GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,9

Basierend auf 206 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 9 unter 284 unter Potsdam

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..pizzapasta
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle2064.9

comment_iconStellungnahmen

Sehr gute Pizzeria! Ich war mit Freunden hier und hier ist das preisleistungsverhältnis aber fast unfair, da man sehr wenig für eine geisteskrank gute Pizza zahlt. Ich kann den laden auch nur empfehlen, da der Service sehr nett war. Die Pizza hatte sehr gute optische Form, sehr guten Geschmack und sehr gute Qualität was den Teig angeht. Deshalb ⭐⭐⭐⭐⭐

site_logo

Zwitscherhoden . 2026-06-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War sehr lecker und freundlicher Service

site_logo

Philipp Bartlau . 2026-06-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Klein aber fein, sehr netter Verkäufer, sehr gute Spaghetti, leckeres italienisches 0,0alc - Bier. Preiswert und gut. Taste

site_logo

erdmann rolf . 2026-05-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich frage nach einer kleinen Margherita, 33 cm, und sie verneinen und sagen, sie hätten nur geschnittene Pizzen in der Auslage. Fünf Minuten später bekommt ein anderer Kunde eine 33 cm große Margherita.

site_logo

kerem bürsin . 2026-05-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wow, zu Sonntag da, laaaange gestanden, aber Eiskaffee für normalen Preis und Eissorten haben sehr gut geschmeckz. Da fahre ich lieber ein Stück weiter zu so einem Leckeladen, als im Freital .. war echt lecker. Und ein Dank für perfekte Strohhalme!👍👍👍

site_logo

Katuška . 2026-05-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Schneller, leckerer, leichter Snack zum guten Preis.

site_logo

Blackxiiv Exil . 2026-04-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Was ist die lecker, die Pizza! Hatte ein Stück Lachs-Spinat und bin vom Boden (knusprig am Rand, zarter Geschmack) begeistert- der Belag ist ausgewogen wunderbar lecker! Dazu ein Glas Lambrusco, und ich fühle mich wie in den 1980ern (naja, bis auf die Preise).

site_logo

Catrina L. . 2026-03-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

So mal schnell ne Pizza und zwei Bier und auf der Fensterbank gesessen. Habt ihr toll gemacht und war lecker. So wieder da gewesen immer noch lecker Dankeschön

site_logo

Raik Linke . 2025-12-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza lecker aber zu kalt Pasta war super Wolt lieferrant

site_logo

dirk 14478 . 2025-11-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good pizza and good people, definitely reccomend.

site_logo

C W . 2025-09-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It’s a nice small pizza place to get a huge single pizza piece which has the size of a small pizza. They have many different styles and each of it tastes very good. Though it’s not a place to dine fine but to have a perfect pizza to grab and eat with friends or family after shopping or walking through Potsdam

site_logo

D. S. . 2025-09-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mega delicious pizza for mega good prices🤩

site_logo

vicki iburg . 2025-09-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

First of all, this is only a review related to TooGoodToGo. I wouldn't recommend anyone pick up anything from here. The staff was friendly, I'd like to emphasize that. But that's about all the positives. According to the menu, a slice of pizza costs around €4-€4.50, but what you get is one and a half slices, reduced from €13.50 to €4.50 to make the offer more attractive. The pizza was terrible. It was rock hard, dry, and sometimes very burnt. In my opinion, it's not TGTG's policy to sell unsellable goods at minimally reduced prices. The idea is to sell food that is STILL GOOD and would be thrown away after closing time at a price that at least replaces its value. But not goods that would be thrown away anyway at almost the original price. I find this outrageous and hope that others have had better experiences or reconsider their decision to buy something there over TGTG.

site_logo

Holy Penguin . 2025-09-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Its a good slice. Little pricey but hey its in the brandenburger, you try paying rent there.

site_logo

hutchsawyer . 2025-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Cute little Italian restaurant. I have nothing to complain about with the dishes—the pasta and pizza are very good. I would eat there again.

site_logo

bezi . 2025-08-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great pizza, and the coffee is made with love. Very friendly service😍

site_logo

Maja Borowska . 2025-08-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza at a fair price!

site_logo

Florian Kant . 2025-08-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

In our desperation to have lunch albeit without cash payment, led us to this amazing place. Loved their pizza and pasta, and more importantly their service and hospitality. A small place run by people with big hearts.

site_logo

Ellen John . 2025-08-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fantastic. I definitely recommend it.

site_logo

David Brez . 2025-08-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza dough coated with red food coloring, no cheese, canned toppings with no definite taste, and the quality and price were completely out of line.

site_logo

Henning Weiss . 2025-08-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best pizzeria in Potsdam. Fair prices.

site_logo

Marcello M . 2025-07-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A slice of Naples in the heart of Potsdam!!! Excellent pizza, friendly and knowledgeable staff, quiet, clean atmosphere, great prices, and superb pizza.

site_logo

Maurizio77 Pirone . 2025-07-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Friendly service Delicious pizza

site_logo

Korn St . 2025-06-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I had spaghetti carbonara for lunch. The food tasted okay, but for €9, it wasn't even the size of an appetizer.

site_logo

Marcel Westphal . 2025-06-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I ordered food through another app. I wasn't particularly impressed with the quantity or the taste. Perhaps the selection is better during the day if you order directly in person.

site_logo

A.K. . 2025-06-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The employee was very nice, the food was very good and well seasoned

site_logo

Marcin . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were on a trip with friends and quite by accident, under time pressure, we found this pizzeria - and we do not regret it. Very good pizza, on a thin crust, with aromatic tomato sauce and above all made with heart and a smile on their face ☺️ Sellers smiling, friendly and spoke several languages ​​- it's nice that they learn a few phrases in your language. We will definitely come back in the future 🥰🥰🥰

site_logo

Oliwka . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza sold whole or by the slice. By the slice is a good thing, because as a snack during further sightseeing. And the portions are quite large and this for 4.00-5.50 Euro. In addition, warm and tasty with fresh toppings. Lots of places to sit.

site_logo

Zbigniew Okuła . 2025-05-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza is great, freshly prepared and very well priced

site_logo

B. Schack . 2025-05-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

2 coffees Americano, 1 piece of pizza from the display (Hawaii) 6.50. Coffee is good and the price is okay. I think the pizza slice is neither appropriately priced nor very good. The dough is quite salty and the taste doesn't blow me away - but it fills me up. All in all, average. It may be that for some it is the best pizza in Potsdam, but then you probably haven't gone far.

site_logo

S. Gausus . 2025-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza is so delicious that for the price I would have just ordered the dough with the tomato sauce. 10€ for basically every pizza. Mega tasty, quick to make, enough space to sit. Unfortunately you can only sit outside! 4.9/5

site_logo

Noah . 2025-05-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The real Italian pizza. At least the guy at the cash desk spoke Italian =)

site_logo

Vladyslav Ivanov . 2025-04-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super cool. Boss is very correct!

site_logo

Julius Wagner (Juno) . 2025-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We came to have lunch at this place. Before ordering we asked if it was possible to pay by card, the waiter told us that they accepted payments by cards from 10 euros ( we were 3, and it was obvious that we were to spend around 50 euros for food and drinks). We ordered and another guy came to the waiter and told us the they accepted payments by just GERMAN cards, neither Visa nor Mastercard were accepted. What a strange coincidence! So we wasted our time for nothing and felt like stray dogs. Awful attention to the clients.

site_logo

Julia Ranchina . 2025-04-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good service and best pizza you've ever eaten

site_logo

Fabio . 2025-03-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizza in Potsdam. The sellers were both super friendly and gave us lollies at the end. Unfortunately the space is a bit small and you can't eat pizza inside. Nevertheless, it was a great pizza and at a fair price

site_logo

Enayat Ahmadi . 2025-03-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We had 2 simple dishes (Pizza Margerita & Penne Napoli) to take away...tasty, yummy, yummy

site_logo

Rike Maelz . 2025-02-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

There is probably the BEST pizza in all of Potsdam here. Totally authentic, very good quality at a charming price. Customer wishes are fulfilled. Very good explanation of the product. THANK YOU for letting me experience it like that. Please stay like that and don't change it.

site_logo

Christian H . 2024-12-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly pizza makers :) Pizza 👌

site_logo

TheLimiii . 2024-12-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I love this store. I've only been there once sober but even then it tasted wonderful. You can get any pizza for under €10 and they taste fantastic. The noodles are all great too. A recommendation for anyone who wants to quickly get a very good and cheap pizza to take away or eat there.

site_logo

Jens Spahn . 2024-11-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Extremely nice and patient service, alongside with great pizza and fine price ᥫ᭡ as someone just passing by I would definitely recommend

site_logo

Cody Hitsuji . 2024-10-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super unfriendly and super hectic. No real German and you can't even pay with a Mastercard! Then it shows that withdrawing money to buy something is impossible.

site_logo

Luiseat Marcus . 2024-09-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Friendly, quick, tasty and affordable. Flawless

site_logo

Mat Pu . 2024-08-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza and pasta - like in Italy.

site_logo

Luis Mauersberger . 2024-08-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Margherita, salami (both 33cm), beer and red wine only 22.50. Unbeatable price. Best pizza we have ever eaten in our lives! I would give 20 stars if I could!

site_logo

EasyFire . 2024-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good service, very friendly waiters, they help you with everything. Great pizzas.

site_logo

María Caballero . 2024-08-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The service couldn't be faulted at all. The staff were also very friendly. We only wanted to order 1 pizza because my daughter can't eat a whole pizza. Now it started. Daughter wanted the margarita and dad wanted the salami. Without any ifs or buts, the employee said I would make the pizza half and half. Problem solved! You can then sit outside and enjoy what is happening on the street in a relaxed manner while eating your food. I can only recommend it. Thank you for the delicious pizza 🍕

site_logo

Patrick Teuber . 2024-08-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Really delicious food and very friendly staff, fair prices - gladly again

site_logo

E. E. . 2024-07-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good Italien food for a great price. The pizzas and pastas are faithfully done the Italian way. In the Winter time it's way too small to done inside, but they deliver. During warmer seasons, there are tables outside. I would recommend this place.

site_logo

Aaron Smith . 2024-07-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice staff, pizza corners to hand or to eat outside, limited selection of drinks, no toilets

site_logo

Alexander Friedrich . 2024-07-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best Gorgonzola pasta I've ever eaten and so friendly staff!!

site_logo

Mali . 2024-07-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were there spontaneously on Friday evening and the three of us shared 2 pizzas. Everything was prepared quickly and freshly. Quality and service are really very good!

site_logo

Jörg B. . 2024-07-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza, but unfortunately my base was completely burnt

site_logo

Pellkartoffel n . 2024-07-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The tastiest pizza in Potsdam!! We get pizza here regularly and are thrilled every time.

site_logo

Katrin Altmann . 2024-07-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The first impression is extremely positive. We really enjoyed the Parma pizza, gnocchi with pesto and four-cheese risotto. Excellent service and humane prices. We recommend.

site_logo

Alexander E. . 2024-07-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza and above all BIG pizza for a small budget. Not overpriced. Freshly prepared to order. Everything perfect. Thanks

site_logo

Sandra Udvaros . 2024-06-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Here I tasted the most delicious risotto of my life. I highly recommend the risotto - 4 cheeses. The rest of the dishes are also good. Very tasty and fast. Not expensive. My whole family really enjoyed it.

site_logo

Igor S . 2024-06-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza..super nice service..Pizza to take away or eat on site...recommended

site_logo

angela große . 2024-06-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

First of all, I'm giving my subjective opinion here. Some people might see it differently. The Penne All Arabiata was anything but Arabiata. Zero spicy for me. The four pepperoni rings didn't change much. The sauce didn't suit my taste. Tomatoes from the can into the pan, heat them up and add some salt, a few herbs and you're done. It's nothing more. According to my companion, the Margherita pizza was okay. The exact statement was, how can you go wrong with the Margherita? Of course it would have tasted better freshly made, but you can eat it for 3 euros. The penne at 8 euros is rather inexpensive compared to other fast food in the city and therefore 3 points otherwise rather less.

site_logo

Siggi Z. . 2024-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr freundlich, lecker und empfehlenswert. Good luck with your skillful hands :) thanks a lot greetings from Berlin/Peje

site_logo

Doug E Fresh . 2024-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious. Fast and super nice.

site_logo

Patrick Falk . 2024-05-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Okay for the price! The employee was very, very nice :)

site_logo

Pauls Heclareto . 2024-05-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I ate very good carbonnare. I recommend.

site_logo

Mariusz Szwaj . 2024-05-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good pizza, also by slice. I RECOMMEND

site_logo

Arkadiusz K . 2024-05-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best pasta I've had this year, definitely! One of the best ever. Such good food, at such low prices and in such a tourist place is a rarity - and a treasure;)

site_logo

Malwina Karczewska . 2024-05-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

His pasta is very good, the pizza on the sidewalk is excellent!!!!

site_logo

Σαββας Νεσλε . 2024-04-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good service and good prices, always happy

site_logo

Thomas Beck . 2024-04-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great pizza and pasta, always very friendly people. Tried penne polio here, they were amazing

site_logo

Alexander Gechis . 2024-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza. The salad was great too. I'd love to come back.

site_logo

FF Classics . 2024-04-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Bad pizza. Cold and little filling. Schlechte pizza, kalt und ohne Belag.

site_logo

Noemi Oliveira Gomes Teixeira . 2024-03-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The most delicious pizza. Really Italian!!!!

site_logo

Frank Treichel . 2024-03-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza tastes terribly bad, not to say - just disgusting! For the second time. Choke...Bitten off twice - thrown away. Tourist rip-off. I don't understand - It's the easiest thing in the world to make a good pizza. Can you please open a shop in another city?

site_logo

Castel . 2024-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

VERY rude staff. Man kept shouting at us for leaving the door open. Mediocre pizza. I don’t recommend at all

site_logo

Diego Nuñez Baez . 2024-01-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I eat here regularly and always highly recommend the penne arrabiata 🙌🏽

site_logo

J Kob . 2023-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizza ever! Never eaten anything so good, the staff are very friendly and the food came straight away. I can only recommend the pizzeria to everyone and will always come back.

site_logo

Chris W . 2023-12-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Are students and needed a snack and got a great pizza here for a very fair price. Super nice staff, quick food, and super tasty. Conclusion: would recommend to everyone. 😍

site_logo

Maximus . 2023-12-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza is really yummy I really recommend also the pizza isn’t oily and it’s light

site_logo

Natalia Sobiecka . 2023-11-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great pizza at great prices! By far better than the competition, which is sometimes twice as expensive. The last time we had €1 short of cash for a bottle of water, we got it for free with the statement "We won't let anyone die of thirst here!" - although we could have paid by card. Service was also top, absolute recommendation!

site_logo

JM . 2023-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Stopped as I was passing by and took a pizza back to the hotel, very pleasant employees who enjoyed their work and the pizza itself tasted very good and absolutely recommended. Unfortunately they no longer deliver, otherwise we would have liked to order more to the hotel the following evening.

site_logo

Matthias Mandler . 2023-11-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza, it looks like it was made by real Italians. The atmosphere is cheerful, the men cook with smiles. You can take one piece to try. Large selection, some types of pizza I'm seeing for the first time.

site_logo

Андрей Ткаченко . 2023-10-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Eine der leckersten Pizzen zu besten Preisen!!!🥰🍕🍕🍕 Der Service ist schnell & ab 10€ kann mit EC bezahlt werden. Ambiente kann nicht recht bewertet werden, da es innen keine Sitzplätze gibt. Außen sind einige Bänke aufgebaut, wo man auch Platz findet, wenn es gerade etwas ruhiger ist. Mitnehmen geht aber auch super. Insgesamt ein toller Laden mit ultra leckeren Pizzen🍕😄

site_logo

south of eden . 2023-10-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Uno de los mejores platos de pasta que comí en mi vida. Y muy barato !! Creo que me acordaré de postdam por sus gnochis jaja

site_logo

Lucas Alvarez . 2023-10-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wer sich an der Bistro Atmosphäre und den fehlenden Außenplätzen nicht stört findet hier eine kleine Oase Italiens für sich. Ehrliche rustikale küche die definitiv Hand und hausgemacht ist. Absolute Empfehlung

site_logo

Artur Schoenhuette . 2023-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza to go and I am loving it! Super goede pizza's om mee te nemen of om daar te eten. Het is er schoon, ze hebben veel keuze, en ook vega. Een absolute aanrader.

site_logo

Mika . 2023-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

So nice dass es kleine Pizza Stücke gibt. Hab meistens nicht lust auf ne ganze pizza

site_logo

Viktor Andrej . 2023-09-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Вкусная и недорогая пицца, большой выбор. Есть столики на улице. Атмосферы как таковой нет, сюда можно заглянуть, скорее, если голоден и нужно быстро перекусить.

site_logo

Alexandra Hermann . 2023-09-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good pizza for a very good price, but if you are ordering takeout, check that you have the pizza you ordered, they mess up sometimes, but if your pizza is correct you are going to enjoy the taste.

site_logo

Джудиз Юиюидасов . 2023-09-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe Risotto Funghi zum Mitnehmen bestellt. Zu Hause habe ich beim Auspacken Verdure entdeckt 😐

site_logo

Peter Bühnemann . 2023-09-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Teilweise lecker. Mit dem Kunden wurde getrickst :-) Ich war gestern mit Begleitung an einem Samstag 02.09.2023 in der "CENTRALE Pizzeria Antipasteria" in der Dortustraße 18, 14467 Potsdam (Holländisches Viertel). An diesem Tag kostet die "Pizza Macellaio [Ø 33cm]" 7,00 Euro und die "Pizza Macellaio [Ø 50cm]" 21,00 Euro Rechne man sich mit einem Online Rechner die Fläche der jeweiligen Pizza aus: Die Ø 33cm Pizza hat eine Fläche von 855,30 cm² Die Ø 50cm Pizza hat eine Fläche von 1963,50 cm² Rechnung: 855,30 cm² entspricht 7,00 Euro 1963,50 cm² enspricht x Euro x = 1963,50 cm² "mal" 7,00 Euro "geteilt durch" 855,30 cm² = 16,07 Euro Das bedeutet: Die Ø 50cm Pizza müsste also 16,07 Euro kosten, damit sie Flächen- und prozentual entsprechend gesehen genauso viel kostet wie die Ø 33cm Pizza. Sie kostet jedoch rund 5 Euro mehr :-) Hier wollte man uns “einen Bären aufbinden“ Eine mutige Unternehmens-Philosophie :-) _____________________________ * Bei meiner "Pizza Macellaio [Ø 33cm]" hat mir vor allem der Rand geschmeckt (er war nicht so teigig/nüchtern) * Neben Tomatensauce und Käse waren 2,5 Scheiben Salami und 5 mittelgroße Stücken Schinken auf meiner Pizza. Sie war kaum bewürzt. * Die Pizza ist sehr dünn. Ich bin beinahe satt geworden.

site_logo

S. Schupp . 2023-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Situada en una calle con mucha vida, comida rica pero para tomarla en unas mesas en el exterior, más que para comer es para tomar un tentempié rápido, no tiene baño, los precios son asequibles y las porciones para compartir

site_logo

Ruben g r . 2023-09-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Warum nur drei Sterne? Meine Frau war mit ihrer Pizza zufrieden. Ich hatte Pech. Außer dem knusprigen Rand war es die geschmackloseste Tonno die ich je gegessen habe. Weder Tomate, noch Käse oder der Thunfisch haben nach irgendetwas geschmeckt. Selbst die Zwiebeln spürte man auf den Zähnen, ohne einen Geschmack wahrzunehmen. Und nein, ich habe meinen Geschmackssinn nicht durch Corona verloren!

site_logo

Guido Grommeck . 2023-08-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Buena relación calidad-precio. Autoservicio. Terraza agradable. Recomendable.

site_logo

M A . 2023-08-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza war lecker und preiswert.

site_logo

Frank Decker . 2023-08-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Naja ist Fastfood und direkt an der Einkaufsmeile, wäre es nicht dort wäre es schön zu! ... Sagen dir sollst dich draussen setzten und sie bringen es dir um dich dann zu rufen das du es holen kannst. Essen war in 5 min fertig aber keine Liebe bei der Zubereitung und Milchkaffee im Pappbecher Enttäuschend bei Preisen wie im richtigen Restaurant.

site_logo

Denis Bohnsack . 2023-08-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizzen sind der Hammer, riesengroß und mega lecker. Der Service ist schnell und unkompliziert.

site_logo

Marion Rust . 2023-08-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Preis leistungs verhältniss ist super, 6 Euro für eine Pizza magaritha die auch noch echt lecker schmeckt. Bin zufrieden👍

site_logo

Hannah . 2023-08-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Angebot sehr dürftig. Personal übt sich schwer in der Deutschen Sprache. Pizza war OK

site_logo

Tim “Phao” Oetiker . 2023-08-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Schnell leckere Pizzastücke. Was man manchmal genauso will.

site_logo

Uwe Kraus . 2023-08-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Für nur 3€ ein großes Stück Pizza to Go das schmeckt, besser gehts nicht. Großer Pluspunkt das Personal sehr kundenorientiert, hat die Pizza in 4 teile geschnitten, weil er gesehen hat, das wir zu viert waren, super

site_logo

Corinna Grundmann . 2023-07-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Take away Pizzaria. Die Pizzen sahen sehr gut aus. Dummerweise habe ich mich für den Salat entschieden. War nicht schlecht, viel Salat aber Geschmackssache. Allerdings sehr guter Service. Leider nur EC Kartenzahlung möglich.

site_logo

Achim Weitzel . 2023-07-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Potsdam

restaurant_img
4,9

70 Stellungnahmen

location-iconKetziner Str. 53
Restaurant
outdoor_seating_121439takeaway_121439delivery_121439

Eher zufällig haben wir dieses kleine Lokal gefunden. Essen war lecker, Bedienung freundlich. Was will man mehr?

restaurant_img
4,9

192 Stellungnahmen

location-iconGeschwister-Scholl-Straße 34
Biorestaurant
outdoor_seating_121420takeaway_121420delivery_121420

A wonderful little snack bar with a wide selection of food and drinks. Super friendly staff and a great atmosphere with relaxing music. Highly recommended!

restaurant_img
4,9

4 Stellungnahmen

location-iconDortustraße 52, Potsdam, Brandenburg, Germany
Restaurant
outdoor_seating_122063takeaway_122063delivery_122063

Delicious sandwiches 😋 Unfortunately, they're no longer available 😥 The restaurant has been closed since summer. We were looking forward to it for nothing ☹️

restaurant_img
4,9

604 Stellungnahmen

location-iconRudolf-Breitscheid-Straße 34
Restaurant
outdoor_seating_123368takeaway_123368delivery_123368

Wir haben hier einen wunderschönen Mittag im Innenhof / Garten verbracht. Das Essen war von Anfang bis Ende einfach überragend. Die Gewürze waren perfekt abgestimmt, das Naan-Brot frisch und fluffig. Besonders das Chana Masala hat uns begeistert.Auch der Service war erstklassig: super freundlich, aufmerksam und schnell, obwohl das Restaurant gut besucht war, der Kellner hieß Navid. Das Ambiente ist gemütlich und stilvoll, man fühlt sich sofort willkommen.Wir kommen definitiv wieder und können dieses Restaurant jedem nur wärmstens empfehlen! Ein echtes Highlight!

restaurant_img
4,8

582 Stellungnahmen

location-iconGutenbergstraße 103
Restaurant
outdoor_seating_123820takeaway_123820delivery_123820

We had a wonderful meal here. You could taste the chef's attention to detail and the authenticity of the ingredients in every dish. The host behaved as you'd expect from a true host: kind, service-oriented, passionate about his work, and a keen sense of when to come to our table.