GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufendesktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,9

Basierend auf 672 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 2 unter 38 unter Kelheim

Nº 1 von 2 Döner-Restaurant unter Kelheim

KUNDEN KOMMENTIEREN IHRE..schonpizzapasta
Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle6724.9

comment_iconStellungnahmen

Dönerteller ist sehr lecker. Kann ich auf jeden Fall weiterempfehlen👍🏼👍🏼

site_logo

Jakob Kirchner . 2026-06-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Eine sehr nette Bedienung. Der Döner war auch sehr lecker und das Fleisch war auch sensationell. Im Allgemeinen ein sehr weiterzuempfehlender Laden.

site_logo

Fatjon . 2026-06-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wer einen wirklich leckeren Döner möchte, bitte. Der beste Döner überhaupt, hier werden sogar die Brötchen selbst gebacken und kommen frisch für jeden einzelnen aus dem Ofen.

site_logo

dieses und jenes . 2026-06-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gutes Essen mit großer Auswahl – Pizza, Döner und vieles mehr. Freundlicher Service, schnelle Bedienung und faire Preise. Kann ich nur weiterempfehlen!

site_logo

Yuli Dinkov . 2026-06-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super Essen, sehr nette Leute. Beste Dönerladen in Kreis Kelheim. Sie werden 100% zufrieden. Danke an Team.

site_logo

Johann Beller . 2026-06-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ausgezeichnetes Essen und schneller Service! Das Personal ist freundlich und zuvorkommend! Das Essen ist sehr lecker, frisch und die Portionen sind riesig! Vielen Dank an das gesamte Team, wir hatten einen tollen Tag und kommen auf jeden Fall wieder in die Pizzeria Valentino's!

site_logo

Krasimir Krastev . 2026-06-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr coole Pizza, alles ist sehr lecker und günstig, vielen Dank!

site_logo

Fhjghb . 2026-06-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Personal ist superlieb. Das Essen schmeckt sehr gut und ist frisch. Die Portionen sind so groß das es für zweimal reicht, bei einem angemessenen Preis. Komme immer wieder gern.

site_logo

Christina Kaufmann . 2026-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

super essen, viel auswahl und nettes personal.

site_logo

Janseli Enes . 2026-05-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das beste Essen der Stadt! 🤩❤️🤗

site_logo

Lorena Taraulea . 2026-05-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Waren gerade das erste mal Döner holen hier. Wir können die vielen positiven Bewertungen nicht nachvollziehen... Der Döner rießig und das Brot frisch gebacken, ABER: Der Döner war so versalzen, dass wir ihn nach ein paar bissen weg geworfen haben. Da bekommt man ja Wassereinlagerungen! Die Salatgurke war mind. 1,5 Zentimeter dick geschnitten - das geht gar nicht! Zwiebeln, Salat, Rothkohl ebenfalls so lieblos und grob wie vom Metzger geschnitten... Ambiente: Wir haben die Döner nur abgeholt, aber uns beim warten umgesehen. Die Einrichtung ist schon ziemlich verbraucht, ganz kurz bevor man das Gefühl hat es ist schmuddelig! Es war auch Dönerfleisch am Boden und der Anrichte...das ist ebenfalls nicht vertrauenserweckend, kann aber wenns heiß hergeht mal passieren. Hoffe das ist kein Dauerzustand! Bedienung war freundlich. Was aber ein No-Go ist sind die ausgefransten Jeanshosen von Bedienung und Koch(?)... Hier werden Lebensmittel produziert und nichts am Flohmarkt verkauft. Saubere Kleidung und Schürzen würde ich da schon voraussetzen. Fazit: Ein mal und nie wieder!

site_logo

Andreas . 2026-04-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Vielen Dank, alles war sehr lecker. Suppa

site_logo

Юлия Михалинчик . 2026-04-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das Essen ist hervorragend, lecker und reichlich. Der Service ist überaus freundlich, die Atmosphäre familienfreundlich und die Hintergrundmusik fantastisch.

site_logo

Agnieszka Otok . 2026-03-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr gute Döner Sehr freundlich

site_logo

Benit Berisha . 2026-03-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr guter döner und auch sehr groß davon wird man schnell satt und das Team ist sehr freundlich.

site_logo

Dennis Bauer . 2026-03-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Der beste Döner weit und breit 😀, Ist immer Super lecker,alle Zutaten immer frisch! Die Besitzer sind mehr als freundlich , immer nett und zuvorkommend. Wir kommen wirklich oft und gerne her, egal ob essen vor Ort oder zum mit nehmen, geht immer super schnell! Den würde ich auf alle Fälle weiter empfehlen. Preis Leistung ist nicht zu topen.

site_logo

Bauer Katharina . 2026-03-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Beste Menschen, immer ein Lächeln auf den Lippen, man wird direkt begrüßt. Das Essen ist selbstgemacht, große Portionen und superlecker! Immer wieder gerne!

site_logo

Ni ka . 2026-03-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr freundliche Leute die dort arbeiten. Das Essen dauert nicht lange und wird sogar schön serviert. Wir hatten einen Döner und der war lecker. Frisches Brot, gutes Fleisch und die Theke war sauber und schön hergerichtet. Lage ist ebenfalls top, so bekommt man Anfang März auch ein bisschen Sonne ab.

site_logo

Michelle Bergmann . 2026-03-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Die Besitzer sind unglaublich freundlich und hilfsbereit. Das Essen ist hervorragend. Die Atmosphäre ist angenehm und herzlich. Ich gebe dem Restaurant weit mehr als 5 Sterne. Eine kleine, aber sehr beeindruckende bulgarische Oase der Seele – kulinarisch wie emotional – mitten in Deutschland. Jedes Mal, wenn ich in Deutschland bin, besuche ich diese authentischen Bulgaren, die trotz aller Versuche anderer, alles, was sie mit so viel Arbeit und Liebe aufgebaut haben, zu zerstören, freundlich geblieben sind. Ein Besuch lohnt sich. Ich kann es wärmstens empfehlen.

site_logo

Milen Kesov . 2026-03-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Bestes Essen kelheims, immer sehr nettes Personal und sehr gute Preise

site_logo

Ana Dimitrova . 2026-03-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Es ist sehr lecker und das Brot wird frisch und handgemacht zubereitet. Die Portionen sind großzügig, die Preise angemessen und die Speisekarte umfangreich. Angenehme Atmosphäre, die Inhaber sind nette, freundliche Bulgaren. Sehr empfehlenswert!

site_logo

Wania Iliewa . 2026-02-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wir waren vor einer Woche dort. Die Besitzer sind wirklich außergewöhnliche Menschen, sehr gastfreundlich und nett. Die Pizzen, Döner und Pasta sind köstlich. Die Atmosphäre ist wunderbar. Unbedingt hingehen, ihr werdet es nicht bereuen!

site_logo

Asparuh Asparuhov . 2026-02-07

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Köstliches Essen, wundervolle Gastgeber und herzlicher Dank von unserem gesamten "Fußball"-Team!

site_logo

Vergil Katsov . 2026-02-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wunderbarer Ort, wunderbares Essen und tolles Training :)

site_logo

Ivailo Shalamanov . 2026-02-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Absolut der beste Laden für Döner, Pizza, Pide und Pasta im Landkreis Kelheim! Alles ist immer frisch, perfekt gewürzt und unglaublich lecker. Der Döner ist saftig, das Fleisch von top Qualität und die Pizza einfach herrvorragend. Freundlicher Service und konstante Spitzenqualität - detention mein Lieblingsrestaurant. Sehr zu empfehlen! ❤️😋

site_logo

Iveta Krasteva . 2026-01-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Das beste bulgarische Essen in Deutschland!

site_logo

Manuel Alves . 2026-01-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Lecker, große Portionen und stets gut gelaunt!

site_logo

Markus Reichl . 2026-01-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ich habe hier einen sehr guten Döner bekommen.

site_logo

Alexander Reichenberg . 2026-01-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr guter Service, freundliches und lächelndes Personal, leckeres Essen und gemütliche Atmosphäre.

site_logo

Kasam Kasamov . 2025-12-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ist geil aber auch leider teuer geworden

site_logo

Ebrima Kauerhof . 2025-12-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Freundlicher und schneller Service. Die Sushi-Rollen sind lecker und die Platte ist wirklich anspruchsvoll. Natürlich ist auch der Rest der Speisekarte hervorragend. Sehr empfehlenswert!

site_logo

Tomek Jarosz . 2025-12-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best doner kebab in the whole county! 👍

site_logo

Bauer1001000 . 2025-12-14

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best doner kebab...Best service...Everything's perfect!!!

site_logo

BZ . 2025-12-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, large portions, I couldn't eat the durum..

site_logo

Dmytro Kovalenko . 2025-11-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We highly recommend it! Superb!

site_logo

Sabine Rolle-Wittbrodt . 2025-11-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent place to enjoy a delicious meal...Super professional service...Wonderful team...We were impressed...We will return on our next trip...We will recommend it to our friends....

site_logo

Iliana Palma . 2025-11-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty and reasonable prices

site_logo

Kamen Nestorov . 2025-11-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I don't write many reviews, but I absolutely have to say something here. If you want to experience an incredibly warm and welcoming team with an atmosphere that makes you feel right at home, and on top of that, you get incredibly delicious food, then this is the place for you. This feedback is the most important thing to me because I've known them for years, have so many wonderful, heartwarming stories connected to them, and always receive the very best service. The food is amazing, and even now that I no longer live nearby, it's worth the trip! Because it's not just your stomach that gets filled, but your heart too ❤️ Five stars simply aren't enough! My kids and I give you a 10/10 ⭐️ Keep up the great work! Best regards, Manon 😘

site_logo

Manon Süß . 2025-11-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

During a short trip to beautiful Kelheim, we fancied a doner kebab and ended up at Valentino's. Super friendly staff, delicious food, and huge portions – definitely one of the best doner kebabs I've ever eaten, highly recommended!

site_logo

Attila Toth . 2025-11-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Top, that's THE Döner! It doesn't get any better than that.

site_logo

Jürgen Winkler . 2025-10-24

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Much better food and doner kebabs👍

site_logo

Semich Siampan . 2025-09-30

WEITERE KOMMENTARE IN Google

XL kebabs are only for those who can eat a lot, otherwise it's way too much. The best kebab we've ever eaten

site_logo

Jakob Reile . 2025-09-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I visit often. Large portions and tasty kebabs, homemade pancakes and rolls. The only downside is the lack of hot sauce, only spices.

site_logo

Uther17 . 2025-09-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best kebab for miles around😄 Always fresh and delicious. The manager is super nice and accommodating. Everyone is very friendly... Clearly recommended 👍🏽👍🏽

site_logo

Gaby Conrad . 2025-08-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good kebab, and they definitely don't skimp on the toppings. The service is very friendly.

site_logo

Fritz Schmalzbauer . 2025-08-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I tried the doner kebab based on a recommendation and picked it up on my way home. A wide selection, fresh ingredients, and generous portions. Despite the busy customer base, it only took a few minutes for the three doner kebabs to be ready. There are about five or more people working there, ensuring everything is prepared quickly. You receive a friendly welcome and advice. You can eat inside and outside, and the interior looks practical for dining. Everyone enjoyed the doner kebabs at home. They also serve pizza and much more. There's plenty of parking right in front of the kebab shop. Thank you very much. We'll be back.

site_logo

Matthias Heimel . 2025-08-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food! Great staff! I recommend!

site_logo

Maria Gube . 2025-08-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super tasty, large portions, great service. I recommend!

site_logo

Svetoslav Stefanov . 2025-07-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Excellent quality of food, delicious and served with a very polite and kind attitude! I highly recommend it.🤩

site_logo

Vasilka Dimitrova . 2025-07-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I have never eaten a tastier duner in my life👍😋.

site_logo

Oleg Shvedov . 2025-07-10

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Fast service, delicious food, moderate prices, we'll be back...❤️

site_logo

Nicole B. . 2025-07-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food was delicious, and the staff was very friendly. You don't have to wait long for your food, and you're always greeted warmly. Best kebab in Kelheim

site_logo

Jenni . 2025-07-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food and very friendly service.

site_logo

Mike Pügerl . 2025-07-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We enjoyed another XL Dürüm on Friday. Valentino simply has the best Dürüm & Döner in the world. Everyone is always friendly and accommodating. It couldn't be better! Dear Valentino team - thank you 🙏

site_logo

Michael Schumacher . 2025-06-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly staff, the food is always great and the portions are huge.

site_logo

Markus Kroepfl . 2025-05-31

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best kebab ever! Amazing pizza and, what's really important to me, the people there are really nice. We'll definitely be back!

site_logo

Monika Reichenstetter . 2025-05-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food, we don't say anything anymore, you eat until you can't, you don't get up from the table hungry

site_logo

George Boca . 2025-05-18

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I've been eating kebab there over and over again since they opened (about 10 years), everything else is great and I've never been disappointed.

site_logo

robert . 2025-05-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Good food and nice people. I can only recommend it! 👍👍👍

site_logo

Lajos Horváth . 2025-04-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food, everything was tip top

site_logo

Fudoshin js . 2025-04-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

If you haven't had a real doner, THIS IS THE PLACE! Large portions, deliciously prepared with skill! The atmosphere is pleasant, and the staff is always smiling and friendly! Great place! I recommend with both hands!

site_logo

Атанас Атанасов . 2025-04-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Alles war frisch und sehr lecker! Thank you :)

site_logo

Denislav Rashkov . 2025-04-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I've been a regular customer at Valentino Pizza & Grill for 9 years - super delicious food, huge portions and really nice people! Always my pleasure!

site_logo

Ginafelicia Gina . 2025-04-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything great. Doner kebab, pizza, pide and pasta are all very tasty and fresh. Staff friendly ❤️

site_logo

michelle dwe . 2025-04-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I've been there twice already. They turned out to be fantastic parties 🥳! The staff was very friendly 🥰! Delicious food, but the portions are really huge!

site_logo

Maria Radeva . 2025-04-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Mega eat the best pizza, kebab, Doner plate price performance top

site_logo

fan kanal . 2025-04-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty, freshly homemade bread. Very tasty kebab. The pizzas are also great. Really very tasty. Again and again!

site_logo

Todorka Gencheva . 2025-04-05

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can only recommend it, it is the best kebab in Kelheim😍😍 100% Este cel mai bun Döner din Kelheim recomand

site_logo

Valentin Cocioaba . 2025-04-03

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best quick food in all of Kelheim. Everyone is very nice and the kebab is massive and delicious

site_logo

Dennis Wutte . 2025-03-29

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best dürüm, large portions, great value for money. Super friendly staff.

site_logo

Ron . 2025-03-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We always get kebab or a dürüm there. And it has always tasted very good so far! Very nice people and very good food!

site_logo

Lisa-Marie Bauer . 2025-03-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Best kebab shop for miles around! This kebab shop is simply fantastic! The food is always fresh, delicious, and perfectly seasoned. Whether it's kebabs, durum, or the vegetarian options – everything tastes excellent here. What really makes this shop special, though, is the incredibly friendly staff! You're always greeted with a smile and immediately feel welcome. The service is fast, friendly, and attentive – simply top-notch! If you're looking for the best kebab in town, you absolutely have to stop by here. Highly recommended!

site_logo

Stefan . 2025-03-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

First of all, thank you for your cheerful and friendly demeanor and quickly prepared delicious food👍. About the portions: they are large and the taste is excellent! Would recommend it to everyone. We like to come back again and again. The best 🍕 and 🥙 around here, in our opinion. Continued success!!!!!

site_logo

Galin Georgiev . 2025-03-23

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Everything was great 👍. Only recommended

site_logo

Petar Nikolov . 2025-03-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly staff, delicious food. Very large portions and good prices.

site_logo

Stelian Georgiev . 2025-03-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food, I recommend it to everyone!

site_logo

MyLfI Fon . 2025-03-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good kebab, large portion, very tasty meat, fresh vegetables

site_logo

Kacper . 2025-03-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Perfect kebab - everything perfect 🫶🏽

site_logo

Kellie Kwegah . 2025-03-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I travel all over Germany for work and have therefore eaten kebab in many places. But this is where I find it best.

site_logo

Lisa Müller . 2025-03-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Deliciously prepared food, large portions, reasonable prices, kind and pleasant service. Pleasant atmosphere. The best place to eat düner kebab in Kelheim.

site_logo

Антоанета Димитрова . 2025-03-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

After the visit to the shopping center, Valentino is responsible for the hunger. Super friendly and helpful staff, delicious dishes, freshly prepared, cheap. Just right for big and small hungers. Recommendation: Stuffed San Remo with extra yogurt dip.

site_logo

Rolf Heine . 2025-03-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best kebab I've ever eaten! The size is really big and tastes really good! But pizza or pasta are also great. The service is very, very accommodating, friendly, very nice! All in all, highly recommended!!!!!

site_logo

Klaus Wagner . 2025-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very friendly staff, very generous portions and fair prices! Best kebab shop in Kelheim for 14 years!

site_logo

Simona Krasteva . 2025-03-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice owners, delicious food. Always a pleasure to be a guest there because you are treated as such.

site_logo

Michael Litkowski . 2025-03-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best doner place here in Kelheim! Its been almost 6 years that my husband and I, a regular customers. And the taste is always same which is very good, price is so acceptable for a huge place that leave our stomach totally full.😊 They are very friendly and every time my husband request additional sauce of our doner teller they give with big smile and thats one of the reasons we really like this place! Highly recommended to all people who loved to eat pizza and doner! 🥰

site_logo

Simply me Keith . 2025-03-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Super delicious food! Super nice owners!!! Come here from 20km away

site_logo

Claudia Schwede . 2025-03-12

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best kebab between the Danube breakthrough and the Milky Way

site_logo

Deus-Sued Иванов . 2025-03-11

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best kebab shop in the entire district.

site_logo

Sergej Brommer . 2025-03-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Always nice, friendly, no matter how busy it is, and everything is always fresh, simply the best, most delicious kebab! Thank you Valentino,

site_logo

Christine Baskarad . 2025-03-06

WEITERE KOMMENTARE IN Google

We tried many dishes and really enjoyed everything. For us they have the best kebab in the area. Everything is always fresh and prepared with love. Very friendly staff. You feel comfortable eating and always welcome.

site_logo

jana zollner . 2025-02-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Both the pizzas and the kebab were always very tasty.

site_logo

A . 2025-02-26

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Highly recommended at any time - for me it's definitely the best kebab in Kelheim. The bread is always freshly baked and the pizzas are also perfect. The staff is always super nice. We go there regularly and really enjoy it.

site_logo

Thomas Huber . 2025-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food always tastes good and the staff is very nice. It's always worth a visit. Price-wise also super good.

site_logo

Julia Huber . 2025-02-20

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very nice staff and very good food. Always my pleasure!

site_logo

Marzena Wieczorek . 2025-02-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very good food and very nice staff. Anyone who hasn't been there is definitely missing something.

site_logo

Nelly Wieczorek . 2025-02-19

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Perfect kebab, everything fresh including the bread fresh from the oven. Friendly staff who fulfill every special wish. The portions are absolutely sufficient, you won't stay hungry here.

site_logo

Veronika Einzinger . 2025-02-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Kudos to the staff, very friendly and helpful, very tasty food, huge portions, great prices, very satisfied... see you again❤️❤️

site_logo

Daliborka Tomic . 2025-02-15

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best kebab specialties in Kelheim and the surrounding area, large portions, delicious meat, fresh side dishes and rolls. Very friendly service

site_logo

Erik Papp . 2025-02-09

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Best shop. Food 12/10, people very nice and hospitable.

site_logo

ibluematix . 2025-02-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I can only recommend it to everyone who hasn't eaten here yet is missing out. No matter whether it's kebab, pasta or pizza, everything tastes so delicious and the service is so friendly you almost feel at home.

site_logo

Alex Ramich . 2025-02-08

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Kelheim

restaurant_img
4,8

Stellungnahmen

location-iconDonaupark 20b
Döner-Restaurant
outdoor_seating_118681takeaway_118681delivery_118681

Guter Döner mit immer saftigem Fleisch und frischen Zutaten. Das Brot wird frisch gebacken, was man definitiv schmeckt. Das Team ist freundlich und man wird immer nett bedient. Komme gerne wieder.