Basierend auf 808 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Basierend auf 808 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Nº 7 unter 13 unter Norddorf auf Amrum
Nº 6 von 11 Restaurant unter Norddorf auf Amrum
Stellungnahmen
If you want very good food and want to spend a nice evening with a fireplace, you've come to the right place. Very friendly staff are really good
Rebecca Hausmann . 2024-12-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Every stay is pure relaxation. Very nice staff, great restaurant. Great room. Simply a great hotel. Had a Christmas party with 22 colleagues and everyone was thrilled. Just a successful celebration. Gladly again.
Sven Petersen . 2024-12-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Perfect place to unwind. Very nice rooms, great food, great spa area, relaxing treatments, friendly staff, good location. We felt very comfortable and will definitely come back.
Michael Wulf . 2024-11-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A very pleasant and dog-friendly hotel
Dieter Bischoff . 2024-10-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I stayed at the Hotel Seeblick for the long weekend on October 3rd. We received a very friendly welcome. The lady at the reception was very nice and checked us in quickly. The room was large and comfortable. The breakfast was rich. The menu in the restaurant was varied. The food itself was first class. The drinks menu is diverse. All in all, the hotel has a repeat factor
Torben Missal . 2024-10-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We have visited the Hotel Seeblick several times and feel very comfortable in the holiday apartments. The kitchen is of excellent quality and there is a beautiful spa area.
Alexandra Bugiel . 2024-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir kommen seit Jahren in den“Seeblick“ Die Küche ist hervorragend. Man schmeckt geradezu ,dass in der Küche ein Küchenmeister waltet, der,mit unglaublicher Kreativität und Können den Gast beglückt. Es ist für uns jedes Mal eine Freude,die Gastfreundschaft des „Seeblicks“ und seiner kompetenten Mitarbeiter genießen zu dürfen.
pb . 2024-09-07
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Wir können die negativen Bewertungen nur bestätigen: Die Vorspeisen sind den Preis nicht wert, weder qualitativ noch vom Anrichten her. Ein halber Matjes versteckt in Kartoffeln, der Ziegenkäse war frittiert (!) und lieblos zerschnitten über der roten Bete verteilt. Das Schnitzel war wie bereits vorher beschrieben in der Panade kaum zu finden, der Pannfisch kommt auf dem Teller und nicht wie früher in der Pfanne (auf den Teller passt natürlich weniger...). Geschmacklich wurde auf Würzen fast ganz verzichtet. Vielleicht kocht da der Lehrling und man will, dass Gäste ein "Ueberraschungsmenü" buchen, natürlich nochmal teurer als Einzelgerichte? Früher wars deutlich besser, bitte mal überlegen, ob man hier nicht zur früheren Qualität zurückfindet und sich etwas mehr bemüht.
Annemarie M . 2024-08-26
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Von einem Take away Abendessen mit Vorbestellung über WhatsApp, so wie auf der Homepage beworben und gewünscht, kann ich auf jeden Fall klar abraten. Nach 30 Minuten ging ich ins Restaurant, um nach meinem Essen zu fragen, da ich keine Antwort bis dahin bekommen hatte. Man bemerkte, dass noch niemand meine Nachricht gelesen hatte und meine Nachfrage nach einer Änderung der Beilage rief gleich 4 Servicekräfte an den Counter, mit der Auskunft, dass eine Änderung der Beilage grundsätzlich 5 Euro kostet, ich wollte zum Wiener Schnitzel Pommes anstatt Kartoffelsalat. Außerdem gab es keine Pommes abends im Restaurant, obwohl draußen vor der Tür eine hauseigene Pommesbude steht.... das nenne ich extrem unflexibel, nie erlebt und mich in Sprachlosigkeit zurück gelassen. Die Pasta fürs Kind extrem fade und lieblos, dafür überteuert für ein Kinderessen - 11 Euro für Nudeln mit Tomatensoße!!! Zuhause das Wienerschnitzel vom Kalb ausgepackt, unter viel Panade ein winziges Stück sehr zartes Kalbfleisch, das kleinste Wiener Schnitzel was ich je gegessen habe. Schade, das Fleisch war gute Qualität. Ich habe auf dem Teller gesucht, ob irgendwo noch ein Stück Fleisch versteckt ist, leider nicht. Ich bin gerade so enttäuscht von diesem ganzen Abendessen, dass ich hier in Form einer Bewertung meiner Enttäuschung Luft machen muss. Wirklich schade, auch um den doch ärgerlichen Abschluss eines ansonsten schönen Tages. Werde ich nicht wiederholen.
BettinaFamily . 2024-08-14
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Family vacation with several parties (holiday apartments and hotel rooms) at Seeblick for over 10 years. Hotel rooms renovated and beautifully designed, holiday apartments cosmetically improved with a little paint. An update like in the hotel would be urgently needed here. The kitchen equipment should also be increased. There was no lid on any pot. The swimming pool initially had a whirlpool and a waterfall. These have not been functional for years and the water, like the whirlpool, is too cold. There is initially no accommodation for regular customers who wish to book certain holiday apartments and is rejected as unfair to other guests, but this becomes possible later after paying an additional amount. Regular customer discount like we know from other holiday areas - none. The WiFi in the holiday apartments is not stable and of poor quality.
Birgit L. . 2024-04-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Überteuertes Restaurant. Man möchte mehr sein als man ist. Pasta für das Kind: fade und langweilig. Wenig und teuer ( 13 Euro) Grünkohl nicht heiß und nicht ganz durchgekocht. Üppig und ok. Zu teuer. Keine Flexibilität in Bezug auf Gäste wünsche Andere Gerichte eher durchschnittlich. Und dafür zu teuer Die Bedienung schnell, nett und altbacken. Bier 8,50 Euro für 0,5 Liter. Unverschämt. Einrichtung fanden wir schön. Frühstück: jeden Tag das selbe. Echt sehr langweilig. Brötchen und Brot eher mäßig Keine gebratene Spiegeleier. Die Location achtet auf Nachhaltigkeit!
Hildesheim1980 . 2024-03-31
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Wonderful hotel with spacious rooms. Friendly and committed staff. Breakfast rich. Booked half board - in the evening you can choose between two 3-course menus, very tasty and unusual dishes. Could fit a little more on the plate....😉 However, the drinks are very expensive. Addendum on March 15, 2024 We wanted to book again at Seeblicker for 13 days at the end of the year. We decided not to do it because we were annoyed about a few things. We asked if we could have the same room as last year and they wanted 10 euros more per day because the train and Lufthansa did that too...I only know a yes or a from hotels No. If a room is booked, it's already taken, it's that simple. But okay, I said, it doesn't have to be that way, it can also be another room. Then, during our last stay, an employee told us about a promotion: because the hotel would be 111 years old in 2024, you would get a 111 euro discount on your next stay. We thought that was a great idea. We had already made a note: 13 days for 2024/2025 between Christmas and the New Year. Now it was said that the discount campaign was only valid until December 20th, 2024. Our trip would start from December 22nd, 24th... (for prospective regular customers) and that was actually the reason for us to cancel our booking. The hotel, the rooms, the staff, everything was good. Ok, small portions when eating (half board), you can live with it, I would recommend everyone not to book half board; We never complained about that because the food was delicious. And other half-board guests had spoken about it in private. We had already noticed some niggles during our stay, but we also had the attitude that nowhere is perfect. But if more and more are added, then it's a good thing. I think it's not possible to only charge 10 euros more per day for a room (with such a long booking lead time) and then not give you the promised discount. There is something like compromises...perhaps, one could have suggested: "OK, the employee, didn't give the offer correctly" and your arrival 2 days after the end of the promotion; OK, maybe half off as a discount, would that be OK with you?" It would have been so easy to keep regular customers. We are coming back to Amrum, we have already booked into another hotel. Room of the same size with breakfast almost 1000 euros cheaper, for the same period of time, was a really great surprise!
Claudia Eret . 2024-03-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The journey by ferry and bus went without any problems. A car is not necessary for a weekend trip. The reception at the hotel was super friendly. We felt welcome ☺
Heidi Moritz . 2024-02-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great service, delicious food, cozy atmosphere...
Martina Jung . 2024-02-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir waren zum ersten Mal im Seeblicker zum Abendessen und sind rundherum zufrieden. Das Essen hat allen sehr gut geschmeckt, der Service war sehr auf Zack und das Ambiente fanden wir auch angenehm. Es ist eines der sehr wenigen Restaurants auf Amrum, die wir empfehlen können.
wiesengnom . 2023-08-04
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Wir hatten schon keine sehr gute Erinnerung an das Restaurant Seeblick - aber da unser letzter Besuch bereits ein paar Jahre her ist, wollten wir dem Ganzen nochmal eine Chance geben. Leider konnte weder das Essen noch der Service uns überzeugen. Nachdem wir bestellt hatten (unsere Tischreservierung konnte erst auf 20 Uhr vorgenommen werden) kam der Kellner nochmal zurück und fragte, ob wir auch schon ein Dessert bestellen wollten, da die Küche ja um 21 Uhr schließen würde... Vorab hatten wir Baguette mit Butter und ein geröstetes Landbrot mit Dips. Das Baguette war aufgebacken und mickrige vier dünne Scheiben und das Landbrot hat einmal die Pfanne gesehen und alle Scheiben waren unterschiedlich dick. Mit Liebe war da kein Koch bei. Das Schnitzel in der Hauptspeise war noch das Beste, schön dünn und die Bratkartoffeln knusprig. Die Pasta mit dem Bergkäse war sehr geschmacksneutral und dafür sehr mächtig. Hier fehlte es am Fingerspitzengefühl des Kochs. Da wir uns vorab noch nicht sicher waren, ob wir noch Platz für ein Dessert haben würden, hatten wir uns gegen eine Bestellung entschieden und bestellten dann noch Espresso als Abschluss. Das war einfach ein Kaffee in kleinen Tassen, gar nicht zu empfehlen. Das Servicepersonal war alles in allem freundlich, aber etwas altbacken. Wir wundern uns, dass es im Seeblick noch immer so voll ist?
Brittaunterwegs . 2023-06-06
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Wir sind total enttäuscht. Das Essen war leider nur so lala...Mein Braunie für 13 € war trocken, das Eis enttäuschend, die Rinderschulter etwas zäh und das Bier soll 9€ kosten. Das Essen war seinen Preis nicht wert. Vielleicht ist der tolle Koch von früher nicht mehr am Werk. Sehr schade.
SB . 2023-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
In freudiger Erwartung haben wir das Restaurant besucht und waren enttäuscht. Das Essen war ganz ok, das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt hier allerdings überhaupt nicht. Es entsprach aber dem 4 Sterne Anspruch des Hauses. Relativ kleine Portionen zu überhöhten Preisen ließen uns schnell zu dem Schluss kommen: gehen wir nicht mehr hin.
Karsten R . 2023-01-05
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Ähnliche Restaurants in Norddorf auf Amrum
313 Stellungnahmen
Restaurant/catering recommended, but... Unfortunately, the technology for card payment with a debit card is NOT POSSIBLE, so another visit is impossible. Dessert was therefore out of the question. Too bad. The competition is stronger! Please give progress a chance and also give your guests a chance to feel comfortable with you.
123 Stellungnahmen
106 Stellungnahmen
Wir hatten wine Reservierung obwohl die Kombüse seit 2 Tagen geschlossen hatte ! Wir standen im Regen vor verschlossenen Türen !!!
149 Stellungnahmen
The gastronomic offerings on Amrum have never been a highlight, but the island itself more than compensated for it. Hüttmann was always an emergency solution, but it never disappointed. In May 2024 we were there again and more than disappointed. The quality of the food is at the simplest lunch level, the service (apart from an English-speaking waiter) is by no means service-oriented. Example: Aperitif was currently on the table. A young man in jeans and brown shoes comes into the room and calls our names loudly and says “the soups are ready”. When I told him that I hadn't finished my gin and tonic yet, I was told: "That doesn't bother me." Conclusion: Hüttmann - never again!
150 Stellungnahmen
We were in Amrum for a long weekend in December and wanted to go out for a nice meal on the last evening (our wedding anniversary). We reserved a table in the restaurant. Our son had decided on a schnitzel and asked for fries as they weren't on the menu. We were told that this doesn't exist. When asked in the kitchen whether there was the possibility of making fried potatoes, the only answer was: “I don’t even have to ask, it doesn’t exist.” After a short exchange, we drank our wine, paid and went to another restaurant. We completely understand that if there are no fries you can't offer them. Even the explanation that you consciously want to set yourself apart from other restaurants with the menu and the choice of side dishes is understandable. But if you offer potatoes, it should be easy to put them in fried potatoes to satisfy your guest. Of course we would have been willing to pay a surcharge for it. I'm a service provider myself and unfortunately I had the feeling that people forget how much money they spend on dinner here...