Basierend auf 28 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
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Nº 558 unter 597 unter Bonn
Nº 11 von 11 Sushi-Restaurant unter Bonn
Stellungnahmen
I ordered home and it was super good.
Margret F. . 2023-11-22
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Ordered twice, both times everything was great and arrived earlier than Lieferando indicated 👍🏻 food was also great
Rahman Kartal . 2022-11-18
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We got food poisoning after ordering pacific sushi. The delivery person took a tip of 2 euros without asking. Ordered for the first time and never again. The sushi was sour. Nevertheless, trying it was enough for him to lie flat for 4 days. There is no excuse that the order was placed on a Sunday. She wasn't. Many greetings to the sushi kitchen team.
Sahit Baltis . 2022-10-05
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I had the wrong address at Lieferando (the reason is still unclear since I've never been there), so my food was returned to the restaurant. The correct address was given over the phone and it was delivered within 20 minutes. Very good and thank you very much!
Lena Hähner . 2022-09-04
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Unfortunately, food was not delivered after the Lieferando order because the delivery person apparently could not find a parking space with seven free parking spaces in front of our door. After two extremely unfriendly calls from him, I contacted the restaurant, but they were also rather unreasonable. I have already had good and bad experiences with Lieferando. But nothing like this has ever happened to me.
Pascal . 2022-07-02
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After 100 minutes they give me something wrong and no longer answer my cell phone. Sushi tastes very bad there.
SiktaRegaydet TV . 2022-05-26
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Food didn't come... it was canceled after 2 hours... with an alleged delivery time of 20 minutes
Nils . 2022-05-25
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Waited 100 minutes at lieferando instead of the predicted 33...2 calls were necessary, in which I was lied to once: food would be there in a few minutes, which then took another 40 minutes. Fried rice had nothing to do with fried...it was boiled with some sauce on it. MenuNorway was good.
Mariko . 2022-05-16
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Extremely unfriendly on the phone, it was not even possible to discuss the issue (cancellation due to 1.5 hour delivery time). Obviously completely overwhelmed. Too bad!
Niels Freitag . 2022-05-14
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Extremely unfriendly on the phone, it was not even possible to discuss the issue (cancellation due to 1.5 hour delivery time). Obviously completely overwhelmed. Too bad!
Niels Freitag . 2022-05-14
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Crispy Salmon Roll 1a. (10/10) Lachssashimi auch gut (7/10)
Richard K . 2021-09-23
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We ordered several items for a larger group of friends for around 90€ via Lieferando. After arriving after approx. an hour our order was missing several parts. When a person from the group called for clarification, the restaurant owner yelled at the caller and accused her of lying, then hung up. Good sushi but abysmal service.
M Al . 2021-08-26
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Über 90€ Bestellung aufgegeben, komplett falsche Sachen bekommen. Dann am Telefon angebrüllt und des Lügens bezichtigt worden. Nie wieder
Joana De (MsJojo) . 2021-08-26
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Wir haben als Gruppe über Lieferando eine recht große teure Bestellung aufgegeben, die nach knapp einer Stunde geliefert wurde. Knapp die Hälfte der bestellten Items war nicht in der Lieferung enthalten. Bei telefonischer Nachfrage im Laden wurden wir aggressiv der Lüge bezichtigt und angebrüllt, schließlich wurde aufgelegt ohne, dass der Besitzer in irgendeiner Weise einen Fehler einsah. Dass in großen Bestellungen mal ein oder zwei Teile vertauscht oder vergessen werden, kann ja passieren. Dass Menüs unvollständig geliefert und einzelne Sushi Items im Gesamtwert von über 15€ einfach nicht geliefert werden, ist eine ganz andere - noch dazu, dass man bei freundlicher Nachfrage direkt dermaßen angegangen wird. Wir werden versuchen, über den Lieferando Kundenservice das Geld der bezahlten, aber nicht gelieferten Artikel zurückzuerhalten. Bei dem Laden werden wir definitiv nie wieder bestellen, und würden auch anderen davon abraten sich hier, gelinde gesagt, verarschen zu lassen.
OdinMinusNull . 2021-08-26
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Bisher nur bestellt, aber das Sushi war immer lecker und auch nicht zu teuer.
Lara F. . 2021-06-14
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Sehr zufrieden, schmeckt super, faire Preise, kam schneller als erwartet (bestellt bei Lieferando)
Philipp Klaas . 2021-04-13
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Qualität vom Essen ist für einen Lieferservice sehr gut. Hatten Nigiri, Maki und Crispy Rolls. Die vielen gegenläufigen Meinungen waren etwas abschreckend. Hatte eine Benachrichtigung bekommen dass es 90min Lieferzeit wären, nach kurzer telefonischer Rückfrage wurde mir mitgeteilt das dass ein Standard wäre weil man nur einen Fahrer hat. Wem die Qualität des Essens wichtiger ist als die genaue Lieferzeit, der ist hier gut aufgehoben.
David mustermann . 2021-04-08
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Nicht organisiert und unfreundlich
Felix Nord . 2021-04-05
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Unfassbar. Zum Abholen bestellt, sollte in 15 min fertig sein. Nach 30 min warten hat er noch nicht mal angefangen und extrem unfreundlich. Sollte mindestens 45 min mehr dauern. Wollte dann auch nur zögernd stornieren. Nie wieder!!
Paul Nord . 2021-04-05
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Wir haben die Hälfte unserer Bestellung nicht gegessen. Die Schale der verarbeiteten Garnelen war nicht abgemacht, die "Crispy Roll" wurde ihrem Namen gerecht. Zudem wurde teils anderer Fisch verarbeitet, als bestellt. Geschmacklich leider wirklich nicht das, was wir uns erhofft haben.
Hannah Scheja . 2021-01-25
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Gutes Sushi, völlig untragbare Lieferzeiten vin 2-3 Stunden. Katastrophe
Stan Laurell . 2020-12-27
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Leider für Allergiker nicht zu empfehlen. Trotz unserem deutlichen Hinweis, bitte kein Sesam und keine Mayonnaise zu verwenden, da wir allergisch sind, war mehr als die Hälfte des Essens damit versaut. Also mühsam Sesam abgemacht wo es möglich war und ganze Makis wohl oder übel entsorgen müssen. Schade um Geld und eigentlich genießbare Lebensmittel. Echt schade, denn geschmacklich und preislich top.
Lia C. . 2020-11-27
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Wir haben eben bestellt und sind total zufrieden mit unserem Essen. Ehrlich gesagt haben mich einige Bewertungen zunächst abgeschreckt aber jetzt bin ich total positiv überrascht. Leckeres und frisches Sushi..😊😍es gibt echt nichts zu meckern 🥰 lieben Dank an das pacific Sushi Team!
Алёна . 2020-11-18
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Ordered via Lieferando. Delivery was on time. We ordered lots of different sushi. Totally disappointed with the taste! Sadly, this was the worst sushi I have ever eaten. Never again from this place. Hopefully, they improve the taste with better ingredients. One of the special sushi we ordered had canned tuna that tasted bad.
Subasana B . 2020-11-04
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sehr frisches und dazu wirklich gutes Sushi!
A. . 2020-08-20
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Sehr schnelle Lieferung und leckeres Sushi, nur zu empfehlen!
Barbara . 2020-08-11
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Absolute Frechheit! Bestellt - sofort eine BESTÄTIGUNGSmail bekommen, dass die Bestellung sofort bearbeitet wird. Nach einer Stunde riefen wir dort an um zu erfahren, wann das Essen kommt. Zunächst ging auch niemand ans Telefon, nur eine Ansage, dass aktuell keine Anrufe entgegengenommen werden können, man solle es gleich nochmal probieren. Irgendwann kamen wir durch - Eröffnung des Restaurants sei erst in ein paar Tagen. Warum gibt es dann eine BESTÄTIGUNGSmail?! Zeitverschwendung aufgrund fehlender Information (im Internet).
Dubilan . 2020-07-22
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Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
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1623 Stellungnahmen
Relatively disappointing if you know Okinii from Düsseldorf. Originally Japanese system catering at a high level, there is a problem here that completely spoiled the fun for me during my visit: the different responsibilities of the staff create the inconsistent picture that everyone "functions" and does their job, even if they Guest looks down the tube. Example. After reservation we are assigned our table. A lady greets us, takes the “order” and leaves. We order the first course on our cell phones, while another person slams a bowl of cold, fried noodles onto the table. To make matters worse, we hadn't ordered these and, moreover, they aren't even available in cold. It was a similar story The entire 2 hours that we had available. The ordering rounds were not served at the same time, but one person at a time had their food and the others were allowed to watch, so that the "delivering" person basically did their job the table closed Unfortunately, the person was not able to respond to questions, and was not able to speak our language. It was annoying that they didn't consult a colleague The request to speak to the manager was also bluntly ignored. This made me feel ashamed to my guests because I had praised the restaurant highly based on my experiences at Okinii Düsseldorf had. It's a shame, but I am convinced that upscale system catering must also be possible WITH the guest in mind. Unfortunately, I had a different experience at Okinii Bonn. Still 3 stars for the modern, puristic ambience and the acceptable quality of the food.
1462 Stellungnahmen
Excellent service, great food and a wonderful environment sums up this restaurant very well. Food is tasty and the sashimi quite fresh. I particularly enjoyed their miso soup. I think there are several branches around Bonn and Siegburg area.
780 Stellungnahmen
202 Stellungnahmen
Very very tasty and beautifully prepared. The service is very friendly. Gladly again 😊
555 Stellungnahmen
We are there often and so far the food has always been very tasty! Service also excellent! We enjoy coming over for dinner and regularly recommend the restaurant to friends and acquaintances