GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,8

Basierend auf 28 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 3 unter 13 unter Immendingen

Nº 3 von 12 Restaurant unter Immendingen

Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle284.8

comment_iconStellungnahmen

An absolutely legendary perennial favorite. Always worth a visit, whether alone or with family or friends.

site_logo

Markus Szalai . 2025-08-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great location to rent for special occasions 👍

site_logo

Drosos Tavlarios . 2024-12-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Friendly host, Good food, fair prices!!! We'll be back!!!

site_logo

Lexi Volki . 2022-08-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious cuisine, simple, no-nonsense dishes prepared with fresh ingredients, and plenty of them. My order included a side salad, all fresh and with a delicious dressing. Two medium schnitzels with fresh mushrooms in a well-seasoned sauce and homemade spaetzle. My husband had two medium trimmed schnitzels, freshly breaded and plated (you could hear them) with fries. The host couple were very accommodating and friendly; we'd gladly return.

site_logo

Karin Melzer . 2022-06-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered there for the first time on Sunday. The food was very good and plentiful. You'll definitely be full. The staff was very polite. We'll definitely eat there again.

site_logo

Fuhrmann Birgit . 2022-05-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

There's a lovely terrace at the restaurant, the food is delicious and the portions are generous, and the staff is very attentive and friendly! Always worth a visit.

site_logo

Dietmar Behrens . 2022-05-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A very cozy restaurant. The food is delicious and plentiful. The staff is very friendly. I highly recommend it.

site_logo

Nicole Dendani . 2022-05-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were at the Schützenhaus today...superb home-cooked food...large portions and very tasty. The innkeepers, Pepe and Sonja...humorous...quite entertaining. Since you can also sit on the terrace in the green, it's of course very pleasant in this weather. We highly recommend this inn. Bikers are also very welcome there. Greetings from Maggy and Hardy 👍👍👍👍👍

site_logo

Ha Je . 2022-05-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was very cheap and full portions can only be recommended 👍💯💥

site_logo

Martin Breitkopf . 2022-05-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good bourgeois restaurant.

site_logo

Sabrina Ardizio . 2022-05-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr freundlicher Besitzer, Portionen sind sehr üppig

site_logo

lomelmann . 2022-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Waren heute zum Brunch in der Gaststätte, es gab viel Auswahlmöglichkeiten an Wurst Marmelade Brötchen usw. Kleiner Kritikpunkt man könnte evtl. frische Brötchen und keine Aufbackware nehmen da ja mittlerweile die Bäckereien auch Sonntags geöffnet haben. Den Mittagstisch fand ich super lecker. Sehr freundliche Wirtsleute, komme gerne wieder.

site_logo

Jörg Hofacker . 2022-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super lecker! Zufällig vorbeigefahren - Leckerer Wurstsalat mit Bratkartoffeln und ein kühles Weizen genossen! Sehr nette Gastwirte! Ich komme wieder :-)

site_logo

Tim Maier . 2022-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren 2 x mit einer Gruppe von 12 Leuten essen. Alle zufrieden, top! Wir hatten vorbestellt und der Service war auch blitzschnell. Empfehlenswert!

site_logo

Ingo Vetter . 2021-11-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super freundliche Gastgeber, sehr leckerer Kuchen und guter Kaffee. Klasse!

site_logo

Christian Schmidt . 2021-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Freundliche Bedienung. Leckeres Essen. Grosse Portionen. Sehr zu empfehlen.

site_logo

Natascha Huber . 2020-10-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alles top Riesen Portionen gerne wieder

site_logo

Mark Schett . 2020-10-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alles bestens lecker essen und das Ambiente ist auch super Immer wieder

site_logo

Sabine Brendle . 2020-10-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr sehr leckeres Essen..... Wirklich sehr zu empfehlen. Nette Wirtsleute . Auch kleine Feste sind sehr einladend und Idyllisch ♡ ♡♡ wir hatten unsere Konfirmation hier es war mega schön

site_logo

Mario Müller . 2020-10-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Immendingen

restaurant_img
5,0

4 Stellungnahmen

location-iconSchwarzwaldstraße 105, Immendingen, Baden-Württemberg, Germany
Restaurant
outdoor_seating_66276takeaway_66276delivery_66276

restaurant_img
5,0

2 Stellungnahmen

location-iconAllmenweg 2, Immendingen, Baden-Württemberg, Germany
Restaurant
outdoor_seating_66275takeaway_66275delivery_66275

Small village pub, no food, with friendly people. You make friends very quickly. Great regulars' table, for everyone, only bottled drinks, highly recommended for newcomers.

restaurant_img
4,5

110 Stellungnahmen

location-iconHauptstraße 45
Restaurant
outdoor_seating_66330takeaway_66330delivery_66330

The food was very good and inexpensive, very good value for money.

restaurant_img
4,4

336 Stellungnahmen

location-iconBachzimmern 5
Restaurant
outdoor_seating_66320takeaway_66320delivery_66320

The food is decent, but don't expect culinary highlights. However, given the very reasonable prices, this is perfectly acceptable. The waitresses are always very friendly and attentive. The restrooms are very clean. The dining room is very simple and rustic, but still cozy when it's not too crowded. Overall, 4 stars. If you're looking for simple and affordable food, Flamme in Bachzimmern is always worth a visit. Sincerely,

restaurant_img
4,3

49 Stellungnahmen

location-iconSchwarzwaldstraße 56
Restaurant
outdoor_seating_66331takeaway_66331delivery_66331

This pizzeria is no longer in business. Please update.