Basierend auf 662 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 662 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 4 unter 70 unter Langenfeld (Rhld.)
Stellungnahmen
Wir hatten lange nicht mehr hier bestellt. Und dachten das die Qualität wie immer gut wäre. Aber leider waren die Pizzen heute sowas von schlecht. Kaum essbar. Der Teig war noch Roh. Das war das letzte mal heute. Nie wieder
BVB 09 . 2026-06-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen ist immer frisch und warm wenn es geliefert wird . Die Lieferzeit ist kurz und die Fahrer sind immer sehr freundlich !
Tim Schulten . 2026-06-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leckeres Essen nettes personal. Bestellen sehr gerne da!
Philipp Voss . 2026-05-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza Spinaci mit extra Gorgonzola per Pizzataxi bestellt. Grundsätzlich war die Pizza gut und lecker. Der Boden war sehr dick. Persönlich mag ich eher dünneren Pizzaboden. Von Bestellung bis zur Lieferung hat es 70 Min. gedauert, für einen Freitag Abend glaube ich okay.
Sven Zimmermann . 2026-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Alles top Kellnerin sehr nett zuvorkommend kompetent besser geht's nicht unmöglich. Essen ist 10 von 10 Ambiente lässt keine Wünsche offen man kann romantisch essen oder nur etwas trinken
Murat Yayla . 2026-05-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Guter Besuch in der Pizzeria. Der Service war wirklich auf Zack und sehr freundlich. Der Pizzaboden war richtig gut, schön knusprig. Beim Käse war es allerdings etwas viel und geschmacklich könnte man hier auf eine bessere Qualität setzen. Insgesamt aber ein solider Besuch – daher 4 Sterne.
Micha _Spalle_ . 2026-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beste Pizzeria in Umkreis von 100Km und vorallem günstig.
omar Mose . 2026-05-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Frisches Essen und super Service.
Qendrim Hajrizi . 2026-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beste Pizza! Vielen Dank und weiter so!
Dehumanizer . 2026-05-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Echt schade! Pizza Europa bestellt. Laut Speisekarte "Toskana in 40764Langenfeld" wäre es eine mit Schinken und Champions! Geliefert wurde eine mit schinken und Artischocken! Artischocken würde ich nie essen!!! Brechreitz! Da sollte man die online Speisekarte mal abgleichen! Pizza und Salat landeten sofort in der Tonne! Pizzeria Toscana gibt es in 40764 nur einmal!!! Traurig das es möglicherweise da mehrere Speisekarten gibt! Wenn man die Webseite von Toskana in 40764 Langenfeld aufruft, kommt diese Speisekarte! Wir bestellen da nicht mehr!!! Echt schade!!!!!
Andre Free . 2026-04-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mega schöne Location! Mega leckeres Essen! Und das Personal mega freundlich! Von mir eine klare Empfehlung und kann es kaum erwarten. Meine nächste Pause bei euch zu verbringen!🤗
Die Guten 5 . 2026-04-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
gestern da gewesen zum ersten mal . Zum mitnehmen Pizza Brokkoli Spinat Knoblauch..alles bestens..Teig gut..genügend Belag..sehr freundlicher Service..gerne wieder wenn ich mal wieder in der Ecke da bin..
Mar Dic . 2026-03-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Schönes Ambiente, leckeres und das Preis/ Leistungsverhältnis stimmt. Wir kommen gerne wieder. 👌
joerg FAlk . 2026-03-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza teilweise roh aber von unten total verbrannt! Nuggets kalt! Essen kam nach 80 Minuten erst an!!! Fahrer sehr frech und am Telefon auch nicht besonders freundlich! Ich hoffe ihr nimmt das als konstruktive Kritik und arbeitet an eurer Qualität!
Margareta Garcia Herrero . 2026-03-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bestellen regelmäßig, das Essen schmeckt immer leicht anders, was bestätigt dass alles frisch gekocht ist. Die Lieferung geht immer super schnell und das Essen ist immer warm. Bis jetzt waren Nudeln, Pizza, Nachos, Wraps und auch Quesadillas allesamt sehr gut! Ein breit gefächertes Menü wovon auch wirklich alles schmeckt. Einzig die Pizzen mit viel Belag könnten in der Mitte teils besser durch sein. Die Preise sind hingegen super fair, da kann man sich immer wieder etwas gönnen.
Showshetty . 2026-03-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Preis/Leistung wirklich Top !!?
Julian Czechleba . 2026-03-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich bestelle regelmäßig bei Toscana. Es ist immer wieder sehr lecker und die Lieferung erfolgt schnell. Die Fahrer sind zudem immer freundlich. Preis-Leistung ist außerdem super👍 also eine klare Empfehlung 😊
M. Schulz . 2026-02-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr freundlich und zuverlässig
Manuel Klinner . 2026-02-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
„Die Pizza war extrem dünn und hatte keinen Geschmack.“
Anatoli Todorov . 2026-02-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Vorsicht bei den Bewertungen hier! Ich habe die Erfahrung gemacht, dass dieses Unternehmen massiv versucht, ehrliche und belegbare Kritik (sogar mit Uber-Eats-Bestellnachweis) über Anwälte oder Agenturen löschen zu lassen. Mir wurde "Diffamierung" vorgeworfen, obwohl ich meine Bestellung schwarz auf weiß beweisen kann. Wer hier eine schlechte Erfahrung macht und diese teilt, muss damit rechnen, Monate später Post von Google zu bekommen, weil der Inhaber behauptet, man sei nie Kunde gewesen. Ich finde dieses Vorgehen extrem unseriös und möchte andere Nutzer davor warnen, sich von dem hohen Notendurchschnitt täuschen zu lassen. Hier wird offenbar mit System selektiert, welche Meinung stehen bleiben darf. Ein Stern für diesen Umgang mit Kundenfeedback.
Charly . 2026-01-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
War 3 mal hier. Nie enttäuscht gewesen. Ich hab immer die Pizza 90a (Hollondais, Dönerhähnchenfleisch, ohne Schafskäse aber mit Brokkoli) bestellt und nie gab es zu meckern. Sehr viel Belag, dünner Teige, sehr gute Größe. Perfekter geht es nicht. Auch der Preis ist auch sehr Fair. Ich komme gern wieder :) 🇦🇱
Leti Beqiri . 2026-01-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Waited 1 hour and 15 minutes Pasta cold Salad without dressing -> Rubbish!
Prima Donner . 2026-01-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich war heute zu zweit dort wir hatten 2 Pizzen und die waren sehr lecker und an Belag wird nicht gespart. 👍👍
Gabimaru . 2026-01-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Die Pizza (und auch alles andere) ist immer sehr lecker. Mitarbeiter sehr nett und zuvorkommend. Wir kommen gerne ins Toscana 😊
Jennifer K . 2025-12-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We've eaten countless family-sized pizzas at Toscana, but today's was a complete disappointment! The pizza was incredibly thin. We've never had such a thin pizza before. Outrageous! In short: we weren't satisfied, and as a result, we've lost several customers as a family. What a shame! They should cut costs somewhere else, not on the pizza dough.
Furkan B . 2025-12-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Haben bestellt essen war gut aber Pizza war nicht geschnitten #schlechterservice Ambiente ist super (bin zuhause)
OnniZockt !!! . 2025-12-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
1. Total delivery delay 2. Food delivered cold 3. An extra order was missing for the second time 4. Offer of a new delivery - the cold food was taken away again: (
S. Unbekannt . 2025-12-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Habe über Lieferando bestellt. Zu Stoßzeiten ca 50-60 Minuten gedauert. Das essen kam etwas kalt aber ich wohne auch 17 Minuten entfernt vom Restaurant. Geschmacklich gut, chicken stripes haben mir nicht so ganz gefallen war zu dunkel frittiert und zu viel paniert.
Hüseyin Yavuz . 2025-12-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I had guests today and ordered pizza trays for 5:30 pm. At 5:25 pm, I got a call saying it would take at least another hour. Plus, if I wanted half-and-half toppings, I'd have to pay for two toppings. Thanks! Way too late, and then so petty. I thought that was ridiculous, so they even suggested I cancel the order myself. I'm very disappointed. I've ordered from them for many years, but that's it for me! We ordered from somewhere else and got great party-sized pizza trays, half-and-half, with only one topping, plus delivery in 40 minutes.
Re Gina . 2025-12-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben heute über Lieferando Burritos bestellt mit niedrigen Erwartungen weil das eine Pizzeria ist. Allerdings wurden wir sehr positiv überrascht. Die Burritos sind unfassbar lecker, saftig und frisch! Die Nachos Portion ist riesig und die Dips auch super lecker. Das Tiramisu war auch mega und nicht gefroren wie sonst oft. Wir haben weniger als eine Stunde an einem Sonntag Mittag gewartet was auch mega ist. Auf unsere Extrawünsche wurde auch eingegangen wie z.B Pommes statt Reis im Burrito. Super liebes Team und mega Küche. Wir haben hier nicht zum letzten mal bestellt!!
Lisa-Marie Schöps . 2025-12-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Essen schmeckt ansich ganz gut, allerdings wurde mir ein falsches Gericht gebracht. Nachdem es mir, kurz nach dem essen aufgefallen ist, habe ich meinen Teller unverändert mit der korrigierten Mahlzeit wieder zurück bekommen. Hätte man auch neu machen können, war ja nicht mein Fehler als Gast. War schade, denn in der Zeit haben alle anderen natürlich schon gegessen. Als Entschädigung gab es nichtmal ein kleines Getränk oder ein Amuse-Gueule für die verlängerte Wartezeit. Enttäuschend! Ambiente ist ganz Nett und die Bedienung auch freundlich. Daran ist nichts auszusetzen.
Kelvin Kopp . 2025-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bestellung kommt sehr schnell. Schmeckt. Preis Leistung passt. Leider ist die Pizza nie geschnitten.
Dom Wha . 2025-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mein Sohn geht auf die Grundschule um die Ecke, er und seine Freunde verabreden sich gelegentlich um nach der Schule eine Pizza essen zu gehen. Er besteht jetzt darauf das ich eine 5 Sterne Bewertung schreibe 😊 die Mitarbeiter sind super nett zu den Kindern, wenn mal 30 Cent fehlen ist auch kein Problem und die Pizza ist die Beste in Langenfeld 👍🏻 Liebe Grüße
S S . 2025-11-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food and perfect service too.
Mohamed Matroud . 2025-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can't understand the negative reviews. Super fresh toppings, very attentive service, nice atmosphere.
Ralf Fröhlich . 2025-11-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The good reviews are completely incomprehensible. I have no idea if it was because we ordered right before closing time or if this is the new norm. The fries were softer than Meccanico fries, the pizza dough was wobbly and smothered with so much topping that there was no topping left when you lifted a slice. On top of that, the entire meal was lukewarm. The Margherita pizza was always one of the best, but even that tasted of nothing. Thank goodness we didn't spend more than €25. Absolutely disappointing....
Janine Weber . 2025-10-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We've been ordering here for years... always good and tasty, fast delivery... until yesterday!!!!!!!!...... will we remain loyal customers?????? Update from 10/10/25... today we were very disappointed... the pasta was only lukewarm, the chicken nuggets were soggy and lukewarm, the herb butter we ordered wasn't there... and all this, even though we live right around the corner. Conclusion: You can do better... we'll give you another chance... Good luck! Commander
Paul Hard . 2025-10-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious, fresh food. Top-notch service and super friendly staff.
Julian Chelminiak . 2025-09-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
They called me and said I had ordered. I did NOT order. What a disgrace! I repeatedly emphasized that I hadn't ordered. Unfortunately, I was threatened with prosecution. I hope this doesn't happen to any other citizen.
Johann Kruse . 2025-09-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizzeria in all of Langenfeld! Pizza, pasta, pizza rolls, Mexican,... everything is excellent 👌🏼 Super delicious😋
Der Busfahrer . 2025-09-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
For a potato, cheese, and a little spinach mush, 8 euros, outrageous. Never again.
Ralf Michael Block (RMB) . 2025-08-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delivered very quickly. Pizza is very good.
Sandra . 2025-08-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice little pizzeria with a great extensive menu
Torsten van t ' Reve . 2025-08-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in town! Top value for money! Delivery always fast & reliable! A staple for decades! Top!
F. B . 2025-08-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
very tasty, the best pizzeria in Langenfeld ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️👍
Durontina Daudi Ahmeti . 2025-08-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in the area! We keep coming here just for the pizza. Delicious and affordable! Nice atmosphere, and the staff are very friendly.
K. H. . 2025-07-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately, I'm very disappointed. The delivery time was far too long, and the food arrived cold. The pizza was missing the garlic dip I ordered, and the burrito had plain ground beef instead of the beef advertised. That's not what I ordered. Overall, a bad experience.
Angelika Struzik . 2025-06-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The Mexican food was beyond bad... The chili was just tomato sauce and a hint of meat and corn. The burrito was bad; the meat was unacceptable. 27 euros wasted, that's fine with me.
Talha Kara . 2025-06-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizzeria Toscana has been a staple in Langenfeld for years. With fair prices, good quality, and excellent transport links, it's hard to imagine the town without it.
Muhamed Djeladini . 2025-05-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Tastiest pizza in town and friendliest service.
Onur Demir . 2025-05-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The burrito was not seasoned well and was too runny, the sauce was thin, and there was little or no cheese. Maybe you should work on the recipe. The pizza, on the other hand, was very good.
Emre . 2025-05-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizzeria in the whole area!
Murat Sülün . 2025-03-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty food in a typically Italian, cozy atmosphere at a great price-performance ratio. Absolute recommendation 👍
Refet Bajrami . 2025-03-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delivery time is hell, pizza was supposed to arrive in 40-50 minutes but only arrived after almost 2 hours, on top of that the pizza base was totally burnt
Rebeca V. . 2025-03-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
If you want to eat cheaply and deliciously, you can't miss it here. Very nice staff and a huge selection... something for everyone👍
Wolfgang Wittur . 2025-03-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great atmosphere! Great food! Nice atmosphere and service at a super good price, really tasty and highly recommended
Mahdi Saeed Abadian (Druckplanet24) . 2025-03-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
One of the best pizzerias I know. The pizzas are very tasty because they are baked in a stone oven and topped with fresh ingredients. Greetings from the medical supply store 😀
JO. Ke. . 2025-02-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We always enjoy going to the Pizzeria Toscana in Langenfeld and have often ordered something to take away. The food always tastes excellent, the pizzas are fresh and well topped, and the other dishes are also convincing. The service is friendly and reliable, both on site and during collection. Clear recommendation for anyone looking for a good pizzeria in Langenfeld!
Evgenij . 2025-02-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a Capriciosa pizza and they brought me a vegan pizza with frozen peppers and spinach, peppers, sliced pizza! delivered after 2 hours! Definitely not in 40 minutes! The pizza delivery guy didn't know my current address, I had to wait for him outside on the street and look for him between the blocks! something unimaginable! The worst restaurant I've ever eaten at! They will bring me cold pizza! 😱
Gabriel Bichler . 2025-02-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The holandes pizza tastes very, very good. I recommend it
Saman Yousif . 2025-02-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were totally disappointed! In less than 5 minutes a delivery truck managed to deliver the pizzas we ordered completely cold. And by that I mean really cold! When we called the pizzeria we were treated so rudely and cheekily. No explanation - just insinuations! Absolute disgrace! I can't recommend anyone to order there!
Vanessa Lang . 2025-01-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Here is a draft for a factual and clear review: We ordered three family pizzas from Pizzeria Toscana and unfortunately the entire delivery was a disappointment. The pizzas arrived ice cold - absolutely inedible. When we then contacted customer service, we were not taken seriously. We were accused of lying and rudely spoken to on the phone. We live 3 minutes away from the restaurant, apparently several trips were combined, so we ended up with inedible pizzas. The complaint was not dealt with in a friendly or appropriate manner. Instead of a solution, we were dismissed. We have never experienced anything like this and will definitely not order here again. Friendly customer service has been replaced by ignorance arrogance. We were regular customers but that was the last time we ordered there.
Geschäftsstelle Frohn . 2025-01-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Absolute disaster - never again! We ordered three family pizzas from the Pizzeria Toskana in Langenfeld and were completely disappointed. The pizzas arrived ice cold - that was annoying enough. But what happened afterwards is what tops it all off: When we contacted customer service by phone to describe the problem, we were accused of lying and treated downright outrageously! Such behavior is absolutely unacceptable. Instead of a solution, just cheeky answers and no accommodation whatsoever. We wanted to support the pizzeria, but that was definitely the last time. Nobody should order here if they value good service and hot meals!!!!!
Püppi . 2025-01-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately we received old, hard pizza rolls today.
Stefanie Kurzweg . 2025-01-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
You don't know where to start. Absolutely not recommended. My son also wanted a blueberry muffin which cost 4.50. My son got a muffin from Rewe. The whole package costs 2.69 with 6 pieces inside 😂 so very outrageous. Delivery time was ok but unfortunately that was all
Dery Oe . 2024-12-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty and the people are very nice too.
Julia K . 2024-12-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My favorite pizzeria for party pizzas! 16 euros basic price for a 60x40 pizza plus 5 euros for each additional ingredient, no one in the area can beat it. The pizzas always taste good and have rich toppings. Ideal for any celebration :-)
Passi Sneyder . 2024-12-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice service...friendly. If you stop by 👀🫶🏼 you can definitely go out to eat with Gray/girlfriend too🫂🐟 you know
Erkan Demir . 2024-12-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered once, never again. The delivery took a very long time. The pizza was cold and limp, the pasta tasteless. Aioli was forgotten and delivered after another hour. Nope, we'll order somewhere else again.
Steffi M . 2024-12-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can really only recommend Tuscany! The food is phenomenally good. The prices are great and the staff on site are incredibly friendly, as if you were going to visit friends. I really enjoy going there. I ate pasta, pizza and casseroles there and everything was always really tasty! 5 stars and 10 points! But I've only ever eaten on site and haven't had any delivery experience yet!
Malek Bouzahra . 2024-12-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Used to be a very good pizza shop. Delivery now usually takes over an hour, even though it doesn't occur during rush hour. Service and delivery service Bottom drawer. Unfortunately no longer recommended
Johannes . 2024-12-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always a surprise bag to order there. After an hour we received four lukewarm pizzas, the boxes of which were already soaked with condensation. In terms of taste, I would have liked to add garlic to my rubber pizza. To my annoyance, despite ordering and paying for it, it was unfortunately not delivered. This time a failure. Too bad.
Andreas Instenberg . 2024-12-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food tasted good but the service could be even better
Damla Esma . 2024-11-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food was good. Service was good, everything was perfect. There's nothing better.
Fahed mishaali . 2024-10-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately it was only delivered after 2 hours after making several phone calls (according to the phone, it took up to 60 minutes at home.) ...and this is how the ham pizza looks, 2x ham, 2x mushrooms, 2x cheese and is suffering from a bit of a cold!!!! Not recommended
Slawo Bartosz . 2024-09-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was pretty good. The service and attention are very friendly. The environment is very nice. In one word, wonderful.
Tulin Tunc . 2024-09-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great delivery service! Fast, good food and great prices!
Pauline Jolie . 2024-09-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The friendliest shop and always reliable, I can only recommend it
Stefan Franzen . 2024-09-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food...very friendly service
Herbert Albrecht . 2024-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food, at fair prices. Unfortunately there's no feel-good atmosphere inside... It looks more like a snack bar, which is a shame because the food, especially the pizza, is really good. There are no parking spaces available. Card and cash payments and wheelchair accessibility are again plus points.
Eva . 2024-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Well, today I treated myself to something via Uber Eats – or at least that was the plan. I ordered a schnitzel in mushroom cream sauce with fries and a side salad as well as a peanut chicken burrito. Sounds like an exciting mix? I thought so too. Unfortunately, disappointment came with it. The schnitzel was so clearly a frozen product that it almost went “ping” when I looked at it. Taste? None. There was so much skimping on the cream sauce that I wondered if I had accidentally ordered the “diet version”. Whatever was there was dumped directly over the schnitzel, making the whole thing a soggy nightmare - who likes soft schnitzel? At least the mushrooms were fresh. That made me smile for a moment. Let's move on to the peanut chicken burrito, which left me just as cold as the rice inside. I couldn't find a lemon taste of the promised lemon rice anywhere. Instead I got a portion of white, tasteless rice. The Peanut Chicken was more like “chicken meets peanut buttercream” – not bad, but definitely not the highlight of my day. All in all: edible, yes, but not a highlight. Both dishes had so little spice that my sense of taste went on vacation. That's why I give it 2 out of 5 stars - and that's only because of the fresh mushrooms.
Sali Demo . 2024-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Disaster pizza! After eating the pizza, which didn't taste good anyway, I felt sick and spent my time on the toilet from 5 a.m. onwards.
Alex London . 2024-09-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza is ok, but beer delivery is not possible!! Caution is advised Keep your eyes open when buying pizza
Paul 1234 . 2024-09-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately not a good first experience on our part… the food took over an hour to arrive. Half an hour longer than the waiting time given to us. Fries arrived at us absolutely soaked and soggy, the quantity wasn't right... far too few, only half of the box was filled. The carbonara was okay, but unfortunately it had nothing to do with a real carbonara (simple cream sauce with bacon). The cheeseburger was really okay, the request to leave out the tomato was accepted, that's great. The “Chocolate Chip Cookie” wasn’t the big single cookie that one would normally think of. Just three small, ready-made cookies from the supermarket (the American cookies). It's a shame, I paid €3.50 and for that you could have bought more than a whole pack of cookies like this. Bruschetta was super tasty though! Called the restaurant, explained the matter of fries and cookies, the man on the phone said there was nothing they could do about the cookies, they probably didn't exist anymore, they knew about the soggy fries and couldn't do anything other than these fries at the moment offer. That's all well and good, it can happen, but I would have liked the delivery service to call me about the cookies and let them know that there are no more chocolate chips instead of throwing in something from the supermarket. But the supplier was nice, which I think is great.
Angelika Albach . 2024-08-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered a party pizza via an app. This app offered me a discount of €10 on my first order, which was then saved on the supplement. Cheese and tuna only in the middle. The taste is also not convincing. Will never order from there again.
Tuncay Aydin . 2024-07-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great food and best pizza in Langenfeld
Cansel Nail . 2024-07-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Something is wrong there. I've enjoyed ordering here for years. Waited twice in a row for almost 2 hours for the food. In the middle of the week. No longer the usual quality. Flabby cold pizza. Dough strange and not cooked through. It doesn't taste good anymore. Driver's statement, we have so much to do. Then don't accept any more. Others can do it too! In any case, delivering food like that borders on impudence. You have now managed to lose loyal customers. Simply disappointing.
Christian Bahn . 2024-07-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mega good pizza at fair prices; we will be back
Michelle Radicke . 2024-07-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Have been customers for a long time. Every order as desired. Feel free to order there.
Denis H. . 2024-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Please don't go there They have no respect
Mansour (Sahib) . 2024-07-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered food today. When it arrived we realized that instead of a burger we had been given spaghetti and the schnitzel was missing the fries. When we called they said we didn't order a burger but the noodles. When ordering, the man mentioned the burger. After going back and forth, the man said okay, we'll deliver the burger to you. After a long wait it arrived. And what do I have to determine? The burger bun is moldy 🤢🤬😡
Eileen-Sidney Kokot . 2024-07-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Dough not cooked through, endlessly greasy and the ingredients are only the cheapest
N T . 2024-07-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pure scammers Prices on the board don't match otherwise pizza ok
Francesco Pettinato . 2024-07-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We have been ordering our party pizzas from you for years. Just today for my grandma's 81st birthday we ordered from you again. We have never received a bad, cold or not tasty pizza. It's always really tasty. Stick to your standards and keep it up. Until the next party pizza :)
Jennifer Schmidt . 2024-06-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizzeria I know, I've been eating there since they opened at Immigratherplatz. Simply great!
Luis L . 2024-06-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good pizza for the money and even better pizza rolls 😋
Marco Gruber . 2024-06-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I got really explosive diarrhea from the hot sauce. It was hell. Delivery also took a long time
Wave Hype . 2024-06-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It was quite nice there. As you know, nice is so-so. But the service was very friendly.
Thomas Chojnacki . 2024-05-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food arrived cold and totally disgusting. Pizza is just disgusting!! The fries were wobbly and cold. The order came 1.5 hours later. After consulting with the company, it was my fault because I live further away 🤦♂️🤦♂️ what logic. An order will never be placed again. Even if it is the last snack bar in the world!!!!
Cengizhan Bozdogan . 2024-05-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We usually have deliveries delivered, it's quick, the drivers are friendly and the food is delicious. Thanks to the extensive selection on the menu, there is really something to suit every taste.
Manu Marti . 2024-04-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Langenfeld (Rhld.)

6 Stellungnahmen
Etwas in die Jahre gekommenes Ambiente, aber wir wurden sehr freundlich und zuvorkommend bedient. Das Essen war appetitlich angerichtet und sehr lecker. Wir kommen sicher wieder.

1223 Stellungnahmen
Super nice people and incredibly delicious food. Breakfast here is especially great and varied. There's something for everyone.

353 Stellungnahmen
Wir haben unsere etwas größere Geburtstagsfeier im Heavens gefeiert und sind einfach nur begeistert. Vom so schönen Ambiente, dem tollen Essen, dem liebevollen Service und dem gesamten drum herum einfach nur toll. Unsere Gäste haben sich alle sehr wohl gefühlt und haben dieses sehr persöhnliche schöne Flair sehr genossen. Wir möchten uns Bedanken für einen so schönen Abend und können nur allen sagen probiert es aus .

178 Stellungnahmen
Gutes Essen und sehr nett im Service und alles zu annehmbaren Preisen. Da gehe ich immer wieder sehr gerne hin.

87 Stellungnahmen
Das Essen ist super lecker... Das Cevapcici scheinbar selbst gerollt, das war das beste Cevapcici was ich gegessen habe. Das Schnitzel Jäger Art welches meine Mutter gegessen hat war sehr lecker, das Fleisch auf dem Punkt gebraten und die Panade, wie es sich gehört, vom Fleisch abgelöst. Kurz um: es war sehr lecker und preiswert, das Ambiente rustikal und gemütlich. Ein besuchen lohnt sich wirklich.