Basierend auf 207 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 207 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 2392 unter 3010 unter München
Nº 58 von 73 Sushi-Restaurant unter München
Stellungnahmen
So we order there regularly - no joke, sometimes every week. For us it is simply the best sushi! Depending on the size, delivery takes between 40 and 60 minutes. From our point of view, that's totally fine. The suppliers are always friendly. The food is fresh and extremely tasty. So all stars from us!
Christoph Pilz . 2024-08-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered from Lieferando. Didn't know the store. Pros: -The first time in my life that tastes good with kimchi -The sushi is super fresh -the yaki tori skewers are in such a delicious sauce and cooked perfectly -The beef and asparagus soup (Kyumiso) was also incredibly delicious. -Food arrived quicker than expected and the delivery person was friendly Cons. No
Max R. . 2024-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Really delicious! The kimchi is really amazing and the sushi tastes very fresh. This was my first time ordering, but I will definitely order more often
Nina Kirsch . 2024-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Extremely delicious. Ordered it twice in a row for dinner. But get extremely thirsty at night. There's probably a huge amount of flavor enhancers in there...
Julia L. . 2024-08-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Rice is today July 27th. Unfortunately it tasted very old... For the price, it's a shame Delivery quick as always.
Dradreika . 2024-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We have always had good, tasty and fresh sushi. It would be very inappropriate to rate the ambience in a typical take-away, so a flat rate of 5⭐️
Continentale Versicherung Bezirksdirektion Krause . 2024-06-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food 5 Service 5 Location 5 Gladly again :)
Diyar . 2024-05-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was very tasty and the sushi was very good quality. The food was fresh and looked particularly good I would order here again and again :)
Raian Schino . 2024-05-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered sushi again, this time we had to wait over 2 hours for it to be delivered. Despite a call after 1.5 hours in which I was brushed off with the words "it's almost here", it took another 45 minutes... Unfortunately, the delivery person then became rude. All in all, it wasn't a good story.
Katalin Klänhardt . 2024-05-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great food! Great quality! Great delivery service! I can only recommend!
Avan Haji . 2024-03-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I don't normally leave bad reviews, but this was too bad not to share with others. I will never order here again. The udon soup was absolutely tasteless and the beef was so dry that I almost choked. How can beef in soup be dry? Also, the rice in my sushi was stale. No thanks!
Jessica M . 2024-02-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
never again. it takes at least 1.5-2 hours each time...
irfan eltem . 2024-01-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Unfortunately there seems to be a system. Over 2 hours delivery time. It's still not there, even though the driver is supposed to be leaving soon. Just hire additional drivers otherwise you will lose all your customers.
M J . 2023-12-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
First of all, the food is really disgusting. The salmon was totally fatty and salmon caviar was replaced with cheap trout caviar without asking. I will never order here again
Alphabet_ . 2023-12-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich bestelle immer zum Liefern und wurde noch nie enttäuscht. Das Essen ist gut und die Lieferzeiten sind korrekt. Wer die App hat braucht Lieferando nicht...
Monika Schulz . 2023-11-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
7 x Sushi und 1x frühlingsrollen für 56,70 € zum liefern bestellt! 2 € Trinkgeld gegeben! Leider haben 6 Rollen gefehlt! Nach Reklamation und erster Zusage der Nachlieferung, wurde uns kurz darauf telefonisch mitgeteilt, dass es nichts fehlen kann, da alle gemacht wurden! Wir waren zu 3. und alle habe 12 Sushi bekommen. Also fehlten 6 Stück! Ich hatte ein Foto der Lieferung gemacht! Hat keine Interessiert! Nie wieder ! Geschmacklich waren alle Okay! Nur der Lachs der 12 Alaska war sehr von Fett durchzogen! Foto stelle hier noch ein.
Felix R. . 2023-11-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Дуже приємний колектив і смачна їжа. Їли в закладі. Місце маленьке але затишне. Суші були настільки смачними, що не встигли навіть фото зробити.
Анна Слюсаренко . 2023-11-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Hervorragendes Sushi. Wir holen hier seit einigen Jahren Essen ab und waren immer sehr zufrieden!
Carolin Venus . 2022-11-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Leider habe ich keine 10% Rabatt auf das Mitnehmen bekommen, obwohl ich persönlich in den Laden gegangen bin, um es zu bestellen und abzuholen…(Lächerliche Antwort, wie gesagt habe ich über keine Plattform bestellt. Mir wurde nicht gesagt, dass es nach Bestellung vor Ort und Abholung einen Rabatt gibt. Wenn Sie diesen Rabatt nicht geben wollen, schreiben Sie ihn nicht auf den Flyer.)
sof Sof . 2022-09-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr sehr frische und tolle Qualität. Sushi auf hohem Niveau
Rainer Schuerr . 2022-08-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sushi sehr gut. Preis - Leistungsverhältnis auch wunderbar. Weiter so. Bestellen gerne wieder
O. K. . 2022-08-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Habe heute Salmon Curry (Lachs Curry)zum Abholen bestellt (erstes Foto). Das Essen wurde frisch zubereitet und war sehr lecker. Neben Reis und Lachs gab es als Gemüse Bohnen, Zucchini sowie Karotten. Am 24.06.2022 habe ich gebratene Nudeln mit Hähnchen bestellt und abgeholt (zweites Foto). Das Essen war wieder lecker 😋 Bei beiden Malen war der Mitarbeiter sehr nett. Das Restaurant ist sehr empfehlenswert.
Mehmet . 2022-06-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Essen kam schneller als erwartet (25 min statt 40). Alles war super lecker ( wir hatten Sashimi und Sushi)
Aurora Wild . 2022-06-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super.! Meine Eltern waren am Anfang skeptisch aber im Nachhinein waren sie super begeistert das Essen war sehr sehr sehr sehr sehr lecker.! Kann ich nur empfehlen!
Selma Perez Cobas . 2022-06-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Mein Lieblingssushi Lieferdienst
Ralph Meinhold . 2022-05-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
gutes Sushi mit Lieferservice. Schnelle Lieferung.
Alexander Jarasch . 2022-04-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Gibt es besseres Sushi in der Stadt, ich denke "nein". Top Qualität, super nett, 1a Sushi
Ralf Hauptstein (Mainstone) . 2022-03-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sushi waren sehr lecker und frisch, aber die Lieferzeit betrug 2 Stunden (bei der Bestellung laut Angabe sollten es 60 Minuten sein).. trotzdem vielen Dank, hat geschmeckt!
Ekaterina Komissarova . 2022-01-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Sushi ist qualitativ schon sehr gut, aber bestellen werde ich hier leider nicht mehr. Hatten für knapp 50Euro inkl. Trinkgeld bestellt, von der Menge her hätte ich das vermutlich alles alleine Essen können. Für 2 Personen wars also nicht ausreichend. Klar, Sushi ist teuer, aber theoretisch 80 bis 100Euro für eine Bestellung, nur um satt zu werden...sorry nein. Selbst teuere All you can Eat-Restaurants sind preislich günstiger und da werde ich aber garantiert satt und habe zudem eine große Auswahl. Und warum kann man keine Getränke bestellen? So habe ich ein Leitungswasser getrunken, weil ich nichts mehr anderes da hatte. Schade. Die 4 Sterne gibt es nur, weil ich Qualität schätze und die Lieferzeit eingehalten wurde. Wem Geld egal ist, bekommt hier sehr gutes Sushi, für mich als Normalbürger leider viel zu teuer.
Fiffo Vogt . 2021-11-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe für mehrere hundert Euros bei euch bestellt essen war immer gut leidet seid ihr kein Restaurant. Ich bin nur sauer auf euch weil ihr mich so belogen habt . Ihr habt gesagt das ihr in 45 min liefert und das Essen war in 2 Stunden da und die Suppe eiskalt . Ich wurde am Telefon immer wieder belogen. Ich weiss obwohl wir nur 5 min weg wohnen dauert es immer eine Stunde deswegen haben wir noch 1stunde und 10 min erst angerufen und wurden dann auf 10 min hingewiesen nach 15 min wieder auf 3 min hingewiesen nach 2 Stunden kam das Essen endlich und wir haben kein Nachlass bekommen . Kann nicht weiterempfehlen lügen ohne ende . LEIDER ENTTÄUSCHEND
Maximilian Lang . 2021-10-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Richtig lecker! Komme wieder...
Simon Frick . 2021-10-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Bestes japanischen Essen. Suppen gigantisch. Spitze...gleich neben den besten 🍔 laden
MUC 2016 . 2021-05-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
schon meine vierte Bestellung - immer lecker. Die Platten sind nicht ganz billig, aber für eine Person pro Platte eine tolle Sushi-Mahlzeit. Kann man gut anbieten. Kommt immer gut an.
Franz K . 2021-04-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
super pünktlich, sogar früher geliefert, und sehr lecker, wir bestellen auf jeden Fall wieder
Rita Graf . 2021-03-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr schönes Restaurant, Inhaber haben Ahnung und das Essen schmeckt gut
Olga Meuser . 2021-01-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Sushi ist etwas teurer als anderswo aber die Qualität ist hier auch besser. Habe telefonisch bestellt, Lieferzeit war bei ca 30 minuten. Werde auf jeden Fall wieder bestellen.
Silkinator . 2020-11-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich hatte mir gestern zwei x Avocado Maki im Laden bestellt und dann nach kurzer Wartezeit nach Hause genommen. Leider war das Sushi sehr warm. Qualitativ in Ordnung, aber warm.
Sandra Ledermann . 2020-11-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr lecker und frisch. Mein lieblings sushi
Georgia Palama . 2020-10-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Heute bestellt, das Sushi ist bei der Bestellung das einzig gute gewesen. Leider wurde der Sonderwunsch nicht berücksichtigt. ich wollte die Sushis ohne Fisch gerne separat eingepackt bekommen und alles war trotzdem in einer Box :(. die Sojasauce ist sehr dickflüssig, weshalb wir unsere eigene verwendt haben. das Nudelgericht mit Ente war ungeniessbar - Ente fettig und nicht knusprig - hab ich nicht gegessen. Bei der frittierten Vorspeise war die Verpackung amgesengt und hatte Löcher. Also hier hat es wirklich an allem gefehlt - da hätte ich auch selbst kochen können - schade !
Verena Riemer . 2020-10-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sau legga, bisschen teuer aber.
Georgij Sergeevic . 2020-09-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr gutes Sushi. Waren sehr positiv überrascht, da es von außen eher unscheinbar wirkt, aber die Qualität hat total überzeugt. Vor allem S21 kann ich sehr empfehlen
Maxi Wagner . 2020-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Also das Essen ist gut aber die Lieferung dauert teilweise echt ewig.. wenn man nachfragt kommt auch keine Entschuldigung... Essen schmeckt gut ist aber auch nicht das beste Sushi ever kann man aber auf jeden Fall machen
Franziska Karl . 2020-08-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
sehr gutes hochwertiges und frisches Sushi. Klare Empfehlung als Lieferdienst und zur Abholung. Essen vor Ort ist möglich aber nur bedingt zu empfehlen. Wenige Tische, keine Toilette und reger Kundenverkehr
Christian G . 2020-07-15
WEITERE KOMMENTARE IN Google
schneller Service, gutes Essen.
Sabrina Vossler . 2020-06-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr Lecker! Recommend to you. 여기 맛있어요!
Hee . 2020-05-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in München
172 Stellungnahmen
Very tasty food! Nice people, I understand why there were so few people here...
1535 Stellungnahmen
Es war Okay, vor allem Preis-Leistung passt. Paar Sachen waren recht schnell leer auf dem Band aber es wurde auch wieder gut nachgefüllt.
119 Stellungnahmen
Don’t know about others, but their vegan poke bowl lights up my day
158 Stellungnahmen
Is open again. All you can eat for €24.95 or €2.50 per plate at lunchtime isn't cheap, but it's sushi and it's Munich. It was very tasty and versatile! I would definitely go again. It is located in the Asia food court under Galeria Hbf.
228 Stellungnahmen
The most disgusting meal of my life! Thinly filleted fish, already rancid at the corners, draped on crumbly crispy rice balls - served on black hair. Are you serious, Shoya? You yourself would never bring garbage anywhere near your mouths - selling such rubbish to paying customers is not "having a bad day" - it must have been intentional... In more detail: I love sushi, I eat it with pleasure and regularly - probably a few thousand times in all kinds of countries. I'm not a purist: Of course you're interested in authentic Japanese sushi; But I can also make do with the Vietnamese sushi, which is more common in this country, or, if necessary, eat a take-away box or something from the delivery service; But then more as a side dish and just salmon, anything else would be too delicate for me. Now I was in PEP and suddenly had a real craving for sushi. In Kaufland there is a take-away counter that is surprisingly acceptable for the corresponding cravings. Certainly not “good”, but at least edible. No - I wanted something “sensible”, and even though my last visit to Shoya was a few years ago and was already rather sobering, I thought: Nothing could go wrong - I at least still think of the Shoya chain as being somewhat authentically Japanese guided in memory. So I ordered sashimi and a few nigiri and rolls to pick up half an hour later. I didn't get a receipt because there wasn't one. Good: Everyone can design their accounting as they see fit, and I actually don't care, but it somehow completes the overall picture that follows. I received my bag well tied. That was really their luck, otherwise I would have slapped them with such impudence. When we arrived home, we were unpacked and prepared full of anticipation. Normally my cats always come running happily to sushi and steal a piece or two of sashimi. They ran this time too, but in the other direction, after briefly sniffing at this impudence... Really: I've never seen anything like it. Even the most anti-social delivery service would be ashamed of what they gave me. The nigiri were neither Japanese (a little rice and a lot of fish) nor à la delivery service (a lot of rice, less fish) - but rather: a lump of rice the size of a grape (the rice was grainy and not soft, and apparently completely unseasoned), which was half of it The nigiri has already broken down into several pieces in the packaging, topped with a very thinly sliced piece of fish. I was already thinking that maybe the sushi master was missing and they brought in the kebab chef from next door to help out; But only a true master can probably cut fish so finely as paper-thin. Some of the fish was already rancid at the ends, which means it was dried out and discolored. But the sashimi: They were just completely weird cut chunks that were in the box. The size is outstanding, but that really has nothing to do with sashimi... You could eat salmon, borderline tuna - I tried a piece of the rest and spat it out. At least one variety was definitely gone - I've never had anything so disgusting in my mouth. The rolls were also terrible: they were rolled strangely, they all fell apart before they were eaten, and they tasted miserable. The black hair that I then pulled out from under the sushi was the icing on the cake. I'm really not sensitive about things like that, but nothing really fit. “Sushi” that looked like something a five-year-old had creatively realized in his mom’s kitchen. Unseasoned, dried-out rice. Rancid fish. How on earth can you give something like that out to customers? Shame on you, Shoya. Pathetic and dangerous to health!