Basierend auf 18 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 18 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 50 unter 52 unter Kamen
Stellungnahmen
The cook used to be great, now he's just bad. That's why he drives a taxi now. LoL
x Maschiine . 2023-07-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately, I had to realize for the second time that the opening time doesn't mean that you can get what you would like to eat. Open at 12 p.m. and 12:15 at the earliest. Can you order something with meat because it isn't ready before then. Then I drove again.
Sascha Optimal . 2021-01-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Large selection of different dishes at affordable prices. I enjoyed the dishes I ordered. Everything prepared fresh and appetizing.
Reinald Doering . 2020-02-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Too bad. We always enjoyed ordering here. The fact that the already long delivery times are not met and it takes even longer - well, we've gotten used to that. But now we have been completely forgotten, which is a shame. That was the last straw, so to speak. One less regular customer :(
Silke Worch . 2019-02-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
To this day I have always been satisfied. Reasonable food at a reasonable price. I probably would have been today if it hadn't been for a small problem, but right from the start. Today I ordered three kebabs, picked them up and when I opened them at home I saw ants in the kebab. In all of them. The friend gets a shock, the child looks panicked. Reacted quickly, packed everything up and sent it back. Friendly as always, I'm asked if I have a problem with the food, I open the bag and show them the ants. The first gentleman reacts in shock and doesn't know what to do. The pizza maker asks me what problem I have and I point to the ants. I would have expected an apology or something to reassure me as a customer, but what came next was anything but. I was shouted at about what problem I had, it's just ants and then only a few. Further statements were: 1. Are you an animal rights activist or why don't you want to eat this 2. They're just ants, not maggots 3. You put them in there yourself I should take your food and leave. Then my hat went up a bit. I then told him that I would throw the food through his shop but not take it back with me. Well, it wasn't until his young and friendly pizza driver agreed with me that the situation calmed down. I then got my money back and was insulted again as a pig when I went out. Conclusion, it used to be good, it probably still is, I also understand ants, that happens, but the way I was treated is not possible at all.
Alex W-Mann . 2019-02-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bester lokaler Pizzabäcker für den schnellen Hunger. Immer wieder Toni.
Andre Maiwald . 2018-03-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Meine Empfehlung: Pizza mit Rucola, Parmaschinken und frischen Tomaten! Ausserdem sehr freundlich und hilfsbereit!
Juergen Vogt . 2013-04-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Guter Service und sehr freundlich!
Florian Feldmann . 2013-01-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Kamen
4068 Stellungnahmen
Unfortunately, things are going very slowly at this restaurant. You can't complain about the cleanliness and the ambience... just like you would imagine in a KFC store. But some device keeps beeping...a background noise that makes you want to stay away.
5052 Stellungnahmen
Das Essen ist extrem lecker, der Service ist sehr nett und schnell. Wir haben nicht reserviert und sind Trozdem schnell drangekommen. Im Preis-Leistungs-Verhältnis sieht es auch sehr gut aus. Preise sind nicht günstig aber für das was man bekommt, immernoch gut 👍 hat 5 ⭐️ verdient
3743 Stellungnahmen
Unfortunately the quality has deteriorated significantly. The billing is incorrect at the checkout. I got way too much back. I had to give math tutoring for a bit. Today I ordered a cheeseburger and a small fries. In the drive in. The water for €4.00!!! I didn't take it with me after all. I got half-cooked, dry fries. They didn't put the cheeseburger in my bag. I think I won't come back and try the snack chain across the street
2902 Stellungnahmen
Wir waren am SA zu viert erstmalig im L'Osteria in Kamen, bekamen schnell einen Tisch zugewiesen und die Bestellungsannahme ging auch echt fix... das gewohnte, nicht überraschende Essen bei L'Osteria ließ dann aber länger auf sich warten, zwei von uns bekamen dann Nudeln und Salat. Erst als die beiden fertig waren, kamen die Pizzen der anderen beiden. Für weitere Getränke musste man teilweise die Bedienung im Vorbeiflug abfangen. Der Nachtisch ließ mind. 45min auf sich Warten, kam erst nach erneuter Nachfrage...ABER! auch um uns herum an den Tischen wurde laaaaaaaange auf Essen und Getränke gewartet, auch zu einer Zeit, in der längst nicht mehr alle Tisch besetzt waren. Erst auf deren Hinweis auf Unzufriedenheit wurde am Nebentisch ein Espresso aufs Haus als Entschuldigung angeboten. Bei unserer getrennten Abrechnung per Karte wurde aktiv gefragt, ob wir denn so unzufrieden waren, weil wir gar kein Trinkgeld geben, das wäre so aber nicht üblich... und sie hätte ja die eine falsch gelieferte Cola auch extra nicht berechnet - als Goodie sozusagen. Der recht unverschämte Ton der Bedienung und die ewig gleichen Ausreden, warum dies oder das nun nicht funktionierte und die sehr 'offensive Forderung' nach Trinkgeld hinterlassen leider einen sehr faden Beigeschmack und lassen uns nicht so schnell wiederkommen.
132 Stellungnahmen
Man eröffnet und bietet eine gute Mittagsmahlzeit.....man wir nach für nach immer etwas schlechter...nach wenigen Wochen öffnet man nur noch unregelmäßig...nach einigen Monaten ist dann, ohne Hinweis auf den Grund, komplett geschlossen....Wer hätte das gedacht, in der Gastronomie muss mann tatsächlich arbeiten. Gibt es für derartes Vehalten auch Gründungsdarlehen.....???