GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
3,4

Basierend auf 351 Bewertungen gefunden auf 2 Websites

site_photo4

Nº 2718 unter 3246 unter Hamburg

Nº 88 von 104 Sushi-Restaurant unter Hamburg

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..sushi
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle3193.8TripAdvisor323.0

comment_iconStellungnahmen

I'm not a sushi fan and probably the wrong person to judge the food there. For me, average like any sushi. I don't really like it that way and people in the know may judge it differently, which is completely ok.

site_logo

Tobias Lange . 2024-11-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We have been ordering from Soulsushi for our Sushi Thursday for several years. Not only does it always taste delicious and arrives quickly, little sweet special requests are fulfilled, you put a smile on our (and the boss) lips. Thank you! ❤️

site_logo

Stefanie . 2024-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben das Sushi heute Mittag bestellt und ich muss leider sagen das ich noch nie schlechteres Sushi gegessen. Ich habe u.a. cripsy chicken bestellt bestellt dieses hat nach altem Fett gerochenen geschmeckt hat mit der Abbildung nichts gemein! Wir haben. Fast alles entsorgt, leider

site_logo

Christian L . 2024-10-29

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

We picked something up here for the first time today. Everything was freshly prepared and really delicious. The mini spring rolls were crispy and still warm. The staff was very friendly both on the phone when ordering and when picking up. We'll get something again soon.

site_logo

Annette Walter . 2024-10-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very bad. Arrived an hour late. Oily, cold, inedible, almost falling apart. Never had such bad sushi. 0 points.

site_logo

Olga Mut . 2024-10-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I ordered, but by sushi I mean something different, you couldn't eat it with chopsticks or forks, the tear was way too loose.

site_logo

Andreas Preuße . 2024-08-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We actually like to order. The food is good for our taste. We had long since said goodbye to ordering on the weekend because the delivery times were unbearable, now it's just as bad during the week. Instead of 45 minutes it takes at least 1.5 hours, so I'd rather make sushi myself. The mochis were also completely carelessly placed with the “warm” dishes and were therefore already mushy. This isn't worth the money!

site_logo

h3llvira . 2024-08-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

31€ für gefühlt eine kleine Handvoll Sushi…. Sorry,mit einer Miniatur-Suhi Variante hab ich nicht gerechnet?! Hab noch nie so kleine Sushi Rollen gesehen,dann für 31€?! Um ganz ehrlich zu sein,für eine ganz normale Portion,um satt zu werden,hätte die dreifache Menge bestellt werden müssen. Anzumerken sei noch,das ich kein Mensch bin,welcher riesen Mengen isst. Ich werde ganz sicher nicht für 100€ Sushi bestellen,um satt zu werden. Schade….absoluter Reinfall!!

site_logo

Mehmet E . 2024-07-19

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

NEVER AGAIN ! My daughter and I ordered sushi from Soul Sushi on June 6th, as we often do. Unfortunately, we felt very bad shortly afterwards. Nausea, abdominal cramps, circulatory problems, We had to throw up. It's very obvious that this was because of their sushi. Despite repeated contact incl. Complaint, no apology or refund came. Even the warning and request to check your goods if necessary to protect other customers was ignored. Unfortunately, after reading the reviews here, I wasn't surprised.

site_logo

Nadine Wolter . 2024-06-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Normales wirklich leckeres Sushi ohne viel Shi shi wir lieben es und bestellen wirklich viel. Super Preis Leistung und schnelle Lieferung. Danke

site_logo

Simone T . 2024-06-01

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Ganz ehrlich: das war einfach nicht lecker. Wir hatten zwei unterschiedliche Gerichte, die beide nicht überzeugt haben. 2024 sollte man in der Lage sein, mit seinen Produkten mindestens eine 3+ zu erreichen. Wir hatten zwei unterschiedliche Gerichte, die beide komplett belanglos waren. Wir reden jetzt hier nicht über Sterneküche – Erwartung. Satt wird man, aber wenn es darum geht, kann man auch gegenüber bei McDonald’s was essen oder eine Dose Ravioli aufmachen. Echt schade.

site_logo

g g . 2024-04-25

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

We ordered spontaneously on a Saturday evening. The delivery time was as promised at 60 minutes and the food was top notch as always. Unfortunately I can't understand the reviews here, we will definitely order again.

site_logo

Dieter Linke . 2024-04-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious sushi, always friendly, if something was forgotten it was delivered straight away. The price-performance ratio is simply right.

site_logo

Anika Sell . 2024-04-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben schon zum 5. Mal bestellt und dachten uns jetzt essen wir mal vor Ort in einer kleinen Runde. Wir wurden herzlich Empfangen und beraten. Für die Kids gab es kleine Geschenke und jede menge Spielzeug. Sehr Kinderfreundlich und lecker Wir kommen wieder.

site_logo

Dieter L . 2024-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Very friendly service. Great contributions to bridging the time. We always order here. Today it was on the way so I picked it up straight away.

site_logo

Johannes Will . 2024-04-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The time before last, our order was practically inedible and one roll was completely forgotten. The reaction: that can't actually be the case! After we would have had to pick them up, we should receive a credit. Now we wanted to order again and entered the voucher code: this fraud 10 euros, the forgotten roll exceeded this price. When asked, the answer was that it had already been 3 weeks and it was no longer comprehensible. The way we dealt with the problem was so incredibly rude, we will never order there again.

site_logo

Sandra Tramm . 2024-04-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly store employee. Child-friendly and friendly

site_logo

Fa u . 2024-04-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

My favorite sushi takeaway. If I want to do something good for myself after work, I always treat myself to a Crunchy Roll. It's still warm inside 😋 I always have Soul Sushi's teriyaki sauce at home. My tip instead of soy sauce. It also officially comes in a mini pack.

site_logo

Heppi Peppi . 2024-04-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delivery took almost 2 hours. When I asked what was going on with the now cold spring rolls, I was told that the website said that no warm dishes were guaranteed. I didn't find anything. This means either misleading people through hidden clues or lying. Never again.

site_logo

Dominik Kuhlmann . 2024-03-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I like the tree... Unique exactly in this place...

site_logo

Johannes Bull . 2024-03-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Quality varies, but mostly ok for the price. We rarely order warm things because they usually arrive cold. Service on the phone but underground. In the end she gets annoyed with me and just hangs up... It doesn't work at all!

site_logo

JSM . 2024-02-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious. Great quality. Very nice service staff. We always pick up directly from the store. Sushi is prepared to the minute. At Christmas time there was a little chocolate Santa Claus in the bag as a surprise... :-) Really highly recommended...

site_logo

Bianca Witt . 2024-01-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice little shop, staff was great Sushi tasted good, I can only recommend it.

site_logo

Jana Lange . 2024-01-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Partly wrong delivery, resulting in unfriendly, sloppy telephone service - no, actually no service at all. Eating so well - definitely our last order.

site_logo

Christina Einhausen . 2024-01-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

unfortunately disappointing. We waited 1.45 hours and the food didn't taste particularly good...

site_logo

Jolina Beier . 2023-12-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was okay, fresh yet lacking taste. Japanese rice needs to be seasoned! Will not repeat!

site_logo

Soenke OK . 2023-12-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I always liked ordering, but unfortunately the teriyaki sticks were sometimes burnt and sometimes not cooked. The sushi is actually quite good. The website is not good, it always has problems. The suppliers often seem annoyed.

site_logo

Lasse Jenssen . 2023-12-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Zur Gutscheinaktion Menü für 1€, nur zwischen 14 und 16 Uhr abholen an einem Montag wollte ich nach bisherigen mauen Erfahrungen Soul Sushi noch eine Chance geben. Aber ich bleibe bei nie wieder. Nur 2 Mitarbeiter, von denen einer auch alle Bestellungen mit aufnehmen musste - zu einer Aktion…. Nix vorbereitet, also jedes Menü wurde on time hergestellt. Nicht einmal die Boxen waren vorbereitet gefaltet. Und das bei dem Ansturm. Viele aus der Reihe sind gegangen, weil ihnen die Wartezeit zu lang war. Ich hatte durchgehalten. War 1 min nach 14 Uhr da, nur 7 vor mir. Dann über 40 min warten. Mit der Aktion haben sie sich keinen Gefallen getan. Dann lieber nix machen, ich bin sicher nicht die Einzige, die verärgert ist. Wollten sie die Zeit verzögern um nicht so viel ausgeben zu müssen? Dann macht doch einfach nicht solch eine Aktion und veräppelt uns. Nach dieser Erfahrung mache ich einen gaaaanz großen Bogen um diesen Laden.

site_logo

M B . 2023-11-06

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

I can only agree with the previous speakers. Warm crispy roll, tempura shrimp, spring rolls and edamame were ice cold. We then called and reported our disappointment. Were dismissed with the words that all the food was always cold. With an order value of €90, I would rather spend €40 more in the future and order from the well-known sushi chef!

site_logo

Bobby Kpunkt . 2023-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The quality has decreased significantly here. Dried dumplings, tasteless sushi, which is much smaller than it was a few years ago. Wouldn't order here again.

site_logo

Christian Baumgarten . 2023-10-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

That was the last time we ordered here. The waiting times were already almost unbearable. Over an hour, warm food then always cold. Not only did we have to wait 2 hours this time, we were also missing half of it. And the supplier simply left us standing there with “No German”. Never again!

site_logo

Sonni Sonnenlichtlein . 2023-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

bestes Sushi, bestellen immer hier!!

site_logo

Vincent Schick . 2023-08-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr netter Service, sehr leckeres Sushi, sehr sauber und Mahlmöglichkeiten für die Kinder. Sehr empfehlenswert!! Meiner Meinung nach einer der besten Sushi-Läden in Hamburg!!

site_logo

Hannelore Krien . 2023-08-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das war es! Hat stetig nachgelassen – seit mehreren Jahren bestelle ich regelmäßig bei Soul und war Anfangs extrem zufrieden. Dann würden die Crispy-Rolls stetig immer kleiner (besonders bei Rabatten um den Artikel)! Oft waren diese und andere Gerichte auch nicht mehr warm bei der Anlieferung. Was bei Stammkunden aber absolut nicht geht ist das Vergessen von Artikeln. Dies war nun der Fall – ohne Rückmeldung auf meine Anmerkung. Das war nun leider meine letzte Bestellung!

site_logo

Alexander Braklow . 2023-08-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckeres Essen. Top Preis Leistungsverhältnis. Große Auswahl auch für Veganer. Gerne wieder.

site_logo

Anja Von der Heydt . 2023-07-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Spicy Sake Bowl was sensationell gut. Der Service ist schnell und sehr freundlich. Bei Abholung gab es sogar einen Rabatt. Ich werde euch auf jeden Fall weiterempfehlen.

site_logo

Manuela Lindhorst . 2023-06-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr lecker und ordentlich zubereitet!

site_logo

Freedom 2021 . 2023-06-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr netter Service und leckeres Essen!!👍🏻 Danke

site_logo

Dirk. Freudenberg . 2023-05-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Bester Sushi-Lieferservice in Hamburg

site_logo

Jonasz _ . 2023-05-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen schmeckt gut, personal war freundlich und die Atmosphäre war sehr angenehm. Die Leute arbeiten mit Liebe in ihrem Job.

site_logo

Leon Petersen . 2023-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben für 10 Personen Sushi bestellt. Unsere Gäste waren sehr zufrieden, es hat alles lecker geschmeckt. Bestellt hatten wir für 12.00 Uhr, geliefert wurde schon um 11.45 Uhr, also alles perfekt gelaufen. Danke

site_logo

MARTIN BEE . 2023-04-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I just love sushi I can't help it

site_logo

WurstKönig 007 . 2023-03-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Lecker, schnell, supernetter Service

site_logo

Hermann Jungfer . 2023-03-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Lieferung kam 15 Minuten zu spät. Crispy Rolls waren so fettig, dass die Box durchgeweicht war vom Fett. Geschmack von den Rolls war auch dementsprechend.

site_logo

Claudia Voekt . 2023-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wow Leute 🤩. Das Soul Sushi sehr gut schmeckt wusste ich schon lange , aber dieses neu Neu Bestellung Service ist der Hammer. Ich habe heute die Bestellung telefonisch abgegeben bei einem sehr aufmerksamen , freundlichen und sehr Kunden orientierten Mitarbeiter . Ein Riesen Lob an Sie . Bitte weiter so. Service ist in Deutschland so ne Sache 😉.

site_logo

Just Beauty . 2023-01-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alle Mitarbeiter bisher super freundlich gewesen, das Essen ist lecker und preislich stimmt alles, ich komme hier hin und wieder gerne hin

site_logo

Zanna W . 2023-01-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

soul sushi sind die kreativere, qualitativ bessere sushi variante für hamburg. wir haben gestern bestellt und hatten nach 35 minuten großartiges, frisches essen auf dem tisch, dass locker mit jedem sushi restaurant mithalten kann. ganz neu im sortiment ist ein sushi hat dog...das ist sooooo lecker...wahnsinn...knusprige hülle, sushi reis, lachs, ingwer, sossen....hammer....und die bowls sind auch um längen besser, als bei den mitbewerbern...grösser & leckerer...

site_logo

bob . 2022-12-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe heute zum zweiten Mal bei Soul Sushi bestellt und war enttäuscht. Das Essen kam 30 Minuten zu spät. Mir wurde nach der Zeit in der geliefert werden sollte Bescheid gegeben, dass der Fahrer sich verspäten würde. Die Sushi Box, die ich für mich und meine Tochter bestellt hatte, war in Ordnung, nur der Sushi Reis war leider sehr trocken. Die gebackenen Bananen mit Honig waren leider richtig kalt und haben nach Nichts geschmeckt. Die bestellten Stäbchen waren nicht dabei und Soja Sauce auch nicht! Schade!

site_logo

C. M. . 2022-12-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

An sich ist es immer sehr lecker aber leider wird bei meiner Bestellung immer die Stäbchen vergessen :( sehr schade.

site_logo

Denise Hahn . 2022-11-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Als ”Stammkunden“ waren wir die letzten zwei Jahre sehr zufrieden. Es war alles immer sehr lecker und wirkte frisch zubereitet. Heute war es leider ganz schlecht. Der Sushireis war schon angetrocknet und wurde dadurch hart, der Kimchisalat der sonst auch immer sehr lecker war, hat heute ganz komisch geschmeckt. Der Salat war definitiv mit Ingwer gemischt und roch dadurch auch ganz anders…

site_logo

Leon . 2022-11-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

An sich sind wir zufrieden. Jedoch wird leider zu häufig mal etwas vergessen. Dazu gehören die Mayo auf der Bowl (schon öfter passiert) oder die Sachen sind nicht mehr warm oder nicht ganz durch (Ebisticks) oder Toppings werden komplett verwechselt und vermischt. Für das Geld, welches man gar nicht mal so wenig bezahlt, sollte so etwas nicht passieren. Etwas mehr Aufmerksamkeit bei der Zubereitung der Bestellungen wäre von daher wünschenswert. Qualitativ ist das Essen aber wirklich sehr gut. Von daher auch vier Sterne.

site_logo

Viktoria Eiternick . 2022-11-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alles immer gut. Auch wenn ich mal einen Fehler gemacht habe bei der Bestellung wurde mir geholfen. Aber was fehlt, ist eine App von euch mit Vorteilen oder auch Rabatten. Nur mal so:). Gruß aus Bramfeld

site_logo

Steven Marquardt . 2022-11-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wie immer wirklich gut! Surf and turf Bowl ist mega👍

site_logo

HanseWiking Fishing Team . 2022-11-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gutes sushi! Sehr sauber. Zum empfehlen:)

site_logo

Tin . 2022-10-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leckeres und frisches Sushi. Preis-Leistungsverhältnis stimmt mehr als

site_logo

Robbi Linges . 2022-09-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Whenever i wanted some take out, i would think of this place. They have the best varieties and delish food. The delivery was rather fast too! Best take out sushi place around here! (the photo doesn't do it justice)

site_logo

Bloom Kay . 2022-09-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Hamburg

restaurant_img
3,4

59 Stellungnahmen

location-iconElbchaussee 7, Hamburg, Germany
Sushi-Restaurant
outdoor_seating_92472takeaway_92472delivery_92472

I ordered the food at 4 p.m. via the Lieferando app and it was supposed to be there at 5 p.m. The app had been telling me for half an hour that the delivery person would be with me shortly, so I decided to contact the restaurant at 5:30 p.m. I couldn't find a phone number on Lieferando or Google. Since we had theater tickets, we had to leave the apartment by 6:15 p.m. at the latest. I complained to Lieferando and demanded a refund because I didn't expect the food to arrive after 1.5 hours. At this point, the restaurant was already listed as closed on Lieferando and Google. As soon as I complained, someone called me from the restaurant and said the driver would be there shortly and would be with me in 15 minutes. I had to call two more times and each time they said the driver would be there shortly. As I can see from the other reviews, my 2 hour waiting time is nothing unusual and is even short. The driver arrived so that I could just get the food upstairs before we had to leave. I was repeatedly put off and put off on the phone, not given any accomodation and not offered a refund, a voucher or anything else. The food is okay, the edamame were completely oversalted, but in general it's definitely not sushi that you want to wait 2-4 hours for. For everyone in the Elbchausse region, I can only say that Henssler at Home was always quicker than advertised for me, was similarly priced and tasted better. I ordered here a few years ago and had to wait a long time, so there is probably no improvement in sight.

restaurant_img
3,4

120 Stellungnahmen

location-iconKuehnstraße 93
Sushi-Restaurant
outdoor_seating_90573takeaway_90573delivery_90573

Unfortunately disappointed today and never again I ordered something and one thing was wrong! If there is no more you can call to ask but I can't bring anything else - after all I paid for it. Maybe you have an allergy to the other thing...

restaurant_img
3,4

9 Stellungnahmen

location-iconBremer Str. 307
Sushi-Restaurant
outdoor_seating_80836takeaway_80836delivery_80836

Delivery was very quick and sushi was delicious. Thanks!

restaurant_img
3,4

120 Stellungnahmen

location-iconWaitzstraße 19
Sushi-Restaurant
outdoor_seating_96380takeaway_96380delivery_96380

Great sushi , good Service nice take away location

restaurant_img
3,5

136 Stellungnahmen

location-iconSierichstraße 30
Sushi-Restaurant
outdoor_seating_92701takeaway_92701delivery_92701

I have to stand up for the store: Since the pandemic, I've been ordering here 2-3 times every month 🙏 fair prices, fast service and always the same quality with generous portions. Very reliable, thank you!