4.6 but not even that. To fellow readers: If your kebab shop can't offer anything half an hour before closing, it's doing everything right.

170 Stellungnahmen
Google-Bewertung (5 Sterne) Heute haben wir in der Alten Schmiede Spagel mit Schnitzel gegessen. War sehr lecker und der Spargel perfekt gekocht – genau richtig auf den Punkt. Die Bedienung war ausgesprochen freundlich und aufmerksam. Zudem absolut faire Preise. Wir gerne wieder!

19 Stellungnahmen
Wenn wir im CCL Langenhagen sind, gehen wir gern in die Markthalle zu Svetlana und essen dort mittags. Die Gerichte schmecken sehr gut und es gibt immer mehrere zur Auswahl. Wenn einem die Portion zu groß ist, bekommt man auch eine kleinere. Dort wird man sehr freundlich bedient und das Essen ist sehr schnell zubereitet.

Stellungnahmen