Basierend auf 28 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 28 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 557 unter 597 unter Bonn
Nº 11 von 11 Sushi-Restaurant unter Bonn
Stellungnahmen
I ordered it to my home and it was super good.
Margret F. . 2023-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered twice, both times everything was great and arrived earlier than indicated by Lieferando 👍🏻 food was also top
Rahman Kartal . 2022-11-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We got food poisoning after ordering from Pacific Sushi. The delivery man took a €2 tip without asking. Ordered it for the first time and never again. The sushi was sour. Nevertheless, just trying it was enough to put him out of bed for four days. There's no excuse for the order being placed on a Sunday. It wasn't. Many greetings to the Sushi Kitchen team.
Sahit Baltis . 2022-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I had the wrong address on Lieferando (the reason is still unclear, as I've never been there), so my food was returned to the restaurant. I gave them the correct address over the phone, and it was delivered within 20 minutes. Very good, and thank you very much!
Lena Hähner . 2022-09-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately, food was not delivered after the Lieferando order because the delivery person apparently could not find a parking space with seven free parking spaces in front of our door. After two extremely unfriendly calls from him, I contacted the restaurant, but they were also rather unreasonable. I have already had good and bad experiences with Lieferando. But nothing like this has ever happened to me.
Pascal . 2022-07-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
After 100 minutes they give me something wrong and no longer answer my cell phone. Sushi tastes very bad there.
SiktaRegaydet TV . 2022-05-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food didn't arrive... was canceled after 2 hours... with an alleged 20 minute delivery time
Nils . 2022-05-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I waited 100 minutes at Lieferando instead of the predicted 33... I had to make two calls, during which I was lied to once: the food would be here in a few minutes, but it took another 40 minutes. The fried rice had nothing to do with fried rice... it was boiled with a little sauce on top. The Norwegian menu was good.
Mariko . 2022-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Extremely unfriendly on the phone, it was not even possible to discuss the issue (cancellation due to 1.5 hour delivery time). Obviously completely overwhelmed. Too bad!
Niels Freitag . 2022-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Extremely unfriendly on the phone, it wasn't even possible to discuss the issue (cancellation due to a 1.5-hour delivery time). Obviously completely overwhelmed. What a shame!
Niels Freitag . 2022-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Crispy Salmon Roll 1a. (10/10) Lachssashimi auch gut (7/10)
Richard K . 2021-09-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered several items for a larger group of friends for around 90€ via Lieferando. After arriving after approx. an hour our order was missing several parts. When a person from the group called for clarification, the restaurant owner yelled at the caller and accused her of lying, then hung up. Good sushi but abysmal service.
M Al . 2021-08-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Über 90€ Bestellung aufgegeben, komplett falsche Sachen bekommen. Dann am Telefon angebrüllt und des Lügens bezichtigt worden. Nie wieder
Joana De (MsJojo) . 2021-08-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben als Gruppe über Lieferando eine recht große teure Bestellung aufgegeben, die nach knapp einer Stunde geliefert wurde. Knapp die Hälfte der bestellten Items war nicht in der Lieferung enthalten. Bei telefonischer Nachfrage im Laden wurden wir aggressiv der Lüge bezichtigt und angebrüllt, schließlich wurde aufgelegt ohne, dass der Besitzer in irgendeiner Weise einen Fehler einsah. Dass in großen Bestellungen mal ein oder zwei Teile vertauscht oder vergessen werden, kann ja passieren. Dass Menüs unvollständig geliefert und einzelne Sushi Items im Gesamtwert von über 15€ einfach nicht geliefert werden, ist eine ganz andere - noch dazu, dass man bei freundlicher Nachfrage direkt dermaßen angegangen wird. Wir werden versuchen, über den Lieferando Kundenservice das Geld der bezahlten, aber nicht gelieferten Artikel zurückzuerhalten. Bei dem Laden werden wir definitiv nie wieder bestellen, und würden auch anderen davon abraten sich hier, gelinde gesagt, verarschen zu lassen.
OdinMinusNull . 2021-08-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bisher nur bestellt, aber das Sushi war immer lecker und auch nicht zu teuer.
Lara F. . 2021-06-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr zufrieden, schmeckt super, faire Preise, kam schneller als erwartet (bestellt bei Lieferando)
Philipp Klaas . 2021-04-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Qualität vom Essen ist für einen Lieferservice sehr gut. Hatten Nigiri, Maki und Crispy Rolls. Die vielen gegenläufigen Meinungen waren etwas abschreckend. Hatte eine Benachrichtigung bekommen dass es 90min Lieferzeit wären, nach kurzer telefonischer Rückfrage wurde mir mitgeteilt das dass ein Standard wäre weil man nur einen Fahrer hat. Wem die Qualität des Essens wichtiger ist als die genaue Lieferzeit, der ist hier gut aufgehoben.
David mustermann . 2021-04-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nicht organisiert und unfreundlich
Felix Nord . 2021-04-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfassbar. Zum Abholen bestellt, sollte in 15 min fertig sein. Nach 30 min warten hat er noch nicht mal angefangen und extrem unfreundlich. Sollte mindestens 45 min mehr dauern. Wollte dann auch nur zögernd stornieren. Nie wieder!!
Paul Nord . 2021-04-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben die Hälfte unserer Bestellung nicht gegessen. Die Schale der verarbeiteten Garnelen war nicht abgemacht, die "Crispy Roll" wurde ihrem Namen gerecht. Zudem wurde teils anderer Fisch verarbeitet, als bestellt. Geschmacklich leider wirklich nicht das, was wir uns erhofft haben.
Hannah Scheja . 2021-01-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Gutes Sushi, völlig untragbare Lieferzeiten vin 2-3 Stunden. Katastrophe
Stan Laurell . 2020-12-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leider für Allergiker nicht zu empfehlen. Trotz unserem deutlichen Hinweis, bitte kein Sesam und keine Mayonnaise zu verwenden, da wir allergisch sind, war mehr als die Hälfte des Essens damit versaut. Also mühsam Sesam abgemacht wo es möglich war und ganze Makis wohl oder übel entsorgen müssen. Schade um Geld und eigentlich genießbare Lebensmittel. Echt schade, denn geschmacklich und preislich top.
Lia C. . 2020-11-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben eben bestellt und sind total zufrieden mit unserem Essen. Ehrlich gesagt haben mich einige Bewertungen zunächst abgeschreckt aber jetzt bin ich total positiv überrascht. Leckeres und frisches Sushi..😊😍es gibt echt nichts zu meckern 🥰 lieben Dank an das pacific Sushi Team!
Алёна . 2020-11-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered via Lieferando. Delivery was on time. We ordered lots of different sushi. Totally disappointed with the taste! Sadly, this was the worst sushi I have ever eaten. Never again from this place. Hopefully, they improve the taste with better ingredients. One of the special sushi we ordered had canned tuna that tasted bad.
Subasana B . 2020-11-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
sehr frisches und dazu wirklich gutes Sushi!
A. . 2020-08-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr schnelle Lieferung und leckeres Sushi, nur zu empfehlen!
Barbara . 2020-08-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Absolute Frechheit! Bestellt - sofort eine BESTÄTIGUNGSmail bekommen, dass die Bestellung sofort bearbeitet wird. Nach einer Stunde riefen wir dort an um zu erfahren, wann das Essen kommt. Zunächst ging auch niemand ans Telefon, nur eine Ansage, dass aktuell keine Anrufe entgegengenommen werden können, man solle es gleich nochmal probieren. Irgendwann kamen wir durch - Eröffnung des Restaurants sei erst in ein paar Tagen. Warum gibt es dann eine BESTÄTIGUNGSmail?! Zeitverschwendung aufgrund fehlender Information (im Internet).
Dubilan . 2020-07-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Bonn

1874 Stellungnahmen
I've been coming here for years. The food has been mostly good, but with such a variety, it's not surprising that the chef occasionally doesn't quite nail one dish. However, they have a new chef now, and he's world-class! We were there today, and one dish after another was excellent. The duck, the new sushi creations, the garlic mushrooms, the halibut—everything was fantastic. The selection has been expanded. The prices aren't exactly cheap, but they're extremely good for what they offer. Children are also welcome here, and the service and treatment are super friendly. You can really have a great meal here.

1631 Stellungnahmen
Eating here used to be a delight – today, unfortunately, it's more of an expensive experiment. Starters were great, sushi was a flop: bland in flavor, crispy rolls were unevenly rolled and covered in tonkatsu sauce as if they were beef fillet. Particularly creative: A salmon roll I ordered came as a pork roll – a highlight if you don't eat pork for religious reasons. The handling of the incorrect order was by no means professional. €70 less, and I went home hangry. Conclusion: Unfortunately, not recommended for true sushi connoisseurs who value quality.

261 Stellungnahmen
We ordered and went downstairs after the app showed that the food was about to be delivered. We then waited there for 40 minutes. Just as we came back in, the app changed to delivery in 6 minutes. Then, after about 10 minutes, the food finally arrived. By then, it was completely cold. The courier said he was sorry because he had to make several deliveries alone on his bike, but that this is simply unacceptable. They should hire more people to deliver or only do pickups, but this kind of service is really poor.

959 Stellungnahmen

310 Stellungnahmen