GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,7

Basierend auf 279 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 133 unter 1292 unter Stuttgart

Nº 5 von 29 Pizza-Lieferdienst unter Stuttgart

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..schonpizzapasta
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle2794.7

comment_iconStellungnahmen

Ich habe schon oft dort bestellt und das Essen kam immer schnell an und war immer super lecker. Kann ich nur weiter empfehlen!!

site_logo

Mihaela Kolokotroni . 2026-06-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe heute zum ersten Mal bestellt und war sehr zufrieden. Pizza waren sehr gut und schnelle Lieferung.

site_logo

jabe jabe . 2026-06-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir sind TOP Zufrieden! Jederzeit gerne wieder Sehr zuverlässig

site_logo

Marvin Neher . 2026-05-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die pizza knoblauch im käse schmeckt richtig lecker. Richtig gut gebacken. Ich würde noch mal bestellen

site_logo

Túmay Sofuoglu . 2026-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben im Zuge eines Umzugs einige Pizzen online bestellt. Von Normal über Familien bis zu Partypizzen - damit für jeden Geschmack etwas dabei war. Trotz der umfangreichen Bestellung war sie schnell da und alle waren vom Geschmack begeistert. Richtig lecker 😋

site_logo

aileen.madeleine . 2026-05-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen hier schmeckt atemberaubend; sehr nett am Telefon! Macht weiter so :)

site_logo

Naol Gemechis . 2026-01-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Nie wieder. Die Gnocci waren ungenießbar und die Pizza einfach nur trocken.

site_logo

Franziska Rehm . 2026-01-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Leider war das eine der schlechtesten Pizzen, die ich je gegessen habe. Der Teig war labbrig, der Belag geschmacklos und insgesamt einfach nur ekelhaft. Für den Preis absolut inakzeptabel. Nie wieder – kann ich wirklich niemandem empfehlen.

site_logo

Ramin Mohmand . 2026-01-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr nette Bedienung und sehr schnell, alles bestens

site_logo

Oleksiy Shunevych . 2025-12-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

War sehr lecker und Personal ist freundlich:)

site_logo

Fatih AY . 2025-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Haben uns nach dem Fußballtraining vier Party Pizzen liefern lassen. Waren noch schön warm und haben top geschmeckt.

site_logo

Souhail Elyaznasni . 2025-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Hab während meiner Pause an der HFT bestellt. Die Pizza war schnell da, schön warm und echt lecker.

site_logo

Sefkan Cerban . 2025-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Einfach nur top! Ich habe schon öfter bei Pizza Pasta Taxi in Stuttgart bestellt und war jedes Mal begeistert. Die Pizza kommt immer heiß und knusprig an – der Teig ist perfekt und die Zutaten schmecken richtig frisch. Besonders empfehlen kann ich die „Pizza Diavolo“ und die hausgemachte Lasagne – absolut köstlich! 🍕🍝 Auch der Lieferservice ist super zuverlässig: freundliche Fahrer, schnelle Lieferung und das Essen ist immer noch warm, selbst wenn viel los ist. Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt total. Man merkt einfach, dass hier mit Liebe gekocht wird – mein absoluter Favorit, wenn’s um italienisches Essen geht! 🇮🇹❤️

site_logo

Luciano Monroe . 2025-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

🍕 Ein wirklich tolles Erlebnis! Ich habe hier Pizza bestellt und war wirklich begeistert. Der Teig war dünn und perfekt gebacken, die Zutaten frisch und sehr lecker. Die Lieferung war schnell und das Personal freundlich. Auch das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt absolut. Ich werde auf jeden Fall wieder bestellen und kann den Laden nur weiterempfehlen! 👌

site_logo

Mh Byk . 2025-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Essen super schnell geliefert und sehr freundlich am Telefon

site_logo

Barbara Bally . 2025-11-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered pizza for pickup. Friendly welcome, pizza ready on time, hot and delicious!

site_logo

Anni . 2025-11-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

From order to delivery, only 15 minutes. Pizza super fresh and delicious.

site_logo

luk1799 m (lukas1799) . 2025-10-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delicious pizza that was delivered to the hospital quickly and easily.

site_logo

Yvonne Mai . 2025-10-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Friendly, reliable and delicious pizzas

site_logo

Aylin Yeni . 2025-09-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza was very tasty, but at 26 cm in diameter, it was rather small. Unfortunately, this wasn't clear when ordering, hence the two stars deducted.

site_logo

Achim Möller . 2025-09-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The pizza was very good. Delivery was lightning fast, and the staff on the phone were very friendly, as was the delivery person. We will definitely order from here again. Many thanks to the team.

site_logo

Berna . 2025-09-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Finally, an outstanding delivery service in Stuttgart! I've lived in several parts of town over the past few years and have tried many delivery services. But this one is by far the best – and I'm not just saying that as a customer, but also because I'm in the industry myself and know exactly what's important. We've now ordered for the second time and are thrilled. Whether it's pizza or pasta – both are impressive across the board. The pizza is fresh, crispy, and juicy; you can immediately tell the authentic handcrafting is there. The pasta is also a delight, especially the tortellini: finally, small, authentic tortellini that are hard to find elsewhere – and not run-of-the-mill supermarket fare. I'd particularly like to emphasize the service and customer friendliness. We accidentally ordered 26 cm pizzas online, but actually wanted 32 cm. A quick call was all it took, and the answer came immediately: "No problem, we'll just make them bigger!" – and that's at no extra charge. Our special requests were also immediately accommodated. This level of flexibility and warmth is rare in restaurants these days. In conclusion: Quality, taste, service, and human touch – all at the absolute highest level. We've made it clear: from now on, we'll only order here! 👉 And please keep the amazing tortellini – they're simply unbeatable!

site_logo

S H . 2025-09-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

My children and I did not like the pizza, which is a shame and I cannot recommend it to anyone.

site_logo

Fatima&Alia Hasanaj . 2025-08-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We were in Stuttgart and wanted a quick bite to eat after 10 p.m. We ordered and picked up the pizza. It was super delicious, really hot, and the people there were really nice. If you can practice Kriti, it's that it says pepperoni on the pizza, but there were jalapenos on it. Otherwise, everything was really great.

site_logo

Simone Müller . 2025-08-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can definitely not recommend this pizza, definitely not, it doesn't taste good at all and is overpriced, very sad

site_logo

Hasanaj Mercedes . 2025-07-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly staff, and they even accommodated my misunderstanding regarding my order, very accommodating! I'll definitely order from here again the next time I'm in Stuttgart!

site_logo

Christian Le Pome . 2025-07-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The lasagna I ordered was still very hot upon arrival, which is rare with delivery food, but it was also extremely greasy. The oil was literally floating on top, and unfortunately, the flavor wasn't convincing either. Conclusion: The oil and cheese overpowered everything. This order was a total disaster.

site_logo

K T . 2025-07-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizza in the West. The dough is nice and crispy, and the pizza doesn't stick to the oil.

site_logo

M. S. . 2025-06-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I just ate the best pizza in Stuttgart West, I can only recommend it.

site_logo

Ljubomir Jankovic . 2025-06-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Don't order carbonara. It's inedible. Pasta with cream and that's it. No egg, no bacon and no pecorino

site_logo

Giulia Stefania Mondina . 2025-06-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

BEST DELIVERY SERVICE IN THE STUTTGART AREA AND SURROUNDING AREA. TOP!!!

site_logo

Dimitrios Kotelis . 2025-05-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Perfect, great pizza, great salad, friendly, punctual!!! See you soon 💪😎

site_logo

Sascha Schaub . 2025-05-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It's been several hours since I ate this pizza and I still have to think about this pizza...this pizza saved me from a dark hole and since then I can feel joy again

site_logo

Silas Fischer . 2025-05-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super fast delivery. Super nice staff, delicious food and extremely fair price. What more could you want?

site_logo

Karina Holm . 2025-05-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super tasty pizzas, always ready extremely quickly and friendly staff! We like shopping there! :)

site_logo

Judith Wondzinski . 2025-04-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ordered pizzas and rigatoni over the phone. Fast delivery and everything was very tasty. Always happy 🍕 🍕 🍕

site_logo

B. K. . 2025-03-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza was good. They were very friendly and there was also free pizza bread. I will order again.

site_logo

Jannik . 2025-03-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Customer-friendly and fast delivery :)

site_logo

Berkan Toprak . 2025-03-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is good but every time and it's the third time that the drivers don't have enough change and every time you don't get enough leftover money and that's the third time and you always say you'll come over, you'll bring the rest over and then you keep it as a tip where I say it doesn't work like that and I find it very sad that as a regular customer you get shit on there three times in a row

site_logo

Alexander Zouzelka . 2025-02-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Rarely eaten such good pizza, recommended Grazie meravigliosa pizza

site_logo

Agata Giunta . 2025-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I'll be back, you've convinced me. Very strong

site_logo

Jürgen Hufnagel . 2025-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I've been to a few pizza shops, but I have to say that the pizza at Pizza Pasta Taxi really tastes great and has plenty of toppings. Recommended, definitely! Nice staff, I was welcomed very politely. Thank you and see you soon

site_logo

Da-Triple-D . 2025-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food. Have ordered food there several times. The pizzas are very tasty and as a pasta fan I can really recommend this. Everything just tastes fresh and delicious. The employees are always friendly too. That's why I give it 5 stars.

site_logo

Annika Rauch . 2025-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Never this store again!!!! The pizza came after 2 calls and 3 hours. However, the employee was extremely unfriendly and didn't want to deliver fresh pizza after 3 hours of waiting but instead brought 2 cold pizzas that were not edible. No accommodation, no apology, no professionalism or understanding. Never this store again!!! I don't recommend anyone to order here voluntarily. If there were 0 stars, I would give that too

site_logo

Lowkeks , . 2025-02-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I am absolutely thrilled with the pizza service! The delivery was quick, the pizza was fresh and hot and the taste was simply great. Great selection and the ingredients are high quality. Always a pleasure! Absolutely recommended! 🍕

site_logo

Muhammet Basay . 2025-02-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I recently ordered from the Pizza Pasta Taxi delivery service and absolutely loved it! The selection of pizzas and pastas is huge, and everything looks so delicious! Ordering was easy and straightforward, and delivery arrived on time. The drivers are friendly and helpful, which makes the entire experience even better. The pizza was baked perfectly - crispy and generously topped - and the pasta was fresh and tasted like a dream. You can tell that high-quality ingredients are used here! I can only recommend this delivery service and will definitely order again. Kudos to the team!

site_logo

Mystic SparkZz . 2025-02-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good pizza! Only recommended.

site_logo

Stefan Skundric . 2025-01-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

★★★★★ The pizza from Pizza Pasta Taxi was super delicious – crispy dough, fresh ingredients and lots of flavor! The customer service was also great: friendly, fast and reliable. The delivery came on time and the food was still hot. Gladly again!

site_logo

Denis K . 2025-01-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best pizzeria in town! I absolutely loved Pizza Pasta Taxi! The pizzas are simply perfect – super crispy base, generous toppings and incredibly fresh ingredients. The specialty pizzas in particular are a real culinary delight. The pasta dishes are also excellent, with homemade sauces that are bursting with flavor. The delivery service is great: super fast, the food arrives hot and fresh - exactly how you want it. The drivers are always friendly and courteous, which makes the entire service even more pleasant. Whether for a relaxing evening at home or a quick lunch - Pizza Pasta Taxi not only delivers food, but pure joy! Absolutely recommended, I will definitely order again.

site_logo

Orhan Özdemir . 2025-01-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Unfortunately the food doesn't taste good. The delivery was way too late. Every time there's something... We've had enough now

site_logo

Slot Whale . 2025-01-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Since I live nearby, things always go pretty quickly. All contact, whether on the phone or with the drivers, was always friendly. I would describe the food as standard but good - it's a delivery service, not a hipster pizza shop or posh Italian restaurant.

site_logo

J uu . 2025-01-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything was great, good dough, friendly service

site_logo

Luffy Gusto . 2024-12-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Canceled order after one hour. Despite confirmation and notification that you are on your way.

site_logo

Für Dokkan . 2024-12-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I'm shocked!!! Just ordered Ben & Jerry's ice cream via Wolt. The ice cream went back because it was the wrong kind. I then got a call from an agitated young man (an employee of yours) who was very loud on the phone and really tried to get me to justify myself. I've never experienced anything like that. The food and delivery may be OK, I can't say anything about that, but the service is simply subpar.

site_logo

Tammy . 2024-11-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A fly in the salad. A really not great pizza, frankly very disappointed. I do not recommend this restaurant

site_logo

Manon Dubail-Meyer . 2024-11-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

After waiting for more than one hour, the restaurant simply cancelled my order. Also nobody picks your phone calls.

site_logo

Aline Pereira . 2024-10-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Unfortunately delivery took over an hour. The portions were extremely small for the price. Additionally ordered porcini mushrooms and salsicia for the pizza. There was a piece of the porcini mushrooms on each pizza slice and as salsicia there was some kind of salami. The Penne Gorgonzola was smaller than a child's portion and had no Gorgonzola flavor. It was so salty that I had to get up at night to drink water. I will not order from there again and do not recommend it

site_logo

Astf . 2024-10-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Yesterday we ordered three (sucuk, margarita, tuna) party pizzas 🍕. It was a blast, after 30 minutes there was nothing left. All the football players were thrilled ☺️ Delivery time and service were also good. Above all, the pizzas were still nice and warm after a long journey. Until next time 👍🏻

site_logo

Ali Kalkan . 2024-09-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Burak best man! Great, thank you for everything! Quickly delicious, gladly again! Very friendly staff

site_logo

78medusa . 2024-09-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Simply disgusting service, unfriendly employees and the boss is the biggest hs I've ever seen! Just hair in the food! TOP!

site_logo

slotwhaleDOTcom . 2024-08-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

HAIR IN THE FOOD! AND VERY RUDE AND AGGRESSIVE EMPLOYEES

site_logo

ImDaNuts . 2024-08-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We ordered via Lieferando. After an hour and 15 minutes I called. The employee was so disrespectful, not competent at all and didn't want to help at all. And in the end they had to break for half an hour and otherwise we would have to sort things out with Lieferando. If I want to wait 2 hours for my food, why should I order at all? Unfortunately the least you can give here is a star. Actually, they don't even deserve 5. Never order anything from them again.

site_logo

Jakder Taher . 2024-06-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza wasn't bad per se, but I've had better pizzas. There is only one star because of stomach cramps and abdominal pain after eating the pizza. I've seen in other reviews that this isn't the first time customers have felt this way, which is a shame.

site_logo

M.C S . 2024-06-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

A little tip: If you order via the website, you can also get another discount! Pizza was very tasty & hot! Delivery times are quick and delivery was very friendly.

site_logo

Hasret Tekin . 2024-05-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I've been sitting on the toilet since last night with stomach cramps and throwing up regularly. Thank you very much, never again.

site_logo

Paul Prem . 2024-04-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Several vegan pizzas in the range. Had the Basic Freedom pizza. Order another one next time.

site_logo

Tommy . 2024-04-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

My pizza was made with love! Really CRUSSY & FLUFFY! Dear! Worth it every time. And the delivery person was super nice. “Bite” next time

site_logo

Hasret Tekin . 2024-04-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Food arrived after 60 minutes instead of 20-30, food was very strange. Pizzas overpriced for their size, lasagna is made with ham and a few dried basil flakes for €1.50? I think it's way too much.

site_logo

Lucie Wiechmann . 2024-03-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

It's been a long time since I've had such a delicious pizza, keep it up Your new regular customer Ralph

site_logo

Ralf Maier . 2024-02-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Delivery arrived much earlier than expected, Pizza as you would expect from the delivery service, nothing to complain about :)

site_logo

Anna Stief . 2024-02-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

So I ordered a pizza there in advance and it was very punctual for the appointment. Visually it looked pretty good and it actually tasted okay, but unfortunately I had diarrhea for the next 2 days from this pizza. They probably don't care about the freshness of the ingredients and the toppings on the pizzas Unfortunately, with the cheapest ingredients you can find, you can't recommend going to the toilet - a no go.

site_logo

Daniele Pennacchia . 2024-01-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza was very very tasty Excellent

site_logo

Harvinder Singh . 2024-01-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

average pizza delivery service. Pizza Pasta Taxi is quite well known in Stuttgart - can also be found again and again on top lists and in the media. I can't understand the hype about it. I ordered a Quadro for almost 15 euros (December 2023) in normal size, which is quite impressive. In this price range you can go to upscale Italian restaurants in Stuttgart. The dough is okay, corresponds to an Italian pizza. You can let cheese and tomato sauce pass, but they're not particularly good. Salami, ham and mushrooms are okay as a topping, but better quality is also possible. The artichokes, as is often the case with delivery services, were not good. I don't know if it's just me, when I go to an Italian restaurant I'm usually more full with a pizza. But the overall quantity is okay. At least it's seasoned, but to be honest it doesn't really stand out from a frozen pizza, which are pretty decent these days too. 15 euros is simply not a small amount, you should stand out a lot more. A ready-made pizza also has scattered dried herbs. Why not fresh? Staff was very friendly, delivery time 45 minutes at the specified hour was okay. Pizza was lukewarm, should have been hotter. If I then factor in price/performance it's a solid 3 stars. I won't be ordering anymore.

site_logo

Der Fritz . 2023-12-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza came late but that was due to the freezing weather.

site_logo

Tuan Anh Nguyen . 2023-12-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

You also have to manage to bake a pizza that is so completely boring. Vegetables on pizza cold, pizza lukewarm, taste zero. Don’t understand the “hype”. Oh well.

site_logo

Benedikt Mazharul . 2023-11-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

These are delicious pizzas at fair prices and very nice people in service! 👍

site_logo

Simone Kurek . 2023-11-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, great value for money...

site_logo

M P . 2023-11-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The delivery service we trust. Pizza always tastes very tasty. Delivery time is never too long either.

site_logo

Nins . 2023-11-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ordered and paid for pizza with salsiccia for €15.50 but only received a simple salami pizza.

site_logo

Jonas K . 2023-11-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Pizza, wirklich lecker. Bestellt und abgeholt. Pünktlich, warm und lecker. So soll es sein.....

site_logo

Erdinc Özkan . 2023-11-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

ist sehr schnell angekommen der fahrer war auch sehr nett hat auch sehr gut geschmeckt

site_logo

Rasul Enes Gül . 2023-11-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

ganz schnell angekommen auch sehr schmackhaft kann nur weiter empfehlen

site_logo

Futbol Gündemi . 2023-11-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Bin erst neulich nachts nach Ladenschluss vorbei kommen und hab gratis ne Pizza bekommen.

site_logo

Kebron Welday . 2023-10-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich bin „leider“ seit Jahrzehnten schon Kundin. Solides Essen, wir wurden noch nie enttäuscht. Würde sagen die Pizza ein Ticken besser als die Pasta. Wer sich italienisches Restaurantessen wünscht, sollte vielleicht auch Restaurant essen gehen. Kann die vielen negativen Kommentare hier nicht nach vollziehen. Bester Lieferservice bei dem wir bestellen. Fahrer und Menschen am Telefon auch immer sehr nett. Favorit wer scharf mag - Pizza diavola. Wer Pasta mag - Rigatoni al Forno - immer eine sichere Nummer. Weiter so 👍🏻

site_logo

Frau S. . 2023-10-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Voll Toll .....ihr seid so spitze. Grüße aus dem Hotel in der Johannes str.

site_logo

Jo Di . 2023-10-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza diavolo Party hab bestellt. Leider War sehr sehr scharf unangenehm zum essen😞 01.10.23. um 22 Uhr

site_logo

Nader Naderi . 2023-10-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir haben die Tage das 1. Mal über über Lieferando bestelt. Pizza war sehr gut, die Zuataten alle frisch und reichlich belegt. KEIN FORMSCHINKEN. Viel besser als viele andere.

site_logo

Natascha Bernhardt . 2023-09-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza war sehr lecker und auch richtig warm!!! Ich hatte einen Beilagensalat mitbestellt, da war leider der Eisbergsalat etwas matschig. Das Essen wurde pünktlich geliefert und der Fahrer war höflich

site_logo

Lydia Pitschuch . 2023-09-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super netter Service, toller Fahrer! Pizza war noch warm und geschmacklich okay. Es hat leider komplett der Knoblauch gefehlt, obwohl bestellt.Teig war sehr kross, eher wie Brot als Pizza. Sauce war mild. Es gibt im Westen einfach zu viele gute Alternativen. Vielleicht habe ich auch mitten im August einen schlechten Tag erwischt. Pizza: 3/5 Service: 5/5

site_logo

Faye Valentine . 2023-08-17

WEITERE KOMMENTARE IN Google

- Exakte Lieferzeitangaben und pünktliche Lieferung - Sehr freundlicher Fahrer bei der Auslieferung - Sehr leckere Pizza zu einem fairen Preis

site_logo

Jan . 2023-08-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Pizza, der Salat und die Pasta waren einfach unglaublich lecker! Die Pizza hatte eine perfekte Mischung aus knusprigem Teig, fruchtiger Tomatensauce und köstlichen Belägen. Der Salat war frisch, knackig und mit einer großzügigen Portion Dressing versehen. Die Pasta war al dente gekocht und mit einer reichhaltigen Soße überzogen, die vor Geschmack nur so strotzte. Die Qualität der Zutaten war ausgezeichnet und die Gerichte wurden offensichtlich mit viel Sorgfalt zubereitet. Der Geschmack war wunderbar ausgewogen und jedes Gericht hatte seinen eigenen unverwechselbaren Charakter. Der Service war freundlich und aufmerksam. Insgesamt war das Essen empfehlenswert. Ich werde definitiv wiederkommen, um weitere leckere Gerichte zu probieren!

site_logo

Baran Aslan . 2023-08-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Beste Lieferpizza jemals. Hochwertige Zutaten und man schmeckt das gute Handwerk einfach raus. Und dann noch in 25 min geliefert. Ganz großes Kino!

site_logo

D K . 2023-08-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Bester Taxi Fahrer Yusuf Güney Super Service super Pizza 👍

site_logo

Gökhan Jasaroski . 2023-08-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super nettes Personal! Absolute Empfehlung :)

site_logo

Schlausi W. . 2023-07-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Qualitativ elegante als auch leckere Pizza. Quantitative Qualität ist super. Nur zu empfehlen.

site_logo

Sami Ullah . 2023-07-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Für mich einfach einer von die besten Pizzas die ich gegesen hab, reichlich belegt, frisch und knusprich. Ich kann noch die Lasagne weiter empfhelen die schmecken auch supper, rest hab ich nicht probiert.

site_logo

M. Dragan . 2023-06-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich bin schon sehr lange Kunde und war früher immer sehr zufrieden. Nach dem Wechsel des Inhabers und den steigenden Kosten ist es nun leider nicht mehr so. Ich arbeite selbst in der Gastronomie und auch wir mussten die Preise erhöhen. Aber Preise erhöhen und die Portionen kleiner machen und zusätzlich auch noch die Qualität zu senken geht überhaupt nicht. Die Pasta ist nur noch halb so groß und schmeckt mach nichts außer Sahne. Die Pizzabrötchen hatten zwar Geschmack und waren kross gebacken aber auch nur noch die Hälfte der früheren Portion. Ist wirklich sehr schade da es früher mal echt lecker war und die Portionen echt ausreichend. Sorry aber ich werde so nicht mehr Bestellen.

site_logo

Jonas Haug . 2023-05-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Rigatoni al forno und Panini waren sehr lecker - haben zum ersten Mal dort bestellt. Lieferung war schnell.

site_logo

Sonja . 2023-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Pizza war in Ordnung. Wurde nur zwei Sachen darauf vergessen. Das Bruschetta war echt frech! Einfach Pizzabrot mit einem Pappteller Tomaten für über 8 Euro 🤨Habe über Wolt bestellt und fast 40 Euro für die zwei Sachen bezahlt. Kann ich leider nicht empfehlen.

site_logo

Marcel Hezel . 2023-05-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Rigatoni al Forno schmeckt richtig gut, die leute sind schnell und freundlich da, immer wieder gern.

site_logo

Damn Edo . 2023-04-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Stuttgart

restaurant_img
4,7

Stellungnahmen

location-iconAugsburgerstr. 215, Stuttgart, Baden-Württemberg, Germany, 70327
Pizza-Lieferdienst
outdoor_seating_124892takeaway_124892delivery_124892

Wir bestellten Biryani, Roti und Hühnercurry. Das Essen schmeckte gut. Die Atmosphäre war auch angenehm.

restaurant_img
4,7

433 Stellungnahmen

location-iconOstendstraße 18
Pizza-Lieferdienst
outdoor_seating_134966takeaway_134966delivery_134966

Gestern kurz vor 23 Uhr habe ich dort eine Familienpizza bestellt: Hälfte Sucuk, Hälfte Margherita mit Mais. Geliefert wurde jedoch eine Pizza, auf der zusätzlich überall rohe Tomatenscheiben und Basilikum verteilt waren, obwohl das weder angekündigt noch von mir bestellt wurde. Das Problem daran: Ich vertrage rohe Tomaten aus gesundheitlichen Gründen überhaupt nicht und bekomme davon starke allergische Reaktionen. Ich habe danach gestern Abend noch etwa 10–12 Mal versucht, dort anzurufen, aber niemand ist rangegangen. Heute habe ich endlich jemanden erreicht und statt Verständnis oder einer Entschuldigung wurde ich nur respektlos behandelt. Auf meine Erklärung wurde überhaupt nicht eingegangen. Stattdessen wurde diskutiert, was angeblich auf eine Margherita gehört. Dass ich die Hälfte der Pizza deshalb nicht essen konnte, war völlig egal. Als ich zumindest die Hälfte meines Geldes zurück wollte, hieß es nur, ich solle die Pizza vorbeibringen. Die Pizza lag zu dem Zeitpunkt längst im Müll, weil ich am Abend niemanden erreichen konnte und alleine war. Danach wurde mir noch gesagt, ich könne ja die Polizei rufen, wenn ich mein Geld zurückhaben will. Besonders unangenehm: Mit diesem Laden gab es schon einmal Probleme wegen komplett kaltem Essen. Damals wurde uns erklärt, das läge am „langen Lieferweg“, obwohl die Pizzeria nur wenige Minuten entfernt ist. Nachdem wir damals eine schlechte Bewertung geschrieben hatten, standen plötzlich Mitarbeiter vor unserer Tür und wollten uns überreden, die Bewertung zu löschen, weil es ein Familienbetrieb sei. Fehler können passieren. Aber wie hier mit Kunden umgegangen wird, ist einfach respektlos und unprofessionell. Für uns definitiv das letzte Mal. Ps: punkt 1 ich habe alles schriftlich wie oft ich bei euch magherita bestellt habe und es waren nie tomaten scheiben drauf. punkt 2 stand ihr fahrer vor unserer tür, wegen der schlechten bewertung, da brauchen sie nicht lügen!!! und punkt 3 wer so frech und unkulant am telefon ist und verlangt die halbe pizza zurück zu bekommen, die schon längst im müll liegt, braucht jetzt nicht versuchen die schuld von sich zu weisen. Einer jahrelangen kundin (über 15jahre) so respektlos und UNKULANT gegenüber zu treten ist mehr als frech ich wollte mein halbes geld zurück für die halbe Pizza, die ich nicht essen konnte. So oft, wie ich bei euch bestelle, hättet ihr die 15 € sowieso wieder reinbekommen. Bei der Verbraucherzentrale habe ich euch ebenfalls gemeldet! 0 zu empfehlen!!

restaurant_img
4,8

Stellungnahmen

location-iconSolitudestrasse 191a, Stuttgart, Baden-Württemberg, Germany, 70499
Pizza-Lieferdienst
outdoor_seating_124500takeaway_124500delivery_124500

Sehr leckere Pizza und hausgemachte Pasta. Sehr freundliche Gastgeber. Gerne wieder

restaurant_img
4,5

629 Stellungnahmen

location-iconBauernwaldstraße 1
Pizza-Lieferdienst
outdoor_seating_139235takeaway_139235delivery_139235

Super freundlicher Service, sind sehr sympathische Menschen Ambiente so lala, aber nicht so wichtig, die allermeisten holen sowieso nur zum Mitnehmen ab. Preise sind hier noch fair, Portionen groß, niemand zahlt hier zuviel und hat dann trotzdem noch Hunger - solche Läden gibt es ja leider auch.

restaurant_img
4,9

619 Stellungnahmen

location-iconums Eck, Schenkensteinstraße 2
Pizza-Lieferdienst
outdoor_seating_138242takeaway_138242delivery_138242

On the chef's recommendation, I ate the summer classic with cherry tomatoes, arugula, Parmesan, and truffle mayonnaise, and 5 stars isn't even enough for the pizza.