GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,9

Basierend auf 392 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 4 unter 100 unter Hilden

Nº 1 von 11 Italienisches Restaurant unter Hilden

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..pizzapasta
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle3924.9

comment_iconStellungnahmen

Köstliches Essen, super Service. Einen kleinen Wermutstropfen muss ich erwähnen: Es ist schade, dass man dort nicht mit Karte zahlen kann. Aber das ist wirklich kaum der Rede wert. Es war großartig!

site_logo

Sarina Nagel . 2026-06-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mega lecker!!! Gemütliches Ambiente, toller Service! Wir waren sehr zufrieden und sind glücklich nach Hause gefahren :) Sehr empfehlenswert!

site_logo

Carina Wagner . 2026-06-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr nettes Personal und sehr leckeres Essen. Top Service

site_logo

Jana Steinberg . 2026-06-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren heute dort Essen. Die Pizza und Pasta war super. Der Service war einfach Top. Wir kommen gerne wieder.

site_logo

D. Stich . 2026-06-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr lecker, sehr persönlich. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

site_logo

Elke Markgraf . 2026-05-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich bin auf Empfehlung hier mit Familie und Freunden zum Essen gekommen. Ab sofort mein Lieblingsladen! Meine Nudeln waren super 👍 Danke für die tolle Bedienung und das tolle Essen :)

site_logo

FS SZ . 2026-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich komm jetzt seit 3 Jahren regelmäßig hier essen. Es schmeckt sehr lecker, kann ich nur weiterempfehlen.

site_logo

Baris Akbrk . 2026-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen war super, der Chef sehr sympathisch – wir können dieses Restaurant nur weiterempfehlen! ☺️ Wir werden auf jeden Fall noch öfter wiederkommen!

site_logo

Patrycja Krajewska . 2026-05-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Beste Pizzeria in Hilden! Top Preis-Leistungsverhältnis, immer freundlich und super flotte Lieferzeit. Nur zu empfehlen!

site_logo

Lars Szameitpreuss . 2026-05-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren am Sonntag mit den Enkeln dort, beste Pizza 🍕 und sehr freundliches und aufmerksames Personal !! Wir kommen auf jeden Fall wieder !! Danke 👍 für das leckere 😋 Essen und die freundliche Bedienung

site_logo

Birgit Faure . 2026-05-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gute, knusprige Pizza hier gegessen, leckeren Chardonnay getrunken. Service freundlich und gut gelaunt. Kleine Terrasse zum draußen sitzen. Leider keine Lieferung nach Monheim 😉

site_logo

Mela Hornig . 2026-05-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolut empfehlenswert! 🌱 Hier stimmt einfach alles: Die Location ist super gemütlich, der Service ist extrem aufmerksam und freundlich, und das Essen war schlichtweg fantastisch – authentisch, frisch und einfach schmackhaft. Wir kommen gerne wieder!

site_logo

Nikaria . 2026-05-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Essen - herzliches Personal, immer wieder gern

site_logo

Sina Heiser . 2026-05-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr freundlich und es hat Mega geschmeckt.

site_logo

Markus Bieling . 2026-05-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen ist hervorragend und das Personal äußerst freundlich. Die Lage ist sehr schön und das Lokal insgesamt wirklich ausgezeichnet. Absolut empfehlenswert.

site_logo

Ersin Aygül . 2026-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Service, Essen alles Top. Wir waren das erste Mal hier und mit Sicherheit kommen wir wieder. Herzlich wurden wir empfangen und hatten das Gefühl Stammgäste zu sein. Danke für Alles

site_logo

Frank Knopik . 2026-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren zum ersten Mal in dieser Pizzeria und sind vollkommen begeistert. 🤩 Die positiven Bewertungen spiegeln alles das wieder wie wir es erlebt haben. Einfach 🔝, von A wie Ambiente bis Z wie Zahlung. Wir kommen gerne wieder. Macht weiter so 👏🏽

site_logo

Michael Müller . 2026-04-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben am Mittwoch, den 22.04., bei Casa Mia bestellt – leider war das eine der schlimmsten Erfahrungen, die ich je gemacht habe. Ich habe aufgrund meiner Glutenintoleranz ein Kartoffelgratin mit Brokkoli und Sahnesauce bestellt, mein Mann eine Pizza. Am nächsten Morgen begann auf der Arbeit plötzlich massives Erbrechen, sodass ich abbrechen musste. Mein Zustand wurde schnell extrem kritisch: über 40-mal Erbrechen, dazu Durchfälle – trotz Infusionen und Medikamenten keine Besserung. Meine Eltern mussten mich abholen, und am Abend wurde schließlich ein Rettungswagen gerufen. Ich liege nun seit Tagen im Krankenhaus, meine Werte stabilisieren sich nur langsam. Besonders erschreckend: Ich bin in der 16. Schwangerschaftswoche. Die Situation war nicht nur körperlich extrem belastend, sondern auch emotional absolut beängstigend. Ich bin fassungslos, dass so etwas nach dem Verzehr von Essen passieren kann. Hier besteht aus meiner Sicht dringender Bedarf, Hygiene- und Qualitätsstandards zu überprüfen- eigentlich müsste ich wirklich das Gesundheitsamt einschalten. Wir haben uns aufgrund der guten Bewertungen für dieses Restaurant entschieden – umso enttäuschender ist dieses Erlebnis. Für uns steht fest: Wir werden hier nie wieder bestellen. Ich kann nur hoffen, dass andere von solchen Erfahrungen verschont bleiben.

site_logo

Tess T. . 2026-04-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizza 🍕 war extrem lecker. Ich kann es nur weiterempfehlen.

site_logo

Angela Hermes . 2026-04-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Tolles kleines Restaurant! Entspannte warme Atmosphäre, authentisches italienisches Essen und sehr zuvorkommendes Personal!

site_logo

Emily Suhre . 2026-04-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Auf einem Spaziergang in der grünen Umgebung von Hilden bekam ich Hunger. So bot sich das Casa Mia an, wo ich eine Pizza Capriciosa aß. Die Pizza war lecker, ich habe mich wohl gefühlt, der Service war sehr freundlich.

site_logo

Christoph Speth . 2026-04-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nudeln und Lasagne super lecker. Sehr netter Service! 👍

site_logo

Ingrid Mozinger . 2026-03-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren im Casa Mia essen und sind wirklich begeistert. Von außen wirkt das Restaurant eher unscheinbar, aber sobald man reingeht, ist man positiv überrascht: modern eingerichtet, gemütlich und mit richtig angenehmer italienischer Musik im Hintergrund. Man fühlt sich sofort wohl. Das Essen war einfach Bombe. Die Pizza war ein absolutes Highlight – vor allem die Tomatensauce, die unglaublich aromatisch und perfekt abgeschmeckt war. Man schmeckt einfach, dass hier Wert auf Qualität gelegt wird. Auch die Nudeln waren richtig lecker und genau auf den Punkt. Das Personal war außerdem äußerst freundlich, aufmerksam und herzlich. Man wird super nett empfangen und fühlt sich rundum gut aufgehoben.

site_logo

Timo Schlossbeck . 2026-02-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe mir heute Pizza calzone bestellt das war einer der besten die ich jemals gegessen habe und die Pasta von meiner Frau war auch sehr lecker danke

site_logo

Markus Deinert . 2026-02-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr leckere Pizza, Belag und Teig stehen hier für mich in einen perfekten Verhältnis ❤️ Das Lokal ist sehr gemütlich eingerichtet. Angenehme Hintergrundmusik zum Entspannen 👍🏻

site_logo

ZanthraX2008 . 2026-02-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Heute dort bestellt und nicht enttäuscht worden! Super Pizza ("Hauspizza" und "Fortuna"), total lecker und mega gut belegt bei dünnem Teig. Die Pizzabrötchen waren etwas weich/matschig unten drunter (kleinerWermutstropfen), aber gut gefüllt und ebenfalls sehr lecker. Wir bestellen bestimmt wieder!

site_logo

Sascha Jennewein . 2026-02-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super leckere Pizza, mit netten Service, zum fairen Preis. Gerne wieder!

site_logo

Marc W . 2026-01-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Klein aber fein! Ein super Geheimtipp für jeden der keine zu großen Restaurants mag :) sehr freundliches Personal, ein sehr zuvorkommender Chef und Preis/Leistung stimmt auch! Ich habe sowohl die Pizza als auch die Pasta gekostet und beides war sehr lecker! Auch die Kinder wurden super lieb bedient und glücklich gemacht :)

site_logo

Sandro Fehling . 2026-01-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die besten Pizzas von Hilden Süd. Der Service ist immer super gewensen.

site_logo

Simon Jakeman . 2026-01-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ein kleiner aber sehr feiner Laden! Das Personal ist richtig nett! Das Essen ist super lecker egal was ich bis jetzt gegessen habe es ist einfach super. Die Portionen sind mehr als fair für das Geld.

site_logo

Daniel Sommer . 2026-01-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice service, nice atmosphere, child-friendly and wishes are taken into account.

site_logo

M. P. . 2025-12-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Vielen Dank 😊 Pizza sehr lecker 😋

site_logo

Anna Zimmer . 2025-12-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe lange eine Pizzeria hier in Hilden gesucht, da ich erst vor 3 Jahren hierher gezogen bin. Und jetzt muss ich sagen, ich habe meine Pizzeria gefunden. Ich als Italienerin bin sehr pingelig aber die Pizza genauso wie die Pizzabrötchen waren absolut lecker. Vielen Dank

site_logo

Carolina . 2025-12-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Truly first-class pizza 🍕 and friendly staff. It doesn't get any better than this.

site_logo

Jens F . 2025-12-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly staff, delicious food, and a pleasant atmosphere. Definitely worth a visit!

site_logo

Tim Pazdzior . 2025-11-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It's good in every way, it's worth the trip. You come in and are greeted warmly, and whenever someone comes, they are always friendly and ask questions.

site_logo

Nina Weißbrod . 2025-11-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

This time we only ate pizza, it was very tasty, highly recommended, would definitely come again! We also drank a delicious Lambrusco 🙂, thank you

site_logo

Chris H (Krischi) . 2025-11-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can't comment on the food, as we unfortunately had to leave. I wanted to mention that dogs are not allowed. The staff is very friendly and the atmosphere is lovely.

site_logo

Nadine Graef . 2025-11-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always a pleasure to go there, super friendly and delicious food

site_logo

Conny Lenz . 2025-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is always delicious and the staff is super friendly. I would definitely recommend it.

site_logo

Juna Gj . 2025-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I'm currently sitting in Pizzeria Casa Mia and I just had to leave a review because it's absolutely fantastic! 🍕 The food is incredibly delicious and fresh, and you can immediately tell that it's cooked with love. The best part: No problem even without cash! 💳 You can simply order through Lieferando, eat in, and pay by card – a truly ingenious solution! This way, you can enjoy the cozy atmosphere without having to withdraw cash beforehand. The restaurant is incredibly inviting, clean, and comfortable, and the team is super friendly – ​​you immediately feel welcome. My conclusion: If you want good food, a great atmosphere, and a clever cashless payment solution – you absolutely have to come here! 🇮🇹

site_logo

Khang Krakau . 2025-10-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

best pizzeria, tastes great, good location and service 1A

site_logo

Ahmed Ahmedzade . 2025-10-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice, very tasty, gladly again

site_logo

Stefanie K. . 2025-10-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Highly recommended, authentic Italian cuisine. Freshly prepared. One of the best pizzerias in Hilden.

site_logo

K. K. . 2025-10-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fast, delicious, and friendly. Always happy to come back!

site_logo

Jacob Herg . 2025-10-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty and fast delivery service! :)

site_logo

Jennifer Misch . 2025-10-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A real insider tip for all pizza fans! I was at Pizzeria Casa Mia today – and I have to say: I've rarely eaten such a good pizza! The dough was crispy on the outside, soft on the inside, and perfectly cooked. You can immediately tell that someone here works with passion and skill. The selection is fantastic – from classic varieties to creative combinations that are hard to find elsewhere. I had the Pizza Mafiosi, and it was simply fantastic: juicy, flavorful, and perfectly balanced. The service was also really friendly and quick, even though the place was busy. No rush, no stress – just pleasant. The restaurant itself is clean, modernly decorated, and you immediately feel at home. Everything looks fresh, tidy, and made with attention to detail. For me, it's clear: Everything is just right here – taste, price, atmosphere, and service. Definitely my new favorite pizzeria in the area!

site_logo

A.R. . 2025-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Simply the best pizzeria for miles around! I've been to many pizzerias, but everything here is just right: The pizza is perfect—crispy crust, juicy toppings, and just the right amount of cheese. You can immediately taste the fresh ingredients and genuine passion that go into the pizza. The staff is super friendly, attentive, and always in a good mood. Whether you eat in or order—the service is top-notch! 🍕💯

site_logo

Leon Di Blasi . 2025-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always happy to come back. Super delicious food and lovely people. Best, Yvonne 😀

site_logo

Yvi G. . 2025-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply amazing! The food is delicious. The people who work there are super friendly. And even if you order the food, it always arrives warm! I highly recommend this pizzeria!

site_logo

Kathrin Wieschalla . 2025-09-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We had dinner with you yesterday. We received a very warm welcome. The service was super friendly and very attentive. The pizza was incredibly delicious, and we'll definitely be back. One small improvement: the restaurant inside would have been nicer with a nice menu instead of a laminated one. And some antipasti or just a few olives would have been nice, too. See you soon.

site_logo

S. Hpunkt . 2025-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You'll always receive a warm welcome and excellent service here. The pizzas are delicious! Simply fantastic. Even when we pick something up, everything is excellent.

site_logo

Niklas Kunz . 2025-09-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great pizzeria. The pizza is super juicy and generously topped with fresh ingredients, all homemade, and the base is nice and thin and crispy, yet still fluffy. The prices are absolutely reasonable, and the service is friendly, personal, and courteous. I'd happily return again.

site_logo

Britta Leitheusser . 2025-09-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super nice owner. The pizza was delicious. Highly recommended!

site_logo

Tim - . 2025-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious and fresh food. Top service.

site_logo

Adrian Bu . 2025-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

After several negative experiences at various pizzerias in Hilden, we reserved a table at Pizzeria Casa Mia based on the positive reviews. We were greeted warmly by the owner at the door. A 5 🌟 for that! After choosing a nice spot in the comfortably furnished restaurant, my wife ordered a pizza with hollandaise sauce, ham, broccoli, extra cheese, and garlic. I ordered a pizza with tuna, onions, salami, garlic, and spicy pepperoni sauce. Less than 10 minutes later, our pizzas were served from the hot stone oven. What can I say: We've rarely eaten such a good and tasty pizza in recent times. Everything was wonderfully combined and prepared with fresh ingredients. If I could, I'd give it 6 or 7 🌟! The restrooms were also top-notch! We spent over 2 hours in the pizzeria. After a few nightcaps (the owner even gave us some on the house), we left the pizzeria full and happy. We'll definitely be back. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

site_logo

Reiner Katthage . 2025-09-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good Italian cuisine. My favorite in the area. Above all, you'll receive a very warm welcome and appropriate service. The delivery service is also highly recommended. Thank you very much!

site_logo

Jörg Näther . 2025-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We had a spontaneous, delicious meal while passing through. Very friendly and attentive service. We'll be happy to come back when we're in the area. Thank you!

site_logo

Robert Görden . 2025-08-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A warm welcome Very friendly service, requests were taken into account. Excellent food Child-friendly. There was nothing to complain about.

site_logo

Roswitha Leja . 2025-08-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Magnificent pizza – a delight for all the senses! This pizzeria impresses with its exceptional atmosphere and warm service. The pizza impresses with a crispy base, a fruity and spicy tomato sauce, and high-quality, fresh ingredients. Every creation – from classic to creative – is a delight across the board, and vegetarian and vegan options are equally as good. The service is attentive and friendly, and requests are catered for. The small but fine wine selection perfectly complements the culinary experience. In conclusion: Anyone who wants to eat truly good pizza will be completely satisfied here. A flavor explosion guaranteed – highly recommended!

site_logo

M W . 2025-07-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

If you're on vacation, you should change this on Google. Thanks for letting me drive to you for free.

site_logo

ppfd . 2025-07-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very delicious food and super friendly staff. We are very satisfied!

site_logo

Petra Simon . 2025-07-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza is incredibly delicious—fresh, with great ingredients, and simply top-notch in terms of flavor. The pasta dishes are also highly recommended. The service is friendly, attentive, and very fast, both on-site and for delivery. Although the pizzeria is located on a main street, the atmosphere is still cozy. Whether for takeout, delivery, or dining in—we're always happy to come back!

site_logo

Marie Weber . 2025-06-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super friendly staff and fantastic food

site_logo

Inna Schneider . 2025-06-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Happy to give it 5 stars. The food, drinks, and service were all excellent.

site_logo

NEMAT JOQI NIZAM . 2025-06-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza 😋very nice waiter, we'll be happy to come back.

site_logo

Claudia Loerper . 2025-06-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food. Very friendly. They fulfill every wish.

site_logo

kita Fischer . 2025-06-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Extremely good pasta and wonderful service, would go back anytime!

site_logo

Nadim Hachem . 2025-06-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is always delicious, fresh, and hot! The service is also top-notch! Yammiii!

site_logo

Krissi K . 2025-06-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super nice, everything fresh... TOP value for money ...ate there again today...the new ambiance is incredibly nice, the service, as always, is super friendly... And even though my first review was three years ago, the quality hasn't changed... For us, it's still definitely the BEST pizzeria in Hilden... Keep up the warm and friendly YOU guys are, and keep it up...👍🏼👌🏼🫶🏼

site_logo

drdragon81 . 2025-06-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very professional service. Great food. Like a little vacation :)

site_logo

Denis Mokwa . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Went out to dinner with the family today for Father's Day. Very good food and excellent service. I highly recommend it! I haven't had such a good meal in a long time!

site_logo

Beate Mkw (beatka_obey) . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top-notch pizza, super friendly staff. Parking available. Cash only.

site_logo

Sandra Wirtz . 2025-05-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We always go there for pizza with our regular table of 9 people! For me the best pizza and the service was friendly and everyone was VERY NICE! Have been there many times and always enjoy going here again!!!

site_logo

Horst Hoppe . 2025-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

From the first bite of the pizza it was clear that this must be the best pizzeria in a very large area. Top service and everyone is extremely nice.

site_logo

torben discher . 2025-05-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I was there in the ambulance. Super polite, accommodating and extremely delicious. Best regards

site_logo

Maurice Löbach . 2025-04-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is very tasty, whether pizza or pasta. The staff is totally friendly and accommodating.

site_logo

Ursula Infurna . 2025-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply the best restaurant The food is incredibly tasty, the service is simply great, the staff is super friendly and even though the restaurant is a bit smaller, it is very cozy there. We really enjoy eating here.

site_logo

Bianca Gahlmann . 2025-04-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The worst pizza ever, it was delivered and it was basically cold. The dough was way too thin, no tomato sauce on it, the spinach was like straw to eat because of all the stalks in it. Never again for that money.

site_logo

S M . 2025-04-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice staff, good service, comfortable seating, good selection of food

site_logo

A. N. . 2025-04-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious pizza and also pizza rolls. Mega nice people, clean and (although relatively small) very cozy!

site_logo

Uli Mrosek . 2025-04-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent pizza and great service!

site_logo

Sebastian Arndt . 2025-04-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza and pasta were super tasty and the staff is super friendly too! Any time!

site_logo

Simon . 2025-03-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice service. The food is really very good, nice little cozy atmosphere at fair prices. Highly recommended…

site_logo

Thomas . 2025-03-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything is just right here! The food is incredibly tasty, the ambience is good and the restaurant is lovingly furnished and kept clean. The service and even the chefs are very friendly and you can tell that they run the restaurant with love!

site_logo

Gi Ha . 2025-03-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were there for the first time a few days ago. The food was really delicious. We were served very courteously. Price-performance is excellent. We'll definitely be back. Next time you're welcome to turn on the heating. It was quite fresh in the restaurant. After a bottle of wine we were warm ;-)

site_logo

Kristina Luthe . 2025-03-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered there on a recommendation and I have to say, the first bite into the cheese and ham pizza rolls was a dream, so far the best I've ever eaten, leave out the standard ajoli. The Quattro Formaggi pizza is also great and well topped. Pizza may look inconspicuous, but it tastes really great. My wife also found the Rigatoni Quattro Formaggi to be very good, which is saying something. And it's rare to get a bottle of Coke on the house anymore. Very happy again

site_logo

Marc S . 2025-02-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top maintained on site. Owner super friendly. The food was clean, there was a lot of toppings (others can get a slice of it). No matter whether in store or delivered. The pizzas are even delivered HOT AND CRISPY. You'll search in vain within a radius of X kilometers. Today there was also a Coke on the house on top. 5 stars are still not enough!

site_logo

Philip Güdelhöfer . 2025-02-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious food, super friendly, attentive staff and a very nice atmosphere with nice music

site_logo

sonja reth . 2025-01-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nice little shop and super delicious pasta. The store is also very clean as are the toilets.

site_logo

Deniz Ceylan . 2025-01-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is very good, the service is very good. Always great

site_logo

Guhl Rüdiger . 2025-01-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ate here for the first time and absolutely loved it. Delicious pizza and pasta at reasonable prices. We'd love to come back

site_logo

Dirk Bittcher . 2025-01-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You just feel at home there, great ambience, great service and the food is great. And the new facility looks great

site_logo

Lars S . 2025-01-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can only recommend it, personal service food was top notch

site_logo

NE VU . 2024-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered from Casa Mia for the first time today. I have never eaten such delicious pizza in Hilden!!! We would order from you again or would be happy to eat there too! Clear recommendation Lg

site_logo

Lightyear . 2024-12-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It's like coming home to the family! Very nice service and cozy atmosphere! Thank you!

site_logo

Sarah Danicic . 2024-12-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizza you can get in Hilden. Really very tasty. They now also deliver - quickly and reliably. We have tried many other pizzerias in Hilden, but none can come close to Casa Mia

site_logo

Christian . 2024-11-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Had a Parma ham mushroom pizza. And grappa was free. For a place this size, I would be pleasantly surprised. Thanks to the team

site_logo

Heiko Schmidt . 2024-11-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Small family-run pizzeria. Very warm and friendly service! Pizza, also possible with special requests, is very well topped and very tasty. We'd love to come back. Table reservation possible.

site_logo

Dominique Zilske . 2024-10-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

very good pizza (crispy and thin dough, delicious toppings), delivery time was exactly met, friendly driver - we will order again 👍

site_logo

Sebastian Kiesslich . 2024-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Hilden

restaurant_img
4,8

244 Stellungnahmen

location-icondr. Ellen-Wiederhold-Platz, Mittelstraße 36-38
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_151399takeaway_151399delivery_151399

Das Essen hat sehr gut geschmeckt.

restaurant_img
4,5

208 Stellungnahmen

location-iconGustav-Mahler-Straße 42-44
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_151751takeaway_151751delivery_151751

Kann ich vollumfänglich empfehlen,beste Pizza in Hilden,ja gut,sag ich nur.Chefe von Pizzeria auch Grazie

restaurant_img
4,4

39 Stellungnahmen

location-iconNové-Město-Platz 3e
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_151976takeaway_151976delivery_151976

Mal wieder zum köstlichen Menue hier gewesen. Wie immer Alles toll, das Essen, der Service und das Ambiente. Und jetzt das negative: Dieses tolle Restaurant schließt am 22.12.2024 für immer. Ihr werdet uns sehr fehlen. Vielen Dank für die vielen schönen Abende und das super leckere Essen. Juhu, Sie sind wieder da!!!! Heute Ostersamstag mit Freunden zu einem tollen Menue hier gewesen. Tolles Rssen, leckerer Wein und ein Wohlfühlathmosphäre die besser nicht sein kann. Vielen Dank. Heute zum sehr leckeren Essen hier gewesen. Das ist ein besonderes italienisches Restaurant. Ja der Preis ist gehoben, das gebotene Essen aber auch. Alles wird frisch zubereitet, das dauert dann auch schon mal ein bischen. Aber wer hierhin kommt, sollte auch Zeit zum genießen mitbringen, das ist kein italienischer Imbiss. Der Service wie gewohnt sehr freundlich, kompetent und zugewandt. Sehr gerne kommen wir zum genießen wieder hierher. Gerne zum leckeren Essen hergekommen. Herzlich willkommen und freundlich bedient worden. Leider schließt dieses hervorragende italienische Restaurant im neuen Jahr. Heute mal wieder hier gewesen und mit dem Menue verwöhnt worden. Das Essen sehr, sehr lecker. Der Service wie gewohnt freundlich und zugewandt. Es war ein schöner Abend und wir kommen gerne wieder. Herzlichen Dank. Das 6 gängige Silvestermenue war der Hammer. Tolle Qualität gepart mit außergewöhnlichen Aromen und Geschmacksexplosionen. Dieses Menue alleine hätte 6 Sterne vetdient. Der tolle Service und das angenehme Ambiente taten ihr Übriges, um einen tollen Abend zu haben. Vielen Dank dafür. Am 25.12. zum Weihnachtsmenue mit Freunden hier gewesen. Tolles Menue, schön angerichtet, sehr lecker und super freundlicher Service. Ein schönes Erlebnis zu Weihnachten. Schönes familiengeführtes Restaurant. Das Essen war schön angerichtet, gut gewürzt und sehr lecker. Der Service freundlich zugewandt und flott. Das Preis- Leistungsverhältnis ist gut. Die Preise sind gehoben, die Qualität und Zubereitung aber auch. Wir kommen gerne wieder.

restaurant_img
4,3

253 Stellungnahmen

location-iconWalder Str. 286
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_151263takeaway_151263delivery_151263

Wir waren heute das erste Mal dort und sind mega begeistert..Essen ,Service und Ambiente volle Punktzahl..wir kommen wieder :-)

restaurant_img
4,3

309 Stellungnahmen

location-iconKlotzstraße 22
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_151825takeaway_151825delivery_151825

Always delicious. Whether it's the lentils, the truffle pasta, or the desserts