GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufen
desktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,2

Basierend auf 11 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 78 unter 121 unter Neuwied

Nº 33 von 53 Restaurant unter Neuwied

Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle114.2

comment_iconStellungnahmen

Sadly, the last remaining village pub in the lower part of Irlich. Bernhard has run this lovely pub for 29 years. Everyone feels at home here. The decor is classic and rustic. The beer is beautifully poured – a feast for the eyes! 🍻 Closed Wednesdays and Sundays.

site_logo

Hans-Jürgen Fink . 2024-12-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You're always welcome. Form your own opinion.

site_logo

Dina Schmidt . 2023-02-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A very good restaurant, the kind you rarely find these days. A friendly owner and good customers! Reasonable prices! Keep it up!

site_logo

Klaus Bonn . 2022-05-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Neuwied

restaurant_img
4,2

233 Stellungnahmen

location-iconSchlossstraße 29
Restaurant
outdoor_seating_109854takeaway_109854delivery_109854

Are they still closed because of the water damage????? 😮😮

restaurant_img
4,2

1170 Stellungnahmen

location-iconLaubachsmühle 1
Restaurant
outdoor_seating_111133takeaway_111133delivery_111133

Home-style cooking, delicious food, good service, reasonable prices. It could use a renovation.

restaurant_img
4,3

596 Stellungnahmen

location-iconSchlossstraße 13
Restaurant
outdoor_seating_110511takeaway_110511delivery_110511

Delicious food, friendly service, and a pleasant atmosphere. Would gladly come again 😊

restaurant_img
4,2

25 Stellungnahmen

location-iconKarl-Marx-Str. 64
Restaurant
outdoor_seating_110377takeaway_110377delivery_110377

Nicht zu empfehlen. Haben hier zum Liefern bestellt und über 1 1/2 Stunden warten müssen. Der Liefertermin wurden mehrfach angepasst. Die Burger waren trocken, der Salat alt und bappig. Es wurden Gerichte in Lieferumfang vergessen. Bei Anruf im Lokal war ein Gespräch auf Grund mangelnder Sprachkenntnisse kaum möglich, es wurde ein Gast ans Telefon geholt..... Ein Rückerstattung wurde auch nicht angeboten. Ich werde hier nicht wieder bestellen. NICHT ZU EMPFEHLEN.

restaurant_img
4,3

802 Stellungnahmen

location-iconLandratsgarten 25
Restaurant
outdoor_seating_109811takeaway_109811delivery_109811

We were there on a Friday evening. The place was quite full. The food was first-class! Very tasty and the portion was generously sized. I'm not a small eater and I was completely full afterwards. In short, a visit is absolutely worthwhile!!!