Basierend auf 362 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 362 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 194 unter 1942 unter Frankfurt am Main
Nº 8 von 165 Italienisches Restaurant unter Frankfurt am Main
Stellungnahmen
Klein, aber fein – ein Ort mit echtem Charme!Hier herrscht eine warme und gemütliche Atmosphäre, in der man sich sofort willkommen fühlt. Der Duft aus dem Steinofen ist einfach ein Traum und das Essen schmeckt fantastisch.
I.L . 2026-06-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich bestelle wirklich sehr viel essen allgemein und komme immer wieder gerne zu Bellissima zurück. In Zukunft werde ich auch nurnoch anrufen und bestellen weil die Jungs im Haus machen das gute Essen und nicht irgendeine App. Immer lecker und schnell vorallem 😊
Abi Bubi . 2026-06-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super Pizza, über offenem Feuer gebacken. Klasse Jungs!
Антон Заец . 2026-05-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich bestellen sowohl auf der Arbeit als auch privat regelmäßig hier – und bin jedes Mal aufs Neue begeistert! 🍕 Die Qualität ist durchgehend top, die Pizza immer frisch, heiß und einfach richtig lecker. Man merkt, dass hier mit guten Zutaten gearbeitet wird. Das Personal ist auch immer freundlich und zuvorkommend. Für mich definitiv die beste Pizzeria in Niederrad – absolute Empfehlung! 👏
Daniel . 2026-05-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Essen wird schnell geliefert und schmeckt gut
Pascal Weiland . 2026-05-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Die Pizza ist Super. Der Teig ist sehr schmackhaft und gut gebacken und üppig belegt. Ganz klare Empfehlung!
Sascha H. . 2026-04-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Eine der Besten Pizzerien die ich kenne, immer gerne wieder
Charger x33 . 2026-04-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Auf jeden Fall kann ich weiterempfehlen
Mohamad nour . 2026-03-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Es ist eher ein Imbiss oder ein Schnellimbiss, aber die Pizza ist sehr gut und preiswert. Für eine Mahlzeit – und dafür gehen wir ja hauptsächlich in Restaurants – ist es trotz der einfachen Einrichtung eine hervorragende Wahl, um dort zu essen.
Alexandr Furtsev . 2026-03-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Heute zum zweiten mal bestellt: alles top. Leckere Pizza, auf die Sonderwünsche wird eingegangen und Lieferzeit wie angegeben - ihr habt ab heute zwei Stammkunden mehr :)
Sarah Vinson . 2026-02-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckeres Essen, perfekt zum Bestellen
Paula Wenderhold . 2026-02-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Gnocchi quattro formaggi war sehr lecker, danke schön.
László Gyányi . 2026-02-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Tut mir leid für die schlechte Bewertung auf Liferando, aber das wurde mir angezeigt und das hat mich verärgert.
Gumball Waterson . 2026-02-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Die Lieferung hat wegen einer Straßensperrung ein wenig länger gedauert, aber die Pizza war warm und sehr gut belegt. Der Salat war auch sehr gut, mit Rucola und endlich mal die perfekte Menge an Dressing. Wir werden wieder bestellen. Danke euch :)
EL A . 2026-02-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe Pizza für eine dienstliche Feier bestellt. Wurde pünktlich geliefert und hat super lecker geschmeckt. Danke.
Sorina Ostie-Schäfer . 2026-01-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe eine Pizza bestellt und sie war in nur 10 Minuten da. So schnell habe ich das noch nie erlebt! Und sie war köstlich und noch heiß. Super!
Stefan K . 2026-01-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe hier zum ersten Mal eine Pizza bestellt und sie kam sehr schnell an. Das Essen war warm und lecker. Der Preis ist gut und erschwinglich, und die Portionsgröße ist genau richtig.
Dorsa . 2026-01-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Absolute Weiterempfehlung! Wir hatten ein Firmenevent und hatten über 30 Pizzen bestellt. Es wurde alles pünktlich geliefert, super nette Mitarbeiter und es war ein Gaumenschmaus-die Pizzen waren sehr lecker und reichlich belegt- kann ich nur weiterempfehlen. Wir bestellen bestimmt wieder mal bei Ihnen-vielen Dank.
RS . 2025-12-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Auf jeden Fall die leckerste Pizza in Niederrad. Alles immer frisch. Heiß und knusprig geliefert. Bin seit Jahren überzeugt. Der stammgast Personal auch sehr nett
enver alper Alemdar . 2025-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Essen und Preisleistung einfach gesagt Top,Top,Top. Ich habe dort gegessen das Ambiente könnte etwas gemütlicher sein. Meine Bestellungen wie Pizza oder Nudeln geschmacklich 15/ von 10 Punkten. Bei Lieferung immer heiß und sehr, sehr lecker!!! Die Pizza oder Tortellini ist ein Kulinarischer Genuss. Weiter so und ich hoffe andere Menschen dazu zu bringen, dort auch mal zu bestellen. Danke das es euch gibt.
Stefan Fries . 2025-11-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Immer sehr lecker! 😋 Unter den Pizzerien in Niederrad ist diese definitiv die beste. Das Personal ist freundlich und die Pizza ist wirklich köstlich.
Jay Jay . 2025-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
One of the best pizzerias in Frankfurt
Lennox Steidl . 2025-10-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super pizza highly recommended Greetings from Emsdetten
sannick . 2025-10-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super flexible, super delicious
Gabriela Petrov . 2025-10-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Honestly, I just wanted a pizza... and instead I had a spiritual experience in the cheese universe. The dough? Crispy as my life before the first bite, and afterward, everything was just soft and happy. The service? So friendly, I almost tipped before I even ordered. Bottom line: 11/10, I would fall in love with a pizza here again.
Phil Groos . 2025-10-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Greetings from Hohnstein. Things: awesome pizza, awesome music, awesome drinks, awesome owners, awesome prices, awesome mirrors, awesome lights, awesome Hohnstein Saxony,...
Hannes Bienert . 2025-10-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Fast and reliable delivery. They're very nice and have great pizzas!
E Mtz . 2025-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Truly the best pizzeria around. Always friendly, savoury, on request, and fast.
Mustafa Durmaz . 2025-09-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were scammed while driving. Bad pizza, our requests completely ignored.
Liam . 2025-09-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The price-performance ratio is absolute garbage; they took our order incorrectly, and it didn't really taste good. 1 star.
Torben Griesfeller . 2025-09-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've been happily ordering pizza and pasta from Belissima for 6 years! Delicious, delivered quickly, and always hot, absolutely service- and customer-oriented, 100% trustworthy and reliable <3! Thank you so much, dear Belissima team :)! You're great :-D
GA . 2025-09-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Worst pizza in Frankfurt! I wouldn't even give this pizza to my dog.
J . 2025-09-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was okay and very filling. The staff were friendly and the atmosphere was very simple. You can do it, but you don't have to.
Laura H C C . 2025-09-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza and salads are very, very good. The pizza 🍕 is baked in a wood-fired oven, truly top-notch. The ambiance seems a bit messy, but the pizza is excellent.
Stefan Seith . 2025-09-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Simply the best pizzeria in the area! Niederrad is very lucky to have such an outstanding pizzeria. Karim is very personable. We order there regularly. Large orders for parties arrive hot and on time.
Luise Bauer . 2025-08-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious & great service ❤️ always very satisfied
Hello THERE . 2025-08-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I eat at Pizzeria Bellissma very often, and as an Italian, I have to say that the pizza tastes particularly good from the wood-fired oven and deserves 5 stars. Best regards
paola saitta . 2025-08-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Tastes good. Food always arrives warm. Order there often.
Nicole . 2025-08-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The standout feature is the wood-fired oven. This gives the pizza exactly the consistency I like best. It's the Neapolitan version with fluffy, bubbly dough.
Este Kael . 2025-07-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We've eaten here several times, and the food we ordered has always been good. Today we ordered pizza and pasta as usual, but it was absolutely terrible. The pasta was completely inedible, swimming in sauce, and the pizza didn't taste as good as it usually does. A bad day, all the same, a real shame.
Neuner 486 . 2025-07-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza is super delicious. Ordering is also easy. There's a bit of outdoor seating along the street.
Robin Reuschel . 2025-06-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious food and a friendly team! Addendum: I was there again and everything was perfect, nice and clean, and the food was spot on!
gianluca_gbl . 2025-06-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My number 1 takeaway pizzeria ♥️
Bockschi P. . 2025-06-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered via the website. You have to ask for the discount you get on the website. If you do not, you'll pay the normal price.
Niklas . 2025-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered the following things The maccheroni broccoli al forno, salad Campania, pizza rolls with salami, ham, champions and cheese and tiramisu. Everything was very tasty, fast, uncomplicated delivery and friendly supplier! Always a pleasure, one of the best shops in the Schwanheim area.
Sabrina kroh . 2025-05-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very very very tasty food Good luck Service top
Mohammad Fandi . 2025-04-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super friendly staff! I didn’t realize they didn’t take credit card, although they do take a few other forms of payment I wasn’t setup for (a rather inexperienced traveler from the US). Anyway, the chef insisted on making me a pizza though I didn’t have a means of payment setup. I did end up paying them through Uber Eats, but still, there aren’t so many people out there with that level of care these days. These guys are above and beyond!! And, the pizza was absolutely amazing!!! Thank you guys for being so awesome!!!
Robert McGee . 2025-04-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best price/performance ratio of a pizzeria in all of Frankfurt. I've been swearing by Bellissima for years and can only recommend the pizza there. Very nice staff and short waiting times, even for delivery.
069 Review . 2025-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza is excellent. To be fair, the rating can only be based on consumption on site or to take away. I can't judge the delivery service at this point. The shop is rather spartan and the wood-burning oven takes up a lot of space. The wood-fired oven definitely benefits the quality of the pizza. If you don't want to go out for a "fancy" meal you can get a really strong pizza here.
Julian R . 2025-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizzeria in Niederrad! Good food, very friendly staff and fast delivery :) However, it is more suitable for take-away.
Jenny Bernhardt . 2025-03-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
What do you actually think of putting your advertising in my mailbox when it says "No advertising" in bold letters?
Laurenz Fabian . 2025-02-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I tried your schnitzel for the first time today and I can say it was a 10/10! I always order pasta from you and are always thrilled! Always delicious and fresh. 👏🏼
J. I. . 2025-02-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food was great, delivery was quick. (The little Italian delivery guy is cuter.)
Maximilian R. . 2025-01-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
If it were possible, I wouldn't give a single star. We ordered online and were told it would take 45 minutes for delivery. After more than an hour the food hadn't arrived, we called and asked when it would be delivered. I was asked to wait a moment and was kept on the phone. After a few minutes, I was told that the driver didn't answer and whether we had even given the correct address. I checked and confirmed this, then I was put back on the line and told that the pizza would be there immediately. After we waited another 30 minutes, the driver called and said he had now arrived at XY - a completely wrong hotel with the wrong address. I gave him the correct address again and he set off. When he finally arrived after two hours, we asked how long the food had been on the way and whether it was still hot at all, to which the driver just rudely handed us our pasta dish "yes, everything here is hot". Since it was already so late that we couldn't have eaten anywhere else, we took the order. The pizza was of course cold and sticky, the pasta dish was wrong. Everything was tasteless - both the food and the service. Absolute disgrace and not recommended. The reviews here can only be written by yourself.
Laura Bö . 2025-01-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best Italian in the area!!!
kiV . 2025-01-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
For us, Belissima is the best pizzeria in Niederrad. On the one hand, the price-performance ratio is right, and on the other hand, the quality of the food is great. Deliveries come quickly and the food is always nice and warm.
Svenja . 2025-01-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I really don't understand how this restaurant can get 4.5 stars. The food was absolutely tasteless - no matter what we ordered, everything had no taste. For the price I would have expected much more. Maybe they should think about swapping chefs. I definitely won't be coming back.
Rita Horvath . 2024-12-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Went here spontaneously, great pizza and great service :)
Frederic Schirok . 2024-12-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
As an Italian, I was thrilled to eat good food
Giuliano Demuro . 2024-11-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Exceptional with a very welcoming boss Thanks see you next time
Nicolas Chaume . 2024-11-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza and salad! Very cheap and very quick delivery, thank you
E. C. . 2024-10-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best food in Niederrad tastes really delicious 😋
Christoph Radelli . 2024-09-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a green salad and two pizzas from this pizza place to be delivered. The salad with yoghurt dressing tasted pretty good, but unfortunately some of the lettuce leaves had a lot of brown spots already, which was not nice to look at. The two pizzas, however, were really very good in taste. I had a mushroom pizza with mild hot peppers and a Margherita pizza with onions and peppers. Both the crust and the toppings were delicious in my mouth. I will keep this place in mind.
Thomas Dafinger . 2024-09-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
(Addendum: was there on July 7th. I forgot to mention) Unfortunately I was really disappointed. Ordered a margarita. For 7€ I don't expect the world in a city as expensive as Frankfurt. However, it was really far from tasty. It was very (VERY!) dry and unfortunately way too hard instead of nice and crispy (my palate was really swollen afterwards). I asked for garlic oil or something similar, as unfortunately the taste left a lot to be desired. I can't complain about the service as it was delivered quickly. But I also expect something like that with garlic oil. At this store it's actually just oil with tons of oregano. Didn't really help. It was my first pizza in a long time and it was really hard to distinguish from a frozen margarita that had been left in the oven for too long. Too bad.
Muko . 2024-08-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered there once and never again. The food is tasteless, a ready-made sauce. Ordered pasta gratinated. You expect the whole dish to be over-baked. A very small portion of pasta was delivered and the cheese was simply placed on top. Someone probably didn't feel like it. See photo !! Not recommendable.
C. S. . 2024-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I'm already satisfied. I hope the topping is a bit more and juicier.
Benbär Ben . 2024-07-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza from the wood oven!
Christian “Iwwazwersch” Finkler . 2024-07-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
You were a great host for the NED vs ENG game. We had delicious pizza from the wood-fired oven and drinks with it. The price was absolutely OK.
tom schatz . 2024-07-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food arrived after 1.5 hours - pizza rolls and pizza had obviously been kept warm for a long time - cardboard was soft and even the supposedly crispiest piece of pizza was simply limp and the base was soggy
PaktFFM . 2024-07-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Horrible service, ordered deliver. Driver calls and tells me to come down. I go down and he isn't there. Call him and he starts shouting. 10 minutes later he calls screaming. Pathetic customer service, avoid at all cost. update: as everyone can see, this is the type of owner that runs the business. Hopefully they go bankrupt soon and a decent shop opens there. Utter trash, takes trash to produce trash I suppose.
Jiv K. . 2024-06-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I have ordered from Bellissima 79 times in the last 2.5 years (yes, I actually checked). Why? Maybe I'm a little weird there. But I like a certain pizza (tuna, olive and corn. Try it for yourself!). And if I have found a shop where I like it, then it is “my shop”. So easy. In addition, the team is super nice and the delivery is quick. And, you get the feeling that you have a personal interaction even through the delivery apps, which makes it even more likeable. I could write a lot more here, but Google will probably complain about the length of the text. If anyone is looking for a “regular pizza” here or is just passing through and needs a quick, delicious pizza, you’ve come to the right place.
Muad Abd El Hay . 2024-06-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered via Lieferando. Our expectations were exceeded. Pizza perfectly crispy and great toppings! Here you can get real Italian ham, not pressed meat! Thank you for the great food!
Wassertraum Schwimmbadtechnik . 2024-06-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered here for the first time and were totally satisfied. Super tasty pizza with great toppings and great value for money. The Italian salad was really good too. You can just tell that high-quality products are valued here. Will definitely order again!
Markus . 2024-06-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a pizza with pepperoni salami, despite it being high season because of the European Championship game, a super good and hot pizza was delivered to my hotel. The wait was worth it and encouraged us to visit the local restaurant next time. A final note: the supplier was extremely friendly!
Milan “t4c” Berger . 2024-06-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super friendly staff on the phone & very tasty food. We can particularly recommend the pizza rolls and pizza bread. :)
Mono94 . 2024-06-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a Margarita pizza on Thursday, May 30, 2024 and was very satisfied. Good dough, good toppings, the base and the pizza crust were well baked and the delivery person was very friendly. I can't say anything about the ambience, but the food was honest and can therefore be recommended. Note: The picture shows chili flakes that I added.
N. M. K. . 2024-06-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Small pizzeria with delicious pizza and pasta dishes.
Björn Stickler . 2024-05-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We arrived with 7 people close to the end of daily activities and we were still looked after very well. Service was 10/10 and the 4-cheese pizza I ate was very good. I recommend the place.
Alex Martinho . 2024-05-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Excellent pizza. We used the delivery service after a workshop. Nice contact with the restaurant manager, easy coordination of the delivery time and easy payment. On time, hot and very tasty.
Tristan Schlander . 2024-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Definitely and staff was very friendly.
Michael Klug . 2024-05-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The Hawaiian pizza was very tasty and the employees were very friendly. Thanks!
D Dinner . 2024-05-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
As for the ambience, well, she makes a living from the delivery business. But in summer you can also enjoy one of the best pizzas in Frankfurt beforehand.
sascha zey . 2024-04-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious wood-fired pizza like in Italy, great service and great value for money! Very satisfied and well fed :) very fine
Nina PV . 2024-04-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza and friendly owner. Finding a parking space is an adventure
Willi Hackinbush . 2024-04-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Cheap food, delicious pizza. We recommend.
jojo . 2024-04-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very professional service, pizza so good 😋🍕 Very friendly team ❤️❤️
wassim mcharek . 2024-04-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hello everyone, So a few months ago I often ordered a pizza there. At that time I would have said loud and clear "one of the best pizzas I've ever had" Last week I treated myself to a pizza again after a long time and I was disappointed. It wasn't bad, but once you get to know the quality you'll notice it. Dough a little too thin and less topping than usual. On the whole you can't say anything bad because other dishes are also very good like lasagna or fish/meat and noodle dishes. The ambience on site is very great and the service is also very nice
Mirolf Ratterius . 2024-04-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always the best Italian in Niederrad
Mado Aboualnasr . 2024-04-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food and great service👍🏼
Anna Lang . 2024-04-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I always just ordered, but the pizza was always there quickly, hot and tasted delicious.
Bella B . 2024-04-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can only recommend it, for me the best shop in Niederrad!
Mohamed Amjahad . 2024-04-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty food, especially nice on the terrace in summer. Price performance is great, come especially from outside👍
Lea Griessl-Schrodt . 2024-04-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza bakery in Niederrad. I can recommend their soups. If you live in the area, delivery times are simply unbeatable!
Hugo H . 2024-03-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice little pizzaria! Good pizza, nice service. Very good pepperoni sausage ;)
Philipp Angelez . 2024-03-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ended up here by chance, but we weren't disappointed! The pizzas were very tasty, great value for money, the goods came to the table quickly. Despite the busy visitors, the staff was friendly and relaxed, relaxed atmosphere!
Nancy Brandenburger . 2024-03-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered from Pizzeria Bellissima via Lieferando. The delivery time was stated as 60 minutes. However, our food arrived 10 minutes earlier. The delivery man was very friendly, accommodating and in a good mood :-) The food was hot and well packaged. The portions are reasonable. We had: 1x Salad Cabra, 1x Pizza Margherita with peppers, pepperoni and extra cheese, salami pizza rolls and Pizza La Bomba. Price total 35 euros (including delivery costs). Price-performance ratio is right. The salad was super fresh and crunchy. We love the salad dressing. The pizza rolls were great. The pizzas were amazing! Delicious! The overall quality of the food is outstanding! We now have a new favorite pizzeria ;-)
Käfer . 2024-03-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I would like to thank you for the excellent quality of the food and the friendly service in your pizzeria. I have been here countless times and have never been disappointed. The food is always great and the staff is very friendly. Thank you for your effort and commitment.
Sohrab Nader . 2024-03-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good pizza for a good price. Little space inside but there are more places outside. I can only recommend
Julian winkler . 2024-02-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a pizza there This was by far the best pizza I have ever ordered Very nice supplier I would be happy to order there again more often
Sydney Star Wars . 2024-02-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
In my opinion the best pizzeria in Frankfurt Niederrad
Majka Rzany . 2024-02-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Frankfurt am Main

212 Stellungnahmen
We received a wonderfully warm welcome at Pizzeria Saporito around lunchtime after leaving the trade fair. The three staff members were friendly and attentive, and the lady behind the counter took our order very kindly. The food arrived very quickly and tasted fantastic. It was clear that genuine Italian hospitality was practiced here, and that it was important to them that their guests left satisfied and full. To top it all off, the only person in our group who wanted an espresso received it on the house. All in all, a fantastic experience. I would highly recommend Pizzeria Saporito and will definitely return if I'm ever near the trade fair again.

377 Stellungnahmen
We celebrated our graduation here and were absolutely delighted with the service, the food, and the drinks. Even though we were such a large group, everything arrived on time and tasted fantastic. Tempaccio is highly recommended!

501 Stellungnahmen
The food was okay and the portions were large. However, given the price range and the current rating (4.9 out of 5), we expected significantly (!) more in terms of taste. We also had to wait 45 minutes in the unheated conservatory, even though we had a reservation. Things can happen, but the service should have been friendlier. The ambiance was good. Overall, we were surprised by the extremely positive rating of 4.9 out of 5, given the price range.

322 Stellungnahmen
Herausragend in allem was sie zu bieten haben. Eines der besten Lokale in Frankfurt.

547 Stellungnahmen
I didn't have enough money for a pizza. The workers said the pizza was on the house. Very tasty and friendly!