We spontaneously visited the restaurant last Thursday.
We were immediately greeted very warmly by the owner. Even though we didn't have a reservation, we were seated without any hassle.
Since we had never eaten Thai food before, we received very comprehensive advice after being asked: spicy, very spicy, mild, vegetarian or with meat, and if so, which kind.
We were provided with spices produced on their farm in Thailand for us to add to our own seasoning.
In the kitchen, the owner's wife conjured up delicious dishes that exceeded all our expectations.
In short: A highly recommended restaurant that we would be happy to visit again on our next visit to Dachau.
Bernie and Gaby
Wir kommen seit Jahren hier her, schätzen den Service aber natürlich insbesondere die Qualität des Essens. Die Tageskarte beinhaltet immer regionale, spannende Interpretationen. Leider war unser letzter Besuch auch wirklich der letzte, Mundart schließt und damit auch eins der letzten guten Restaurants im Ammergauer Land, ich hoffe da kommt bald wieder Licht am Ende des Tunnels.
Wir waren das zweite Mal in dem Restaurant. Wir wurden herzlichst empfangen und schnell bedient. Ein ganz großes Lob an die sehr freundlichen Bedienungen, das Essen war hervorragend und auch ein großes Lob an die Köche. Persönlich würde ich 100 Sterne geben.
The food is expensive, but worth the money. Even in October, all the tables were full. You should reserve a table several days in advance. Unfortunately, the noise level also increases with the number of guests.
Wir waren samstags, Anfang Juni hier essen. Die Bewertungen haben die Erwartung hoch getrieben. Aber wir wurden nicht enttäuscht. Sehr zuvorkommender Service. Sehr gutes regionales Essen. Nettes Ambiente. Wir hatten das Glück einen Tisch draußen zu ergattern. Aktuell würde ich zu einer Reservierung raten, das Alpensteig ist definitiv einen Besuch wert
The food was absolutely delicious! I had the vegan "Beyond Heart" burger, and it was perhaps the most delicious vegan burger I've ever eaten! AMAZING! The fries were also fantastic and not prepared in the usual way (more like a cross between fried potatoes and chips).
The only downside was that the ambiance was a bit too dark for my taste, but with food that good, it was more than acceptable. :)
Komme immer gerne her, nach der Renovierung wirkt es noch mukkeliger.
Essen und Service wie immer Tip Top und lecker, der Kuchen ist auch eine Augenweide und es gibt vegetarische und vegane Alternativen auch bei den Desserts.
Sehr zu empfehlen komme immer gerne her!