GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufen
desktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,9

Basierend auf 355 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 1 unter 11 unter Meuselwitz

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..pizzatiramisu
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle3554.9

comment_iconStellungnahmen

Sehr leckere Pizza, typisch italienisch, dünner Boden, knusprig, einfach lecker 😋. Sehr guter Service, sauber. freundlich und zuvorkommend. Sehr gerne wieder 👍😋

site_logo

Mike . 2026-06-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Schmeckt immer wieder gut. Alles Top, Empfehlenswert!

site_logo

Leon Hartmann . 2026-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best Pizza in Town. Wir sind immer sehr zufrieden mit der Qualität der Speisen. Preise sind vollkommen angemessen. toller und liebevoller Service. 5 Sterne mit Bienchen Wann wird endlich mal die Skyline Folie von den Fenstern entfernt??? Nostalgie?

site_logo

Torsten Gadomski . 2026-05-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben einen entspannten Abend am See verbracht und sind anschließend ins Agostino gegangen. Dort wurden wir sehr freundlich empfangen und aufmerksam bedient. Das Essen war hervorragend und hat uns wirklich überzeugt. Wir kommen auf jeden Fall jetzt öfters wieder.

site_logo

Edwin Gerth . 2026-05-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leckere Pizza mit fluffig, leichtem Teig, die von sehr nettem Personal serviert wurde! Wir kommen gerne wieder :)

site_logo

Vivien S. . 2026-04-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren gestern mit der Familie spontan dort essen. Der Service war sehr freundlich, sich erkundigt, ob alles zur vollsten Zufriedenheit ist. Das Essen kam zügig und war lecker angerichtet und das hausgemachte Tiramisu ein sehr leckeres Highlight. Es war unser erster Besuch dort und sind uns einig: wir kommen wieder!

site_logo

Fra Fu . 2026-04-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen sehr lecker, extra Stern für freundliches Personal...

site_logo

Kati Lecker . 2026-04-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Zum ersten Mal seit langem wieder hier. Das Ambiente ist ein himmelweiter Unterschied zu damals. Total gemütlich gestaltet, super freundlich und unfassbar lecker. Die Bruschetta war der absolute Hammer.

site_logo

Jens Winkler . 2026-03-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Der neue Besitzer hat sich so viel Mühe gegeben, es ist so gemütlich geworden. Der Service ist super und so freundlich, das Essen ist auch sehr gut. Ein sehr empfehlenswertes Lokal. ✨✨✨✨✨

site_logo

Jens Winkler . 2026-03-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich kommen immer wieder gern hierher. Das Personal ist ausgesprochen freundlich, aufmerksam und sehr zuvorkommend – man fühlt sich vom ersten Moment an willkommen. Die Speisen sind durchweg lecker, frisch zubereitet und werden stets heiß serviert. Besonders schätze ich die angenehme Atmosphäre.

site_logo

Sindy cookie . 2026-02-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren heute zum zweiten Mal in der Pizzeria. Geschmacklich hat es uns beim ersten Besuch überzeugt, deshalb kamen wir gerne wieder. Diesmal waren wir mit unserer Tochter da und waren etwas enttäuscht, dass es nicht möglich war, eine Pizza in kleinerer Portion zu bekommen. Gerade mit Kind hätten wir uns hier etwas mehr Flexibilität gewünscht. Zusätzlich waren die Pommes sehr stark gesalzen und es gab keine zuckerfreien Getränke außer Wasser. Insgesamt war das für uns schade, da wir uns den Abend familienfreundlicher vorgestellt hatten.

site_logo

Madlen Neubauer . 2026-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr leckere Pizza und auch alles andere hat super geschmeckt. Toller Service und nette Bedienung. Wir kommen wieder.

site_logo

Stephanie Frank . 2026-02-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wunderbares Essen. Sehr leckere Pizzen. Super Sympathischer und nettes Personal. Ist auf jeden Fall zu empfehlen.

site_logo

Noah Frank . 2026-02-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen war Top. Aber unsere Vorspeisen wurden an einen anderen Tisch geliefert der noch nicht mal bestellt hatte und noch nicht mal Getränke hatte. Aber statt man zu uns kommt und sich persönlich entschuldigt und sagt es könnte bisschen länger dauern weil sie ein Fehler gemacht haben, nein man geht einfach vorbei. Und dann bei nachfragen wo die Vorspeise bleibt, sagt man es dauert heut ein wenig länger. Erst nach dem man fragt wieso der Tisch dann eher bekommen hat obwohl sie nicht mal Getränke hatten. Entschuldigt man sich erst das ein Fehler passiert ist. Dann bekommt man dann endlich die Vorspeisen und 2min später kommt direkt der Hauptgang obwohl noch nicht mal die Vorspeise fertig war. Finde ich bisschen schade, weil ich mochte den laden damals wo ich noch in meuselwitz gewohnt habe.

site_logo

Toni Splisteser . 2026-02-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Beste Pizza seit langem, danke. Und gerne wieder!

site_logo

Basti Winter . 2026-01-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben kurzfristig einen Tisch bekommen und wurden sehr gut bedient. Die Pizzen waren überraschend preiswert und doch geschmacklich absolut super. Ist auf jeden Fall zu empfehlen, die Stunde Anfahrt hat sich gelohnt. :)

site_logo

Phillip Mischke . 2026-01-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr leckeres Essen und freundliche Bedienung! Empfehlung!

site_logo

Oliver Busse . 2026-01-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gutes Restaurant, klein und gemütlich. Das Essen war sehr lecker, auch beide Nachspeisen absolut zu empfehlen. Personal sehr freundlich. Einen kleinen Minuspunkt für die Zimmertemperatur,die hätte etwas wärmer sein können. Ansonsten absolute Empfehlung. Ich komme wieder.

site_logo

Denise Müller . 2026-01-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Jedesmal wenn mein Freund und ich in Meuselwitz sind ist Agostino ein MUSS und das seit Jahren schon😍.. Beste und leckerste Pizza überhaupt. Im Sommer kann man auch sehr gemütlich im Sommergarten sitzen und einen Limoncello Spritz genießen. Der Inhaber ist auch so nett und Sympathisch.🙂 Wir kommen so gerne hier hin und fühlen uns sehr wohl... Klare Empfehlung! Preis Leistungsverhältnis ist mehr als Top. ⭐⭐⭐⭐⭐

site_logo

Kara- Mellie . 2026-01-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Es ist sehr lecker gehe ihmmer wieder Herr alle sind freundlich und das Essen schmeckt super gut und top Preise

site_logo

Leonie Krause . 2025-12-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen war rundum Spitze und die Bedienung sympathisch! Sehr zu empfehlen 👍🏼

site_logo

Artjom W. . 2025-11-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leckere Pizza, sehr netter Service, ich werde auf jeden Fall wieder dorthin zurückkehren!

site_logo

Sebastian Piwko . 2025-11-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely recommended! The food is incredibly delicious – especially the pizza with its fresh dough and crispy base. You can immediately tell they use high-quality, fresh ingredients. The staff is incredibly friendly and attentive; you feel welcome right away. The seating is lovely, perfect for relaxing, chatting, and enjoying your meal. Highly recommended – we'll definitely be back! 🍕👏

site_logo

Mika Klöppel . 2025-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We love the pizza! You won't find better dough. Very attentive service that also caters to individual requests.

site_logo

Nette GoJ . 2025-11-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The staff were incredibly friendly; they even gave our two friends a chessboard and the drinks were on the house. The food was also delicious – highly recommended!

site_logo

Linus Hanke . 2025-11-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent service, great atmosphere, and delicious food. Absolutely fantastic, for me the best restaurant in the area.

site_logo

Jack W . 2025-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was delicious. The wait time was also reasonable. The service was very friendly and the atmosphere was lovely. Highly recommended.

site_logo

Lisa Mähler . 2025-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was delicious and the staff was super friendly. Drinks were on the house. I highly recommend it.

site_logo

John Doe . 2025-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious food, great service, and a very pleasant atmosphere. Highly recommended! ♥️

site_logo

Anton Richter . 2025-10-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A fantastic restaurant. The food was excellent! Just like the service! A wonderful evening.

site_logo

Lars Feddern . 2025-10-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I'm a regular here with my family, and I can honestly say: This is amazing! In my opinion, they serve the best pizza in all of Germany. Not to mention the service – it's simply top-notch. If you're wondering whether you should eat here: Yes, do! Trust me.

site_logo

Мария Тарасова . 2025-10-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious pizza, cozy atmosphere, friendly service. I'd gladly go back.

site_logo

T Güntzel . 2025-10-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We've been here several times now and highly recommend it. In my opinion, the best pizza around. We'd love to come back. 👍

site_logo

Raik Fritzsche . 2025-10-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty Pizza tastes like home Served okay

site_logo

Vasile Cozma . 2025-10-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I liked the pizza, very crispy and delicious.

site_logo

Mihai Eni . 2025-10-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Highly recommended. The food was delicious and served quickly. The service was super nice, friendly, and helpful.

site_logo

M. L. . 2025-10-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolutely recommendable! Pizza, pasta, lasagna, bruschetta – all incredibly delicious and at very reasonable prices. The service is excellent and always very friendly! The interior ambiance has more of a bistro feel, but doesn't detract from the delicious experience. The courtyard is very cozy. We always enjoy coming back!

site_logo

Familie Kühler . 2025-10-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great Italian restaurant! We came from Hohenstein-Ernstthal and were not disappointed: delicious bruschetta, crispy pizza, heavenly tiramisu – and even the buttered pasta for our child was excellent. Very friendly service, we'd love to come back!

site_logo

AM3D . 2025-08-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We only ordered for pickup. The three pizzas were very tasty. We liked the Mafiosi pizza the best.

site_logo

Anne Schmidt . 2025-08-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza and pasta, accompanied by a cold beer, simply perfect! 🍕🍝🍺 Friendly service, a cozy atmosphere, and you immediately feel welcome. Highly recommended, we'll be back!

site_logo

Thomas Bernert . 2025-08-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The successor is a very friendly, competent host who certainly lives up to his predecessor's expectations. 😀 The garden terrace outside has been redesigned, and the ambiance inside is reminiscent of... delicious pizza and the baked spaghetti with ham and chanterelle mushrooms couldn't be topped. Highly recommended! The scratch guards thank you!

site_logo

Petynka Herrmann . 2025-08-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza and dessert were fantastic. Very friendly service. After a day at the nearby lake, we were happy and very surprised to find this really good pizzeria in the small town of Meuselwitz. Top quality at a more than fair price. The outdoor area was overgrown with vines, making it very cozy.

site_logo

Monty . 2025-08-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Me and my kolega was there yesterday and all in place is perfect food price and everithing we come back soon 🫶

site_logo

Juraj Pajer . 2025-08-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, beautifully decorated, and excellent service.

site_logo

Dorf- Kidzz . 2025-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You can have a great time and eat delicious food.

site_logo

Ueli Häsler . 2025-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We arrived relatively late, around 9 p.m. Nevertheless, we were still able to order everything, and the service was extremely friendly. After a short wait, our delicious appetizer arrived, followed by the pizza. It was extremely tasty and homemade. Finally, we were treated to a limoncelo on the house to round off the wonderful visit. Highly recommended for families and couples; we were very satisfied!

site_logo

Markus Klotz . 2025-08-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

My goodness, what a pizza! I've never had such a good pizza outside of Italy. The base was perfect. Baked lightly and crispy. The bruschetta was on focaccia! The tiramisu was fantastic. We were just passing through, but every trip from far away to Agostino's is worth it. A gem in Meusselwiz.

site_logo

Xandra Neuberger . 2025-08-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizzeria in the region. Friendly service combined with excellent Italian food.

site_logo

Christiane Martin . 2025-07-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

In Meuselwitz with the best pizza ever. Very tasty and very friendly. And always happy to eat with friends and family.

site_logo

David Mann . 2025-06-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good pizza. Quick pickup and friendly service. Card payment would have been nice.

site_logo

Simon Klemm . 2025-06-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Highly recommended. The food is excellent and the staff are very friendly. We'll definitely be back.

site_logo

Doreen Glaser-Mergel . 2025-06-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

An absolute insider tip! The pizza is a dream – crispy base, perfect ingredients, simply world-class. The carbonara was also spot on: creamy, full of flavor, and authentically Italian. The chef is young, but brings an impressive amount of experience – you can taste the passion in every dish. The service is warm, personal, and familiar; you immediately feel welcome. We'll definitely be back!

site_logo

Bulgkov 92 . 2025-06-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza, with a thin crust and fresh ingredients. I had a Margherita and a Quattro Formaggi – very well balanced in taste. Fast service and friendly staff. Fair prices, nice atmosphere. I will come back with pleasure! 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🥰🥰🥂🥂🥂

site_logo

Victoria . 2025-06-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious. Definitely recommend it ☺️

site_logo

Jenny List . 2025-06-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wonderful, delicious pizza and very friendly service. Fresh vegetables and fluffy bread. We'll definitely be back :-)

site_logo

Christian Gundtoft . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We highly recommend this restaurant. The food is always excellent, whether it's pizza, pasta, or other dishes. It always tastes excellent, and the quality speaks for itself...but not only is the quality of the food outstanding, it's also beautifully presented. The pizza with its crust stands out for me. The service is always extremely friendly and attentive. Even special requests are taken into account and implemented. The ambiance inside and outside is very inviting. Especially on summer nights, the courtyard creates a wonderful atmosphere. We really enjoy our evenings and now come here regularly. For us, it's a clear favorite for Italian cuisine in the area.

site_logo

Dennis . 2025-05-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great service, delicious pizza, and a lovely, cozy atmosphere. First, I was greeted by friendly staff. Then I ordered, and the pizza tasted absolutely delicious. I'm absolutely satisfied and will definitely come back. Definitely recommended.

site_logo

Mohamed Mohamed . 2025-05-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We're absolutely thrilled with the delicious pizza. It couldn't be fresher, just like you'd imagine an Italian pizza from a stone oven to be. 👍🫶🫶🍀🍀We give it 100 points. Stop by, it's worth it, and in the summer, the cozy terrace invites you to spend relaxing evenings.

site_logo

Claudia Maria Ulrich . 2025-05-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A very beautiful atmosphere in the place like the one you feel at home. I really ate pizza better than the one I had tried in Italy. Excellent service, affordable prices and good quality food. Definitely a place worth having as a "pizza hangout"

site_logo

Alex Giann . 2025-05-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly service, very good food, I can only recommend it.

site_logo

karpfen Michel Drews . 2025-05-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was absolutely top-notch! The service was truly impeccable; even if you don't have a reservation, they make a real effort to accommodate their customers and arrange a table. You really feel like you're in good hands, and the cozy, family-friendly atmosphere underlines the whole experience and makes a visit to Agostino a truly Italian experience 🥰 We'll definitely be back again and again because everything here is just perfect. Simply fantastic!!👍🏼 ⭐️

site_logo

julia brunn . 2025-05-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious… always happy to have it 🥰

site_logo

Melanie Fischer . 2025-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Tastes great condition is super nice

site_logo

Thomas Linnepe . 2025-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is simply delicious and fresh, we can only recommend it. Everyone was very nice and accommodating. The food is also visually wonderful! We'd love to come back!

site_logo

Josina Hänel . 2025-05-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Friendly, uncomplicated, fast and tasty. Super nice service 👍🏼

site_logo

Claudi S . 2025-05-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food. The service is very friendly.

site_logo

Mum . 2025-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

By far the best pizza around! Airy, original Italian dough like nowhere else! We are totally thrilled! 😍

site_logo

Sophie Vincze . 2025-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, friendly staff, good atmosphere, what J_Heger says

site_logo

Mia Heger . 2025-05-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

delicious! There are Russian-speaking staff! super!!! Thank you very much!

site_logo

Юлия Максимовна . 2025-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was great and we sat comfortably in the courtyard. Will always come back here.

site_logo

Toni Ulich . 2025-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was excellent – ​​taste of the highest level. The service was extremely friendly and attentive. Overall, a thoroughly successful experience – we really enjoyed the visit.

site_logo

Rheinland Tester . 2025-04-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Had dinner today, pizza twice and pasta once. Super tasty, nice service and very, very friendly. We would love to come back.

site_logo

Olaf Gerth . 2025-04-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always the best pizza I've ever eaten, regardless of whether it was ordered or delivered on site.

site_logo

Eric Penndorf . 2025-04-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was very tasty and the service was warm, recommended (:

site_logo

Belinda Mächtig . 2025-04-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

For me, this is the best pizzeria in the area. I've been to many places, but this one really captivated me. Everything tastes super fresh, the dough is amazing—if you want pizza, this is the place to be.

site_logo

DonDom . 2025-03-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mega delicious food, great service. Clear recommendation for this pizzeria!

site_logo

Isa Huke . 2025-03-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

One of the best pizzas I've ever eaten. Great staff and the cozy atmosphere make it perfect!

site_logo

nico98 Xx . 2025-03-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Food was very tasty and a great visit to Meuselwitz would be back

site_logo

Andre Meisel . 2025-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Small but nice pizzeria. From the starter to the pizza to the delicious tiramisu, everything was a pleasure. We'd love to come back.

site_logo

Anja Eckhardt . 2025-03-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Staff really accommodating, you can only give it a rating of 1. After dinner we got a limoncello on the house. Pizza was super delicious.. we were totally full. And if dessert was offered… that wouldn’t have fit in! Unfortunately! Everything is stylishly furnished. Above all, clean. Highly recommended.

site_logo

Andrea M . 2025-03-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Highly recommended, I have never had such delicious pizza in the Altenburg area.

site_logo

vivian marie faerber . 2025-03-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fast....friendly....simply great

site_logo

Torsten Walter . 2025-03-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super. This is what satisfied customers look like.

site_logo

Blue . 2025-02-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food and nice staff! I'd love to come back :)

site_logo

Mari Thiele . 2025-02-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great food and service! We'd love to come back!

site_logo

Traudel Gukuk . 2025-02-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious food, nice service and the best tiramisu I've eaten so far.

site_logo

David Reiche . 2025-02-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizza 🍕 in the whole area, very friendly and the dessert is simply delicious, prices are good according to the quality, I'll be back 💯.

site_logo

Mirko Weber . 2025-01-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fantastic pizza and the owner, I recommend it to anyone who wants to eat something good, garlic olive oil, masterpiece

site_logo

Filip Piotrowski . 2025-01-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The place is great, the food was delivered quickly and it was very tasty, the service is friendly, the music is pleasant

site_logo

Настя . 2025-01-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty pizza and very friendly service! Always happy!

site_logo

Janine Barthel . 2025-01-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were here in the restaurant this evening with 7 people. It was fantastic and incredibly tasty. Everyone was thrilled and absolutely satisfied. We'll come back defensively. Thank you 🙏 for the great food 🥰

site_logo

M. Fuessler . 2025-01-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The hosts were very friendly and very familiar. The food tasted very good, we would love to come back.

site_logo

vivien brandl . 2024-12-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super nice employees got pizzas by chance that weren't sold, got 6 pizzas for €10 and it was super tasty!!!!

site_logo

Elias Brausch . 2024-12-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It was very nice, top service etc!

site_logo

o4snox . 2024-12-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were here for dinner. The food was great. The pizza base was thin and crispy. Just as you imagine. The tiramisu was very good and well prepared. The boss puts in a lot of effort and is very nice. I would recommend pizzaria devinif. The atmosphere could be a little more Italian. If you put away the cleaning products, chairs and ladder in the toilet then it's perfect. We'd love to come back

site_logo

richard kühn . 2024-12-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great atmosphere, small but nice. Taste really great.

site_logo

Mario Witzke . 2024-11-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very very tasty pizza and nice staff. I will definitely come back

site_logo

Werner Buschmann . 2024-11-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best food in Meuselwitz. Super nice staff

site_logo

Markus Weber . 2024-11-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Get delicious pizza in a nice atmosphere.

site_logo

Tim Schmidt . 2024-11-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Food, service and ambience – everything was just perfect. The food was delicious and the service was easy to have a conversation with. I can really only recommend it!

site_logo

Lotas Manaa . 2024-11-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Meuselwitz

restaurant_img
4,5

311 Stellungnahmen

location-iconBergsiedlung 39
Restaurant
outdoor_seating_167730takeaway_167730delivery_167730

Delicious food in all varieties

restaurant_img
4,5

258 Stellungnahmen

location-iconGeschwister-Scholl-Straße 30
Italienisches Restaurant
outdoor_seating_167702takeaway_167702delivery_167702

War super bei Euch, hat uns sehr gut gefallen

restaurant_img
4,5

232 Stellungnahmen

location-iconBismarck Ring 2
Restaurant
outdoor_seating_167737takeaway_167737delivery_167737

For provincial riffraff like Mr. Friedel Michael, this is surely the ultimate 🤣🤣🤣

restaurant_img
4,5

250 Stellungnahmen

location-iconAm Rathaus 14
Kebabimbiss
outdoor_seating_167589takeaway_167589delivery_167589

Der Döner ist echt gut und wir waren schon fast immer in Meuselwitz. Wir haben dort schon seit vielen Jahren Döner gegessen und waren stets zufrieden. Klasse, weiter so!

restaurant_img
4,4

283 Stellungnahmen

location-iconAltenburger Str. 43
Restaurant
outdoor_seating_167758takeaway_167758delivery_167758

Zimmer sind sehr sauber und ordentlich. In den Fluren riecht es immer frisch! Sehr nette Pensionsinhaber.