GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
3,8

Basierend auf 699 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 37 unter 48 unter Wiesloch

Nº 2 von 3 Burgerrestaurant unter Wiesloch

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..pizza
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle6993.8

comment_iconStellungnahmen

Das Essen ist sehr gut die Lieferung geht schnell. Der Service ist gut. Leider gab es nicht alles, was auf der Karte stand aber sonst okay

site_logo

Claus Diventres . 2026-06-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mustafa richtig netter Kerl und leckeres Essen

site_logo

S . 2026-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Qualitätstechnisch leider massiv abgebaut…Burger schmecken mittlerweile wie vom Freibadkiosk, früher waren die viel besser. Pizza ist ok, nichts besonderes.

site_logo

d . 2026-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza labrig kein Platz zum Sitzen reiner Lieferservice

site_logo

Sherwan Sharei . 2026-05-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Machen leckere Pizza aber ständig ist die Pizza zu klein!!! Bestelle 32Pizza, bekomme 29 geliefert. Frechheit!!

site_logo

Jugin . 2026-05-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben nachts um 4 bestellt, die Pizza kam um 4:40 Uhr. Einfach nur wow. Die Pizzeria hat uns noch 2 Lava Cakes und irgendwelche Desserts geschenkt. Bester Laden. Würde immer wieder bestellen

site_logo

Nick Keller . 2026-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizza war super, mit Hot Dog sehr zu empfehlen. Fahrer Mustafa war sehr sympathisch, bester Lieferfahrer den ich bisher hatte. Bestelle gerne wieder. :)

site_logo

Max Z . 2026-04-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza Schinken mit Pilzen und Ei bestellt+tzatziki. Top Empfehlung! Pizza kam warm an und war extrem lecker! Weiter so:)

site_logo

Nua-Leon „Nua“ Skrelja . 2026-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolut inakzeptables Verhalten eines Lieferdienstfahrers! Der Fahrer fiel durch einen extrem rücksichtslosen und aggressiven Fahrstil auf. Es wurde gedrängelt und dicht aufgefahren, sodass man ernsthaft befürchten musste, dass es zu einem Auffahrunfall kommt. So ein Verhalten im Straßenverkehr ist verantwortungslos und gefährdet andere Verkehrsteilnehmer. Es ist völlig unverständlich, wie jemand mit einer derart aggressiven Fahrweise überhaupt für einen Lieferdienst unterwegs sein darf. Ein solches Auftreten wirft leider ein sehr schlechtes Bild auf den gesamten Service.

site_logo

kareb schwazob . 2026-04-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Es war wirklich furchtbar und teuer, ich würde es nicht empfehlen. Die gelieferten Nudeln waren das Geld leider nicht wert.

site_logo

Azat Ay . 2026-03-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr sehr unfreundlich Pizza War OK

site_logo

Ahmed saleem . 2026-03-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Beste Pizza aus der ganzen Umgebung 10/10

site_logo

stella . 2026-02-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen hat mir sehr gut geschmeckt, und die läute sind sehr freundlich.

site_logo

Lazgin Osman . 2026-02-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr nette Mitarbeiter und sehr leckere Essen

site_logo

Joey . 2026-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nette Mitarbeiter und gutes Essen

site_logo

Nathanael Luca Strasser . 2026-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wie immer super lecker und frisch.

site_logo

Buket B . 2026-02-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wirklich sehr gut ich liebe es zu bestellen. Die Pizza und Burger sind Weltklasse und der personal ist sehr höflich und respektvoll

site_logo

Harshpreet Singh . 2026-02-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alles kacke. Pizza war nicht lecker und kam 30min zu spät

site_logo

Murat Rosna . 2026-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr zuverlässig und sehr gutes Essen

site_logo

Leo Barthel . 2026-02-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen schmeckt und Lieferung dauert nicht lange

site_logo

Gustav Obenaus . 2026-02-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Etwas teurer dafür super lecker, das ist eine Pizza die muss man probiert haben. Immer wieder gerne.😋

site_logo

Celine Meligeni . 2026-02-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe über Lieferando bestellt und dann gesehen, dass die angegebene Lieferzeit um über 50 Minuten abweicht. Daraufhin hab ich den Laden kontaktiert und wollte meine Bestellung stornieren. Dann sind die Mitarbeiter absolut respektlos zu mir geworden und haben mich beleidigt. In keinem Leben würde ich noch einmal bei diesem Laden Essen bestellen, weil diese Mitarbeiter absolute respektlose Menschen sind.

site_logo

Denis Bauer . 2026-02-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr sympathischer Mann am Telefon, sehr aufrichtig und höflich. Bestelle hier schon öfter und die Pizza ist wie immer frisch und sehr lecker. Gerne wieder.

site_logo

M W . 2026-01-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr freundliche und pünktliche Mitarbeiter, nur weiter zu empfehlen

site_logo

Samet . 2026-01-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leider eine der schlechten Bestellerfahrungen. Bestellt, 1 x Pizza und 1 x Pasta. Lieferzeit akzeptabel und die Pizza hat gut ausgesehen, das war’s. Die Pizza war maximal handwarm und labberig. So eine labberige Pizza hatte ich noch nie. Vermutlich sind die meisten Pizzen nicht einmal ungebacken so labberig. Die Spaghetti waren verkocht vom feinsten und haben außer nach scharf nach nichts geschmeckt. Über 30 Euro für die Tonne, das ist bitter. Ich hätte besser das Geld essen sollen mit dem ich bezahlt habe, gerne auch in Münzen. Ich finde es eine Frechheit was heutzutage so abgeliefert wird und das auch noch zu diesen Preisen.

site_logo

Tobias Stansch . 2026-01-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wirklich eine super Pizza!! Teig perfekt, geschmacklich auch überragend

site_logo

Daoud Youssef . 2026-01-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Kann das Ambiente nicht bewerten, da ich noch nie vor ort gegessen habe aber das essen schmeckt ehrlich sehr gut

site_logo

ITZZSKYFLEWER . 2026-01-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ist sehr gut, es gibt nichts woran ich mich beschweren kann.👍🏼👍🏼

site_logo

LorentLorjan 2015 . 2026-01-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich frage mich ob hier viele positive Rezensionen gekauft wurden… Die Pizza ist wirklich schrecklich, hatte nicht gewusst das man sowas als Pizza verkaufen darf. Komplett weich, 0 Kruste und Geschmack nach nichts. Vom Belag hat man auch kaum Geschmack. Alles ziemlich herzlos zubereitet leider und das soll Qualität sein? Esst ihr die Sachen eigentlich auch selbst was ihr zubereitet? Wahnsinn!

site_logo

Kevin Menz . 2026-01-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr guter Service Essen war sehr gut waren alle sehr zufrieden

site_logo

Sabine Dörr . 2025-12-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Egal ob vor Ort oder zum Mitnehmen: Pizza Avanti liefert ab 🔥 Heiß, lecker und nicht lieblos wie bei vielen anderen. Man merkt, dass hier Wert auf Qualität und Kunden gelegt wird. Klare Empfehlung!

site_logo

Dennis Ismailet . 2025-12-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Niemals wieder! Wir haben über Lieferando bestellt. Angegeben war eine Lieferzeit von 25-45min. Keine Info nichts, die Lieferung kam nach 1.30h lauwarm an. Nach einen Telefonbeschwerde habe wir eine 5€ Lieferandogutschein mit 13€ Mindestbestellwert bekommen... Aber das Essen an sich war noch viel schrecklicher. 2 Pizzen groß (die absolut nicht groß waren) und ein Burger für knapp 46€ ist viel zu teuer. Aber es hat schrecklich geschmeckt - schaut euch nur die anderen Rezessionen an. Teig gummiartig und schmeckt nach nix. Danach erstmal Bauchweh gehabt. Tut es euch nicht an!

site_logo

Constantin Hauf . 2025-12-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super sauber sehr gute Qualität des essens nur weiter zu empfehlen!

site_logo

Berk Bekyigit . 2025-12-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Eine sehr ruhige atmosphäre, gute Qualität und sehr sauber! Ein perfektes Restaurant!

site_logo

Mert . 2025-12-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Der Teig war zäh wie Kaugummi, komplett durchgekaut, aber nie genießbar. Geschmacklich praktisch nicht existent – weder Teig noch Belag hatten irgendeinen nennenswerten Geschmack. So etwas als Pizza zu verkaufen ist ehrlich gesagt eine Frechheit. Von italienischer Küche oder auch nur solider Imbissqualität meilenweit entfernt. Einmal und nie wieder

site_logo

Mo 1916 . 2025-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious food and fast delivery time; I will order more often in the future.

site_logo

Vanshpreet Singh . 2025-12-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super fast delivery, the food arrived hot and fresh and was absolutely delicious! The driver was very friendly and everything was exactly as ordered. The portions were generous and the quality was, as always, outstanding. I will definitely order here again – highly recommended!

site_logo

Aman . 2025-12-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

From my experience, I can highly recommend the food; it's delicious, the team is friendly, and the delivery service is excellent. I will always order from there.

site_logo

abdulla jumaa . 2025-12-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I live so far away from this shop, yet the food arrived on time and hot.

site_logo

Sufyan Gul . 2025-12-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered at night (around 1:20 am). Food arrived very quickly and the driver was friendly. However, the pizza was like rubber and not recommended...

site_logo

Ann-Christin Greulich . 2025-12-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I order from there often; it's standard but also very tasty.

site_logo

Tim . 2025-12-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The delivery time was stated as 50 minutes. After about 2.5 hours, the pizza finally arrived. Unfortunately, it appears to have been baked in the dishwasher at 60°C. The crust was rubbery and soggy. The pizza tasted anything but good. The prices are outrageous, and the delivery time is unacceptable.

site_logo

Alexander Müller . 2025-12-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

⭐☆☆☆☆ The pizza was delivered from Wiesloch to Walldorf and took 1 hour and 30 minutes – completely nonchalant and with absolutely no regard for punctuality. Upon arrival, it was cold, tasteless, and simply disgusting. Absolutely not recommended.

site_logo

Nina Kirsch . 2025-12-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Awesome burgers. Great place. Tasted amazing.

site_logo

Elias . 2025-11-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, highly recommended.

site_logo

Vanessa Netz . 2025-11-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizzas taste good. The staff is friendly. I find the long opening hours very convenient. It's not immediately obvious, but they also serve Indian curries. These are also highly recommended.

site_logo

A F . 2025-11-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is far too expensive and doesn't taste good either, and the staff is unfriendly. I ordered a large pizza but received a medium one. Completely dissatisfied.

site_logo

m. roshanagh . 2025-11-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The prices are outrageous; €16 for a small pizza with two toppings, and it doesn't even taste good.

site_logo

berhan . 2025-11-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best delivery service in the Wiesloch area!

site_logo

Eray Özcelik . 2025-11-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered two pizzas last night. Fast delivery. Friendly driver. The food was really delicious. We'll definitely order from you again.

site_logo

Rebecca Lachat . 2025-11-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Stop putting ads in peoples mailboxes

site_logo

Sami Naim . 2025-11-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ordered from there for the first time last night, two pizzas. The cheesy one and the one with mushrooms, salami, and ham were amazing! We've rarely eaten such good pizza! We'll definitely be ordering from here more often!

site_logo

Christian Böhm . 2025-11-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Order paid, courier didn't call or contact me. Complaint denied... avoid as much as possible.

site_logo

Piotr Kalista . 2025-10-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best pizza for miles around! You can tell the love goes into the cooking here. Simply amazing – 5 stars!

site_logo

Mohamad Awad . 2025-10-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is pretty good unless you want pizza with hollandaise sauce, because then you get one or two drops on it.

site_logo

angelina_chicken . 2025-10-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Anyone considering ordering a pizza later tonight should go to bed hungry rather than devour this chewy dough. The tomato sauce was forgotten, and despite 3 meters of cheese, the pizza was dry. The basil tasted like printer paper, and the forgotten tomato sauce was thrown on top in the form of unripe diced tomatoes. By the way, it was anything but avant-garde. Regards

site_logo

Nils Weingartner . 2025-10-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Notes for the pizza are simply ignored

site_logo

Ulu Oz . 2025-10-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Notes are not taken into account

site_logo

DIL . 2025-10-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Far too expensive for what you get! Neither big nor particularly good! Absolutely not okay! Never again… any other pizzeria is better!

site_logo

F Freund . 2025-10-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered for 6:20 PM and delivered right on time. The pizza was delicious and the driver was very friendly.

site_logo

Juergen Wasow . 2025-09-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

When I order ahead of time, it usually arrives 5 to 10 minutes late 😃 and I'm charged €1.30 for the extra salami, which is apparently missing. Essential, but really tasty.

site_logo

Tanja Meyerer . 2025-09-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered there yesterday, received a confirmation 3 hours before closing time, but nothing was ever delivered. Thank you for a great Saturday evening. Your sleeves should just keep rolling down when you wash your hands. The only positive thing is, that's why I gave it 1 star. We saved ourselves the diarrhea. After they suggested we were unavailable, their phone was constantly engaged.

site_logo

Alex . 2025-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ordered drunk food to Odenheim 5 minutes before closing time, it was really good, we can do it again

site_logo

Tim Mackert . 2025-08-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Unfortunately, it was smaller than ordered. The garlic, which was paid for separately, was also missing. The pizza was lukewarm and rubbery, with only a few toppings! For €19, I expected a lot more! :(

site_logo

shakyra wenzke . 2025-08-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Too long a wait. Not even cutlery. Unfriendly.

site_logo

Mf G . 2025-08-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Avanti has become our new regular pizzeria. The pizzas are very high quality and always delicious. The delivery drivers are always very friendly. We'll continue ordering from here :). We haven't been in person yet.

site_logo

Sara isback . 2025-08-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Why are flyers and advertisements distributed in places you don't deliver to? Marketing Genius.

site_logo

EliasGATB . 2025-08-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Including delivery and a €1.50 tip, a small pizza cost €20. I ordered from nearby because I was hungry and had appointments. The delivery time stated was 35 minutes. It took more than twice that. The pizza was almost cold, and the tuna was burnt. So, folks, if you want to be among the best based on your prices, then some things need to change.

site_logo

flarmany . 2025-07-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You're amazing 👍 the best pizza in the entire area. Even upon delivery, it's still very fresh, and your garlic sauce is unique. We are very, very proud of you 👍🥰❤️

site_logo

Larissa Brand . 2025-07-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Hakar best man has given cola on house best shop

site_logo

mehmet . 2025-07-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice best shop Hakar best man

site_logo

leon hoxha . 2025-07-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

For me, they're the best pizzas; I order one at least once a week. Everything's perfect, including the fast delivery from Wiesloch to Leimen 👍🏻

site_logo

Christoph Geiger . 2025-07-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply recommended!!! No matter what time of day!!!! Treat yourself!!!

site_logo

Johnny . 2025-07-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ordered burgers, chicken wings, and apple fritters. Apart from the hair on the chicken wings, you could tell this wasn't a burger joint, but they were still okay. The apple fritters were simply awful. There was no real apple flavor when you bit into them; you just tasted frying oil. I thank the Avanti team for my stomach problems.

site_logo

Leon Schöfer . 2025-07-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Five of us eat there every other day. Lunch on our lunch break. Very tasty and the price is right. Food prepared like in a restaurant. I can recommend Indian cuisine! And the pizza is very tasty anyway

site_logo

Arfan Janjua . 2025-07-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good service and food as always top and quality and quantity are both on fire

site_logo

Sim Singh . 2025-06-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food, the staff is super friendly and personable, and the food is prepared very quickly. Best pizzeria in Wiesloch. Definitely recommended.

site_logo

stjepan janjac . 2025-06-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

America's best pizza delivery service!!!

site_logo

Mustafa Özdemir . 2025-06-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good food always fast and cheap

site_logo

Isaac . 2025-06-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wouldn't recommend it - delivery time was 1.5 hours - pizza was very small for €15, and other options were also very expensive. Despite the high price, the food was unfortunately not at all impressive.

site_logo

Timm H. . 2025-06-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best delivery service in the area!

site_logo

emre . 2025-06-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered pizza there for the first time. It just doesn't taste good. Not good quality. The dough is like rubber. First and last time

site_logo

Iwanka *** . 2025-06-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious & top-notch service! We ordered from Avanti Pizza today and were absolutely thrilled! The pizza was super delicious, fresh, and hot – my kids were really happy. The delivery arrived right on time, and the driver was very friendly. Thumbs up – we'll definitely order again!

site_logo

Natascha Luge . 2025-05-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fast delivery, lots of toppings and very tasty. The dough is very fluffy. Service very friendly

site_logo

Olivia Baumann . 2025-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything perfect. Service and food were top notch

site_logo

Bella . 2025-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Really very good I love to order. The pizzas and burgers are world class!

site_logo

Ship Tta . 2025-05-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very cool pizza and correct employees👌

site_logo

Levin . 2025-05-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I haven't tried pizza yet. If the delivery drivers follow the traffic rules, then it gets 5 stars. The vehicles are constantly attracting negative attention 😡

site_logo

Marco Friedrich . 2025-04-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza is ready quickly and super tasty :)

site_logo

Aaron Körner . 2025-04-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza is very tasty, and dough is perfect!

site_logo

Eldin Omerbegovic . 2025-04-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely disappointing - never again! We ordered from this pizzeria and it was a disaster from start to finish. The fries were hard as a rock and inedible. The Chicken McNuggets? Totally soft and floppy – exactly the opposite of what they should be. Even worse: Instead of the gnocchi we ordered without filling, we got some filled with Gorgonzola cheese - absolutely disgusting if you neither like that nor ordered it. The whole thing was then topped by an unbelievable waiting time: instead of the stated 35-40 minutes, we waited over an hour and a half. And when we called to ask politely, the only answer we got was: "It's a holiday, that's just how it is." No sorry, no accommodation – nothing. That's just not how you treat customers. Once and never again!

site_logo

Nicole M . 2025-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

One of the best pizzas in the entire city! The service was excellent, and the food tasted simply fantastic. Highly recommended!

site_logo

Raees ahmad Siddique . 2025-04-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

+ Very friendly service + Super delicious food To recommend!

site_logo

Houssem . 2025-04-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza was very tasty and the burgers are also great, employees are very friendly

site_logo

david grünwald . 2025-04-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizza in Wiesloch and the surrounding area.

site_logo

Enes Sel . 2025-04-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was extremely tasty, we even got a muffin with it (super fluffy and everything)! The delivery just took a little longer...

site_logo

Rebecca Jelley . 2025-04-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

This isn't the first time I've bought something, always quick, always fresh and tasty. Can only recommend.

site_logo

Alexej Gessel . 2025-03-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Food is very tasty and deliver very quickly

site_logo

LpmitClou . 2025-03-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza tastes terrible, it doesn't just look terrible

site_logo

Marie Kardels . 2025-03-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Order arrived after 1.5 hours Food was good it was tasty!!!

site_logo

Ali471 Dayi . 2025-03-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Wiesloch

restaurant_img
4,8

275 Stellungnahmen

location-iconIn den Weinäckern 3
Burgerrestaurant
outdoor_seating_179150takeaway_179150delivery_179150

We ordered two cheeseburger meals. The burgers were alright, but nothing special, especially since the bun was pulled from a huge bag of pre-made buns. The fries tasted good, but the portion size was an absolute joke (a maximum of 20 fries), especially considering the steep price of €7. So, unfortunately, it was a complete waste of money.

restaurant_img
2,2

14 Stellungnahmen

location-iconSchwetzinger Str. 27, Wiesloch, Baden-Württemberg, Germany
Burgerrestaurant
outdoor_seating_179149takeaway_179149delivery_179149

War echt lecker verstehe die ganzen negativen Bewertungen har nicht