GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,7

Basierend auf 107 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 13 unter 57 unter Rottweil

Nº 8 von 29 Restaurant unter Rottweil

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..schnitzel
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle1074.7

comment_iconStellungnahmen

Gibt nix negatives zu berichten

site_logo

Lenny .B . 2026-01-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Tolle Sportgaststätte, nette Mitarbeiter und leckeres Essen zu sehr guten Preisen. Sehr zu empfehlen.

site_logo

Kim Y. S. . 2026-01-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gutes Essen. Die Schnitzel waren hervorragend. Die Panade ist sehr luftig und das Fleisch hat eine super guter Qualität. Immer wieder gerne.

site_logo

Felix Krüger . 2025-11-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mega lecker, nur zum empfehlen 😁👌

site_logo

Alexander Franke . 2025-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen extrem gut. Haben schnitzel bestellt und war alles Top!

site_logo

Dstaude . 2025-10-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Waren heute da, Schnitzel mit Spätzle und Salat gegessen. Hat sehr lecker geschmeckt,der Service Ist sehr freundlich Alles in allem sehr zu empfehlen, rundum zufrieden.

site_logo

Ronny Kunz . 2025-09-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Freundlicher Kontakt am Telefon, Freundlicher Empfang an der Gaststätte. Der Salat war richtig gut und frisch Die Portion xxl Schnitzel sind Preis Leistung super 👍 Und schmecken tuts auch 👍 Wir haben jetzt noch was für morgen 😬 Parkplätze gibts genügend Wir kommen wieder 😉

site_logo

manu1609 . 2025-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Bin geschäftlich in einem Hotel in der Nähe und habe mir ein xxl Schnitzel mit Spätzle und Salat liefern lassen. Die Nachricht auf der Verpackung (siehe Foto) war herrlich!! 😅 Leider habe ich nicht alles auf einmal geschafft, aber es war wirklich sehr lecker!!!

site_logo

Jan 1990 . 2025-08-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top restaurant! Fantastic food, superb service. Highly recommended!

site_logo

Denis P. . 2025-06-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simple and good food for ordinary people... no frills or fuss... excellent value for money! I'll definitely be back.

site_logo

Stefan Wörner . 2025-06-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The F30 sports restaurant in Falkenberg absolutely won me over! The food was truly outstanding – fresh, delicious, and prepared with love. What's especially pleasing: the prices are completely reasonable. The service was also top-notch – friendly, attentive, and very courteous. You feel welcome and well looked after from the very first moment.

site_logo

Chris Lu . 2025-05-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Typical club restaurant. The ambience is simple and good middle class. You don't need fancy Micki. We've been there three times now to eat a giant schnitzel. Regardless of whether it's fries or spaetzle, it's always delicious. If you're looking for a tasty, home-style restaurant with fair prices, you've come to the right place

site_logo

Kay M. . 2025-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I only eat meat on very few occasions a year. It's rare to get such a delicious onion roast! Legger. Home delivery was quick and easy. (Other delivery services don't find our house as quickly the first time.)

site_logo

Bessy Bee . 2025-05-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Really very accommodating. Wanted to order and pick up an XXL schnitzel platter. However, these were already sold out. Alternatively, the boss offered us small schnitzels for 5 people with two side dishes. When we picked them up, he said he had made 5 small salads for us. Gladly again at any time :) Thanks

site_logo

Chiara Cardoso . 2025-02-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Just received turkey schnitzel with fries and salad! It was very tasty and the platter is easily enough for two people! Delivery was very quick and friendly! Thanks to the whole team Greetings Daniel

site_logo

Daniel Bliestle . 2024-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was excellent, the staff was super friendly, and the decor was beautifully decorated. We felt very comfortable and will be back (:

site_logo

Julia Leibold . 2024-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

On-time delivery. The food was delicious. 😋 Great value for money. 👌

site_logo

Gabriele Sagas . 2024-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Service was super friendly, schnitzel was very tasty and the catering for my birthday for 50 people was great!! Many thanks to the team🫶

site_logo

simba174 . 2024-10-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Attentive service and really good food!

site_logo

Guido . 2024-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Warmly welcomed and extremely tasty giant schnitzel 🤗 we would love to come back

site_logo

Ivonne Seddig . 2024-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A typical sports restaurant where you can also eat well. From there you can go for a wonderful walk. Recommended. Romano

site_logo

Hermann Kammerer . 2024-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We've had XXL schnitzel a few times. The food is top. Price performance is also top. Nice and cozy. Very nice staff. Definitely recommended. Don't understand the bad reviews.

site_logo

Lk Kl . 2024-09-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

As usual, it's uniquely good, even the lemon from the breaded schnitzel is packed up to take away - great cinema! 👌

site_logo

Christina Ohnmacht . 2024-09-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great food, great service and everything is first class, highly recommended 👍😁❤️ The sixth star is the staff 🫶 ⭐⭐⭐⭐⭐⭐

site_logo

Thiemo Ohnmacht . 2024-09-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Huge schnitzel for a cheap price Definitely come back

site_logo

Linda Maier . 2024-09-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great schnitzel, very nice. Gladly again 😊

site_logo

Markus Acker . 2024-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Here you can get really great food for little money and the service is also super friendly and always attentive

site_logo

Michele Obinu . 2024-08-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best schnitzel, huge portions, lots of homemade and varied menu. The service is quick and friendly, and the landlord and chef also check on his guests personally.

site_logo

Nadine Zuber . 2024-08-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The man at the tap is the 6th star! 👍🙌

site_logo

Markus Hezinger . 2024-06-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice and friendly staff! 👍 very good schnitzel with side dishes.

site_logo

Thomas Cuga . 2024-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Young dynamic team with a highly motivated boss. Tasty food and decent portions. Price / performance = top

site_logo

Clemens Feinschmecker . 2024-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We like coming to the sports restaurant. Food is very tasty, price performance is right. Staff is very friendly and on the ball.

site_logo

CLAUDIA JORDAN . 2024-03-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always happy to come back! Delicious! Great team! 1A+++

site_logo

Artur Prewo . 2024-02-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was very tasty. The service is very nice and it is very beautiful. I had schnitzel with fries and spaetzle and it tasted VERY GOOD. We recommend. FYI: there is a schnitzel Sunday. You can order a schnitzel platter, which is huge. This was enough for 2-3 people (there were 3 of us), there was still one schnitzel left. There is good background music. The record cost €24.50.

site_logo

Jan Erik Martens . 2024-02-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Went to All You Can Eat for the first time today 😋 The food was sensational 👍🏽 I'll definitely come back, thank you for the lovely evening 👌🏼✌🏽

site_logo

Tobias Schuck . 2024-01-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Went there for dinner today because the reviews are pretty good. Unfortunately I was disappointed. The salad wasn't tasty. The giant schnitzel was large and tasty. The fries were ok. The price was good. The service was very bad. The woman with the pony was very unfriendly and didn't really want to work. Ambience wasn't really good either. There wasn't even a tablecloth. The cutlery was just lying around on the table. The lids for the drinks were thrown on the table. We were addressed as du. Card payment is also not possible. Once and never again

site_logo

Andy Belcastro . 2024-01-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were invited here for a 30th birthday. Brunch is absolutely fantastic.

site_logo

Wilhelm Noll . 2023-12-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply to recommend the schnitzel is great and you can also taste the sauce straight away as it is made in-house

site_logo

Kristian Baliko . 2023-12-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Were there yesterday and it was TOP! Finally “real” schnitzel again. For men to fill themselves up. Spaetzle and sauce also very good. And at a more than fair price. Staff and especially the boss Salvatore are great. Come to the table in person. Can just be recommended. We are really looking forward to the next time :-) Thanks, anytime again!

site_logo

Sascha Freudenberg . 2023-12-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

If you want to eat a huge schnitzel, this is the place for you. The portions are really huge, it tastes great and the price is unbeatable. Sunday is schnitzel day, so schnitzel with spaetzle or fries, there is even more choice. If you can't manage your portion, just pack it up. Didn't pay €90 for 5 people. Fast service. Please reserve a table in advance. It is a sports restaurant that beats many others. We will be back.

site_logo

Manuela L. . 2023-12-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best schnitzels far and wide, here you get super delicious food at absolutely fair prices! Absolute recommendation 👍🏻

site_logo

Sarah Kullrich . 2023-12-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

This schnitzel Sunday is really great. It was the first time there and it certainly wouldn't be the last time either. Portion really big. If you can't do it, you can just pack it up. Definitely coming back. We can only recommend it.

site_logo

Tommy Liesk . 2023-12-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die besten schnitzel im Landkreis... toller und schneller Service mit nem Kilo Ketchup

site_logo

Justretard . 2023-11-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ein kleines nettes Vereinsheim. Eine freundliche Bedienung und die Köche sagen sogar persönlich Hallo 😀. Das Schnitzel ist tatsächlich ein Riesenschnitzel und ist sehr lecker 😋 gewesen genauso wie die Pommes.

site_logo

Christina Wagner . 2023-11-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Qualität der Schnitzel. Sowohl Pute, als auch Schwein. Preis Leistung am Schnitzelsonntag perfekt👍🏻. Hausgemachte Bratensoße ist ebenfalls sehr empfehlenswert. Ambiente ist etwas gewöhnungsbedürftig, aber trotzdem mit Charakter. Netter Chef, der Salvo😉. Kommen gern wieder.

site_logo

Hendrik Langosch . 2023-11-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Riesenschnitzel ist wirklich groß, muss man selbst als guter Esser kämpfen. Sehr lecker

site_logo

Henrik Weiß . 2023-11-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Einfach spitze!!! Preis Leistung einfach mega Essen super lecker

site_logo

Andi Wolthaus . 2023-10-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leckeres Essen, super Leute, einfach zum empfehlen

site_logo

Milka S . 2023-10-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen war super Lecker 😊 Preis-Leistung passt und ein super Service. Können wir nur empfehlen 😉

site_logo

Adry Mager . 2023-10-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Total lecker. Nettes Personal, toller Chef als Gastgeber und riesige Portionen. Schnitzel XXL am Sonntag am besten vorbestellen , gibt auch Pizza und Wurstsalat uvm. Echt zu empfehlen. Toll für Kinder, gibt sogar ein kleinen Spielplatz. Endlich wieder mal gut Bürgerliche Küche. Kommen gerne wieder 😊👍👌

site_logo

Janette Kampic . 2023-10-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Essen, super Service, freundlicher Empfang! Einfach nur empfehlenswert 👍

site_logo

Denis Saputo . 2023-09-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr Leckeres Essen besonders die Schnitzel 😃

site_logo

Fabio Rieder . 2023-09-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War dort am Wochenende mit meinem Kumpel essen und wir fanden das Schnitzel mit Spätzle beide sehr lecker! Preistechnisch auch absolut gerechtfertigt. Kommen gerne wieder 😌

site_logo

NicZ Rap DE . 2023-09-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Essen, sehr guter Service ! Nur zu empfehlen

site_logo

Rina . 2023-09-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Immer gut gelaunte Leute. Nett und wirklich sehr Gastfreundlich. Wirklich Empfehlenswert.

site_logo

Kevin Uta . 2022-08-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Netter Pächter mit Gattin immer gut gelaunt

site_logo

Calimero . 2021-07-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Guter Platz zum Vespern und Fussball schauen

site_logo

Erwin Neugebauer . 2018-06-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Schöner Ort zum Fußball spielen oder zuzugucken

site_logo

Legit Night . 2018-02-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Rottweil

restaurant_img
4,7

43 Stellungnahmen

location-iconSchwarzwald Str. 39
Restaurant
outdoor_seating_159719takeaway_159719delivery_159719

Es war ein sehr schönes Siedlerfest 👍👍👍🍺🍺

restaurant_img
4,7

452 Stellungnahmen

location-icon11, Waldtorstraße 13
Irish Pub
outdoor_seating_159632takeaway_159632delivery_159632

Coole Bar, kommen immer gerne her

restaurant_img
4,7

208 Stellungnahmen

location-iconKönigstraße 21
Restaurant
outdoor_seating_159738takeaway_159738delivery_159738

Essen war super lecker & frisch ! Hatten verschiedene Gerichte und alles war geschmacklich sehr sehr lecker… Service mega freundlich & flott ! Gerne wieder

restaurant_img
4,8

Stellungnahmen

location-iconJungbrunnenstraße 55
Restaurant
outdoor_seating_159757takeaway_159757delivery_159757

Fantastisches Essen, freundliche und herzliche Atmosphäre!!! 😊😊😊

restaurant_img
4,8

620 Stellungnahmen

location-iconNeckarstraße 2
Restaurant
outdoor_seating_159728takeaway_159728delivery_159728

Hatten dort am 7.6.2026 bestellt. Online über das eigene App von denen. 15 min später dann ein Anruf das Sie heute nicht kochen oder liefern würden obwohl eine Zusage mit 35 min über das App angezeigt wurde. 10 min nochmals später ein Anruf das Sie jetzt das doch machen würden 🙈. Ca. 45 später stand der Lieferant dann vor der Türe 👍 Dann aber leider die Enttäuschung das das Essen mal gar nix war weder geschmacklich noch von der Zubereitung . Wir hatten einmal ein Gericht mit Rindfleisch aber hätte auch Gulasch sein können von Abmassen der Rindfleischstücken. Und die ganze Sache hat sehr komisch gerochen,essen konnte man es.🙃 Das andere Essen war mit Ente. Auch hier ist zu vermuten das Sie kein Messer oder keine Lust gehabt haben um das klein zu schneiden 🙈 Eine Sosse war extra in einem Becher dabei die nur komisch ausgesehen hat und nicht zu essen war. Hättet ihr es auch besser nicht geliefert 🤮 Schade.