GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,6
site_photo4

Nº 6 unter 27 unter Schneverdingen

Nº 3 von 11 Restaurant unter Schneverdingen

Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle-4.6

comment_iconStellungnahmen

Exceptional burgers, very tasty. Fair price. It's a shame they no longer offer delivery services...

site_logo

Melissa 8 . 2021-08-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A really, really good, fresh burger. The staff is courteous, and the food is fresh and delicious, whether delivered or picked up. I highly recommend it; the price is right for the quality.

site_logo

Tom G. . 2021-05-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The burgers taste really great...but the price is just ridiculous, 10 euros for a burger, fries cost extra...it wasn't really worth it then, what a shame.....😔

site_logo

Tatty P. . 2021-05-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I find it delicious and interesting because of the daily changing offers

site_logo

Jakob R . 2021-04-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very, very tasty. Different and, as I said, really delicious. Crispy homemade fries! So, we absolutely recommend it. And we'll order again, that's for sure.

site_logo

Gudrun Wiegels . 2021-03-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious, hot and freshly prepared. Excellent value for money.

site_logo

KaL . 2021-03-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious, hot and freshly prepared. Excellent value for money.

site_logo

Katarzyna L . 2021-03-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The burgers were absolutely delicious. The stated wait time was perfect; highly recommended, tastes even better than homemade! 😉

site_logo

Dominique Deck . 2021-03-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Zwar hatten wir beim ersten mal eine längere Lieferzeit, aber es wurde sich entschuldigt und der Grund dafür genannt. Personal ist mega freundlich. Essen ist mega lecker. Nur zu empfehlen!

site_logo

N. S. . 2021-02-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Lieferung hat viel länger gedauert. Es war leider nur lau warm. Die Dips wurden vergessen. Dem Ziegenkäseburger fehlte es an genug Chutney und Nüssen. Der Antipastiburger war gut.

site_logo

Anke Frank . 2021-02-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Schneverdingen

restaurant_img
4,6

321 Stellungnahmen

location-iconMarktstraße 4A
Restaurant
outdoor_seating_160199takeaway_160199delivery_160199

We had two wonderful tarte flambées, served quickly and with friendly service. Since we're still in town for a while, we'll definitely be back, even though there are other interesting restaurants. The restaurant has a rustic decor; I think we're the only out-of-towners here at the end of September... 🍺👌 Addendum: We've been here twice more and were lucky enough to visit the beer garden. The schnitzel, Leberkäse, and Spätzle were also excellent! 👍❤️

restaurant_img
4,6

23 Stellungnahmen

location-iconIm Osterwald 1
Restaurant
outdoor_seating_160302takeaway_160302delivery_160302

Fries good, stretched bratwurst miserable

restaurant_img
4,5

69 Stellungnahmen

location-iconAm Bahndamm 3, Schneverdingen, Lower Saxony, Germany
Restaurant
outdoor_seating_160320takeaway_160320delivery_160320

Waren auf Grund einer Beerdigung hier eingeladen. Haben die Gastronomen sehr liebevoll gemacht . Auch Kaffee ☕️ und Kuchen 🎂 Waren sehr lecker 😋.

restaurant_img
4,7

693 Stellungnahmen

location-iconHamburger Str. 4
Restaurant
outdoor_seating_160322takeaway_160322delivery_160322

Wir waren im Restaurant Mediterrano und sind total begeistert! Das Essen war hervorragend – frisch, mit viel Liebe zubereitet und wunderschön angerichtet. Der Service war sehr freundlich und aufmerksam, ohne aufdringlich zu sein. Auch das Ambiente ist gemütlich und stilvoll – man fühlt sich einfach wohl. Wir kommen auf jeden Fall wieder und können das Mediterrano nur weiterempfehlen!

restaurant_img
4,4

5 Stellungnahmen

location-iconLauenbrücker Str. 3
Restaurant
outdoor_seating_160233takeaway_160233delivery_160233

Kein Restaurant - als Ferienwohnung zu vermieten. Sehr zu empfehlen, es war uns eine Freude hier we verbracht zu haben! Sehr freundliche Vermieter!