GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,9

Basierend auf 260 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 11 unter 121 unter Velbert

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..sushi
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle2604.9

comment_iconStellungnahmen

Eine angenehme Überraschung. Ich habe dieses Lokal bei einem Besuch in Velbert entdeckt. Das Essen war von hervorragender Qualität und der Service erstklassig. Ich werde definitiv wiederkommen, wenn ich das nächste Mal hier bin. Alles in allem ein sehr schöner Abend.

site_logo

Terry McCormack . 2026-06-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Tolles frisches sushi und andere Speisen..

site_logo

Marita faust-androudis . 2026-05-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Immer ein schönes Erlebnis hier🫶🏽!

site_logo

Koko „Koko“ S . 2026-05-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr zu empfehlen Guter und preiswerter Mittagstisch

site_logo

Baerbel Mueller . 2026-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wunderschönes Restaurant Service super schnell, super lieb und kompetent Sehr familiär Essen schmeckt richtig gut

site_logo

Melisa Hahn . 2026-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Einfach Klasse! Top Küche und super freundlicher Service! Hier fühlt man sich wohl! Gerne immer wieder!

site_logo

W. Tonne . 2026-05-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ein wirklich tolles Restaurant. Der Service war sehr freundlich und auch die Einrichtung ist sehr gelungen. Das Sushi war richtig lecker. Sehr schön fand ich auch, dass meine kleine Hündin willkommen war und ihr sofort ein Wassernapf angeboten wurde. Da freut sich die Hundemama 😄

site_logo

Kristina J. . 2026-03-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Unser erster Besuch - top Qualität und Geschmack, super Service und gute Atmosphäre! Wir kommen sehr gerne wieder!!

site_logo

Erich Lomberg . 2026-01-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Komme immer wieder gerne hier her. Nicht nur das Sushi ist klasse sondern auch alle anderen Gerichte. Hier ist jeder sehr freundlich und aufmerksam. Alles super sauber. Immer wieder gerne.

site_logo

Vera Brings . 2026-01-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Beste Sushi, was ich bisher gegessen habe. Die Qualität ist über die Jahre sehr gut geblieben. Wer gutes Sushi essen möchte und aus der Nähe kommt, sollte hier unbedingt einen Tisch reservieren. Allerdings ist zu erwähnen, wenn man etwas später essen geht, dass man ein wenig Wartezeit mitbringen sollte, da alles frisch zubereitet wird.

site_logo

Karina G . 2025-12-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Gutes Sushi, nettes Personal. Auch alle andere Speisen, man kann Pasta wie auch Steak und Fisch oder Mediterran absolut empfehlen. Die 5 Sterne sind verdient. 👍Ich muss einfach noch einmal nachlegen, obwohl eigentlich schon alles gesagt ist. Aber wir waren am letzten Wochenende Gäste auf einer Veranstaltung im Hana. Was soll ich sagen, besser geht es nicht. Das Essen, eine 1 plus. Das Personal, wahnsinn wie die das gerockt haben. Stress pur, und trotz allem, freundlich und aufmerksam. Diese Gastro ist mit Abstand das beste was Velbert zu bieten hat.

site_logo

Lothar Franke . 2025-12-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Service und das Essen war super lecker gerne wieder

site_logo

Ines Maass . 2025-11-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simpel gesagt: das beste Sushi, das ich in Deutschland bislang gegessen habe - und es kann auch im internationalen Vergleich mithalten. Auch das Ambiente und der Service sind als herausragend zu bewerten - genau wie die Gerichte, die neben Sushi auf der Karte stehen. Immer wieder gerne.

site_logo

Bert Gonzales . 2025-11-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Meine Frau und Ich waren Gäste in der Hana Bar,das war ein sehr schöner Abend, lockere Atmosphäre und sehr gutes Essen. Danke Jungs ! Ihr seid klasse

site_logo

Peter . 2025-10-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Hana in Velbert ist einer der besten Restaurants in Velbert und Umgebung. Das Personal ist einfach super. Freundlich, aufmerksam und jeder Wunsch wird erfüllt. Das Essen ist hervorragend und immer in ausreichender Menge, sodass man auch satt wird. Die Qualität der Speisen ist auf höchsten Niveau und die regelmäßig wechselnde Karte bietet eine tolle Abwechslung und Vielfalt. Wir sind regelmäßig dort, auch mit unserem Kind. Kinder sind hier immer herzlich willkommen und mit dem Spielplatz vor der Türe sind die Kinder auch beschäftigt. Also ich kann das Hana nur empfehlen und gebe in allen möglichen Kategorien 5 Sterne. Einfach super. Weiter so.

site_logo

Bastian Caspers . 2025-10-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr lecker, top Qualität, wir kommen gerne wieder.

site_logo

Mathias Meißner . 2025-10-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The sushi was very good and the service was also solid, unfortunately a bit expensive

site_logo

jxlian . 2025-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice, cozy restaurant with super friendly staff. Super delicious food, especially the sushi!!

site_logo

Marlene Weber . 2025-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We wanted to try the restaurant. The food is super fresh and delicious. The service is really attentive and friendly. They also have great dishes besides sushi and fish. We'll be back.

site_logo

Heiderose Welper . 2025-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A truly fantastic restaurant with the best sushi I've ever eaten. It's so fresh, and the different components taste simply amazing together. We ate there again for my birthday, and I was thrilled again. Great atmosphere, phenomenal food—truly always a highlight!

site_logo

Lisa Demiguel . 2025-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely amazing! No matter who we've been with, everyone has been thrilled. Very balanced and freshly prepared dishes, always friendly service. They also offer excellent products beyond sushi. Highly recommended!

site_logo

Mi Bo . 2025-08-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, gladly again....Great service, thank you for the lovely evening

site_logo

Alice Scaglione . 2025-08-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty bowls. We went twice and would love to come back.

site_logo

La Marc . 2025-07-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The staff was super nice, extremely friendly, and very attentive. Even the dog at the next table was given a bowl without being asked. The sushi was incredibly delicious! We didn't try any of the other dishes. But we'll be back.

site_logo

Ad Sam . 2025-06-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very professional, attentive, and courteous service and super delicious food! Highly recommended! We'll be back :)

site_logo

Linda G . 2025-05-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best sushi! Very creatively designed and delicious. A real asset to Velbert. Unfortunately, the delivery service seems to be discontinued, which is a shame!

site_logo

Michael “C” . 2025-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You pay a little more for your food here, but it's worth every cent. Truly delicious, especially the sushi. They also offer special versions that you won't find easily. Truly good.

site_logo

Peter Oeinck . 2025-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Consistently high quality food and drinks. Always (!) very friendly and attentive service. A true asset to the dining landscape in Velbert and the surrounding area.

site_logo

Joachim Bleckmann . 2025-05-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

As always, super tasty sushi, great service in a great atmosphere.

site_logo

ArtOfSense .de . 2025-04-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Favorite restaurant! High quality

site_logo

lotti franke . 2025-04-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Relaxed evening with friends, everything was great!

site_logo

juergenmuellerh . 2025-04-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can recommend Only the portions of curry etc are a bit small

site_logo

Stella_sterio . 2025-04-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food in a pleasant atmosphere.

site_logo

Nils K. . 2025-03-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty and very nice service! Gladly again.

site_logo

Helena R. . 2025-03-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

One of the best sushi I've eaten. I had avocado and radish makis and a great special roll tiger! As soon as I go to Velbert, this restaurant is a must for me. Favorite restaurant here!

site_logo

Helena Malzbender . 2025-03-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super nice restaurant, the sushi looked great. Very lovingly decorated. The price is a little higher but given the quality and ambience we would be happy to come back

site_logo

Andre L. . 2025-03-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was actually very good, we will visit often from now on

site_logo

Melissa . 2025-03-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Really great and cozy restaurant with heavenly sushi. Had a wonderful evening.

site_logo

Sabrina Schmitz . 2025-02-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Brilliant! It was really very tasty. I have never eaten such fresh, tasty and visually appealing sushi before. Very friendly service and a pleasant atmosphere. Just good. I'm already looking forward to a next visit.

site_logo

Sebastian P . 2025-02-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Highly recommended cuisine and courteous service. See you next time... Kind regards Christine & Tobi

site_logo

Christine S. . 2025-01-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We have been holding our lunch get-together for a long time now. Best sushi far and wide, the team is also very attentive and accommodating. 100% recommendation for people who really prefer good quality sushi. Everything fits here 🙏

site_logo

Felix W. . 2025-01-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fantastic, absolute top quality!

site_logo

Jonas St . 2024-12-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice pub. Everything is freshly made on the run. I have never eaten sushi so quickly in any restaurant. From the moment I ordered to the moment the first roll was served, it didn't even take 5 minutes, and the next ones arrived a minute after I finished and the place was full of people!! Respect. I recommend

site_logo

M P . 2024-11-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I recently had the pleasure of eating at a fantastic Sushi & Bistro restaurant and I have nothing but positive things to say! The atmosphere was welcoming and modern, perfect for a relaxed dinner. The staff were extremely friendly and attentive, which really made the service outstanding. The sushi selection was impressive – freshly prepared and delicious in terms of taste. I particularly liked the nigiri and the creative maki rolls. The bistro dishes were also delicious and a great complement to the sushi. The prices were fair for the high quality of the food. I would recommend this restaurant to anyone looking for an exceptional dining experience. I'm already looking forward to my next visit!

site_logo

Flora Zheng . 2024-10-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very great food! Suchi tastes excellent Service very nice and quick Highly recommended

site_logo

Yasmin A.M.G . 2024-10-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food and great service! We'd love to come back!

site_logo

H P . 2024-10-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were at Hana today and are totally satisfied. The service was great and the food was fantastic. Priced totally humanely for the quality of the food. I came here from Gelsenkirchen to visit friends and will definitely make the journey again to eat here again 🥰

site_logo

Vanessa Brieger . 2024-10-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great bistro with Japanese and Italian dishes of the highest quality

site_logo

Wilfredo Jiménez (Joseito) . 2024-10-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great service, very friendly owners and always good and unusual food. Highly recommended, thanks to the whole team.

site_logo

Lukasz Filarowski . 2024-10-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We can also recommend great sushi👍 Tartufo!

site_logo

Sven Both . 2024-10-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The Hana restaurant initially impresses with its extremely friendly and courteous staff. Guests feel completely at home here because their wishes are addressed attentively and with a smile. Particularly noteworthy are the sushi dishes, which are outstanding not only in quality but also in presentation. The ingredients are all super fresh, and the variety of sushi creations on offer will impress even the most discerning palate. The restaurant manages to combine traditional Japanese and Italian cuisine with a modern flair, making every visit an unforgettable culinary experience.

site_logo

Stefan Bonmann . 2024-10-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were 100% impressed by the bistro, everything was very fresh, tasted great and the staff was very friendly. Every dish had a special touch. You rarely get such quality, it was just great. We will come more often!!!!

site_logo

Monika Khosravi Vala . 2024-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Small but nice...everything is great, thank you very much ;-)

site_logo

thorsten bungard . 2024-09-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely convincing, a win for Velbert and the surrounding area.

site_logo

CR Jumbo . 2024-09-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Thank you very much for the nice evening. Great food and drinks. A win for Velbert. Clear recommendation. And...thanks to the service for the little attention.

site_logo

Tomas Petric . 2024-09-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent food at reasonable prices

site_logo

Christian Stolz . 2024-09-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always great food and fantastic service. We are so glad that you exist! Birgit & Jörg

site_logo

Birgit Bach . 2024-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always great service and the food is so delicious

site_logo

Tanja Behringer . 2024-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

An absolute highlight in Velbert!

site_logo

Andrea Schneider . 2024-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food in a nice atmosphere. The service was very courteous and attentive. In addition to the sushi, I can highly recommend the noodles.

site_logo

Niklas Rampe . 2024-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty sushi! We'd love to come back :)

site_logo

Caro . 2024-09-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food! Highly recommended! Price-performance ratio is absolutely top and a super clean and harmonious location!

site_logo

Philipp Kolesnik . 2024-09-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent! It's hard for me to say whether the food or the service is better. The sushi is so good that, despite the large Japanese community in Düsseldorf, we drive from Düsseldorf to Velbert to eat sushi.

site_logo

My Name . 2024-09-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is incredibly tasty and freshly prepared. You can eat very good sushi here. The service is warm and attentive. We would love to come back.

site_logo

Aynur Otyakmaz . 2024-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

As always, the food was very tasty. The waiters are always friendly and do their job well. I can only recommend this restaurant.

site_logo

David Kolar . 2024-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Enriches Velbert with one of the best restaurants I've ever been to.

site_logo

MX2603 /Max . 2024-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The Hana Restaurant in Velbert convinced us across the board! The service was extremely friendly and accommodating. The successful combination of Italian and Asian cuisine is particularly impressive - both were prepared to the highest quality and tasted excellent. The fresh ingredients and creative preparation make every dish a real pleasure. The cozy and stylish ambience rounds off the experience perfectly. We felt very comfortable and will definitely come back. A clear recommendation for anyone who appreciates good food and great service!

site_logo

Damian Peterburs . 2024-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious Japanese food and great service. Food is served quickly and everything is perfect. Always happy 😊

site_logo

Lale Otyakmaz . 2024-09-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Hana is definitely always worth a visit and an absolute asset to Velbert and the surrounding area! We were impressed from the first visit and have been here regularly ever since. Loving service, cozy atmosphere, mega selection of drinks and the food is always an absolute hit. Every time a successful evening with friends and friends. I can't imagine life without it!

site_logo

Tita Ludewig . 2024-09-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A very pleasant location! The staff is very friendly and always attentive. The quality and freshness of the prepared food is outstanding. The diversity of the menu means that even sushi lovers won't find anything. It's wonderful to have such a location in Velbert. Unfortunately there are no pictures of me because I prefer to eat and enjoy. Many thanks to the whole Hana team for the delicacies from your house!!! Always my pleasure. We are already looking forward to the next visit, whether with friends, family or just as a couple with an experience guaranteed! This also includes the sometimes unusually presented dishes not on the menu! I would love to, but unfortunately I can't give more stars than possible!

site_logo

Jarl Ludewig . 2024-09-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I've been to Hana a few times now (lunch but also in the evening with customers) and I can only say a huge thank you for the evening here! The service from the two young waiters is great. They are both very attentive, the kitchen is very friendly and catered to all my requests. the menu is a very great mix of sushi - very very fresh fish!!! - and Italian dishes/delicacies! The recommended wine was very good :-) The atmosphere was also great sitting in the “winter garden”. We will come back - guaranteed -!

site_logo

Kris Kanakusen . 2024-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best sushi in the area, great service and a nice relaxed atmosphere in the restaurant.

site_logo

Tim Kamrad . 2024-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fantastic food, excellent service!!

site_logo

Oliver Golly . 2024-09-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious food, in a nice atmosphere with very friendly service staff!

site_logo

Deborah Beelen . 2024-08-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Above-average quality and warm service. You wouldn't expect that in Velbert. Once you've been there, you'll always come back...

site_logo

Sascha . 2024-08-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Food very good, service excellent! Always friendly! I'd love to come regularly.

site_logo

Miguel (Doncid) . 2024-08-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly and courteous service and the food here is really amazing!

site_logo

Vincenzo Carniel . 2024-08-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food and very friendly staff. I'd be happy to drive the 30 km to you 😀

site_logo

Chris Lab . 2024-08-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A wonderful location with top-notch waiters. After repeated visits, it can be said that the food consistently tastes excellent. Highly recommended!

site_logo

Peyman T . 2024-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Thank you for the lovely evening and the incredibly delicious food. The fried salmon bowl was amazing. I would love to come back.

site_logo

Zo Ra . 2024-08-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food with nice service. Priced in the middle range and absolutely reasonable

site_logo

Katharina . 2024-08-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Clean atmosphere, friendly staff and the recommended sushi was very tasty!

site_logo

Hakan Sürücü . 2024-08-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food and very friendly service

site_logo

stav . 2024-07-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The Hana is a small, fine insider tip for sushi in Velbert. Only the prices are a bit too expensive for Velbert standards.

site_logo

Marion Wachtler . 2024-07-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

An enrichment for Velbert. Was there for the second time within a short time. I'm not a sushi fan, but now I'm excited about it. The ambience, service and food are just good. Wines are also of good quality. We finally have a good restaurant in Velbert again. 👌

site_logo

Hella Jankowicz . 2024-06-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Stopped by for sushi at 7 p.m. Very friendly and courteous service. We were catered for according to the house's taste and didn't choose ourselves. The sushi tasted great, but the craftsmanship was always poor. Some fell apart when recording, that shouldn't happen at this level. Otherwise everything was fine and recommended, but still a star deduction.

site_logo

Alexander Zimmermann . 2024-05-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

And they always say, “In Velbert there are only kebab boys left”. I praise myself for such a nice alternative. Hang in there! Thanks for the variety!

site_logo

Michael Wiegel . 2024-05-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We visit Hana every now and then and are always impressed by the excellent food and the very attentive service. My husband just really misses the duck roll :D We would love to come back and are looking forward to it

site_logo

Jot Zet . 2024-04-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best sushi I've eaten so far.

site_logo

Karoline Wilmanns . 2024-04-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The selection of sushi dishes was limited.

site_logo

al gli . 2024-04-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The sushi here is truly unique. Great service and nice young waiters. I will gladly come again!

site_logo

Marvin Ruf . 2024-03-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

“Hana” has quickly become our absolute favorite restaurant. It not only impresses with its outstanding cuisine, which offers a wide selection of delicious sushi as well as a fabulous bistro menu, but also with its excellent service. Overall, there is a great atmosphere throughout the restaurant and we always enjoy coming here!

site_logo

jannick arndt . 2024-03-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely great! Rarely have I had such good sushi!!!

site_logo

Justin Kreuzer . 2024-03-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Cozy, great service, Taste experience!!!! 😃

site_logo

Martina Vollbach . 2024-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Really excellent sushi, beautifully decorated restaurant with a pleasantly lively atmosphere and friendly staff. There is free parking directly in front of the restaurant. The price-performance ratio is top!

site_logo

Marc Rehmann . 2024-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It's nice that there is such delicious sushi in Velbert.

site_logo

Rainer Laubeck . 2024-02-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ate at Hana for the first time last night. What can I say; an enrichment for Velbert! The service was very personable, attentive and friendly. The food is very good and fresh, the sushi is some of the best we have ever eaten. We would love to come back and would love to bring friends with us. Thank you for the lovely evening!

site_logo

Christina Lohbeck-Schouren . 2024-02-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were there today and had sushi and the salad with warm goat cheese and pears. Super tasty and fresh.

site_logo

Sandra Shala . 2024-02-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty rolls, I recommend it ❤️❤️❤️

site_logo

Paul Waimert . 2024-02-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The Hana Bistro was recommended to us by friends. We have never eaten Japanese as well as at Hana Sushi Bar. We will definitely come more often!!!

site_logo

R1d3 Ln8 . 2024-02-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Velbert

restaurant_img
4,9

264 Stellungnahmen

location-iconHohenzollernstraße 23
Restaurant
outdoor_seating_164563takeaway_164563delivery_164563

Alles bestens danke gerne wieder

restaurant_img
4,9

940 Stellungnahmen

location-iconKuhlendahler Str. 295
Gourmetrestaurant
outdoor_seating_164406takeaway_164406delivery_164406

Das Essen war anstandslos fantastisch. Der Service war unglaublich herzlich und professionell. Wir haben uns mehr als nur wunschlos umsorgt gefühlt. Besonders hervorzuheben ist, dass ich schwanger zu Gast war und auf alle Aspekte die das mit sich bringt besonders eingegangen wurde. Nochmal vielen lieben Dank für diesen tollen Abend.

restaurant_img
4,9

92 Stellungnahmen

location-iconHohenzollernstraße 56, Velbert, North Rhine-Westphalia, Germany
outdoor_seating_164359takeaway_164359delivery_164359

Update Juni 2026 Die Pizza ist noch immer sehr gut, vielleicht eine der besten, die wir bestellen. Aber - und das ist wirklich so schade wie ärgerlich - die Lieferzeit ist höchst unverbindlich. Es heißt immer „ca. 50 min.“, mal kam sie nach 30 min. (ja, da freut man sich), mal nach fast 90 min. Da freut man sich so gar nicht. Die lapidare Aussage, es sei gerade viel zu tun, hilft dann auch nicht weiter. Sehr leckere Pizza und guter Salat. Tolles Prinzip: eine Grundpizza und Beläge frei wählbar. Flotte und freundliche Lieferung.

restaurant_img
4,9

105 Stellungnahmen

location-iconBirther Str. 2
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_164335takeaway_164335delivery_164335

Der Laden an sich sieht nicht nach 4,9 Sternen aus. Ich habe dort 2 Pizzen zum mitnehmen geholt. Die 2 Jungs im Laden waren freundlich. Die Pizza hatte guten Teig und war nicht verbrannt. Lediglich der Käse könnte etwas mehr Geschmack haben. Für 16 Euro und zwei gute Pizzas, kann man sich nicht beschweren.

restaurant_img
4,8

203 Stellungnahmen

location-iconKlosterstraße 4
Restaurant
outdoor_seating_164533takeaway_164533delivery_164533

Sehr schönes und gemütliches Ambiente, in dem man sich sofort wohlfühlt. Der Service ist super freundlich und aufmerksam. Das Essen ist ehrlich, bodenständig und einfach lecker. Absolut empfehlenswert.