Basierend auf 513 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Basierend auf 513 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Nº 1 unter 58 unter Leer (Ostfriesland)
Stellungnahmen
Jonny’s Pizza in Leer hat uns wirklich positiv überrascht. Wer in Leer unterwegs ist und Lust auf eine richtig leckere Pizza hat, sollte hier unbedingt vorbeischauen. Besonders praktisch ist die Lage: In der Nähe befinden sich gleich zwei Wohnmobilstellplätze, von denen aus man Jonny’s Pizza bequem und in kurzer Zeit zu Fuß erreichen kann. Für Wohnmobilreisende ist das natürlich ideal, denn nach der Ankunft möchte man oft nicht mehr lange suchen oder extra irgendwo hinfahren. Hier kann man einfach loslaufen, sich etwas Leckeres gönnen und den Abend entspannt genießen. Die Pizza selbst war richtig gut. Sie kam schön heiß auf den Tisch, sah appetitlich aus und war ordentlich belegt. Der Teig war genau so, wie man ihn sich wünscht: außen angenehm knusprig, innen nicht trocken und geschmacklich sehr gelungen. Auch der Belag war frisch, reichlich und gut abgestimmt. Da wurde nichts lieblos zusammengeworfen, sondern man merkt, dass hier Wert auf Geschmack und Qualität gelegt wird. Auch der Service hat einen sehr guten Eindruck hinterlassen. Freundlich, aufmerksam und unkompliziert – genau so soll es sein. Man fühlt sich willkommen und nicht einfach nur schnell abgefertigt. Das macht viel aus, gerade wenn man irgendwo fremd ist und einfach einen schönen, gemütlichen Abend verbringen möchte. Für uns ist Jonny’s Pizza eine klare Empfehlung – nicht nur für Einheimische aus Leer, sondern ganz besonders auch für Wohnmobilgäste, die in der Nähe stehen. Der kurze Fußweg, die leckere Pizza und die angenehme Atmosphäre passen einfach perfekt zusammen. Volle 5 Sterne für leckeres Essen, freundlichen Service und eine tolle Lage. Wir kommen sehr gerne wieder!
Ra lf (Ralle) . 2026-05-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super leckere Pizza gehabt. Auch das Gyros war echt lecker. Richtig netter Service,jederzeit wieder.
Sarah Westholt . 2026-05-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bin sonst größere Pizzas gewohnt, zum saat werden hab ich mir noch Brötchen dazu bestellt. Schmeckt aber lecker.
Josef F . 2026-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr schneller und freundlicher Service. Die Pizza und die Pasta waren sehr lecker. Alles sehr gut. Und von uns eine klare Empfehlung
Frank Wunderlich . 2026-05-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Immer wieder gern, danke, dass es euch gibt
HeHa . 2026-04-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Es war sehr lecker .schöne Bedienung und schöne ambiente
Ayke Dorenbusch . 2026-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
War eine der besten Pizzen die ich je gegessen habe.
The_FlameFighter . 2026-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Freundlich, schnell, preisleistung fair, sehr lecker
Nancy Alice Guglielmetti . 2026-03-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich bin absolut begeistert von meinem Besuch. Obwohl ich eigentlich etwas zu früh dran war, war das Personal super nett und hat mich schon vor der offiziellen Ladenöffnung bestellen und essen lassen – das ist heutzutage wirklich nicht selbstverständlich! Zum Essen: Ich hatte das Gyros mit Pommes und Krautsalat. Alles war frisch, lecker und die Portion war für den Preis von 12,50 € wirklich unschlagbar. In der heutigen Zeit ein top Preis-Leistungs-Verhältnis. Ambiente: Man hat einen tollen Ausblick direkt auf das gegenüberliegende Standesamt. Eine schöne Kulisse, während man sein Essen genießt. Fazit: Nettes Team, faire Preise und sehr flexibel. Ich komme definitiv wieder!
Sascha Krey . 2026-03-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Endlich mal wieder eine richtig gute leckere Pizza. Klasse👍
Tom . 2026-03-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Klasse Pizza für absolut günstiges Geld. Probiert es aus
Jupp 1963 . 2026-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Einfach nur lecker 😋. Gut belegt, super Service, kaum Wartezeit, fairer Preis. Volle Empfehlung 🍕👍👏.
M. He. . 2026-01-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beste Pizza aus Leer wie ich finde. Toller Service, sehr freundlich und die Pizzen schmecken wahnsinnig gut. Unsere Stammpizzeria seit neuesten 🤩
Grimm Fotografie . 2025-12-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Waren mit allem sehr zufrieden 😃👍👍
Frank Küntzel . 2025-11-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best Pizza in Leer, Sehr nette Mitarbeiter ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
N . 2025-11-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in Leer, very friendly staff ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Nael Naguib . 2025-11-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super Pizza, tolles Team, haben die Pizzen 🍕 sehr genossen. Dankeschön
Peter Meyer . 2025-10-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were visiting Leer and happened to have a pizza there. Really good pizza base.
Michael Austi . 2025-10-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We stumbled upon Johhny's quite by chance on the way home. We had actually planned to go to a restaurant, but somehow we liked Johnny's. We had two pasta dishes and were extremely satisfied. The time was very reasonable, the size was also reasonable, and we were both very pleased with the taste. It still has the feel of a snack bar, but it's still a comfortable place to sit. In the evening, a few other people come over to sit down. If we ever come back to Leer, we'll definitely go to Johhny's again.
Volkmar Schulze . 2025-09-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza made by professional guys!
Ragni Riddervold . 2025-09-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza, friendly service.
Werner Schoch . 2025-09-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything was very tasty, but unfortunately the mayo was missing from the fries...
Marlies Dankwardt . 2025-09-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza and friendly staff. Always happy to come back.
Jennifer Kl . 2025-09-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza very tasty and reasonable prices!
Dieter Komoßa . 2025-09-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Finally had a decent pizza (gyro pizza) again. Super delicious fresh dough with fresh gyro on top 👍. The pizza was also nicely baked and crispy and not too bland. Unfortunately, the pizzeria is 200-250 km away from us (Hameln) 😢, otherwise we would be regular customers.
David 1 . 2025-07-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
As a native of Leer who also worked around the corner, I discovered these nice guys far too late. Until now, I've always enjoyed the pizza quattro formaggi. It's – for me – unbeatably delicious. The nice thing is, I can get it in a "small" size 😍 That's rare these days. The price-performance ratio is top-notch! Thank you so much for your constant good mood, and best wishes from Sabine and her husband – even if you don't know our names. Please continue to be here for us for a long time so that we can spontaneously satisfy our hunger. We wish you many nice customers!
Sab Jrg . 2025-07-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've eaten a lot of pizzas, but Johnny's Pizza will always be my favorite. Not only is everything ALWAYS quick and efficient, but the staff is also always friendly. I highly recommend coming here if you want a good—no, I correct myself, very good—pizza.
Saskia Wilbers . 2025-07-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We had two very good pizzas. The place looks nice, but there's limited seating. Fair prices!
Stehe . 2025-07-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It's a small shop, but we could comfortably sit outside by the town hall. The food was incredibly delicious, and the service was very friendly and fast. The prices were totally reasonable. 👍 We'd gladly go again.
Anja Eiben . 2025-06-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The thinner is not edible and is not worth your money
Broodje Kebab . 2025-06-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was absolutely delicious: pizza rolls and "straw and hay." The service was super friendly. We'll be back!
Patricia Junker . 2025-06-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Tried on recommendation and definitely my favorite pizza from Leer
Ralf Kruse . 2025-05-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Small shop with friendly service and good value for money Tasty
Udo Heeren . 2025-05-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is excellent. The employees are courteous. Price-performance fits. Three 👍👍👍 from me. I recommend, try it...
Сергей Владимирович . 2025-05-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super tasty dishes, everything fresh. I can recommend everything, both pizza, salad and the antipasti plate. Highly recommended!
Marina M. . 2025-05-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I was drawn in by the smell and crowd at that moment. I was told I had to wait 40 minutes, some guests chimed in: "It's worth the wait". So I did. And I agree. The gyros were good, the portion was ideal and the price was great! They accept 💳! 👌🏼 Thanks to the friendly staff. 🙂
Ivona Rakuljić . 2025-04-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The restaurant has a very nice staff, the service is great and the pizza is very tasty.
Emil Pishaj . 2025-04-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
No matter what, simply the best pizza 🍕 I've ever eaten
A. Stuhlmann (Meerblick Kaiserhof) . 2025-04-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The gyro pizza is highly recommended!
Andre C. P. . 2025-03-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were there for the first time last night. Very tasty, the gyro plate and pizza with fresh mushrooms and ham. Great prices and very friendly staff. We'll definitely be back.
Gertraud Harmszuther . 2025-03-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in town. Cool little shop, staff great
Frank Hartzke . 2025-03-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Small but nice. Nice staff and, above all, super tasty pizzas. You are happy to accept waiting times. We would be happy to come back on our next visit to Leer.
W. Klein . 2025-03-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty Gyros Pita, always a pleasure!
Axel . 2025-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best "fast food" in empty. You can't do it better ☺️👌
Marc Conrads . 2025-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Cozy atmosphere and delicious food at great prices.
B. K. . 2025-02-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were there for the first time last Saturday and we immediately felt welcome. Friendly words of welcome and a clean shop. Both dishes were hot and tasted delicious! Good quality and fair prices, you'll be happy to come back!
Andreas Tamborini . 2025-01-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Had a nice Calzone, ambiente not so special, but yes, it is also more of a takeaway restaurant, recently a small pizza (Marco) 👍👍
Tjakko . 2024-11-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza and very friendly operators.
Petra Didden . 2024-11-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza ever! Gyros also great quality and taste. Always in a good mood and friendly: that's how I know Fabio.
Anja Rolandi . 2024-10-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious pizzas & really nice and relaxed team! Highly recommended!
Simone Ryk . 2024-10-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We enjoyed it very much. Very nice service. Great value for money. We'd love to come back. Thanks!
I. K. . 2024-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza we have found so far. Simply 10/10!
Rowan Huisman . 2024-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was great, super tasty - 10 out of 10!! The detour from the highway to Jonny's Pizza was worth every single meter! Clear recommendation :)
Ma si . 2024-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in Lower Saxony. Simply great.
Nicole Zobel . 2024-09-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great small shop but very friendly staff and super delicious pizza
Erik Raetz . 2024-09-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've eaten there or taken something to go more than a dozen times now, and the quality has always been excellent! The pizza we ate on site in particular was perfect in terms of taste, consistency and cooking point of the dough!
Oliver Grensemann . 2024-08-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizzas are amazing, taste so good, the creations are something different and can only be recommended, I especially like the Rosmarino Funghi pizza, I love it ❤️ but no matter which one, it's always tasty and everything! The guys there are also super nice, always with a smile on their faces. Since I only live 2 minutes away, it's clear where I get my food.... 😉 If there were more stars to give, I would do that!
Sara Oltmanns . 2024-08-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good pizza and gyro pita roll
P. . 2024-08-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious food! The service was also super nice and just as talkative as I would like. I can only recommend it.
Lars (Definitely not You) . 2024-08-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything I've eaten so far has been super delicious 😋 🥳
Marion Huismann . 2024-07-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza at absolutely fair prices and super friendly service. Great location at the museum harbor - we'll definitely come back when we're in Leer again.
O. Gross . 2024-07-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I have no idea how they manage to maintain the quality again and again. 6 stars would also have been possible. Absolutely recommended 👍👍👍 Everything is done right here.
alfa-pete Penning . 2024-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was very tasty, the base was crispy and the toppings weren't too greasy and, most importantly, fresh. The dough had time to rest and you can taste it. Rarely have I visited a pizzaria with the quality as here. Then I just order. Keep it up 👍
Dennis Rosenberg . 2024-07-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best pizza in Leer. It's a snack bar, not a restaurant and therefore only 3 stars for the ambience.
Benjamin Knebel . 2024-07-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great pizza, great lasagna, very nice staff. We are super satisfied!
Kirsten Margilic . 2024-06-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
This pizzeria not only has unbeatable prices, but also super delicious dishes!!! There is a small snack-like sales room where you can also sit. There are about 10 seats inside. You can also sit outside. There is plenty of seating here. There were five of us and we didn't want to sit outside because of the weather. So two tables were quickly put together. We ordered pizza and pasta dishes and both were incredibly delicious! Very nice people! We would love to come back! 😃
Kerstin Müller . 2024-06-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We often go there for gyros, always nice and dark and spicy at an affordable price! 👌
dieter meyer . 2024-05-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizzas are really tasty, great value for money.
GR Boomer (Manuel) . 2024-05-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizzeria in Leer, best lasagne!
Dirk Lutz . 2024-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Quality around the corner at Radhaus ⭐️ Pizza, crispy, well topped, quick ⭐️ Long dough rest and food from the boss ☀️ Thank you and gladly again ☀️
Laufkoch . 2024-04-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
1a+++. Why? Very tasty, very fast, attentive and fairly priced. If we lived there, we would be regulars! Thanks.
Hans König . 2024-03-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
There is no saving on temperature here. Everything really crispy and delicious.
Günter Natelberg . 2024-03-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was very tasty and the staff on site was friendly. The ambience is okay but it's more like takeaway food.
Doolin Dalton . 2024-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Today it was a tuna baguette. Simply delicious and cheap! Absolutely top!!!!!
Udo Oldendoerp . 2024-02-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizzas with good toppings, at very reasonable prices. Gladly again.
Detlef Burhoff . 2024-02-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered pizza again today. Just great! The best pizza we've ever had is here! Absolutely recommended. Price performance unbeatable.
Monika Bra . 2024-01-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best shop, hottest gyros. Top address in East Frisia when it comes to delicious food. Fun and professional staff. if Gyros Pita then Jonny's Pizza. Everything else is trash.
Sven Stockmann . 2024-01-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das war echt lecker immer wieder ich empfehle euch alle
Faton Itaj . 2024-01-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe bei unserem Umzug nach Leer so gehofft, dass es hier eine vernünftige Schnell-Pizzeria gibt! Meine Erwartungen wurden übertroffen. Netter, freundlicher Service und die Speisen super lecker zu echt fairen Preisen. Stehtische (m. Stühlen) sind auch vorhanden. Für uns 1x in der Woche Pflicht😁
Geza Gyoengyoesi . 2024-01-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hier gibt's den besten Gyros von Leer !!!!!! Sollten die Griechen mal probieren.
Ralf Isgen . 2023-12-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wohl eine der besten Pizzen die ich bisher gegessen habe. Und da es nur ein paar Meter von meiner Arbeit sind ist das natürlich Perfekt um mal in der Pause etwas zu essen. Kann ich mehr als nur Empfehlen! 👌
Jannik Schröder . 2023-12-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Authentische Pizza mit top Zutaten und frisch gemachtes Gyros. Fantastisch! Hier kann man wirklich gut essen.
Knut B . 2023-12-06
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Einzige Pizza in Leer. Dabei superberes Personal mit offenbarem Spaß an ihrem Beruf. Immer wieder gerne!
Jan Enger . 2023-11-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bestes Baguette seit langem, sehr empfehlenswert 😎
Sina Jelken . 2023-11-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Lecker, Pizza für 7,50€ - wo gibt’s das heutzutage noch? Die Qualität leidet jedoch nicht unter diesem phänomenalen Preis!
Marc . 2023-10-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckere Gerichte mit freundlichem Personal...... Top.....
Jörg Bruns . 2023-09-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr freundliches Personal und leckeres Essen zu fairen Preisen. Grüße
björn Mesenbrink . 2023-09-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza mit Sicherheit eine der besseren
Al So . 2023-08-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein sehr schönes Lokal mit frischen Produkten. Kann man nur weiter empfehlen.
Sero Iln . 2023-08-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr freundliche Bedienung, gute Pizza
Manfred Kaderli . 2023-08-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein sehr schönes Restaurant mit vielen tollen Speisen.. 😊👍
Christian Meinen . 2023-08-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Klein aber fein - Super lecker die Pizzen
Bubba1982 -BRA- . 2023-08-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Laden ist top, Pizza war wirklich sehr lecker und günstig und das Team am Sonntag so kurz vor Feierabend immer noch sehr freundlich….. würde wieder kommen, wenn ich in der Gegend bin!
Christian Lucassen . 2023-07-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hier bekommt man meiner Meinung nach die weltbeste Pizza. Schönes Ambiente und freundliche Bedienung. Alles besten
Gabi N . 2023-07-30
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Netten Personal frisches essen ..kann man nur empfehlen :)
PolskaGotty PolskaGotty . 2023-07-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckere Pizza mit fantastischem Teig und sehr gutes Gyros. Wir haben das Essen sehr genossen und der Service war auch wirklich top! Absolut empfehlenswert!
Anne Sasse . 2023-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Haben zu zweit so die 3 Pizzen eingeatmet, wirklich sehr lecker!!
Bruce Norris . 2023-07-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
One of the best pizza’s I’ve ever ate 😁 good job 👍🏻💪🏻
Oushiza Orin . 2023-07-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
einfach toll! essen ist so super! mein lieblingsladen in ganz leer!
WaYeC . 2023-07-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leider nur Stehtische innen, wir haben uns das Essen zur Ferienwohnung mitgenommen. Service prima, Essen lecker!
Andrea Koch . 2023-07-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Leer (Ostfriesland)

294 Stellungnahmen
Sind immer daran vorbei gelaufen wenn wir mal bei Multi Einkaufen waren. Heute war es soweit und wir haben uns zwei Döner mitgenommen nachdem alle immer zu mir gesagt ich solle dort probieren ... was soll ich sagen? Mit abstand der BESTE Döner den ich in letzter Zeit hier im Umkreis gegessen habe und ich war wirklich lange auf der Suche nach einem geilen Döner so wie früher. Der hier hat mehr als 10 Sterne verdient. Auch super freundlich und ziemlich zügig trotz das dort sehr viel los war. Also wirklich eine 11 von 10 !!! Ab jetzt regelmäßig :) P.S Die Soße auf dem Döner war richtig Baba (lecker) 😀

Stellungnahmen
Wir hatten hier einen wunderschönen Abend! Der Service ist ausgesprochen zuvorkommend und herzlich. Das Essen war fantastisch – seit Langem nicht mehr so gut gegessen! Die Portionen sind großzügig und das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt absolut. Für unseren nächsten Urlaub steht ein Wiederbesuch schon fest auf dem Plan. Vielen Dank für den tollen Abend! Zum Abschluss gab es für uns noch einen leckeren syrischen Tee aufs Haus 🫶🏼

57 Stellungnahmen

1519 Stellungnahmen
Ausgezeichnete türkische Küche. Eine große Auswahl an Gerichten, großzügige Portionen und hervorragender Geschmack. Die Gerichte sind frisch, gut gewürzt, und das Fleisch ist saftig und perfekt zubereitet. Wir waren schon mehrmals dort, und jedes Mal war das Essen von hoher Qualität.