Basierend auf 8 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 8 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 111 unter 121 unter Neuwied
Nº 46 von 53 Restaurant unter Neuwied
Stellungnahmen
After a friendly welcome and service, I received my cevapcici dish. It was simply outstandingly delicious. The bread was homemade, the meat was seared to perfection, and the vegetables were fresh. I look forward to coming back. Highly recommended!
Dennis Schwab . 2023-12-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A perfect place for Kumpir lovers. The choice of toppings is huge and everything tastes delicious.
Britta Hahn . 2023-11-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My sister-in-law, my wife, and I each ordered a cevapcici burger. It was the first of its kind, so I don't really have a reference yet. I also put together the ingredients and sauces myself. The final product, however, was definitely too salty to be enjoyable. It wasn't the cevapcici's fault; they were fine. I suspect it was the ajvar and the spicy sauce. Maybe ajvar is just that salty, but then it's definitely not for us. The friendly service was definitely nothing to complain about.
The Flash . 2023-11-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Toilets smelled of urine and were generally very dirty :( The fries were overpriced in my opinion and my friend was given bottle change. Not recommended
Mino ki . 2023-10-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered five dishes, got two, and another 20 minutes later. Pizza took 30 minutes to arrive. Not recommended.
Hui Wäller . 2023-09-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The taste was very delicious and the meat was cooked on charcoal. Super delicious
Milouka Ab . 2023-04-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Neuwied

Stellungnahmen
Leider hat das neue Bistro "ess.bar" weder den Namen verdient noch irgendetwas mit dem früheren italienischen Bistro zu tun! Was ich heute Mittag erlebt habe, bedarf keiner Wiederholung: zunächst beschwerte sich ein Mann, dass seine Pommes halb roh seien und die Currywurst lauwarm und nicht durchgebraten. Auf Verlangen bekam er dann sein Geld zurück. Unsere Pommes kamen danach. Die Servicekraft schaufelte sie mit ihren blanken Händen auf die Teller, leckte ihre Finger anschließend ab und tauchte den Zeigefinger selbiger Hand dann in frisch im Mund abgeleckten Zustand in die nebenstehende Pfanne, wohl um den Geschmack und/oder den Wärmegrad der Currywurst zu testen. Dann wurde besagter Finger nochmals abgeschleckt und in der Folge fasste wiederum selbiger Finger in die vorbereitete Metalldose, um eine vorgeschnittene Zitronenscheibe auf den Backfisch zu legen. Sodann wischte sich die Servicekraft ihre Hände an ihrer Schürze ab. Da wurden der ebenfalls auch lauwarme Zustand bei unserem Essen, die lange Wartezeit und der Lärm sofort zur Nebensache! Herr Kreuzberg, mit der neuen Philosophie Ihres Imbiss haben Sie sich scheinbar keinen Gefallen getan. Selbst ein Stern ist hier noch deutlich übertrieben und eine viel zu gute Bewertung! Mein heutiger Besuch in diesem Bistro war daher auch gleich mein letzter! Allen anderen wünsche ich einen guten Appetit!!!!

128 Stellungnahmen
I would give zero stars if I could. The service was unfriendly, the dishes were broken (risk of injury). Last time I thought my plate was an exception, but no, even the dip bowl was broken today; and €2.50 for a bottle of water from Kaufland was ridiculously expensive.

13 Stellungnahmen
Super tasty with the herbs, I've been there twice since then and haven't even gotten a kebab...it's gotten worse

22 Stellungnahmen

71 Stellungnahmen
Unfriendliness par excellence! While the owner indulges in nicotine for hours with the shop door open, even in winter, customers are rudely told off after the refrigerator has been open for 60 seconds: "Decide first! Then open it!" Anyone with children knows how difficult that decision can sometimes be. A complete disaster! Never again!