Basierend auf 351 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Basierend auf 351 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Nº 13 unter 100 unter Kerpen
Nº 6 von 35 Restaurant unter Kerpen
Stellungnahmen
Sehr lecker, toller und kompetenter Service. Absolute Empfehlung, gerne wieder.
Stefan Mueller . 2026-05-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ein erstklassiges Restaurant. Sehr netter Service und hervorragendes Essen.
Jonas Perez Bello . 2026-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Man bestellt für viel Geld Pizzen. Und dann fehlt auf der Pizza noch Zutaten die dazu gehören. War keine Sonderbestellung einfach wie sie in der Karte steht. Vielleicht sollte der Pizzabäcker sich die Karte nochmal dazu nehmen wen er nicht weiß was für Zutaten auf die bestellte Pizza gehören. Und das ist nicht das erste Mal.
Rebecca Lock . 2026-05-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen war sehr lecker ob Pizza Salat oder Pizzabrötchen , sehr netter Kellner. Gerne wieder.
Sandra Klann . 2026-04-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super Essen und Ambiente. Die Pizza ist der Wahnsinn. Kommen aufjedenfall wieder.
Jan Jobke . 2026-04-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir waren auf der Durchreise und wollten "nur schnell 'ne Pizza essen". Das grandiose Abendessen mit Pizzen, Pasta und Tiramisu führte dazu, dass wir künftig immer unseren Stopp hier einlegen wollen. Danke und bis zum nächsten Mal.
Diana Fortmann-Jobke . 2026-04-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mega leckere Vorspeisenplatte, tolle italienische Pizza mit Chilliöo und Aioli nach Wahl und feines Tiramisu 😍
Lea Jobke . 2026-04-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben hier mehrfach Essen bestellt und möchten unsere Erfahrungen teilen: Der Fitnesssalat hat uns leider enttäuscht. Er bestand überwiegend aus einfachem Blattsalat und wirkte insgesamt wenig abwechslungsreich. Zudem war die Menge an Putenfleisch sehr gering, sodass das Preis-Leistungs-Verhältnis aus unserer Sicht nicht ganz stimmig ist, insbesondere bei einem Preis von 14,50 €. Auch die Beilage von zwei kleinen Brötchen ohne Kräuterbutter oder Aioli wirkt im Vergleich zu anderen Anbietern eher schlicht. Bei der Pizza ist uns wiederholt aufgefallen, dass sie nur lauwarm geliefert wurde. Positiv hervorzuheben ist allerdings, dass die Portionsgröße den Erwartungen entspricht. Zusätzliche Lieferkosten empfinden wir bei diesem Preisniveau als eher hoch. Insgesamt sehen wir hier Verbesserungspotenzial, insbesondere bei Qualität, Zusammenstellung und Lieferzustand der Speisen. Unter den aktuellen Bedingungen würden wir jedoch vorerst nicht erneut bestellen.
Daniel G. . 2026-04-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beste Pizza weit und breit, Wir waren absolut begeistert! Die Pizza war hervorragend – knuspriger Boden, frische Zutaten und perfekt abgestimmt im Geschmack. Man merkt sofort, dass hier viel Wert auf Qualität gelegt wird. Der Service war freundlich, aufmerksam und schnell. Auch das Ambiente ist sehr angenehm und lädt zum Verweilen ein. Für mich definitiv eine der besten Pizzerien in der Umgebung – wir kommen auf jeden Fall wieder!
Adel Samman . 2026-03-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sitzen zur Zeit in der Pizzeria. Sehr guter und freundlicher Service. Es wurde sogar 2mal nachgefragt, ob es schmeckt bzw. ob es geschmeckt hat. Die Pizza war groß und für mein Empfinden sehr gut belegt und ausgesprochen lecker. Waren auf keinen Fall zum letzten Mal hier. Können diese Pizzeria nur wärmstens weiterempfehlen. Lasst es Euch schmecken
Michael Raue . 2026-03-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir haben Online einen Tisch reserviert für 18:00 , leider waren wir die einzigen Gäste, scheint wohl mehr ein Lieferdienst zu sein, was sehr schade ist.Es gibt fünf vierer Tische. Die Leute sind sehr nett und freundlich und unsere Pizzen waren sehr , sehr lecker. Wir kommen auf jeden Fall wieder.
Markus A. . 2026-03-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Restaurant ist sehr schön ausgestattet und gibt einem ein italienische Atmosphäre. Bezogen auf das Essen muss ich sagen, handelte es sich bei der carbonara um keine italienische carbonara sondern eher die europäische Art. Trotzdem war es sehr lecker. Die Pizza war mit einem dünnen Teig , knusprig und herzhaft. Top! Die Bedingung war super nett und freundlich. Der Tisch schön gedeckt, sauber und man hat sich wirklich wohl gefühlt. Ich komme wieder und würde jedem empfehlen dort essen zu gehen!
Paula Mikułka . 2026-03-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir hatten uns am Samstag spontan zu einem Besuch entschieden. Die Pizza war superklasse mit dünnem Boden und gut belegt, sehr lecker! Und auch die überbacken Kartoffeln mit Gemüse haben sehr gut geschmeckt. Das von anderen Personen beschriebene Telefonklingeln fanden wir nicht so schlimm, das hielt sich in Grenzen, wir konnten uns problemlos unterhalten.
Oli So . 2026-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mega leckeres Essen, super Service, total zu Frieden
dominique . 2026-01-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super leckere Pizza, Tiramisu ebenso. Außerdem super Service! Da bleiben keine Wünsche offen!
Meike G. . 2026-01-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ob Pizzen oder Nudelgerichte, wir bestellen sehr gerne. Das Essen ist sehr lecker und immer frisch zubereitet, mit frischen Zutaten. Freundlicher Service am Telefon und beim ausliefern. Schnelle Lieferung und das Essen ist noch heiß. Auch Preis/Leistung stimmt. Vielen Dank dafür. Das Ambiente können wir nicht bewerten, da wir nur bestellen.
H. S. Kerpen . 2025-12-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Superfreundlicher Service und die leckerste Pizza überhaupt!! 😍
Inge . 2025-12-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Großartiges Essen, Moni, super Service... ein weiterer schöner Ort für einen Besuch
Bob Noldus . 2025-11-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Kleines Lokal mit wenig Sitzplätzen. Viele außer Haus Bestellungen per Telefon, wodurch dies auch immer wieder laut klingelt. Lieferanten laufen rein und raus. Bei der Größe des Lokas vermutlich nicht anders lösbar, aber daher auch kein entspanntes Ambiente. Aber: Sehr freundlicher und zuvorkommender Service. Pizza Brötchen und Knoblauchcreme gibt's aufs Haus, heute auch nicht mehr selbstverständlich. Das Essen ist lecker, heiß und große Portionen, aber für uns auch keine 5 Sterne wert. Zuschlag für Knoblauch und Champignons mit jeweils 2,50 € etwas teuer, ansonsten ein gutes Preisleistungsverhältnis. Also: Trotz Stress eine sehr freundliche Bedienung und das Essen schmeckt. Was will man mehr.
Katrin Schmittgen . 2025-10-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ausgezeichnete Pizza, großzügige Portion. Freundlicher Service. Empfehlenswert.
K. Bertrand . 2025-10-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen war sehr lecker, Spitz
Udo Heibach . 2025-10-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Meine absolute Lieblings Pizzeria, ich komme extra aus Düren hier her, weil es so gut schmeckt. Leider haben bei der letzten Bestellung die Pizzabrötchen zum Salat gefehlt. Geschmacklich aber dennoch die besten Pizzen!
Antimttr . 2025-10-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very cozy, beautifully decorated. Service was very attentive, and the food was delicious. Despite it being a Sunday evening, we didn't have to wait long.
Nina Ninski . 2025-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered two pizzas yesterday, Mare e Monti and Tonno with onions. Both pizzas had very little topping. The tonno was partially burnt on the bottom. We've usually been satisfied, but now it's enough.
Rolf Reimann . 2025-09-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was Italian-style, the service was very friendly, and the portions were just right.
찬스버디 . 2025-09-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ate a very delicious salad there, which was served to me by a very friendly and attentive waitress.
Andy Buch . 2025-09-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ate there on Saturday. The food was delicious, the service was very friendly, and the location was cool.
Ismail Günes . 2025-09-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly service, delicious food. The interior could be a bit more spacious. The excellent quality of the food is worth highlighting.
Ralf Fischer . 2025-09-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've been there three times now and the pizza impresses me every time. The atmosphere is very pleasant and the staff are very friendly and attentive. I can't complain.
Sachinツ . 2025-09-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza with fresh ingredients and crispy crust. The service was friendly, the wait time was short, and the atmosphere was cozy. Excellent value for money. Highly recommended.
Mohammed Oukka . 2025-09-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Stopped here for food after a day in Phantasialand. Delicious food, friendly staff and good prices!
Sam Van Roy . 2025-09-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
After the last price increase, yesterday will have been the last order!
heinz brand . 2025-08-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good food tastes great, and the service 1A
Michael Cziharsch . 2025-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was affordable and delicious. The staff was very friendly.
Konto . 2025-08-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Beautiful traditional pizzeria with very tasty pizza, pasta and fresh salads, all tip top
Max Lausch . 2025-06-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Fast delivery, very tasty, arrived warm and fresh. Good value for money.
Brian Nagel . 2025-06-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were passing through here and ate there. It was delicious, and the service was very attentive and friendly.
Timo Giese . 2025-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great pizzeria! Friendly staff and great service. We'll be back again and again.
ayma hallak . 2025-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Their pizzas are delicious, the place is small and simple enough.
Engin Becker . 2025-04-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
While hungry and craving pizza, we found this pizzeria. Because of the nice weather we decided to take away and eat outside. Delicious pizza, good base and well toppings. In short, great!
Jeroen van S. . 2025-04-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly, courteous, and competent service and delicious pizza! Great
Stefan Emmermann . 2025-03-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
On the way to NL we made a stop for dinner. Pizza was excellent, I can really recommend!
F V (MM&I) . 2025-03-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always delicious food and the service is great too. Always my pleasure...
Silvia P. . 2025-02-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
On the way back from Phantasialand, an impromptu stop which ended in a nice surprise. Top notch kitchen service. To advise
Fabian Hans . 2025-01-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty and inexpensive food and nice interior design. The service is also very good and customers are treated in a friendly manner. Generally highly recommended
Jakob Helten . 2025-01-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious food and extremely friendly staff. I will definitely come back.
Miriam S. . 2025-01-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A small but nice restaurant. Very tasty Italian dishes to eat on site or to order or pick up. Here they still value niceness and good food.
P F . 2024-12-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Placed two separate orders today and both pasta dishes had the wrong sauce...
Lea Schlagloth . 2024-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It was really delicious, both the pizzas and the tiramisu :-)
Pelin Kasisari . 2024-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything is great. The tiramisu is very tasty!
Kasimir Hupe . 2024-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
5 stars for a great visit! I recently went to Pizzeria Nicodemo and absolutely loved it! The food was great - the pizza was baked to perfection, with a crispy base and fresh, tasty ingredients. The atmosphere was cozy and inviting, and the service was friendly and attentive. I was particularly impressed by the variety on the menu, so there really is something for every taste. I can highly recommend this pizzeria and will definitely come back!
Kazim . 2024-11-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My unsurpassed favorite pizza to date. :-) Sometimes I drive from Cologne to Kerpen just to eat this pizza.
Manuela Hundhausen . 2024-10-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Insanely delicious pizza, better than in Italy. The friendly service tries to make your every wish come true, thank you for the experience!
Jaqueline Kahlenbach . 2024-10-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty, can only recommend it
BREM . 2024-10-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super tasty pizza and tortellini, very friendly service.
Weltenbummler_Stephan . 2024-10-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice terrace. Excellent and attentive service. Hot, fresh pizza. We had the Caprese and Diablo pizzas. Would recommend both!
Maddy Boyd . 2024-10-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We have been regular customers of Nico's for years. The pizzas are great. But the other dishes are also highly recommended. The price-performance ratio is great.
Tennie Multari . 2024-10-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food is great. No matter whether pizza, steak or pasta. Very tasty 👌
Steven Kranz . 2024-10-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I was very lucky to "land" here after a hard day at work (market in Cologne). What a surprise! A super delicious meal, hot, well seasoned, crispy cheese (tagliatelle pasticcio (I think))...a fantastic red wine served in a fancy glass, a full-bodied espresso in a beautiful ceramic cup...and the waitress: incredible! Very friendly (but of course, not fake!). After she brought me the wine, she asked if it wasn't too cold for me (red wine)...it was, so she opened a room temperature bottle and brought me a new glass. She waited until I came back from smoking before making the espresso. My doggie bag was already on the table. Here the guest is really king, and if I... If I'm in Kerpen again next year, then - of course - I'll be back at Da Nicodemo! 5 ☆☆☆☆☆
Vanessa Stenzel . 2024-10-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We came here because of the good reviews. Since it was warm, we sat outside... it's quite uncomfortable / loveless right on the street, with a few more plants or nice decorations you could make it more inviting. We had lasagna and another pasta dish with zucchini, eggplant etc. Unfortunately the lasagne was quite mushy and cooked too soft, the other noodles were okay, but you really had to look for vegetables in the sauce. The lasagne came more than 8 minutes before the other meal, something like that is not possible, especially since only one other table was occupied. After receiving the second dish, we also had to point out the missing pizza rolls, which we got, but they weren't fresh from the oven, but old and dry. Our second drink order was forgotten even though there was nothing to do outside! . Maybe the pizzas are better, but we won't eat there again.
K B (citanes2002) . 2024-09-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We stopped in transit to get something to eat. Super friendly service and great food! Definitely recommended.
Simon Schorp . 2024-09-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Our favorite Italian is simply fantastic! The food tastes incredibly delicious every time and is prepared with a lot of love. No matter whether pizza, pasta or other Italian classics - everything is of the highest quality and authentic in taste. Particularly noteworthy is the friendliness of the staff. You are always greeted with a smile and immediately feel welcome. The atmosphere in the restaurant is cozy and invites you to linger. If you love Italian food, this is the place for you. Absolute recommendation!
Caty Gui . 2024-08-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza with a thin crust. Plentiful and evenly topped. Very nice service. Gladly again
Steffen W. . 2024-08-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Yummy! Unfortunately we live very far away and were just passing through.
Josefine Fuhr . 2024-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in Kerpen! The pizza tastes like Nonno's, originally Italian. I notice how the pizza maker somiliar here wants to make each one the best he has ever baked. This is only topped by the service. The young lady is so accommodating, friendly and pleasant. Every wish is fulfilled here. Even when the phone is buzzing, she always makes the guest feel like you are important and stays relaxed. Unfortunately the restaurant is on the main street. Well, maybe it's better that way. The quality could also be sold in the castle. But then the prices would be too high for me to be able to treat myself to this pleasure every week. I wish you continued success Kind regards, René
René Döhler . 2024-07-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious. We'd love to come back.
Louping 3 . 2024-07-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Relaxed atmosphere, delicious food
Peter Henszel . 2024-07-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Fast, fresh, tasty If pizza then definitely from Nicodemo!!!!!!
Patrick Wiech . 2024-07-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We went to this pizzeria for the first time today, it was really good. The service, the food was simply great. We were served very nicely. We'd love to come back!!! We call ourselves Cafeklatsch and are five nice women. Everyone was thrilled, thank you for the lovely evening
Katharina Michalski . 2024-07-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice restaurant with friendly staff and very tasty food.
master phil . 2024-07-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice pizza man and the best pizza in Kerpen
Felix Fleckner . 2024-07-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very, very tasty, top service, definitely recommended
Bülent Yesilmen . 2024-07-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We eat here often and have always been impressed. That's why we asked Toni to take care of the catering for my birthday party. All of the guests and we were absolutely thrilled. Always happy again and again.
Volker Henning . 2024-07-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were here for the first time today, super tasty 😋 we'd love to come back.
Simone B. . 2024-07-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
An excellent pizzeria offering a true slice of Italy. The cozy ambience with rustic furnishings invites you to linger. The service is friendly, attentive and helpful. The pizza is fantastic: thin, crispy dough and fresh, aromatic ingredients. The Margherita is particularly delicious. The prices are fair and appropriate for the quality offered. An absolute must for lovers of Italian cuisine!
Leon Buschhaus . 2024-07-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza and great service!
Kai . 2024-07-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always delicious and you are warmly welcomed
Barbara Ernst . 2024-07-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We went there for dinner while passing through. The food was super delicious, the staff was super friendly and our oldest even got her margarita in the shape of a heart 😊. If we're in the area again, we'll stop by again
Daniel Becker . 2024-07-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great service, very pleasant and fast waiter. I recommend.👍🏼👍🏼
Diego Labiouse . 2024-07-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Family stay for phantasialand A very nice discovery Delicious 😋 Incredible price and quality
cindy besters . 2024-07-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was simply delicious, nice staff and was relatively quick 👍
Olli . 2024-07-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great little restaurant. The food, as always, very good. Plus nice service and good prices. We'd love to come back!
Armin Sunny . 2024-06-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great food, very friendly service. Recommended
Ingo van der Meulen . 2024-06-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It was really great!! The food was super delicious, great selection even for vegetarians. The service was very friendly and accommodating. You feel at home here, cute little restaurant where you can sit down nicely. I would go here again and again.
Gabi . 2024-06-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've eaten here many times and it always tastes good. Special requests are addressed in the same way and everyone is always nice and accommodating. I'd love to come back
MBandelow . 2024-06-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice staff and the food is very tasty ☺️
Denise Siebert . 2024-06-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great service and delicious food
Nina Grannemann . 2024-06-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were a bit skeptical at first because it looked more like a snack despite the chairs. But friendly, courteous, warm ❤️ family business, with very tasty food, for a small budget. And fancy toilet...
Carola Däuble . 2024-06-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best pizza I've ever eaten in Kerpen!
W. P. . 2024-06-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Long-time customer. Always satisfied.
Ralf Jürgens . 2024-06-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is always delicious, the service is great too.
Maciek Doniec . 2024-06-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We have been customers for years and have always been very satisfied 😁
Milow . 2024-05-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Had pizza and an omelette today and it was super tasty and the service was very friendly Thank you
Monika Meier-Pucelj . 2024-05-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We have been loyal customers for years and have never been disappointed. The food is always fresh and of high quality. The service is always friendly and accommodating. Always a highlight before our movie night. In the summer months you can sit outside, the restaurant is cozy but seats are limited. All in all, good luck 👌
Udo Loevenich . 2024-05-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've been there almost since the beginning. The food is great, service is great and the atmosphere is cozy.
Sabrina Schmitz . 2024-05-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is great 👍, I can only recommend coming here. It's 10 times better than ordered. Although ordered already is great 👍
Achim Brück . 2024-05-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've been eating there for a long time and it has never disappointed me. I recommend it to everyone
Guiliano Kobaloglu . 2024-05-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Always happy, very friendly and the food tastes delicious and fresh.
Christine Sprünker . 2024-05-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ended up there today by chance. Great service, very tasty food. Would love to come back.
Astrid Stollenwerk . 2024-05-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Really good, tasty food. The portions are really big and the price is great. Nice service and very fast. Can only be recommended
Nicolle Scheider . 2024-04-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Kerpen

514 Stellungnahmen
Einfach hingehen und wohlfühlen. Wir waren spontan hier und alles war perfekt. Wir empfehlen dieses Restaurant.

269 Stellungnahmen
The pasta tasted really good. The sauce was delicious, the ingredients were all fresh, and it was perfectly seasoned. I also like this pizzeria's pizza polo. I can recommend it to anyone in Kerpen.

212 Stellungnahmen
Heute war ich zum ersten Mal dort. Die Lasagne war sehr lecker. Zu den Pizzabrötchen hatte ich mir Kräuterbutter bestellt. Ich finde zwar 2,50€ etwas viel für etwas Kräuterbutter aber sie schmeckt sehr lecker nach frischem Knoblauch. Beim nächsten Mal probiere ich Pizza, denn das was ich gesehen habe sah sehr gut aus.

158 Stellungnahmen
Nette Kneipe in Kerpen. Am Freitag sehr gemischtes Publikum mit guter Stimmung. Auch wenn es keine Karte gibt, Udo sagt was es gibt und wir hatten heute Spaghetti aglio e olio mit Gambas und vom Geschmack können sich etliche Italiener noch eine Scheibe abschneiden. Gerne wieder! 😊

209 Stellungnahmen
Waren heute dort zum Essen. Großes Schnitzel, gute Bratkartoffeln bei gutem Service. Ingesamt sehr zufrieden. Gerne wieder