Basierend auf 432 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 432 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 2 unter 34 unter Mayen
Nº 2 von 13 Restaurant unter Mayen
Stellungnahmen
Beste Rolle wo gibts in Universum Der kleine Chef bester Mann freundlich und zuvorkommend
Daniel Backhausen . 2026-06-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mega freundlich, mega lecker, tolle Auswahl!
Hennes Weißweiler . 2026-06-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich esse hier immer Döner Rolle und von allen Läden in Mayen schmeckt es mir hier am besten. Der Teig für die Rolle ist selbstgemacht und das merkt man, das Fleisch ist so wie es sein soll und Salat und Soßen schön frisch. Neben den Döner gibt es hier auch noch leckere Dips. Probieren möglich. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend.
Dustin Vieregge . 2026-06-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Beste Döner, den ich seit langem gegessen habe.
Andreas Blick . 2026-06-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Köstlicher Kebab, der Verkäufer ist sehr freundlich und die Portionen sind großzügig. Sehr zu empfehlen!
Adrianne Dallemagne . 2026-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super Kebab, sehr netter Besitzer, schnell und sehr lecker, nach dem Essen eine nette Unterhaltung und ein leckeres Baklava. Ich kann es nur empfehlen, lecker und alles bestens organisiert.
Grzegorz Pajor . 2026-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Personal ist Top und deren Essen auch, Deren Döner mit den Pasten die sie dort haben zu krass und man kriegt manchmal ein Balklava kostenlos mit.Mit Abstand bester Döner in Mayen.
Dritlind Bibaj . 2026-05-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Döner war absolut köstlich! Ich habe in ganz Deutschland und sogar in den Niederlanden nichts Vergleichbares probiert. Bitte macht weiter so mit dieser Exzellenz, dem hervorragenden Geschmack und der großartigen Qualität
Mai Aljader . 2026-05-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hier gibt es den besten Döner aller Zeiten! Frischer knuspriger warmer Fladen, leckeres Hähnchenfleisch, immer lecker zubereiteter Salat und dazu die beste Cocktailsoße. Jedes Mal ein Genuss!
Annika Theisen . 2026-04-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Beste Döner in der Region!!! Fleisch und Saucen schmecken Top und das Gemüse ist immer sehr frisch und knackig.
Kevin Schippers . 2026-04-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super leckere Dips und sehr freundliche Mitarbeiter.
J H . 2026-03-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr lecker gutes Dips Fleisch Salat alles gut gibt’s in Umgebung nirgendwo besser
Dustin Risos . 2026-03-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mir hat der laden gut gefallen. Ich hatte eine Drehspießtasche die mir sehr gut gesteckt hat und ich wurde sehr nett behandelten. Die location finde ich auch cool man kann schön essen und dabei andere menschen beobachten.
Felix . 2026-03-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen schmeckt soooo gut ich habe so ein Döner lange nicht gegessen und die Mitarbeiter sind soo humorvoll und nett
Habasch Habasch . 2026-03-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir kommen tatsächlich jedes Mal extra von Bendorf nach Mayen gefahren – nur für diesen Döner ❤️ Und das machen wir aus voller Überzeugung, denn für uns ist es einfach der beste Döner in der ganzen Umgebung! Das Fleisch ist immer super lecker, perfekt gewürzt und richtig schön saftig. Der Salat ist jedes Mal frisch und knackig – man schmeckt einfach die Qualität. Ganz besonders lieben wir die Pasten auf dem Döner, die können wir wirklich von Herzen empfehlen. Die machen alles nochmal ein Stück besonderer. Und was uns genauso wichtig ist: Das Personal ist unglaublich freundlich und herzlich. Man fühlt sich sofort willkommen und einfach wohl – fast wie bei Freunden. Vielen Dank für eure tolle Arbeit und den immer leckeren Döner. Wir kommen natürlich weiterhin sehr, sehr gerne vorbei! 🥙
Katrin . 2026-02-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super leckeres Essen, wirklich der beste Döner seit langem, den ich gegessen habe. Alles sehr frisch zubereitet, leckeres Fleisch. Brötchen perfekt und sehr große Auswahl an Sauce und Streichpaste die auch unschlagbar ist 👍🏼 komme aufjedenfall wieder.
Dimitri P . 2026-02-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der beste Döner in ganz Deutschland
CRINGE MADNESS . 2026-02-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckerer Döner und freundliche Mitarbeiter!
Alexandra Chernichenko . 2026-02-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr lecker und sehr freundlich...leider sitzt man nicht soooo gut...
Bobby McFly . 2026-02-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Dönerfleisch war kalt Sauce hat eklig geschmeckt Pommes kalt und nicht durch gebraten Und dann alles zusammen gemischt Dieser Laden ist überhaupt nicht zu empfehlen
Enrico Wistuba . 2026-02-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckeres Essen, freundliches Personal, nur zum weiterempfehlen!
Yigit Demirci . 2026-01-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
der döhner is hammer und die bediehung sehr freundlich sehr schnelle zubreitung trotz viel betrieb maximal 5mim. der kleine ist der beste man mein akh
Matti Boos . 2026-01-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super dönner super essen alles super
David Musiol . 2026-01-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bester Lahmacun. Super nettes Personal Alles andere auch lecker.
Frank Reinhold . 2026-01-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Netter service, gutes branding, saubere führung und der beste Döner den ich seit langer Zeit hatte.
Simon . 2026-01-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hier gibt’s eine top Auswahl von Feinkost und Drehspieß Gerichten. Man will etwas probieren? Der Inhaber hat immer kleine Brote da und lässt einen tiefer in die Feinkost Welt eintauchen. Ein Extrawunsch wird mit einem breiten Lächeln gerne angenommen und man fühlt sich direkt wie ein Freund der zu Besuch ist. Hier lohnt sich ein besuch!!!
ABC Defg . 2026-01-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
War vor kurzem da essen ich kann nir sagen es ist Geldverschwendung das Fleisch ist kalt der Salat sieht ein bisschen kaputt aus nie wieder
Stefan Prinzler . 2026-01-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Der Döner(Rolle) sowie die verschiedenen Pasten immer 1a. Sehr zu empfehlen. 👌🏼 Auch der Service ist top.. immer zuvorkommend und immer nett. Da kauft man gerne ein
MkFortuna90 . 2025-12-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hier wird Service noch groß geschrieben :) Immer super freundliche, zuvorkommende Bedienung. Das Essen ist natürlich auch erstklassig, egal ob Döner oder frische Cremes :) Unser Sohn wird auch gerne verwöhnt vom Chef persönlich 😁 Wir kommen sehr gerne!
Vera . 2025-12-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beste Lebensmittel Tolle Speisen Immer wieder
Rosemarie Goretzki . 2025-12-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Was man hier bekommt ist alles vom feinsten. Service immer super drauf und sehr Kundenfreundlich. Die Qualität hat mich bisher noch nie enttäuscht und ich bin überzeugt davon, dass es so bleiben wird. Mein absoluter Favorit. Letztens einen XXL Döner bestellt und bekommen - schön großzügig vollgestopft, ganz mein Geschmack. Obwohl wir später am Abend da waren und der Landen schon anfing zu schließen, war das Essen noch frisch als wär man gegen Mittag hingegangen. Gute Arbeit, weiter so!
Philipp W . 2025-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leckerster Döner der Umgebung. Die Pasten sind auch extrem lecker. Meine Lieblingspasten sind die mit Bärlauch, die mit Mango und die Schwiegermutter-Paste. Außerdem sind die Mitarbeiter alle sehr nett. Alles in allem 10/10
Mira Michels . 2025-11-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Die Mahlzeiten waren sättigend, lecker und perfekt zubereitet.
Harvey Shaw . 2025-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein fantastischer Ort! Ich kann einen Besuch für einen Kebab nur wärmstens empfehlen! Die Salate sind ebenfalls unglaublich, besonders der Couscous-Salat. Der Service ist auch sehr nett!
Meline Hr . 2025-11-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was great and there was even a baklava on the house. I highly recommend it.
Til Paulissen . 2025-10-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I highly recommend catering from Feinkost Stern. Super delicious and superbly executed. I would order again!
achim frank . 2025-10-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Our favorite kebab – always top-notch! We eat here regularly and are completely satisfied every time. The kebab tastes simply amazing – fresh, delicious, and perfectly seasoned. Whether meat or vegetarian, the quality is consistently high, and the portions are generous. What's especially great: The entire team is always super friendly and cheerful – you immediately feel at home. For us, this is clearly the best kebab shop for miles around. Highly recommended! 🌯👏❤️
Lisa N. . 2025-10-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I always like to eat here. Świerzno, always tasty, I recommend it and the team is great.
Lukasz . 2025-10-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
One of the best döner in Germany. The bun is unique and not found in this region. The display counter is clean and pleasant to look at. I highly recommend it!
Patryk Jarosz . 2025-09-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Brother best kebab he is insanely good and everything is just perfect
Leon Heckel . 2025-09-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I am very satisfied and will only come here to eat kebabs. All my special requests were met with great friendliness and the quality speaks for itself.
Jamira-Anasthasia . 2025-09-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Excellent service. Also bookable outside for all kinds of events… christenings, birthdays, etc. Great value for money. Very tasty and healthy food. Kids are also taken into consideration. Top
Judith Keller . 2025-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We stopped here for dinner on our way back from vacation thanks to the many positive reviews. It was delicious, and the staff were very friendly. We'll definitely be back.
Kubra Ugur . 2025-08-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Top-notch kebabs. Excellent selection of sauces and pastes. Very large and super friendly staff. Highly recommended.
Elias Ressel . 2025-08-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great location if you want a delicious kebab, the meat is perfectly seasoned. Service is always friendly and helpful, and the selection of pastes and international specialties is fantastic. :)
Niklas (AngerOo) . 2025-08-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super friendly service and delicious lahmacun. Highly recommended! Update: I brought the pasta home and found it to be excellent at home :)
Lars Butenschön . 2025-08-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We can only agree with all the positive reviews. We were here on a Friday evening and ate on site. The staff is very friendly, courteous, and very attentive. The meat in the kebab was excellent, and the bread was nice and crispy, not soggy, and therefore tasted truly delicious. Also worth mentioning is the "cream sauce" that, upon request, is made from the pastes of the delicious antipasti creams – a great idea! We'd be happy to come back.
Pantera Nera . 2025-08-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious kebab and a wonderful display of delicacies. Perfect kebab bread that doesn't get soggy! Crispy and flavorful veal. And what we can confirm from the other reviews: the team is extremely friendly and attentive! Top 👍 👍 👍
Michael Dotzauer . 2025-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything was great, the food and the staff were very good, the best staff was a little boy man
Insar . 2025-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super nice, super delicious. Highly recommended.
Lucas K. . 2025-07-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab in Mayen with the friendliest staff for miles around! If I'm going to treat myself to a kebab, it's only here!
Felix Hermann . 2025-07-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very delicious food, homemade cream cheese, and especially delicious homemade baklava. Super friendly staff.
Alexandra Grewenig . 2025-07-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The very best doner kebab in the Mayen district. Always served with mother-in-law's paste and the very spicy powder.
Leon Duske . 2025-07-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very friendly staff and very good kebabs. The best in the area. I highly recommend it.
Kai Häß . 2025-06-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Yes, very nice staff. And delicious food!!
Karl Heinz Becker . 2025-06-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab in town. CLEAN, NICE & DELICIOUS 👍
Markus Schultz . 2025-06-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Their interest and attention is very nice, I especially loved the hot sauce. I definitely recommend it to those who like spicy food.
Kadir Bey . 2025-05-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great shop, everything fresh, everything made with so much love and so damn delicious. And the owners are super friendly and welcoming. Always happy to come back.
Michael Jansen . 2025-05-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
This kebab, I get a mouthgasm and the owners are really nice, so top top
Der Tod . 2025-05-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I haven't seen such friendly staff in a long time. Great food! Highly recommended!
Lucas Lahr . 2025-05-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good kebab, the best I've ever had. The owner is super nice and very personable. He immediately bought me and my friends a round of baklava. I highly recommend it.
Benjamin Peter Feld . 2025-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We went there with four children, and it was truly delicious, whether it was chicken, veal, or falafel. The service was excellent. What more could you want? We'd love to come back again. Thank you!
Marius Wehner . 2025-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I like to go here often and happily. Right around the corner from us.
Vermietung Oberberg . 2025-04-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The colleagues are very nice and also make really good kebabs. I can only recommend it.
Ariel Schmieder . 2025-04-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always a constant 582g kebab The guys are always nice and friendly. I can only recommend getting your kebab there.
Kaysah Official . 2025-04-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I recommend the mother-in-law! So not the person, but the spicy cream. 😁 I've tried to recreate it several times at home, it just doesn't taste the same as your original. That's why I'm giving up and just buying them from you.👍
Andreas Münch . 2025-04-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
5 stars! Everything is super fresh and incredibly tasty – you can just taste the quality! I would also like to particularly highlight the gentlemen behind the counter: always friendly, courteous and with a smile. As a customer you really feel welcome here. Absolute recommendation! And this baklava😋😋😋 Best regards from Cochem😊
Francis.K . 2025-04-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Absolute expertise, fantastic products & TOP service => Pure pampering program e.g. mother-in-law, aioli, olives with fresh pepper baguette and a delicious medium rare beef fillet... wonderful Just test everything ;-) ATTENTION => extreme risk of addiction!! Irfan is the favorite when preparing the individual salad plate! With conscience “Something” ❤️ (You make me happy with salad and vegetables!!!) Wolfgang is the enthusiastic kebab fan of both of us ;-) => If you want kebab, then at “Stern Feinkost”! Thank you very much again and again! It's nice that you exist ❤️ Nicole & Wolfgang
Nicole Nell . 2025-04-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty kebab, very friendly, very pleasant for a quick meal
Ute Reif . 2025-03-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Often highly praised, I can also absolutely confirm it. The best kebab in Mayen. Juicy meat, crisp salad and friendly service.
Thomas Dötsch . 2025-03-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I often get a salad to take away here. Tastes very tasty. The various dips are also very good. The owners are friendly and nice. We like coming here.
Yvonne Krämer . 2025-03-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A very good kebab shop with always friendly and funny employees The kebab also tastes very good I have been a regular customer for a long time and have never been disappointed A clear recommendation
gennaro dagosta . 2025-03-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best kebab from all over Mayen. Friendly and personable employees. I can only recommend the store.
Ridvan Aldemir . 2025-03-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Basically really tasty, but the prices are really high...
Daniel . 2025-03-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good food and excellent service.
Aleksa Marlota . 2025-03-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best kebab I have eaten in rlp
Angelo Stein . 2025-02-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always very friendly staff and very tasty kebab. The meat and fries are always crispy and the salad is fresh! The pastes are at least a great highlight that you won't find in any other kebab shop. The catering was also very generous! So far we have been able to inspire all of our friends for the kebab/food 😍
Viktoria Piech . 2025-02-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately, with the charm they try to offer or sell more and more, if you only want 100g of something the bowl is filled up so that you have 200g... which of course you have to pay for. Unfortunately too intrusive.
Frymer . 2025-02-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super tasty kebab and super friendly staff! I'd love to come back 😀
DL . 2025-02-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab, best quality, I recommend everyone to eat their kebab. Make the best combination with the pastes and treat yourself to the kebab with cocktail sauce. Don't forget the feta cheese. Kind regards ✌🏻 P.s Doner kebab tasted very good
RAFAIL3D . 2025-01-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Doner always tastes very good, very good staff always makes you feel comfortable. There were never any problems with the orders, they were always very good. I recommend ordering the kebab with one or two pastes and it tastes much better than with others. I have never been disappointed here and can only recommend it to everyone. Best donner man <3
elias ganske . 2025-01-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Perfect kebab, perfect service (the little boss is the best) you feel at home. Kind regards from Tom and David
Tom * . 2025-01-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab man I trust in Mayen 😍
Tobias Ludwig . 2025-01-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab and always clean. The mother-in-law paste is also awesome. Price performance is also great, no one can keep up with that. 👍
Adrienne Jungbluth . 2025-01-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very, very delicious kebab and a very great and ambitious service! Simply mega. Recommend to everyone🥙 Kind regards, David
Dave . 2025-01-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can recommend it to everyone, simply awesome
Muhammed Abdo . 2025-01-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab in the area. Everything I've eaten there so far is fresh and very tasty.
Elisabeth Krakowski . 2024-12-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best kebab meat for me! Finally veal kebab and chicken with flavor and not as bland as others. Quality just costs. And always fresh salad Big portions Super dear and nice brothers, I think LG
Thomas Krakowski . 2024-12-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The staff are just so incredibly nice here and it's always delicious. There is a small seating area to eat or you can take it with you.
Christin R. . 2024-12-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super tasty spreads and kebabs. Nice employees who always give you something to try.
Petra Diederich . 2024-11-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always delicious Always friendly Always cheap Always my pleasure
Peter Lanser . 2024-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best kebab in Mayen 😋 And the pastes always entice you to feast 😊
B Schönbrunner . 2024-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
By far the best kebab in Mayen. Best staff! All super correct
Tim Neuendorf . 2024-11-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good food from you and the best kebab from Mayen
DomeHD 100 . 2024-11-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything's great, I'm very happy to be there
Ingo Schäfer . 2024-10-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
You can eat well here and the staff are really friendly, I definitely recommend it 🍁
Mustafa . 2024-10-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Good for a quick meal. Friendly staff.
Jürgen Böhm . 2024-10-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very attentive brothers willing to serve, good food to take away or eat there, highly recommended
Josep Amigó . 2024-09-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great ambience and nice service would be happy again
Dennis Drost . 2024-09-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great ambience and very nice service, gladly again.
Alexander Atyashkin . 2024-09-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Mayen

148 Stellungnahmen
Bestes Chinafood in der Gegend. Kann mir jemand verraten warum und wie lange dort aktuell geschlossen ist?

20 Stellungnahmen
Wir kegeln seit recht kurzer Zeit dort und sind begeistert von dem Ambiente der Kegelbahn und der tollen Bedienung. Essen und Getränke sind ebenfalls top ! Sehr empfehlenswert

65 Stellungnahmen
Immer wieder gerne...Jonny feiert mit und alle haben Spaß...Absolut zu Entfehlen

745 Stellungnahmen
Consistently good food. Unbeatable prices. Large portions. Friendly service. We always enjoy eating here!