Basierend auf 23 Bewertungen gefunden auf 2 Websites

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Nº 1762 unter 1942 unter Frankfurt am Main
Nº 1 von 1 Naturkostrestaurant unter Frankfurt am Main
Stellungnahmen
Die ausführliche Bewertung von Speisen und Service spare ich mir, sondern verweise nur auf die Bewertung von Ute L. vom Februar 2020. Interessant finde ich die Antwort des Managements. Deshalb weiter unten ein Foto des Originalbeleges vom 25.02.2020. Wer des italienischen nicht so mächtig ist : Carre di Vitello heißt schlicht Karree vom Kalb auf deutsch. Natürlich ist es richtig dass dieses Gericht nicht 37,00 Euro kostet, es kostet, wie in der Rechnung zu sehen ist 37,40 Euro! Ich kann auch versichern das weder Ute L. noch ich persönlich jemals mittelbar oder unmittelbar über Beteiligungen jedweder Art an Restaurationsbetrieben verfügten bzw. verfügen noch für diese arbeiten oder arbeiteten. Soviel zum Thema Konkurrenzeintrag! Ich persönlich finde es sehr schade, dass es solche Managementmitarbeiter gibt, welche sich nicht zu schade sind berechtigte Kritik mit beweisbar falschen Behauptungen vom Tisch zu wischen. Mein Fazit nach dieser Posse, definitiv nicht empfehlenswert!!!
Sven - Uwe . 2020-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
La ubicacion es buena. El espacio es lindo. La comida era aceptable. Pero, ¿qué tan difícil es servir una ensalada pasable de rúcula y parmesano? La pasta carbonara era sopa de carbonara; camino, camino, demasiada salsa. El servicio fue el peor que he experimentado en los últimos 10 años en cualquier restaurante del mundo; y viajo por el mundo, cenando en todo tipo de restaurantes (desde simples, como este, hasta restaurantes con estrellas Michelin). La camarera olvidó pedir mi plato principal. Después de esperar y esperar, pregunté. Ella me miró sorprendida, pero no se disculpó. Finalmente llegó mi comida. Cuando llegó el momento de pagar el cheque y partir, todo el equipo de servicio se sentó en una mesa comunal, pareciendo pasar un buen rato, mientras que, al mismo tiempo, ignoraba a sus clientes. Tuve que levantarme, juntar mis cosas, ponerme el abrigo y comenzar a caminar hacia la barra antes de que alguien me notara. Y entonces, la inepta camarera dijo: "¿Estaba todo bien?", No respondí. Cuando presentó el cheque, volvió a hacer la pregunta. En este punto, le dije "No: y le pedí hablar con el gerente. El gerente escuchó, pero no tenía mucho que decir. Ella no se disculpó por el servicio inepto y descuidado. Hay muchas buenas opciones para cenar en Frankfurt. Evita este restaurante.
lsw86009 . 2020-02-10
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
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73 Stellungnahmen
The last thing that comes to mind is that I have to say that I waited almost 1.5 hours for the food and then the food arrived ice cold and the best thing is that two of the dishes were wrong and no one was reachable by phone. Beef sausage came from the deep fryer and not even my dog ate it. Absolutely amazing.

297 Stellungnahmen
I ordered with friends via Lieferando. The delivery time was displayed at approximately 35-50 minutes. After about 70 minutes, they said the driver was on his way, which can happen on a Sunday. When there was still no delivery after about 90 minutes, I called them. They told me the address was probably incorrect because they couldn't find the name there, which I subsequently denied. The employee then asked for a photo of my doorbell, which I immediately sent to the restaurant. In the next call, however, the same employee said that their driver had apparently found the doorbell, but no one answered. Unfortunately, the restaurant showed no willingness to resolve the issue. They didn't offer a refund or redelivery. What a shame! ☹️

1779 Stellungnahmen
I had a very unpleasant experience at this fast-food restaurant. The employees were completely unprepared! I don't understand how such people can even be employed. October 31, 2025, 11:00 AM. When you call the police, nothing happens. That's obvious! I hope the management takes care of this. Delivery drivers aren't slaves; everyone has a right to respect. Even the woman who works with this unpredictable man is afraid! Hire capable and competent people who are productive, not unpredictable ones! This is not how you hire an employee at Burger King!