Basierend auf 433 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 433 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 125 unter 1292 unter Stuttgart
Nº 4 von 29 Pizza-Lieferdienst unter Stuttgart
Stellungnahmen
Gestern kurz vor 23 Uhr habe ich dort eine Familienpizza bestellt: Hälfte Sucuk, Hälfte Margherita mit Mais. Geliefert wurde jedoch eine Pizza, auf der zusätzlich überall rohe Tomatenscheiben und Basilikum verteilt waren, obwohl das weder angekündigt noch von mir bestellt wurde. Das Problem daran: Ich vertrage rohe Tomaten aus gesundheitlichen Gründen überhaupt nicht und bekomme davon starke allergische Reaktionen. Ich habe danach gestern Abend noch etwa 10–12 Mal versucht, dort anzurufen, aber niemand ist rangegangen. Heute habe ich endlich jemanden erreicht und statt Verständnis oder einer Entschuldigung wurde ich nur respektlos behandelt. Auf meine Erklärung wurde überhaupt nicht eingegangen. Stattdessen wurde diskutiert, was angeblich auf eine Margherita gehört. Dass ich die Hälfte der Pizza deshalb nicht essen konnte, war völlig egal. Als ich zumindest die Hälfte meines Geldes zurück wollte, hieß es nur, ich solle die Pizza vorbeibringen. Die Pizza lag zu dem Zeitpunkt längst im Müll, weil ich am Abend niemanden erreichen konnte und alleine war. Danach wurde mir noch gesagt, ich könne ja die Polizei rufen, wenn ich mein Geld zurückhaben will. Besonders unangenehm: Mit diesem Laden gab es schon einmal Probleme wegen komplett kaltem Essen. Damals wurde uns erklärt, das läge am „langen Lieferweg“, obwohl die Pizzeria nur wenige Minuten entfernt ist. Nachdem wir damals eine schlechte Bewertung geschrieben hatten, standen plötzlich Mitarbeiter vor unserer Tür und wollten uns überreden, die Bewertung zu löschen, weil es ein Familienbetrieb sei. Fehler können passieren. Aber wie hier mit Kunden umgegangen wird, ist einfach respektlos und unprofessionell. Für uns definitiv das letzte Mal. Ps: punkt 1 ich habe alles schriftlich wie oft ich bei euch magherita bestellt habe und es waren nie tomaten scheiben drauf. punkt 2 stand ihr fahrer vor unserer tür, wegen der schlechten bewertung, da brauchen sie nicht lügen!!! und punkt 3 wer so frech und unkulant am telefon ist und verlangt die halbe pizza zurück zu bekommen, die schon längst im müll liegt, braucht jetzt nicht versuchen die schuld von sich zu weisen. Einer jahrelangen kundin (über 15jahre) so respektlos und UNKULANT gegenüber zu treten ist mehr als frech ich wollte mein halbes geld zurück für die halbe Pizza, die ich nicht essen konnte. So oft, wie ich bei euch bestelle, hättet ihr die 15 € sowieso wieder reinbekommen. Bei der Verbraucherzentrale habe ich euch ebenfalls gemeldet! 0 zu empfehlen!!
sali . 2026-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Die letzte Tiefkühllasagne rausgekramt die es bei Aldi zu kaufen gab! Lasagne nicht empfehlenswerr!
Florian Hiller . 2026-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza Lieferung ging super schnell . Aber der Pizza Teig ist mir zu hart und zu trocken an Rand vorallen Dingen. echt schade. Ansonsten ist sie gut, es gibt viele Zutaten kostenlos zu der Pizza. Ich habe sogar ein gratis Donut bekommen.
Janina H . 2026-04-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr leckere Pizza zu fairen Preisen. Personal ist freundlich und zuvorkommend.
Ilias Iliadis . 2026-04-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Über Wolt bestellt. Pizzaboden wahrscheinlich von Aldi. Hat nix mit Italienischer Pizza zu tun. Nie wieder.
Heiko C. . 2026-04-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Kurz vor Schluss noch 1m Pizza bekommen - bestens.
Robert Wiese . 2026-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Monate nicht bestellt und noch im System gewesen. Sonderkombination möglich. Schneller geliefert als angekündigt. Heiß. Große Portion. Lecker.
4 U . 2026-02-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr gutes essen, gute Qualität . Ich komme gern wieder
Mert Yilmaz . 2026-02-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Aua des war mal nix. Müsste einem ja schon komisch vorkommen, dass es dort eben einfach "alles" gibt. Also nahezu jede Nationalität, jede Qualitätsstufe von Premium bis Sparpreis.... Wir haben heute für 4 Leute über WOLT bestellt und keinem hats geschmeckt. Salat lieblos und eiskalt...man hat sich nichmal die Mühe gemacht den gekochten Schinken auseinanderzunehmen- der pappte noch aneinander- und bei den Tortelini mit Pilzen war mehr Paprika und Tomatensoße als Pilze zu finden. Hausgemachtes Dressing? Ok-steht mittlerweile eh überall drauf, aber wenn ich n Salat für 11,00€ bestell-hab ich andre Erwartungen. Über 100€ für 4 Personen für 4 Hauptgerichte mit 3 Salaten...leider nie nie nie wieder da!
Sascha Diener . 2026-01-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Avanti Avanti Pizza hat es geschafft, einen neuen Tiefpunkt zu setzen. Der mit Abstand schlechteste Burger, den ich je gegessen habe – und das ausgerechnet der sogenannte „Premium Burger“. Trocken, lieblos, geschmacklich eine Frechheit. Wenn das Premium sein soll, will ich gar nicht wissen, wie der Standard aussieht. Der Salat war genauso enttäuschend: zerdrückte, labbrige Blätter, optisch wie geschmacklich einfach nur eklig. Gekrönt wurde das Ganze von einem angeblich „hausgemachten Dressing“, das eindeutig nach einer billigen Knorr-Fertigpackung geschmeckt hat. Hausgemacht war daran höchstens das Öffnen der Tüte. Preis-Leistung? Nicht existent. Qualität? Unterirdisch. Für mich eine klare Empfehlung: Finger weg. Ich bestelle definitiv nicht wieder.
Benjamin Kiss . 2026-01-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wirklich bester Laden. Ganze Familie bestellt nur noch dort, kann man jedem empfehlen
Saeed Eslamian . 2025-12-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leckere Pizza und angenehme Preise
Ibo Ulusoy . 2025-12-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr gut beste Qualität kann ich jedem empfehlen
Hevin Bakir . 2025-12-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich Bestelle öfters die 1 Meter Pizza , ideal für meine Große Familie
Carlos Nogueira . 2025-12-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Haben nur gutes über den Laden gehört und haben mit Freunden uns dazu entschieden hier eine Party Pizza zu bestellen. Kann ich nur weiter empfehlen.
LaGGeR KreeD . 2025-12-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr empfehlenswert! ⭐⭐⭐⭐⭐ Unkomplizierte Bestellung über die Homepage 📱, zusätzliche Wünsche wurden problemlos telefonisch aufgenommen ☎️ und bestätigt. Superpünktliche Lieferung 🚚, die Qualität der Pizzen war top 👌 und alle Gäste waren begeistert 😍. Besonders hervorzuheben ist die 1‑Meter‑Pizza – ideal für Feiern 🎉 und garantiert ein echter Hingucker! 🍕📏
MA DINK . 2025-12-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered party pizza, it was good and fresh.
Robert Susic . 2025-12-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great shop, super delicious food
David Nazaruk . 2025-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Family businesses that have been reliable for 30 years should be supported.
Hatem Khair . 2025-12-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly, delicious and quick to prepare
Colin Kemle . 2025-11-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza! Very friendly and professional family-run business! Keep it up!
Uwe Hoffmann . 2025-11-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered via Uber Eats, the order was canceled after 15 minutes for no reason. Never again.
Hassan Kres . 2025-11-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very satisfied with the food, we order from Avanti very often because everything is halal. Great service, everyone is really lovely.
Fridauss Boukari . 2025-11-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We were very happy with the family pizza with custom toppings. Thin crust & fresh ingredients. They even have vegan cheese! As a vegetarian, I didn't try the salami, but my friends were happy! A highly recommended and friendly family bistro 🍕🌱
Noelle Christine Graness . 2025-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza and very friendly customers. Highly recommended.
Olga Savciuc . 2025-10-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very, very nice food, tastes amazing, I would recommend it to everyone!! The worker even gave us a donut!! And we didn't even have to wait long, so wow!! 😛
Ebru Akdeniz . 2025-09-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything is great!!!!! Always delicious 😋😋 And very, very friendly staff 🫶🏼🫶🏼
Stavros Moisidis . 2025-09-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've ordered carbonara several times, and it's always been very good. The portions are generous.
Vector 2000 . 2025-09-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice service and the pizza was very tasty
Yes Wagyz . 2025-09-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I live in the neighborhood and I always enjoy going there: whether it's for a midnight snack after a Saturday evening church service (I always enjoy a delicious sandwich) or an equally delicious meal from various regions of the world... be it pizza, pasta, or noodles with chicken. I'm always very satisfied. And the service is nice and friendly.
Axel Schwaigert . 2025-08-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very friendly and helpful staff. I only wanted pizza dough, and they even gave it to me for free. The taste was amazing, too. I highly recommend it to everyone! :)
Lia M . 2025-08-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
This is my first time visiting this country, and I honestly feel so lucky to have come across this spot! We decided to go all in and order a bit of everything they had to offer, and they did not disappoint. The limited edition one-meter pizza was freshly made and absolutely delicious. I had the privilege of seeing how the magic happens in the master kitchen. The tomahawk steak was next level, cooked perfectly, super tender, and the sauces accompanying it took it from certified to elite! The burgers were juicy, the salad was fresh and crisp, and the brioche buns were toasted perfectly. To top it all off, the cheesecake was creamy and flavorful. They’ve got a really good range of drinks, too, so there’s plenty to choose from. The staff were so welcoming and friendly; they honestly made me feel like part of the family, which made the whole experience even better. Prices are affordable for the quality of food you get; great value. Parking is available, though it can get a little busy, but honestly, it’s worth it. Overall, it was such a memorable meal, and I’d 100% recommend this place if you’re around!
Joshua . 2025-08-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered 2 meters for the company EnBw
Eslem :p . 2025-08-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered there for the first time on Saturday. The party pizza was great, and the value for money was great too. It was so good that we ordered again on Sunday.
Mr. Modrić . 2025-08-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Friendly Service. Good tasty Pizza. I will come again 💯
hamza mughal . 2025-08-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
From ordering to the taste, it was a very good experience. An email with a query outside of opening hours was answered promptly, the subsequent order via the website was super easy, and our special requests regarding delivery time and location were perfectly fulfilled. And they included a small gift on top; we were really happy with everything. 👌 The Margherita was particularly well-received; the tomatoes on top give it a really great flavor. I will order again, thank you very much.
Stefan Birkner . 2025-08-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
One of the only pizzerias that still serves decent food in the evening! The staff is also very friendly 💪🏼
D K (DK) . 2025-08-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The trip from Mönchfeld to Stuttgart East is definitely worth it
Sofiane Chalghoumi . 2025-08-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great pizzas! Always excellent quality! I've been a completely satisfied regular customer for over 30 years (still owned by the same family)!
M. Drechsel . 2025-08-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I have been eating here weekly for years and the food is always top notch
Kubi C. . 2025-08-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good burgers, very friendly staff. Highly recommended!
Lukas Kientzler . 2025-07-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
As always, top quality, very tasty, fast, top service, friendly, simply top quality!
Matthieu Rogez . 2025-07-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best pizza in town, great people, the owner is very friendly, and the place is top-notch! It's been there for over 30 years! And incredibly cheap!
C K . 2025-07-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I'm incredibly excited about the one meter pizza 🍕
Mohsan . 2025-07-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Burger with fries best pizza place
Moody . 2025-07-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We've been regular customers for years, ordering at least once a week. Everything's great!
Zümra Erarslan . 2025-07-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza. I'll be happy to order from you again and again.
Anke Lalmi . 2025-07-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza tastes good. I pick it up myself, and the price/performance ratio is good.
Susi Schwarz . 2025-07-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Everything was great, super nice, delicious pizza!
Stuttgart Ships . 2025-07-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can only recommend it is very tasty
Simon Richter . 2025-07-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I love their pizza more than anything we order from there every time
Aysu Sanemi . 2025-07-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I was able to order easily online via the website. They have everything from margaritas to pineapple, and the pizza is delicious. I picked it up. The website said it would take 30 minutes to prepare, but that was a complete lie; it took 25 minutes. That was a problem because I was still sitting on the toilet when I got the call that the pizza was ready for pickup. Ambiete gave it 4 stars. The shop itself is dine-in, but I ate the pizzas on my balcony, which looks absolutely terrible.
was ganz Andreas . 2025-07-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in Stuttgart and extremely fast delivery. Highly recommended. My pizza tip: No. 59
Dude . 2025-07-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered food and was especially looking forward to the churros. Unfortunately, they were inedible. They were clearly over-fried. See picture.
Marcel Carbonnier . 2025-07-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good pizza, can only be recommended
Elias Klump . 2025-06-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very friendly staff and good food, can only recommend👍
Schmandiger Kuchen . 2025-06-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We had a homemade pizza with a cheese crust. Everything worked out perfectly, and the pizza was delicious. We just found the price a bit too high, so we deducted one star for that.
Vivian Blume . 2025-06-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Family pizza ordered as part of a meal for the first and last time. Half of it wasn't even eaten. Thick crust, an awful lot of cheese, chicken pieces bigger than a thumb and undercooked. Corn was definitely not fresh. In summary, just don't order from there, save your money.
XXX XC . 2025-06-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've never been to a restaurant, but there's nothing on the menu I haven't had via delivery. I don't know which is better! Thanks for any recommendations!
Maja Djordjevic . 2025-05-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Simply delicious. Affordable, and very friendly staff.
Mirsado Osnan . 2025-05-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can recommend the chili cheese fries. 10/10
ben . 2025-05-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food here is really good, and the service is exceptional. The food is made quickly, and if you pick it up, it often takes less than half an hour. So far, I've only tried the pizza, but what more do you need than a 1-meter pizza?^^
Ali Coban . 2025-05-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The 1-meter pizza is simply perfect! The taste and appearance are top-notch!
Marco Brudlo . 2025-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super delicious food, great service, and a huge selection. Quite rightfully our favorite delivery service! :)
Ena B . 2025-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
very cool service and good pizza!
Antonio Di Viesti . 2025-05-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Thank you for being there, simply super delicious and quick🤌🏽
Süleyman Turan . 2025-05-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good shop, delicious things, highly recommended
madara uchiha . 2025-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best pizza in Stuttgart the staff are very friendly and are also very nice to the customers and above all the pizza tastes the best here
Georgios Kalaitzis . 2025-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My favorite pizza service for years! Top taste, fast delivery, fair prices and a generous owner – everything is just right here. Absolute recommendation!
Ersin Erdogan . 2025-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've been ordering here regularly for years - and it almost feels like family. The drivers are always friendly, the pizza arrives hot and tastes like it was fresh from the stone oven every time. The ingredients are great, the portions are generous, and the owner is just warm. Always little extras - that's what I call customer service with heart!
Yasmin Genc . 2025-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Best pizza in town – without question! Crispy base, fresh toppings, fair prices. Delivery is always quick and reliable. What's particularly nice is that the shop owner thinks about his customers - there are often extras just like that. I will remain a regular customer, no discussion!
Faze fishy . 2025-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious Italian 1 meter pizza
Babarzai Mohammad . 2025-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A true taste experience! The dough is crispy on the outside, airy on the inside, the tomato sauce is wonderfully spicy, the cheese is melt-in-your-mouth - that's exactly how pizza should taste. The delivery times are record-breaking and the prices are more than fair. Particularly charming: the owner's little touches. Here we bake with love - and you can taste it in every bite.
Pinar Genc . 2025-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We even got free drinks that were really tasty
KNACKIG TV . 2025-05-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Pizza has always been great for years!
Semih Elbasi . 2025-05-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Delicious pizza! Great service!
Alexandra Haefner . 2025-05-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza. In all sizes. Very nice service. We even got three drinks for free. Very very nice.👌
Lilli Häfner . 2025-05-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Top pizza and nice staff, happy to come and have it baked quickly
Sabine Matthes . 2025-05-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Good pizza, reasonably priced, friendly and fast!
Michael Mexer . 2025-05-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
5+ stars! Avanti Avanti in Stuttgart-Ost not only delivers extremely delicious pizza, but also impresses with super-fast service and friendly staff. The ingredients are fresh, the dough is perfect - you can notice the attention to detail here. Absolute recommendation!
Kai Köbler . 2025-05-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Complaint about unhygienic food and unfriendly service I am deeply disappointed by my experience today. There was a long, black hair in my burger - an absolute no-go when it comes to hygiene. Additionally, the fries were cold upon delivery. When I contacted me by phone to report the problem, the employee showed no understanding or understanding. Instead of apologizing or offering an appropriate solution, he responded indifferently and unkindly. He didn't respond to my request to pick up the food and refund my money. Instead, I was offered a new delivery later - which is completely impractical on my short lunch break. Original tone: “I can order it later.” This behavior is not only disrespectful, but also shows that neither customer satisfaction nor cleanliness are taken seriously. Disgusting and disappointing - that's unfortunately the best way to sum up this experience
Be Fa . 2025-04-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
If you want a cheeseburger with hair and a cola that is warm like tea, this is the place for you! We ordered a cheeseburger and didn't want an onion on it. Instead, my hair slapped on it and the onions were still on it! I would recommend everyone else to have a McDonald's burger rather than ordering something from the juice shop
Neli . 2025-04-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Worst pizza I've ever eaten. I threw half away. And instead of olives there were capers on it.
L W . 2025-03-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very friendly atmosphere, the food is great and there is a lot of choice
Max A . 2025-03-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I/we have been getting our pizza there for over 15 years and have never had a complaint. 👍🏻 If we order several times a week, they sometimes also offer a soft drink as a 'regular customer' gift. 5 stars from me/us
philip ziegler . 2025-03-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good pizza, even vegan! Friendly family owners <3
Manuel Horrer . 2025-03-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was the biggest rubbish. We ordered pizza with cheese and got tomatoes on the pizza and the dough just tasted like it was ready.
Ivan Gadzo . 2025-03-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I've ordered food several times now and I have to say everything has always been great. Above all, the dishes always came as ordered, e.g. without onions, etc. The food was always hot and tasted good. So far all drivers have always been super friendly, accommodating and, above all, super fast, no long waiting times for delivery. Top. Keep it up
Selina Gaetani . 2025-03-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I get my pizza here regularly because I like it here and the price is good.
Geheim . 2025-01-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered two pasta dishes here today. One of them was ordered as pasta with salmon in cream sauce. Pasta with salmon in cream sauce arrived, but in a cheese cream sauce. Of course, for someone who doesn't like cheese, this was a mistake and cannot be eaten. If the internet only says cream sauce, there shouldn't be any cheese in the sauce. Really a shame. The food looked fresh and a good portion was delivered.
Marc Lang . 2025-01-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Colleague delivered quickly. But what he delivered was flour with toppings, for 30 euros of flour with toppings. You can't call this pizza. Buy pizza from the gas station. Tastes better.
L M . 2025-01-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered here out of necessity and prefer not to do it again. The pizza was anything but a highlight. The box with chicken wings, nuggets and chilli cheese nuggets was okay but certainly not the best quality. The fries come from the wholesale market. 30 euros is clear and exorbitant for this quality.
P M . 2024-12-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered from this restaurant through a delivery app. They stated thay it would be on my place in 15-25 minutes but it was late for an hour. The restaurant was only 1,5 kilometres away from my hotel. I called the restaurant to ask about the order and the man mocked me because I couldn’t speak good German. They only made the effort when we contacted the delivery app support to cancel the order. Still the food arrived one and a half hours later plus it not good also.
Nikolas Lian . 2024-12-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
This universal provider probably offers every dish you can imagine. The pizza at least was one of the worst I had ever eaten, there was probably no tomato sauce, which is why they just put tomato slices on it. The dough is half cooked but cold upon arrival.
Nicolai . 2024-12-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food was OK. Delivery pretty quick. Only the delivery person stole my change. 1 star due to poor service. So I will order somewhere else in the future. 🤬
Carolin Gerber . 2024-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We had the pizza delivered, this pizza was reheated. As if they had been warmed up in the microwave.
Timo M. El . 2024-11-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Even yes! Frozen pizza tastes better
Nati K . 2024-11-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered a pizza and were very satisfied, it tasted great, the employees were very helpful 👍 Generally recommended.
Maxi Brudlo . 2024-10-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best pizza in Stuttgart can only be found here and everyone who works there is really friendly!
No name 420 . 2024-10-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Possibly the worst pizza I had in Stuttgart. I had a family pizza with spicy salami and ordered an extra onion on it for €3. The dough was tasteless and way too thick so I basically didn't taste the topping... The onions were few and carelessly placed on top. They had a chewy consistency and were impossible to chew. I'm wondering - how did you manage that? :D Unfortunately that was a fail for me and my friends... No rose for Avanti Avanti
S. Asker . 2024-10-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Stuttgart

Stellungnahmen
Wir bestellten Biryani, Roti und Hühnercurry. Das Essen schmeckte gut. Die Atmosphäre war auch angenehm.

279 Stellungnahmen
Ich habe schon oft dort bestellt und das Essen kam immer schnell an und war immer super lecker. Kann ich nur weiter empfehlen!!

Stellungnahmen
Sehr leckere Pizza und hausgemachte Pasta. Sehr freundliche Gastgeber. Gerne wieder

619 Stellungnahmen
On the chef's recommendation, I ate the summer classic with cherry tomatoes, arugula, Parmesan, and truffle mayonnaise, and 5 stars isn't even enough for the pizza.

629 Stellungnahmen
Super freundlicher Service, sind sehr sympathische Menschen Ambiente so lala, aber nicht so wichtig, die allermeisten holen sowieso nur zum Mitnehmen ab. Preise sind hier noch fair, Portionen groß, niemand zahlt hier zuviel und hat dann trotzdem noch Hunger - solche Läden gibt es ja leider auch.