GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufen
desktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,8

Basierend auf 68 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 4 unter 29 unter Friesoythe

Nº 3 von 17 Restaurant unter Friesoythe

Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle684.8

comment_iconStellungnahmen

A large group of people were having coffee. We wanted to have the leftover cakes and sandwiches wrapped up and taken with us; they were too good to throw away. The manager said, "He'd never seen that before and they wouldn't do it like that!" The food was ordered for 55 euros, and unfortunately, only 40 could be served. The behavior was absolutely inappropriate!!! The offer for the price was completely inflated!

site_logo

Guido Simon . 2024-09-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply fantastic. It was actually closed, but they still provided us with coffee and water. Simply fantastic.

site_logo

Siggi Hinz . 2024-05-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything was great, I really liked it...

site_logo

Brummi Saterland . 2024-04-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was great. Everything was okay. Good atmosphere.

site_logo

Johann Kleimann . 2024-02-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were present at Högemann & Krone for a larger coffee gathering to which we were invited. This is between Friesoythe and Barßel. Coffee, cake and sandwiches were absolutely okay. The staff was friendly and the dining room/hall was neatly furnished and clean. The tables were set appropriately for the occasion. I would consider the ambience to be old-fashioned, but functional and still in good shape. I can still recommend this inn with a clear conscience.

site_logo

H. Lips . 2023-03-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We have celebrated there several times and we always feel very comfortable. The service is very fast and friendly and knows exactly what she is doing Great atmosphere with top toilets, very clean The food is always a poem We really enjoy being there

site_logo

Frank Mehlmann . 2023-03-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben dort immer die Versammlungen vom Fischereiverein. Wirklich netter Saalbetrieb mit sehr netten Bedienungen. Alles geht ruckzuck, keine lange Wartezeiten. Gerne und immer wieder .

site_logo

Gertie . 2022-06-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Gemütliche Atmosphäre und sehr nettes Personal.

site_logo

josef sprock . 2021-12-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nettes Personal, gutes Essen, sauber, gute Park Möglichkeit.

site_logo

# wt_foto . 2021-11-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Gemütlich, schmeckt und ist nicht überteuert

site_logo

Laif Anwalt . 2020-10-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wie jedes Jahr zum AnAngeln für Fischerreiverein Friesoythe. Guter Service, gute Erbsensuppe und Einlage. Kleine Kritik etwas heftig mit den Getränkepreis.

site_logo

Manuel Zels . 2019-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War ein sehr schöner Abend gestern. Ich war

site_logo

Bernd Gerd Lammers . 2018-08-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Gaststätte,Saal, u. Daartraum gemütlich spannend und sehr leckeres Essen für alle Angelegenheiten.

site_logo

Dieter Zirks . 2018-07-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top Gaststätte, Bedienung top und alles sehr sauber. Preise für Getränke günstig. Rundum top Atmosphäre, kann ich nur weiter empfehlen 👍

site_logo

Tanja Schweres . 2017-12-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Gaststätte mit Saalbetrieb. Sehr gute deutsche Küche. Immer wieder gerne.

site_logo

Bernhard Krone . 2016-12-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Friesoythe

restaurant_img
4,8

43 Stellungnahmen

location-iconHauptstraße 13, Friesoythe, Lower Saxony, Germany
Restaurant
outdoor_seating_93483takeaway_93483delivery_93483

Food is always top notch. And more than enough. Can only recommend.

restaurant_img
4,7

303 Stellungnahmen

location-iconNeulorup 22
Restaurant
outdoor_seating_93429takeaway_93429delivery_93429

I was privileged to accompany a wedding reception at Heidehof Jansen and immediately fell in love with the venue. The farm has a cozy yet festive atmosphere, perfect for a wedding. As a photographer, I loved finding so many beautiful spots for natural and cheerful shots. I'd love to come back with my camera!

restaurant_img
4,7

Stellungnahmen

location-iconHuntestraße 6
Restaurant
outdoor_seating_93517takeaway_93517delivery_93517

Am Freitag, den 29.05., war ich gemeinsam mit meinen zwei Freundinnen in der Baweri in Friesoythe, um das uns bevorstehende Geburtstagswochenende einzuläuten. Dafür hätten wir uns keinen besseren Ort aussuchen können. Das Ambiente lädt wirklich zum Verweilen ein – die harmonischen Farbkomponenten schaffen eine sehr angenehme und gemütliche Atmosphäre. Das Essen war fantastisch und hat uns geschmacklich absolut überzeugt. Auch die Getränke waren nicht nur sehr lecker, sondern zudem ansprechend und mit viel Liebe zum Detail angerichtet. Besonders hervorheben möchten wir den aufmerksamen und zuvorkommenden Service. Man hat sich jederzeit bestens umsorgt gefühlt. Auch der Besitzer war ausgesprochen freundlich und hat mit seiner herzlichen Art dazu beigetragen, dass wir uns willkommen gefühlt haben. Wir kommen sehr gerne wieder! 😊⭐⭐⭐⭐⭐

restaurant_img
4,7

82 Stellungnahmen

location-iconHauptstraße 9
Restaurant
outdoor_seating_93491takeaway_93491delivery_93491

The food is good and the restaurant is beautiful.

restaurant_img
4,7

328 Stellungnahmen

location-iconMoorstraße 20
Restaurant
outdoor_seating_93499takeaway_93499delivery_93499

Best doner kebab in Friesoythe, always nice to students