Basierend auf 44 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 44 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 1418 unter 3246 unter Hamburg
Nº 18 von 38 Sushi Takeaway unter Hamburg
Stellungnahmen
Not for us. If you like it, it's definitely for you OK.
Silvia Engler . 2020-03-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Gut das es so etwas gibt. Immer frisch.
Claudia Matthies . 2018-08-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
1A Qualität. Leider bekommt man nicht ausreichend gemischte Boxen. 90% sind Boxen mit mir einer Sorte. Ein Schelm wer da böses denkt.
Klaus Gacon . 2018-08-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir wurden hier freundlich bedient und mit frischen Waren versorgt. Diese Bäckerei bevorzugen wir, da es immer sehr frische Kuchen oder Brötchen gibt- zu normalen Preisen.
HolgerHamburg . 2018-07-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Frisch zubereitetes Sushi 🍣. Klasse und mega lecker 😋. Die Mitarbeiter sehr nett und freundlich.
Frauke L. . 2018-07-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wer frisches Sushi mag, ist hier genau richtig. Hier wird täglich im Laden frisch zubereitet. Man kann auch dort essen. Je nach Bedienung muss man allerdings vorher an der Kasse bezahlen. Manchmal gibt es auch Kleinigkeiten zu probieren. Besser als in vielen Sushi-Restaurants.
Markus . 2018-05-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Hamburg
3 Stellungnahmen
I'd love to go there. Very fresh and varied dishes.
142 Stellungnahmen
Unusual sushi, very nicely prepared. Unfortunately, you don't always get what you order here, but sometimes improvised rolls that aren't on the menu. In principle, complaints will not be addressed!! Update: The order was placed at the branch in Langenhorn (see photo)!
3 Stellungnahmen
Self-service takeaway, very tasty. What was disappointing was that the wrap was only 60% full, which you couldn't see from the outside, a deceptive package
200 Stellungnahmen
Yesterday we visited Bergedorf/Alte Holstenstrasse and read the menu posted at Yoko Sushi. An employee dressed entirely in black stood outside the front door of the very classy-looking store, lit a cigarette, spit disgustingly on the ground directly in front of the store and then staggered back into the store (drunk!?). I stood there with my family and was so disgusted with something to eat from this shop that we drove home. Such behavior is simply NOT a sign and you simply DO NOT do something like that! UNFORTUNATELY I had to give 1 star to even be able to write a review here. I hope the employee washed his hands after quartzing...
74 Stellungnahmen
That's it, everything gets cheaper. Both the packaging and the napkins are no longer included. That may sound silly, but what looked really great and classy in the beginning is now only half-hearted. Additionally, the reader service is absolutely unsustainable. Not speaking German might still be ok. But it takes ages and the food is cold and it gets loud and unfriendly in the stairwell…. It's a shame but I won't order here anymore