Basierend auf 35 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 35 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 7 unter 33 unter Westerstede
Nº 3 von 15 Restaurant unter Westerstede
Stellungnahmen
viele freie Parkplätze , ganz doll lecker und frisch zubereitetes Essen
Thomas Holm . 2026-06-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich hatte ein köstliches Essen!
Joey Vrieswijk . 2026-06-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben hier spontan eine Pause gemacht und wurden sehr positiv überrascht. Das Personal war super freundlich und unsere Hunde waren kein Problem. Das Essen war super lecker und die Portion riesig.
Christiane Binnekamp . 2026-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen war gut, die Duschen etwas in die Jahre gekommen, aber sauber. Die Parkplätze waren etwas eng, ansonsten aber gut und ruhig.
Joey Termeer . 2026-04-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Abends um 18.30 Uhr noch freie Parkplätze... Sehr gutes Essen (z.B. Gyros Nudelpfanne , ein Traum !!! ) Gemütlicher , kleiner Autohof mit sehr moderaten Preisen ... Parkgebühr 12 € , mit 7 € Verzehrgutschein... 5 Sterne , eigentlich noch zu wenig !
Thomas Wertmann . 2026-03-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Gutes Essen, große Portionen, freundlicher Service
Anniek de Groot . 2026-02-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wer hat sich diese 5 Sterne ausgedacht? Mindestens 100 wären angebracht! Der Kassierer ist super freundlich! Die Damen sind wunderbar! Freundlich und herzlich willkommen! Sie geben Tipps und Ratschläge – und das alles mit einem Lächeln! Super! Die Portionen sind groß und das Essen einfach köstlich! Vielen herzlichen Dank!
Дмитрий ! . 2025-11-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good rest stop with excellent service
Heidemarie David . 2025-08-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
All 5. The food is excellent. The prices are acceptable, everything is neat and clean and the staff is more than friendly. €12 parking €7 voucher. I definitely recommend it
fabijan sic . 2025-07-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We stop here for a rest and WC. Clean WC and free when we come and ask the girl if we need to pay the parking fee. You can find some food , drink and many snack here. We bring our food and drink then seat outside. O
Luong Tung . 2025-07-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food and large portions. The staff is very friendly.
Mara Feenstra . 2025-07-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I recommend the food, good prices, large portions and tasty!!!
Jakub Jakub . 2025-06-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly staff and good snack food. Thanks, and see you next time!
Kird . 2025-04-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Truly one of the best car parks. I recommend it.
Руслан Харюк . 2025-04-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very friendly staff, good food at a reasonable price. Good place to park for the weekend. Would definitely go back. Parking €12 Food €7 Showers €2.50
Jascha W. . 2024-10-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Dogs welcome! First of all, and most important for us. The rest stop is dog-friendly. We found it by chance via the truck stop exit. Our charro immediately got a bowl of water, even before we got anything. 😂 The two ladies at the counter were super nice. My wife had a small salad and I had the schnitzel with paprika sauce. Both were delicious. If we drive this way again, we'll definitely stop here again.
H KRAUS . 2024-09-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We had a delicious meal here! Good portions for a price that is certainly not too expensive. The ladies who work there are very friendly. Definitely recommended, even with children!!!
Femke . 2024-05-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It's too stupid to put more than two sausages in the cooker, so they are sold quickly and you have to wait forever.
Ella Its me . 2024-02-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice place. Young, friendly staff. I liked everything.
Figase Figase . 2024-01-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Totally lovely service and delicious food. Gladly again! LG
Nicole Boomgaarden . 2023-10-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
You wait 25 minutes for someone to come to you to order food... end of the song you drove back without anything to eat.
Steffen Hanßen . 2023-07-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Definitely the best Autohof!! I recommend!!!
Мирослав Черешко . 2023-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice food and cosy. Great waiters.
Eddy Weerts . 2023-04-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Prima stop en goed eten voor goeie prijs (7-10 euro voor hoofdgerecht) en vriendelijke bediening. Aanrader als je onderweg bent met kinderen en een hapje wil eten.
Marjolein van den Dries . 2022-08-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Westerstede

219 Stellungnahmen
Ich habe das Bruschetta gegessen, mega lecker. Schockverliebt in das Zeug. Komme sehr gern wieder 🥰

512 Stellungnahmen
Reichhaltiges und sehr schmackhaftes Essen. Tolles Ambiente und ein freundlicher und aufmerksamer Service.

483 Stellungnahmen