Basierend auf 23 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 23 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 1361 unter 1564 unter Düsseldorf
Nº 24 von 39 Fast-Food-Restaurant unter Düsseldorf
Stellungnahmen
Die Sauberkeit im Laden ist lobenswert. Hier wird auf Hygiene großen Wert gelegt.
Michael Schumacher . 2023-11-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bestellt, Geld gezahlt, essen nie erhalten. Fazit: Betrug und schlechter kann man es nicht machen. Hab das Geld nie wieder gesehen.
Lois Rüsche . 2023-08-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Habe um 2:40 bestellt warte bis inzwischen 5 Uhr Bestellung kommt nicht an. Jeder der nachts noch Bock auf essen hat rate ich es ab. Ich wurde abgezogen aber zum Glück gibt es Paypal Käuferschutz :)
Cim. . 2023-07-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Einer der schlechtesten Burger, die ich je gegessen habe. Kann ich nicht empfehlen.
Davide . 2023-01-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Burgers are delicious, the staff are very friendly. All their food is halal and they have fish burgers too. The place stays open till late - around 2 am on weekdays and till 8 am on weekend nights. The owner offered us a surprise tiramisu, which was very nice from them. I hope to return again soon!
Junaid Hossein . 2022-10-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben auch dort 2×Burger Menü bestellt . Die Burger waren matschig total durchnässt. So das der Burger in der Hand auseinander gefallen ist Pommes waren purer saltz An joys bitte verbessert eure Qualität . Laut den Kommentaren bin ich nicht der einzige der das Problem hatte lg
Maiki Weiß . 2022-09-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen ist sehr lecker , ich komme sehr gerne wieder. Das Personal ist super freundlich, kann ich jedem nur empfehlen!
Hjekdbfkekdn Bdkendbdkek . 2022-09-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr lecker, das Personal ist freundlich und nett. Die Burger sind sehr gut und man bekommt für den Preis echt viel!
Sou Bou . 2022-09-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My first GOLD BURGER it's delicious fresh for kings and queens mode 😋
omen hp . 2022-06-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
recommended, very fresh and delicious food 😋
mero saaed . 2022-06-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckeres Essen und wirklich nettes Personal. War das erste mal dort, bietet sich, sehr gut an durch eine wirklich super Lage direkt in der Altstadt. Das Essen war sehr frisch und man hat sehr viel bekommen. Gerne immer wieder.
Rene Ebert . 2022-04-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr frisch, sehr lecker nicht zu viel und nicht zu wenig, alles richtig gemacht. Immer wieder gerne, vielen Dank nochmal an das komplette Team ihr seid echt die besten. 👍
Anouar Ma . 2022-04-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Düsseldorf
3397 Stellungnahmen
The coffee I got especially for the train was -> lukewarm. It doesn't work like that.
1859 Stellungnahmen
2309 Stellungnahmen
I would like to share an unfortunate experience I had at this branch on November 1st around 9pm. My visit, which was supposed to be pleasant, was severely affected by the behavior of one of your employees. I ordered a McFlurry and discovered that there was very little sauce in it - barely visible and not particularly satisfying. So I politely turned to an employee (she had a rose tattoo on her neck) and asked for a little more sauce. She explained to me that there was only one serving of sauce, and when I pointed out that there was actually hardly any sauce, she literally threw the McFlurry on the counter and made me a whole new one as if I was a nuisance. The meaning behind it must also be questioned. The way she handed me the new McFlurry was very disrespectful. It felt like she was taking her frustration out on me even though I was just asking for a small touch-up. I then politely asked her to treat me with respect. When I asked her her name, she replied that she wasn't allowed to reveal it. At this point another employee came along and apparently tried to mediate. Although she seemed nice, I had the feeling that my concerns were not taken seriously and the disrespectful treatment was not addressed. I find it very disappointing that this kind of treatment occurs in a restaurant where hospitality and respect should be fundamental. Every guest has the right to be treated with kindness and respect, and I expect your employees to implement this in their daily work. No one is forced to work in the restaurant industry if they don't enjoy what they do. I hope you take this complaint seriously and investigate the situation. It would be unfortunate if other guests had to have similar experiences.
2667 Stellungnahmen
Food, well, like everywhere else, but the fact that you have to pay for the toilet is a disgrace, even if you don't have a cash register you can't use the toilet