Basierend auf 349 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 349 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 2 unter 24 unter Pfullendorf
Nº 1 von 1 Italienisches Restaurant unter Pfullendorf
Stellungnahmen
Tolles Restaurant, exzellenter Service, sehr freundliche Atmosphäre, stets aufmerksames Personal. Live-Musik im Hintergrund, super freundlich und unterhaltsam.
Ricardo Cardoso . 2026-06-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckeres Essen, große Portionen. Sehr zu empfehlen!
Steffen Stengele . 2026-06-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Habe selten so super lecker gegessen. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend.
Alexandra Müller . 2026-06-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super leckeres Essen. Die Gewürze waren super abgeschmeckt. Wir waren mit 14 Personen essen und sowohl der Service als auch das organisatorische waren sehr gut.
Heike Endres . 2026-06-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Also, das war ja so geil! Eine kleine Auswahl an Vorspeisen genommen, dazu herrliche Dips – jeder einzelne war super. Der Kellner war total cool und nett und, omg, das Essen war ultra gut. Probiert es einfach selbst! Ich falle jetzt in ein glückliches Food-Koma und freue mich schon aufs nächste Mal. 😄🍽️
Louis Briesemeister . 2026-05-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
10/10, ein guter Kenner italienischer Küche, und die Pasta 🍝 war köstlich – unbedingt probieren!
Patrick France . 2026-05-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super leckeres Essen, sowohl italienisch als auch orientalisch. Vor allem haben sie Künefe als Dessert, was man in Deutschland nur sehr selten kriegt. Der Service ist sehr aufmerksam, und die Leute sind einfach nett.
Katzenmyri . 2026-05-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein guter Ort zum Essen und Entspannen. Ich war auf Geschäftsreise und habe mit meinen Kollegen Lungi gegessen. Alles war gut und schnell.
Matteo Pacher . 2026-05-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Essen, Service und Ambiente waren perfekt. Kommen beim nächsten Besuch auf jedenfalls wieder vorbei
Tobias Krüger . 2026-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir lieben das Basous ❤️ Es ist immer mega lecker und die Portionen sind riesig! Preis Leistung ist einfach top. Das Ambiente dort ist sehr entspannt und gemütlich, da es nicht extrem groß ist. Die Bedienung ist immer mehr als freundlich und sehr aufmerksam. Es ist unser Lieblingsrestaurant und kann es jedem nur wärmstens empfehlen!
Kathy Hagen . 2026-04-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen war sehr lecker und von hoher Qualität. Auch der Service war gut – besonders der junge Mann ist sehr freundlich und aufmerksam. Man hat sich direkt willkommen gefühlt. Gerne wieder!
Bilos Mako . 2026-04-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr freundliches inhabergeführtes Restaurant mit syrischen und italienischen Gerichten. Auf der Suche nach neuen Erfahrungen haben wir uns für die orientalischen Küche entschieden. Der Vorspeise mit Salat, bei uns Rucola, sowie kleine Häppchen und Dips wie Hummus und Knoblauchcreme sind frisch und dezent gewürzt. Das Hauptgericht "Maschaui" ist mit selbstgemachtem Curry zubereitet. Die Schärfe ist eher mild, wodurch die verschiedenen orientalischen Gewürze zur gut zur Geltung kommen. Als Nachspeise gab es Panna Cotta. Insgesamt haben wir uns hier sehr wohl gefühlt. Klare Empfehlung! Wir kommen gerne wieder. :-)
Gawand . 2026-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Waren heute erneut hier, Mega leckere Speisen und sehr nette Mitarbeiter Wir waren das erste Mal hier, mega leckere Calzone. Personal freundlich, wird auch erkundigt ob alles schmeckt und in Ordnung ist......
Barbara Tylla . 2026-03-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hab mich auf die Bewertungen hier verlassen, kann es nur bestätigen.. essen war sehr gut und gute Portionen, personal freundlich und zuvorkommend..
Christian Appel . 2026-03-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Alles bestens! Haben Maschaui gegessen, war ein richtiger Schmackofatz
Christoph . 2026-02-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen im Restaurant Basous ist einfach genial! Geschmacklich ist es unschlagbar und sowohl die arabischen, als auch die italienischen Gerichte überzeugen auf ganzer Linie. Vom Preis her liegt das Restaurant aktuell ziemlich im durchschnitt, was bei der Qualität des Essens eine positive Überraschung ist. An unserem Tisch wurden sehr viele unterschiedliche Gerichte von der Karte bestellt: von der gemischten arabischen Platte, über Pasta bis hin zu den Muscheln. Geschmeckt hat es allen. Auch die Portionen waren ordentlich groß und sehr sättigend. Besonders die Platte für zwei Personen hatte mehr als, wie man erwarten würde, das Doppelte der Platte für eine Person. Zwar musste man eine Weile auf das Essen warten, aber gelohnt hat es sich auf jeden Fall. Die Kellner waren sehr freundlich und am Ende vom Essen kam der Chef selbst aus der Küche um sich zu erkundigen, ob alles zur Zufriedenheit der Gäste gewesen sei. Das Ambiente im Lokal ist sehr angenehm und ruhig, da es jedoch nur recht klein ist, ist eine Reservierung wahrscheinlich zu empfehlen. Alles in allem verwundert also die überragend hohe durchschnittliche Bewertung mit 4,9 von 5 Sternen kein bisschen. Auf meinen nächsten Besuch des Restaurants freue ich mich daher sehr und es wird auch nicht der letzte sein :)
Nick Benz . 2026-02-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein wirklich tolles Restaurant! Die Platte für zwei war geschmacklich top und perfekt zum Teilen. Die Fusion aus italienischer und arabischer Küche ist außergewöhnlich und sehr gelungen. Absolut empfehlenswert – wir kommen sehr gerne wieder!
Sandro Krug . 2026-02-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
War Mega lecker, richtig schönes Restaurant und toller Service ❤️
Inga M. . 2026-01-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben uns etwas zum Mitnehmen geholt und es war sehr lecker. Da das Dessert, das wir ursprünglich bestellt hatten, leider ausverkauft war, haben wir stattdessen sogar zwei Portionen Panna Cotta geschenkt bekommen. Darüber haben wir uns sehr gefreut. Vielen Dank für den tollen Service, wir kommen gerne wieder.
Patric Schmid . 2026-01-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Essen war toll, Service super, Portionen sind etwas zu groß 10/10
Rosi . 2025-12-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir waren heute Abend im Basous und waren absolut begeistert! Das Essen war einfach lecker, die Portionen waren großzügig und die Präsentation war sehr appetitlich. Der Service war super freundlich und aufmerksam. Besonders hervorheben möchte ich die wunderschöne Weihnachtsdeko, es war ein echter Hingucker und hat perfekt zur festlichen Stimmung gepasst. Wir haben uns sehr wohl gefühlt, und können das Restaurant uneingeschränkt weiterempfehlen. Wir werden definitiv wiederkommen!
Anna Bobowska . 2025-12-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe noch nie so Leckes essen gegessen und selten so eine große und leckere Pizza und arabisches Essen gegessen also nur empfehlenswert top Service sehr freundlich und aufmerksam
David Yalman . 2025-12-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckeres Essen und netter Service 👍
Maren Teuber . 2025-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food and a lovely atmosphere 🤩🤗
Shushu Shushka . 2025-11-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was absolutely delicious! The chef is very friendly and works with great passion. For me, this is one of the best restaurants in the city! ❤️
Mathius Mathius . 2025-11-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A beautiful restaurant with a wonderful atmosphere! Very quiet, cozy, and perfect for relaxing or enjoying a lovely dinner. The staff is friendly, the food is excellent, and everything is done with great attention to detail. Highly recommended.
Maria Maria . 2025-11-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My wife and I ate at this restaurant, and we were both absolutely thrilled! The place combines Italian and Arabic cuisine in a unique and delicious way. You can immediately tell that fresh ingredients and quality are paramount here. We ordered pizza and shawarma – both were simply fantastic. The pizza was crispy, perfectly baked, and bursting with flavor. The shawarma was wonderfully juicy and perfectly seasoned. A fantastic combination of two different cuisines! The chef deserves special praise – very friendly, respectful, and a true master of his craft. You can tell he cooks with heart and places great value on good ingredients. Everything was prepared cleanly and presented with care. 😊 This restaurant is highly recommended. Great food, a warm and welcoming chef, and incredibly friendly staff.
Sun Shine . 2025-11-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
This restaurant offers a wonderful blend of Italian and Arabic cuisine – and you can taste it immediately! The dishes are fresh, meticulously prepared, and bursting with flavor. The kebab, in particular, is highly recommended: tender, juicy, and perfectly seasoned. You can really tell that the food is cooked with passion. A big shout-out to the chef as well. He's not only incredibly kind and polite, but he also prepares truly exquisite, high-quality dishes. Every plate seems to have been made with love, and the taste confirms it. The entire team is highly professional and friendly. The staff are attentive, efficient, and ensure you always feel welcome. The service is top-notch! A restaurant I can definitely recommend. Delicious food, a warm and welcoming chef, and a friendly team – I'll definitely be back!
Swiss switzerland . 2025-11-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were a group of 10 and had made a reservation. The staff was friendly and attentive. The food was very good. The quality and presentation were very appealing. The seasoning was well-balanced.
Tanja L. . 2025-11-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
One of the best pizzas I've ever eaten in southern Germany! The pasta dishes are almost perfect too! And the price is unbeatable… Starting at €8 for a pizza that's well over 40cm and tastes incredibly good – it's simply unparalleled! Completely convinced. Restaurants like this deserve our continued support and regular visits (…but next time they should have ham on the pizza 😅👍).
Dan Ben . 2025-11-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Excellent selection and absolutely delicious. Highly recommended.
Beate Stegemann . 2025-11-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The visit was worthwhile. We particularly appreciated that they offer a lunch menu on Sundays. The service was very friendly and attentive. We had pizza and penne with fresh basil. We also really liked that the chef asked the guests what they wanted.
Ch. Ko . 2025-11-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We stopped by for dinner yesterday, quite by chance, using our voucher booklet. The ambiance is modern yet stylish, with subtle music. You immediately feel at home. Even though the server was alone yesterday, he was always very attentive, super friendly, and always on the ball. Top-notch service. Drinks arrived promptly. The appetizers didn't take long to arrive either. The mussels are very good. The pizza is super crispy, and the pasta is also excellent. The price/performance ratio is also good. Highly recommended.
Alexander Nolle . 2025-10-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We discovered this restaurant through the voucher book and can highly recommend it. We were very satisfied and would gladly return.
Michael Ralf . 2025-10-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I highly recommend this restaurant! We went there yesterday with our gift card. We were served very friendly by a young man. When it came to the menu, we didn't choose pizza and pasta, although they also looked delicious at the other tables. We opted for the Syrian dishes, and it was super tasty and plentiful. I also had a side salad beforehand, which was also delicious and plentiful! The value for money is also very good 👍 We will go again!
Sophia Walk . 2025-09-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was so delicious and we really enjoyed the ambience.
Sara Massoud . 2025-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is delicious, plentiful, and reasonably priced. The service was once again excellent, and we felt very comfortable.
Jule W (littlecoyote87) . 2025-09-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were there for the first time today. Amazing Arabic food. Finally something different in Pfullendorf. We'll be back. The service was also very friendly.
Yvonne Emmrich . 2025-08-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I was here with my family and it was a great service, very nice waitresses, the waitresses always smiling, very good food, top kitchen
Franz Magg . 2025-08-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It was my first time here. Friendly service and delicious food. I can only recommend it.
Karl Heinz Gohl . 2025-08-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We waited an hour for our food; it was very busy. But we could have waited two hours. A treat for the palate, so delicious, and the service simply top-notch.
Birgit Magg . 2025-08-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We're spending a few days in Pfullendorf and actually wanted to eat somewhere else. But everything was reserved there. In retrospect, we were lucky. So we came here and are absolutely thrilled. The mix of Italian and Arabic cuisine was surprising at first, but the taste of both cuisines is simply fantastic, and the Arabic cuisine is simply something different. The service is incredibly friendly and welcoming. If the restaurant were closer to home, we would be regulars. Thank you for a wonderful evening!
Königer Peter . 2025-08-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best restaurant in Germany, came here three times in a short visit ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Kolbrún Jónsdóttir . 2025-08-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was very tasty, the atmosphere outside at sunset was great and the staff is very nice and friendly
Luca Schulz . 2025-08-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good food, friendly staff, and reasonable prices. It was very warm inside (no air conditioning).
Saskia Lefebre . 2025-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The service was super nice and friendly ☺️☺️ The food was exceptional 😋😋 (we opted for an Arabic dish) The prices were fair 🧐
nomusig nolive . 2025-08-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is extremely delicious, large portions! Very friendly service. Great value for money! I'd be happy to come back anytime!
Martin Jaumann . 2025-08-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We're from the small Saarland region and found this rather unassuming restaurant. When we walked in, it was already very promising. The waitress was super sweet and accommodating. We opted for the starter for two. It was absolutely delicious! There was something for everyone. You have to be pretty hungry, though :) Then, for the main course, we had a platter for two. This came with a flatbread "lid." The waiter came to the table and cut it open, revealing the food (see picture). The meat was super tender and the food was truly delicious. The dips, especially the red one with walnuts, were incredibly delicious. If we're in the area again, we'll definitely come back! A huge compliment.
Joline Friedrich . 2025-08-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I visited this restaurant today and I'm absolutely thrilled! Today's menu recommendation was the Tomahawk steak, which I tried straight away – and it was a real hit! It tasted excellent, was perfectly prepared, and, along with the side dish, was more than enough for two people. We were completely full and completely satisfied. The ambiance also impressed me: stylish, cozy, and decorated with great attention to detail. The staff were consistently friendly, attentive, and very polite – you felt welcome from the very first moment. Conclusion: A thoroughly enjoyable visit. I can wholeheartedly recommend the restaurant and will definitely be back!
Mario Kopar . 2025-07-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Today, my wife and two children were on a quick trip to Pfullendorf and spontaneously decided on this restaurant. Everything about it was top-notch. The food was exceptional, the ambiance was excellent, and the service was top-notch. Highly recommended.
Bruno Uno . 2025-07-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We spontaneously stopped by this restaurant. Great atmosphere, very friendly, and the food was excellent. We felt very comfortable and welcoming. Thank you so much. A cute little restaurant, we can only recommend it. ❤️ 🫶
Ben Voß . 2025-07-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super friendly service. The food was great, especially the large platter you can order.
C S. . 2025-07-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great service and the platter is incredibly delicious. The garlic sauce goes perfectly with it!
Jay Trang . 2025-07-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A truly wonderful restaurant with authentic food, great drinks and excellent service. The restaurant has something for everyone. A must if you are passing through Pfullendorf.
Juliana Merzo . 2025-07-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious pizzas and absolutely the best restaurant in Pfullendorf
Lukas Hölscher . 2025-07-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty food, super friendly staff - we'll be happy to come back!
Juergen Kaufmann . 2025-07-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super friendly team, great service, and the food – simply top-notch! The Italian and Arabic dishes taste fantastic. You feel welcome and well looked after. I'll definitely be back!😍
MJM . 2025-07-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Today was our first time eating here. There were three of us, and we found the food delicious. There was so much food that we packed some to take home. We weren't familiar with Arabic cuisine, and we can say that the chef knows his craft. The service was exceptionally friendly and attentive, and they found time for a pleasant conversation. We felt very comfortable. In the summer, there's the option of sitting outside, which is always important to us. The interior is very chic and attractive. We will definitely come back for dinner.
Michael Weber . 2025-07-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best food ❤️ Friendly team, I only recommend it
Hajat Hajat . 2025-07-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It was great—we got a great pizza late at night. Thanks also for the friendly service.
Markus Schwital . 2025-06-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food as well as the ambience Dundee service are as always top from Zuklusiv nothing else expected simply top 👍🏻🩷
Roberta Radant . 2025-06-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We stopped by for dinner one evening while passing through, and it was simply amazing! The food was delicious and the staff were really friendly and accommodating. I would highly recommend it to everyone!
Christian Klein . 2025-06-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty Arabic food and extremely friendly and courteous service, thank you very much, we enjoyed the visit very much
Günter Blabla . 2025-05-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good service... the food is PREMIUM. We all ordered Arabic dishes (9x A11/2x A10) and received a very, very well-prepared meal. The staff provides very elegant service throughout. Very attentive, but never intrusive, always courteous. Tip: If you're familiar with authentic Arabic food and like it spicy, you should mention this explicitly. It's a bit muted in terms of Western spice. But still very, very good. Thank you for a great evening. PREMIUM
R M . 2025-05-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Top location and service. Food very good
Saadellaoui Abdelmajid . 2025-04-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Simply great! Ordered the plate for two to pick up. Not only was it super tasty, but it also came with 4 sauces (especially the garlic sauce was really tasty in our opinion). The service was also really great, the plate was carried into our car because it was still hot (this staff makes you feel like you're in good hands).
Vanessa M . 2025-04-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great food from both Italy and middle east. Service was amazing 😍
Zein Hammad . 2025-03-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Even if you might think... Italian and Arabic? How does that fit together? A visit to Ba'sous will definitely dispel this prejudice. Both the 3 Italian dishes (salmon pasta with cream sauce, pizza salami, spaghetti frutti di mare) and the Arabic/Syrian dish were really delicious dishes. The portion size is really big and even a hungry eater will definitely be full. The quality of the food was excellent and the owners, chef and service are very friendly and open. We are looking forward to our next meal in Pfullendorf!!
Jan B. . 2025-03-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super tasty food - very nice atmosphere - the welcome was very friendly and warm.
Thaer Abdoun . 2025-03-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty food, warm service and a boss who loves his work and passes this feeling on to his customers.
Philip Stenglein . 2025-02-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza and very good service.
Eberling Werner . 2025-01-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious food Mega friendly service
Janine H . 2025-01-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly, very attentive but never intrusive staff. The food was very tasty. Price-performance ratio is absolutely fine.
Matthias H. . 2024-12-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A heaven for Mitterrandian cuisine lovers, the restaurant has 2 menus Italian and Arabic/Livonian. and both are top selection. the ingredients are so fresh and selected with high standard. the food is very tasty and very well cooked, the spices and the taste are just perfect, with a big portions that we can not finish. the menu of starters is so diverse and rich to get it before the main dishes. the Atmosphere is so elegant and comfortable you just feel that they pay attention about each detail to make the customer have a smile. a very good quality of interior, fresh and clean environment. The service is so good and professional, they help customers with different needs and requests, super responsive and friendly. the cooks and owners check on us after we finish to guarantee that they got our full satisfaction and take notes and pay attention to details.
waseem hossni . 2024-12-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very polite staff and excellent food can only be recommended
Denis Sgarlata . 2024-12-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was super tasty. Friendly staff and a nice restaurant. I can really only recommend it :)
Oliver König . 2024-12-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I had the pleasure of dining at this wonderful restaurant and I highly recommend it. The food was absolutely outstanding – tasty, fresh and served in generous portions. Every bite was a delight! The ambience was also convincing: stylish, cozy and designed with great attention to detail, so that you immediately feel at home. The service was simply great – attentive, friendly and always there with a smile. As far as the prices are concerned, there is nothing to complain about: here you get real quality at an absolutely fair price. In short, a perfect overall package! I'll definitely be back!
I.K.38 Kit . 2024-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was very tasty and plentiful. We also really liked the ambience and were served very friendly and at the end we were personally treated to a special liqueur by the chef. I'm sure it wasn't the last time I was there. Thank you very much ☺️
Mausi 007 . 2024-11-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best in town! Everything came quickly, the staff was super friendly and the food was delicious. Simply mega! Would recommend it! 10/10
Gjorgji Manoilov . 2024-11-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
First time here since it was new. Was pleasantly surprised and wasn't disappointed. The starter and salad were a very tasty start, the pizza was huge and tasted excellent. Service very courteous and nice. Even a water bowl for the dog was brought without asking. All in all, I recommend it without reservation 👍I would be happy to come back
katja keitz . 2024-11-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We let ourselves be pampered again. The food was delicious and there was enough salmon used in the salmon noodles. The pizzas 🍕 are well topped and delicious.
Manuela B. . 2024-11-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beautiful restaurant. Parking spaces in the immediate vicinity. The ambience is beautiful. Comfortable wide chairs. The service was very courteous and friendly. The pizza looked over the edge of the plate and tasted very good. We'll definitely be back. From 5 p.m. you can choose from the grill menu. We would like to thank you and look forward to your next visit to Pfullendorf.
Waltraud Herrmann . 2024-10-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice restaurant. Friendly service, food was excellent 👍
Brigitta Kast . 2024-10-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The service is great, everyone is very nice. It is very pleasant and highly recommended!🌷
Lamma Zen . 2024-10-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mega mega delicious, the platter for 4 had everything you could think of. Very nice staff and the boss is so friendly. Always my pleasure
Marina Groß . 2024-10-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Visiting from Canada and was lucky to find the best restaurant in charming, Pfullendorf! Service is great and food is delicious!
Karim Alayli . 2024-10-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very pleasant atmosphere Great service The food was... a poem... delicious, everything freshly prepared We'll be back Would recommend to everyone
T. I. V. . 2024-10-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We went to Ba'sous for the first time yesterday and will definitely be back! ❤️ - Very friendly service - Nice, modern atmosphere - Super delicious food (pizza and Arabic were an absolute delight) - Large portions
Patrick Be . 2024-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great service, very very friendly Gladly again 👍😎
Eddi Waldvogel . 2024-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Good evening, I'm here for the second time with my nephew. The evening meal was very pleasant and relaxed. The food is delicious. I can only appreciate it. Thank you very much🥰🤤👌🏾
Srác66 Csakegy . 2024-09-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Today I ate Arabic for the first time and I have to say it tasted very good. The whole staff is super friendly. I can definitely recommend it!
Adrian Zink . 2024-09-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We often come here for dinner and are always very satisfied.
poldi84 . 2024-09-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Excellent food, super nice staff - really worth a visit!
felix gorny . 2024-09-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything was great 😁 Not just Italian, but also excellent Syrian specialties 👍
Václav H* . 2024-09-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious food and great service! Would love to come back
Taila Keßler . 2024-09-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Went to Ba' sous for the second time, always with four people and each time we ate the Arabic platter for four people. Simply a poem. Delicious, excellently made and something very special, a real event meal. Super friendly and extremely attentive staff. It literally calls for a repeat. Thanks for the great food!!!!!!
Heribert Pimpl . 2024-09-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ate an Arabic platter for 4 people. That was super delicious! The service was great! We'll be back!
Michael Telser . 2024-09-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Like a fairy tale from 1000 and one nights. Fantastically delicious food from the chef's homeland. Rarely eaten so well. Many thanks to the whole team for the wonderful and unforgettable evening.
Sandi . 2024-09-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Italian cuisine with accents. Arabic cuisine, fascinating, great spices, well prepared, also suitable to impress friends. Beer on tap. What more could you want. Go!
Christoph Heumann . 2024-09-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super nice service and very accommodating! Food was great and very tasty. Highly recommended!
Sam-Jih Mau . 2024-09-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Pfullendorf

5 Stellungnahmen
Ein toller Parkplatz mit eigenem Pokestop! Zentral gelegen, gut erreichbar. Warum das allerdings als Restaurant gelistet ist, weiß ich nicht.

68 Stellungnahmen
War jetz schon Einige male Zum Hirschen in Strass beim essen. Das essen schmeckt einfach leclker Vor allem Hänchen mit 🍟 und Salat Schmeckt super. Mit Liebe Zubereitet Weiter so 😀😀😀😀🍗🍗🍗

241 Stellungnahmen
Ich kann nur loben! Wir wurden herzlich empfangen, das Essen war perfekt und der Preis war auch in Ordnung! Wir hatten Vorspeise Hauptgang und Dessert.

671 Stellungnahmen
Delicious sushi and Asian dishes. Friendly staff; you can always get a table without a reservation. Unfortunately, they only accept cash; card payments are not possible!

159 Stellungnahmen
Kleine Küche, aber super Essen! Beste Pizza in Pfullendorf. Update: Wieder da gewesen mit 8 Personen. Draußen gesessen. Bedienung sehr aufmerksam und gut. Preis Leistungsverhältnis stimmt. Die kommen wieder. Update Mai 2026: es wurde viel investiert, der Außenbereich ist jetzt super nutzbar. Hier finden auch größere Gruppen Platz. Update April 2026: weiterhin die beste Pizza in Pfullendorf. Der hintere Bereich der Gaststätte ist nun ausgebaut, hier kann man auch super sitzen. Kleine Gruppen von 20 Personen sind kein Problem. Freundliche Bedienung und schneller Service. Wir kommen wieder.