Basierend auf 45 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 45 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 9 unter 84 unter Weiden i.d.OPf.
Stellungnahmen
Sehr sättigend und köstlich. Überaus höfliche Person. Sie müssen es einfach selbst probieren. Ich verneige mich tief. 🌟🌟🌟🌟🌟
FARID SHAMSIEV . 2026-06-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Koch kocht köstlich! Ich empfehle, vorbeizuschauen und es zu probieren!
Сергей Макарчук . 2026-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Döner ist nicht schlecht. Aber ich habe schon bessere gegessen.
Krzysztof Nowicki . 2026-03-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckerer Kebab, freundlicher Service.
Michael . 2026-02-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir waren nur auf der Durchreise, der Dürüm-Kebab und die Box waren ein Genuss. Ambiente aufgrund direkt an der Straße, nicht so toll. Allerdings als ToGo Speise perfekt.
LON3FIGHT3R RS . 2025-11-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bester Döner in Weiden 👌 knuspriges Brot, frische Zutaten und saftiges Fleisch. Weiter so ;)
Dave . 2025-10-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bester Laden aller Zeiten. Das Essen schmeckt und der Service ist Top. Danke!
Thats Me . 2025-10-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der beste Döner, den wir je gegessen haben! Mega lecker, alles war perfekt, nichts war in Soße ertränkt wie in Polen. Ich kann ihn nur empfehlen!!! Liebe Grüße von den polnischen Mädels aus dem Bus :)
Marta Wiśniewska . 2025-09-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein super sauberer und leckerer Imbiss. Und ein total netter noch dazu.
Thorsten Arnhold . 2025-09-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The doner kebab is a 10/10—fresh, delicious, and perfectly seasoned. The staff is super friendly, and the shop is always clean. Highly recommended! 🙌
Michael Andreev . 2025-08-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very clean, very tasty, would go again
Andreas Weber . 2025-08-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Clean shop with a friendly owner and great kebabs!
Ralph H. . 2025-08-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Just got a kebab. 10 out of 10. Crispy bread, well-filled, and the special sauce was great.
Joseph Hirschmann . 2025-06-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good Durum🌯👍👌I RECOMMEND❤️
Anna König . 2025-05-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Really good durum with fries and drink €16
Carlos O . 2025-05-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best doner kebabs and dürüm in the area👌🏿
İsmayıl Habibzade . 2025-05-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab in Weiden and the surrounding area, very friendly owner. Big portions and cheap prices. I'm a regular customer!
Gibbey y . 2025-04-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly service, great service and delicious food at affordable prices. Simply great!
Christian Spöth . 2025-03-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very, very tasty kebab and dürüm. The dishes were more than generously topped/filled with meat and salad. Sauce (of your choice) in just the right amount, not soggy, nothing soupy. Very warm and courteous owner!👍🏼👍🏼👍🏼 Our favorite “döner kebab shop” 😁
Andrea Crosser . 2025-02-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It's a small deli type restaurant, has a get tables. The owner was very pleasant and the food was great, absolutely delicious.
Andreas Ober . 2024-06-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A good bistro for a quick snack. The kebab there was very tasty. It was topped with plenty of meat and salad. In addition, the kebab wasn't too greasy. The owner was very friendly and the bistro seemed very clean.
Thomas W . 2024-04-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty and made with soul. Thanks to Ramil for the delicious Kebab. I recommend it!!! Cash payment only.
Sanëk Kherson . 2024-03-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always delicious. We'll be happy to pick something up again!
Manuel M . 2024-03-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Really tasty and very clean 👍🏻😊
Franz Josef Hüttner . 2024-02-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Fits. Good snack. You can't really go wrong. Always my pleasure.
Alex Moshudis . 2024-01-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice owner 👍 We can only recommend the rotisserie
Kfz- Rottmann . 2023-12-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I couldn't eat here, in 2023 you can't pay with credit card, only cash… Disappointing! I can't say anything about the food, whether it's good or not...
Ovidiu Augustin . 2023-12-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great store. Very tasty kebab and colleague got a delicious Dürüm. Very clean shop and parking lot right in front of it. Gladly again.
Lyfthasir . 2023-11-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Es war alles bestens. Wir wurden sehr freundlich und zuvorkommend bewirtet. Obwohl wir kurz vor Schließung da waren, haben wir trotzdem noch etwas zum Essen bekommen und eine nette Unterhaltung dazu. Die Pizza war super lecker und es war alles picobello. Wir kommen bei unserem nächsten Besuch in Weiden bestimmt wieder vorbei
Tanja Walbert . 2023-09-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Guter Döner, auch schön eine Dönerbude in der Nähe im Industriegebiet zu haben.
Nick Kerr . 2023-08-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckerer Imbiss, Döner sah gut aus, aber ich nahm eine Pizza und die war auch sehr gut.
Stefan XXX . 2023-08-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr lecker. Frische Zutaten. Netter Service.
Andrei Sarnatski . 2023-07-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leckerer Döner, freundliches Personal und knuspriges dönerbrot.
Tim M . 2023-07-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Immer freundlicher sympathischer Typ der einfach leckeren Döner macht :-)!
Micha . 2023-06-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckerer Döner Kebab. Die Bude ist sauber. Der Besitzer ist sehr nett. Immer wieder 👍
Анна Буравенко . 2023-06-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Amazing food. Kind and nice service 👍🏻
Kanan Gulmammadli . 2023-05-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Weiden i.d.OPf.

322 Stellungnahmen
Great little Mexican place! The owner is also super nice & friendly.

549 Stellungnahmen
We had a Christmas party there, and it was okay overall, except for the way they pressured us in a harsh tone to order something, as they said that's how they make their living. I have to say that unfortunately cost the server her tips. If I said I wasn't ordering anything and she immediately passed it on to the owner, who then approached me like that, well, good luck if she did that to everyone. Then we had to wait well over an hour for the food. It's worth mentioning that there weren't many people in the restaurant at that point. We told the server several times that we wanted to order, and she kept saying she'd be right there. In the time it took us to order, the woman had already taken payments from two other tables and served a new one. It's okay, I had imagined something different, but oh well. We won't be going there again.

63 Stellungnahmen

132 Stellungnahmen
Phänomenal! ⭐️ Klasse Essen, klasse Service, extrem freundlich und zuvorkommend.🫶 Faire Preise.✌️