GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,8

Basierend auf 424 Bewertungen gefunden auf 2 Websites

site_photo4

Nº 6 unter 62 unter Menden (Sauerland)

Nº 4 von 34 Restaurant unter Menden (Sauerland)

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..pizzapasta
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle4234.6TripAdvisor15.0

comment_iconStellungnahmen

Pasta und Pizza waren sehr gut. Beim Salat war das Essig- und Öldressing etwas langweilig.

site_logo

Manuela Kemper . 2026-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir sind zufällig im La Botte gelandet und fas war ein Volltreffer. Ich habe tatsächlich noch nie so derartige lecker italienisch gegessen! Der Vorspeiseteller war der Hammer, die Hauptspeise perfekt und der Nachtisch eine Offenbarung! Die Einrichtung ist gemütlich und urig, der Service herzlich, nett und vor allen Dingen bestens informiert, was heutzutage eine Seltenheit geworden ist. Wir haben gleich für den nächsten Abend nochmal einen Tisch gebucht und der Abend war genauso perfekt. Wir sind hin und wieder in der Gegend und werden dann ganz sicher wieder kommen!

site_logo

Bettina Balters . 2026-04-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War dort Vorort essen und es war eine tolle Atmosphäre. Man fühlte sich wie in Italien und es war sehr gemütlich. Die Wartezeit war schnell und die Pizza Rucola war super lecker. Kann ich nur weiter empfehlen, wenn sie bei einem richtigen italienischen Restaurant essen gehen wollen. Ich werde mich auf jeden Fall nochmal blicken lassen, und mehr von der Speisekarte zu probieren. 🤤

site_logo

Samira Kitty . 2026-03-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Immer wieder lecker. Wir sind seit vielen Jahren regelmäßig hier. Die Preise sind moderat, die Qualität der Speisen hervorragend. Egal ob Salat, Nudeln oder Pizza, es schmeckt alles vorzüglich. Der einzige Minuspunkt ist die mitunter lange Wartezeit auf das Essen. Es wird sehr viel außer Haus verkauft. Meiner Meinung nach sollten die Gäste vor Ort Vorrang haben. Trotzdem ist und bleibt das La Botte unsere Lieblings-Pizzeria die ich zu 100% empfehlen kann.

site_logo

Kathrin Fu . 2026-03-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren mit der Familie dort essen, dort herrscht ein sehr einladendes Ambiente. Die Kellner waren super freundlich und zuverkommend, ebenso war das essen sehr lecker. Kann ich jedem nur weiterempfehlen👍

site_logo

Muhsin Arslan . 2026-03-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

sehr leckere pizza und ein netter chefkoch.

site_logo

Ethem Kücük . 2026-03-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ein wirklich tolles Restaurant! Das Essen im Ristorante La Botte ist hervorragend – alles frisch, authentisch und mit viel Liebe zubereitet. Besonders die Pizza und die Pasta sind absolut empfehlenswert. Auch der Service ist sehr freundlich, aufmerksam und sorgt dafür, dass man sich sofort wohlfühlt. Die Atmosphäre im Restaurant ist gemütlich und perfekt für einen entspannten Abend mit Familie oder Freunden. Wir kommen auf jeden Fall wieder und können dieses Restaurant nur weiterempfehlen!

site_logo

Dai Quang Andre Nguyen . 2026-03-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Haare im essen und sehr geschmackslos

site_logo

Damian Kaulfuss . 2026-03-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nicht gute erfahrung durch haaren im essen

site_logo

Damian Lueg . 2026-03-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe Jahre nichts mehr bestellt, aber gehört, dass der neue Besitzer sehr gut ist und das kann ich nur bestätigen, mein Mann und ich sind suuuper begeistert. Das war köstlich und lange nicht mehr eine Pizza gehabt, die so lecker und üppig belegt war. Ich werde es jedem weitersagen wie lecker es war.

site_logo

Ursula Kölling . 2026-02-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nach wie vor ausgezeichnetes Preis-Leistungs-Verhältnis, netter Service, gutes Essen (s. Limoncello-Tartuffo, Pistacchio Soufflé), stimmungsvolles Ambiente, geprägt von der authentischen Herzlichkeit der italienischen Gastgeber

site_logo

Jens Witte . 2026-01-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza gegessen und sehr lecker gewesen.

site_logo

Beate Schlund . 2026-01-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr leckeres essen und sehr nettes personal.

site_logo

Lara Lincer . 2026-01-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

So, also zuerst die Pizza einfach nur wow die Zwiebeln, das Thunfisch einfach nur entzückend. Der Service einfach nur perfekt. Ich gehe da schon seit ungefähr neun Jahren essen und wurden noch nie enttäuscht.

site_logo

Kaan Kilic . 2026-01-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Tolles Ambiente, zuvorkommendes und nettes Personal, superleckeres Essen...einfach topp

site_logo

Kiki . 2025-12-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

During a business trip to Menden, I accidentally discovered Ristorante La Botte, and I must say it was a delightful surprise. The atmosphere is welcoming and familiar, the staff is kind and attentive, and there's a truly authentic Italian feel. I was impressed by the quality of the dishes: fresh ingredients, generous portions, and flavors reminiscent of traditional Italian cuisine. From the well-made pasta to the perfectly cooked pizzas, everything was truly excellent. The wine list is also well-curated and suitable for both a casual dinner and a more special occasion. If you find yourself in Menden, for business or pleasure, I absolutely recommend a visit to La Botte: a restaurant where you feel at home and the food is truly delicious.

site_logo

C E . 2025-11-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very cozy, good food and very friendly service!

site_logo

Birgit Linnepe . 2025-11-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was delicious and the service was really friendly. We'd love to come back.

site_logo

Lisa Beringhoff . 2025-10-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We used the catering service. Everything went very well. From the friendly and competent advice beforehand to the delivery of the food, everything was very professional. The food was delicious – just like being at the restaurant. We highly recommend La Botte's catering service.

site_logo

Bettina . 2025-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply delicious and all in a family atmosphere. We'll be happy to come back again and again.

site_logo

Hans B. . 2025-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is super delicious. Friendly service. The atmosphere is very intimate. I'd happily come back again.

site_logo

Lena Schaaf . 2025-07-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ordered two pizzas and one chef's salad yesterday. I have to say, they were the best pizzas we've ever eaten. Crispy crust, not burnt, and very well-topped. It doesn't get any better than this, and the prices are reasonable. They even have pizzas there for under 10 euros. The salad was really crispy and fresh. The chef's salad, as it was called, was very tasty with a good dressing. I can recommend La Botte without hesitation. Ate pizza 102/122/chef's salad, all together 28.50 euros. Large portions for each. THUMBS UP!!!

site_logo

Frank Willmes . 2025-07-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was delicious. Just like mom's food. Very authentic Italian cuisine. Pizza, pasta, and salad were great. The service was excellent.

site_logo

mel x . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wonderful family business where a visit never disappoints :)

site_logo

Max Ewald Rostek . 2025-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is always delicious! You can sit comfortably, but you can also order takeaway. Always happy to return.

site_logo

Mika brenne . 2025-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything was great, highly recommended

site_logo

Denizhan . 2025-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice and cozy here, great location!🥰

site_logo

Natascha Keßeler . 2025-03-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great food and great service. Always my pleasure.

site_logo

Andreas Schuldt . 2025-03-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super friendly staff and the food is incredibly tasty. Great value for money. Absolute recommendation!

site_logo

Marieke S. . 2025-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

An Italian restaurant with a great atmosphere. We immediately felt very comfortable. The antipasti platter is amazing, but that alone makes a visit to La Botte worth it. The service was great, very attentive. The restaurant was full, most of them had both a starter and a main course. Furthermore, many meals were prepared for delivery and collection. Nevertheless, we didn't have to wait long for our freshly prepared food. Gladly again

site_logo

Denise Friedrichs . 2025-03-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious food. Great service. We really enjoy ordering here. Food always arrives hot. Delivery approximately 40-55 minutes. We can only recommend this pizzaria.

site_logo

Yvonne Schröder . 2025-02-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Big pizzas are already small, but the small pizzas are already pathetic. Dry, no fluffy edge. Pasta quite good. Service 0 stars because the delivery person stole my last joint.

site_logo

Mo Ka . 2025-01-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything fine. Delicious. Friendly. Cozy.

site_logo

Volker Ramb . 2024-11-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It could have been 5 stars if the waitress would check on the guests in the restaurant more often.

site_logo

Werner Lewandowski . 2024-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice small but very cozy restaurant with really tasty and fresh food. Great cuisine with incredibly nice service. We'd love to come back

site_logo

Mario Koss . 2024-11-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can only recommend this little pizzeria. Super nice Italian atmosphere and friendly staff who make the feeling even cooler with these short Italian words. You sit comfortably and enjoy the Italian food. They also have a great selection and it tastes great. It's been a long time since I've had such a good Italian meal and it's very good value for money.

site_logo

Linus Neumann . 2024-10-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good, fast and friendly service. Good and varied menu.

site_logo

Markus Kemper . 2024-10-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Can only be recommended. Both pizza and pasta were particularly tasty. But what blew us away the most was the schnitzel! It is freshly prepared and breaded, which makes it particularly juicy. Thumbs up, we'll be happy to come back!

site_logo

Valentina Goga . 2024-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nicely and comfortably furnished. Perfect for a nice quiet evening. Service is very nice and the food was also great.

site_logo

Fabian Dutkiewicz . 2024-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Definitely one of my favorite places for pizza 🍕

site_logo

Philipp . 2024-09-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was very tasty. Especially the antipasti platter. The service was very accommodating, but we had to proactively reorder drinks. A little more attention would have been great! Ambiance is really nice and cozy. We sat relaxed for 2.5 hours.

site_logo

Stefanie Kostorz . 2024-09-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A great restaurant. The pizza is very good. The best on Lake Molveno. Very nice atmosphere and staff.

site_logo

Andrea T. . 2024-09-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

As always, super freshly prepared and very tasty...a pleasure. Very nice and attentive service.

site_logo

Günter Bollermann . 2024-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mega restaurant, mega food, mega service can only be recommended. Our favorite restaurant

site_logo

Florian Schmidtke . 2024-07-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Cozy atmosphere, delicious food, great service, extra requests are happy to be fulfilled

site_logo

St. . 2024-07-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A mega-beautiful ambience, everything rebuilt on our own. Great service that recognizes needs. Original food according to old family traditions (I have never eaten such airy, fluffy pizza dough) small menu of high quality or just chilling with a vino... everything is possible here

site_logo

Silke Bongard-Reusch . 2024-06-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great food, great ambience and wonderful hosts. Little Italy in the heart of Menden.

site_logo

Oliver Leichinger . 2024-06-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent Italian food. Friendly and attentive staff. We recommend.

site_logo

Oliver Bartoldus . 2024-06-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Really very friendly and lovely staff. A lot of effort was put into the food. Really very nice little restaurant, which is definitely my new favorite place.

site_logo

Chiara . 2024-05-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good selection of food, waiting time completely okay, very tasty food... Someone could just come by more often or make eye contact so that they can order more drinks.... Staff otherwise very friendly... we'll be back 😊

site_logo

T Sch . 2024-04-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza. Nice staff and cozy atmosphere. You'll be happy to come back here!

site_logo

Evgenij Richter . 2024-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good offer. Delicious food

site_logo

Claudia Schälte . 2024-04-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Friendly service and good food.

site_logo

Peter-Hugo Saalberg . 2024-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Extremely good conditions and really very good food. We were all full and I can recommend it to everyone to try it out

site_logo

Stella Go . 2024-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza and super attentive staff.

site_logo

Bernd-Christian Fuhrmann . 2024-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice restaurant with fine food and very friendly service

site_logo

Christian Meyer . 2024-04-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza, friendly service, everything was great...

site_logo

elke schutzeichel . 2024-04-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything was good, the service and the food.

site_logo

a . 2024-04-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious food, friendly staff and very nicely decorated. Can only be recommended

site_logo

Can Luca Kaan Uygun . 2024-04-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best Italian cuisine in the area and also very good service! Customer satisfaction is guaranteed here

site_logo

Flavio Pino . 2024-04-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

By far the best pizzeria in the area. The menu offers a reasonable selection of different dishes, all prepared fresh and with the best ingredients. No matter whether you order meat dishes, fish, pasta, salads or pizzas, you will not be disappointed. There is a very inviting atmosphere on site where you immediately feel at home. The staff is of course very friendly and takes great care of the well-being of the guests. All in all, an exquisite restaurant that we can warmly recommend!

site_logo

Mia Go . 2024-04-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War letzte Woche da. The Pizza hat left after Pappe geschmeckt. Keine Gewürze im Haus? Schlechteste Pizza seit longem. I see a Entschädigung. I was there last week. Unfortunately the pizza tasted like cardboard. There are no spices in the house? Worst pizza in a long time. I ask for compensation. 🇮🇹

site_logo

Fabian Fabinski . 2024-03-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Risotarante La Botte in Menden is an oasis for lovers of authentic Italian cuisine, characterized by traditional flavors and first-class ingredients. In addition to its outstanding pizza, the restaurant offers a diverse selection of delicious dishes such as pasta, antipasti and more. The pizza is a real culinary delight, characterized by a crispy thin crust and generous toppings that make every bite an experience. From classic margheritas to creative combinations with fresh ingredients, the pizza selection offers something to suit every taste. In addition, Risotarante La Botte surprises with a variety of traditional pasta dishes prepared with homemade sauces and carefully selected ingredients. Every bite is a feast for the senses and allows guests to experience the culinary diversity of Italy. The atmosphere in the restaurant is inviting and charming, with a touch of Mediterranean flair that takes guests into a world of enjoyment and relaxation. The service is attentive and warm, which makes the overall experience even more enjoyable. Overall, Risotarante La Botte in Menden is a perfect place to enjoy the flavors of Italy and be enchanted by the passion for excellent cuisine and hospitality. Whether pizza, pasta or antipasti – here you can experience authentic Italian cuisine at its best.

site_logo

Hozan Cheko . 2024-03-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

As always, super delicious food. We recommend.

site_logo

Horst Reichert . 2024-03-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top food and service. Always happy to visit there.

site_logo

Carmelo Anza . 2024-02-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

For us the best pizzeria in the area. Everything so far has been super delicious 🍕🍝

site_logo

Susanne A. . 2024-02-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very large and diverse selection that is really fair in terms of price and performance. And from my personal opinion it is number 1 in the area

site_logo

ehrenefe 1 . 2024-02-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The La Botte restaurant far exceeded my expectations. It offers authentic Italian cuisine with an intimate and welcoming atmosphere, ideal for a romantic evening or a family dinner. The dishes are delicious and the service is excellent. I particularly enjoyed the Gnocchi Sorrentina, a perfect dish for anyone who loves authentic flavors. I have no doubts and will definitely come back.

site_logo

C . 2024-02-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I grew up with La Botte (formerly Sole Doro) and was a frequent companion when we ordered food during my childhood. So far the food has always tasted good to very good. But as bad as the food felt today, I'm more than disappointed. We ordered food for several people for just under €100. Among other things, we ordered salad, pizza and pasta. The lettuce (iceberg) was cut very roughly, so that we sometimes felt like we had half a lettuce leaf in the salad. Furthermore, the salad looks as if it had been pre-cut for a few days. The egg contained in the salad also looks like it was cooked several days ago. The pasta containers were only half full (especially the pasta from No. 69 on the menu). The sauce tastes like nothing and also seems very watery. A pizza Bolognese was ordered. Pizza was delivered. We would describe this pizza a little differently. It felt like a Pizza Magherita with a blob of watery Bolognese sauce in the middle. We understand something different by pizza Bolognese. The food is also not really warm and cools down very quickly. No price-performance recommendation!!!! I - we will refrain from ordering from La Botte for now.

site_logo

Lena Hüttebräucker . 2024-02-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good food and drinks and competent and friendly staff

site_logo

maddin guard . 2024-01-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Guten Essen, gemütliche Atmosphäre, gutes Deutsch-Italienische Essen, Preise absolut fair. Wir hatten mal wieder einen Abend mit super Bedienung, hier fühlt man sich willkommen. Vorspeise gut, Pizza klasse, Nachtisch super. Preis für eine Flasche Wein immer noch so günstig wie vor 5 Jahren. Wir kommen gerne wieder.

site_logo

Johann B. . 2023-12-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir gehen seit Jahren in dieses Lokal. Immer sehr zufrieden. Tolle Küche. Beste Pizza. Größe Auswahl an sonstigen Gerichte. Sehr freundliche und aufmerksamer Service

site_logo

pquadflieg1 . 2023-12-25

WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor

Ich hatte das Vergnügen, im La Botte Restaurant zu speisen und war besonders beeindruckt. Die Atmosphäre war gemütlich und romantisch, perfekt für einen besonderen Abend. Der Service war tadellos, das Personal war freundlich, aufmerksam und immer für unsere Wünsche da. Die Speisekarte war umfangreich und die Portionen großzügig. Die Präsentation der Gerichte war ein wahres Kunstwerk. Ich habe insbesondere die Spaghetti pescatore probiert und es war ein außergewöhnliches kulinarisches Erlebnis. Die Zutaten waren frisch und von hoher Qualität und der Geschmack war einfach köstlich. Ich kann das Restaurant La Botte allen Liebhabern authentischer italienischer Küche wärmstens empfehlen.“

site_logo

A Sb . 2023-12-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War lecker,Bedienung war sehr nett Alles in allem ein gutes Restaurant Leider nur sehr wenig Parkplätze

site_logo

Henry Kehrbein . 2023-11-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Schmeckt sehr gut, tolle Bedienung! Immer schön, wie ein Kurzurlaub nach Italien!

site_logo

Chris Kon . 2023-11-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Spät aufgeschlagen und trotzdem nett und schnell bedient worden, Essen war gut, zu empfehlen

site_logo

Uwe Krämer . 2023-10-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Heute durch Zufall entdeckt, mega Lecker!!!!! Super Freundliches Personal. Immer wieder gerne

site_logo

Anton Schelkopf . 2023-09-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Kaum Parkplätze vor Ort! Lieferservice wird Angeboten. Nervt ein wenig.

site_logo

Jens Gessler . 2023-09-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Typisch italienische Küche! Immer wieder gut!

site_logo

Katharina Witschisk . 2023-09-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr nettes und leckeres Restaurant. Geführt von 2 Brüdern aus Sizilien in der 2ten Generation ! Wir hatten ein Tasting Menü für 115€ p.P. wollten aber ein Dessert austauschen was kein Problem war. Und unser Sohn hatte sich eine Pasta Carbonara gewünscht , was nicht auf der Carte stand, war aber auch kein Problem , obwohl das Restaurant voll besucht war. Und das war mega gut!!! Also Pepe Grazie Mille eur kommen wieder .

site_logo

Elena Dzizina . 2023-08-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top Location, wer gut essen möchte ist dort definitiv richtig. Immer wieder sehr gerne da.

site_logo

Ibrahlm Burcak . 2023-08-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr zu empfehlen, super gemütlich und immer freundlich. Alle Gerichte sind sehr lecker und preislich absolut fair.

site_logo

Björn Heinrichs . 2023-08-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben ohne Reservierung Glück gehabt, einen Tisch zu 4. Zu bekommen. Top. 👍 Portionen waren uns zu klein, ansonsten super.

site_logo

A Beineke . 2023-08-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Telefonisch reservieren schnell und unkompliziert. Nette Bedienung. Essen top. Jedoch mit zwei Pizzen und zwei Schnitzel mit Getränke 100€ für eine Pizzeria auch teuer.

site_logo

Torsten Randhahn . 2023-07-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leckeres Essen, immer gut besucht

site_logo

Silke Krämer . 2023-07-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Gorgonzolasoße ist zum verlieben!!🤩 Ich mag eigentlich gar kein Schimmel Käse, doch diese Soße war vorzüglich! Nur zum Empfehlen😋

site_logo

Maja Marquardt . 2023-06-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben den Abend bei gutem Essen und Wein in gemütlicher Atmosphäre sehr genossen. Die junge Bedienung war Spitzenklasse- top!

site_logo

Matthias F. . 2023-05-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

คุณน้าพาเราไปทานที่นี่บ่อย ส่วนมาก และหอยแมลงภุ่แต่จะมีเป๋นบางครั้งต้องโทรไปถามก่อน อาหารอร่อย

site_logo

J2pro J . 2023-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Da buongustaia siciliana in vacanza a Menden..cercavo un locale dove mangiare cucina tipicamente italiana…sono rimasta contentissima….cibo buonissimo, personale cordiale e professionale… locale accogliente ma soprattutto proprietari simpaticissimi …..super super consigliato…..

site_logo

Rita Salpietro . 2023-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das war die beste Pizza seit Jahren in Italien. Das kleine Restaurant hat ein schönes italienisches Flair und auch die Bedienung war mit italienischem Charme! Wir kommen wieder!

site_logo

Thomas Dodt . 2023-04-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Überraschend gut - sehr gutes Essen - guter Wein - Preis-Leistung sehr passend

site_logo

Kerstin Schubert . 2023-04-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Zu empfehlen ...sehr schönen Ambiente und die Nudeln waren super lecker

site_logo

Barbara Schmidtkord . 2023-03-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen wie immer super, Nach dem Umbau ist es im Restaurant noch schöner geworden. Ich geh hier gerne hin.

site_logo

Peter Bracht . 2023-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Punto di riferimento della ristorazione di altissima qualità. Massima cura nella presentazione dei piatti, ma sopratutto puoi sentire i sapori e l'accoglienza che caratterizza la vera cucina mediterranea.

site_logo

Jack Ricciard . 2023-02-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wie immer sehr freundlich und aufmerksam. Pizzen sehr lecker.

site_logo

Frank Kittling . 2023-02-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr leckeres Essen und guter Service! Nach der Renovierung jetzt sehr schön geworden!

site_logo

Britta Hillebrand-Manthey . 2023-02-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben schon häufiger Pizza abgeholt und waren immer sehr zufrieden. Leckerer Teig, gute Qualität, faire Preise.

site_logo

C. L. . 2023-01-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Lecker, preiswert, freundlich, wirklich italienisch 😊👍🏻💪🏻

site_logo

Marco Spindler . 2023-01-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Lecker und abwechslungsreich. Kein Schnickschnack, nur ehrliche italienische Küche

site_logo

Dennis Mierzwa . 2023-01-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leckerer Boden..leider ein bisschen dürre belegt.... trotzdem Zufrieden....

site_logo

Jürgen Naujocks . 2022-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Menden (Sauerland)

restaurant_img
4,8

233 Stellungnahmen

location-iconLendringser Hauptstraße
Restaurant
outdoor_seating_162793takeaway_162793delivery_162793

Gehe da jetzt seit Jahren hin und war immer zufrieden

restaurant_img
4,8

159 Stellungnahmen

location-iconAm Hönneufer 1-3
Restaurant
outdoor_seating_163115takeaway_163115delivery_163115

Absolut hervorragendes Restaurant! Sehr höflicher und zuvorkommender inhaber, wir hatten Gräten im Fisch von dem auch er als Filet ausgegangen ist, hat sich super schnell um ein neues stück gekümmert, welches ganz ausgezeichnet war. Sehr freundliches service personal. Traumhaftes essen. Danke für das tolle dinner, 10/10

restaurant_img
4,8

322 Stellungnahmen

location-iconLendringser Hauptstraße 9
Restaurant
outdoor_seating_162735takeaway_162735delivery_162735

Der beste Schnellimbiss weit und breit. Sämtliche Speisen aus der breit gefächerten Karte werden stets frisch mit den besten und gesündesten Zutaten zubereitet. Es ist sauber, gemütlich und mit griechisch-familiärer Liebe und Lebensweise geführt. Auf Sonderwünsche wird jederzeit verständnisvoll eingegangen. Ich gehe dort schon seit Jahren hin und fühle mich mit den Inhabern innig verbunden. Ich kann und will mir nicht vorstellen, ohne sie auszukommen. Die Familie strahlt Herzlichkeit aus, sie sind liebevoll und vermitteln jederzeit das Gefühl von Respekt sowie Heimat. Selbst in stressigen Stoßzeiten sind sie freundlich zugewand und haben ein offenes Ohr für ihre Kunden. Ein kleines Stück Griechenland, mitten in Deutschland. Ein Kurzurlaub und erfrischende Alltagsveränderung gleich nebenan. Besser kann es nicht sein.

restaurant_img
4,7

66 Stellungnahmen

location-iconFröndenberger Str. 15
Restaurant
outdoor_seating_162757takeaway_162757delivery_162757

Wir haben uns auf Empfehlung meiner Mutter die da schon von ihrem Betrieb aus Essen war, als es noch die Location mit Raum gab, für diesen Caterer entschieden. Nach einem freundlichen treffen wo wir gesagt haben was uns so vor schwebt, wurde mit uns sehr zuvorkommend ein Menu für unser Hochzeitsbuffet erstellt. Das essen wurde Pünktlich geliefert und von allen Gästen als sehr Lecker, frisch und reichhaltig gelobt. Wir hatten ein wenig zu viel bestellt, aber wir habe gut verteilt und konnten auch noch 2 Tage zuhause davon essen. Besonders gut angekommen sind die Garnelen im "Kartoffelnest" und die Eisbergröllchen aber auch alles andere war gut abgegrast :-). Wir können die alte Feuerwache als Caterer nur weiter Empfehlen 5*****. Vielen Dank von uns.

restaurant_img
4,9

Stellungnahmen

location-iconBräukerweg 122a
Restaurant
outdoor_seating_163042takeaway_163042delivery_163042

Wir haben bei Bens & Behars per Lieferando bestellt. Das Essen war bezahlbar, Mitarbeiter Freundlich und schnelle Lieferung. Dass die Pizza hier in den Rezensionen als beste Pizza bezeichnet wird ist doch etwas weit her geholt. Für uns war es geschmacklich leider nicht ganz so ..