Basierend auf 539 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Basierend auf 539 Bewertungen gefunden auf 2 Websites
Nº 9 unter 263 unter Hagen
Nº 1 von 16 Italienisches Restaurant unter Hagen
Stellungnahmen
Das Essen war köstlich. Die Pizza war hervorragend, der Wein lecker und der Kellner aufmerksam und freundlich.
Olette van den Heuvel . 2026-05-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Schlichtes Restaurant mit sehr guter Küche! Der Service ist wirklich ausgezeichnet!
MrsVita9 . 2026-05-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich bestelle schon zwei Jahre dort und das Essen ist jedes Mal warm und immer richtig bis zum Rand gefüllt . Egal ob Pasta oder Pizza oder Schnecken , da bekommt man alles vom feinsten , kann ich wärmstens empfehlen . Die Lieferanten sind ebenfalls immer freundlich und überpünktlich, manchmal dauert es nur 20 min da klingelt es schon an der Tür ^^
lena harwaldt . 2026-04-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
War sehr lecker von Spaghetti Bolognese bis Pizza! Der Service ist sehr gut.
Natalia . 2026-04-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Eine stark unterschätzte Pizzaria. Essen sehr gut. Service sehr bemüht. Preis-/Leistung passt 👍
Klaus-Peter Koch . 2026-04-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wir kommen immer wieder gerne und jedes Mal von neu zufrieden Service essen sehr gut richtig lecker nur zu empfehlen 👍
Sweety Sweety . 2026-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich habe das beste Date mit meiner Pizza 🤗 nen Köstritzer dazu und ja ich bin echt pingelig was Pizza angeht! Perfecto In der neuen Stadt lebt man sich halt am besten ein, wenn man auch nen Gutes Restaurant kennt und für mich als Autist gerne auch geliefert 🤗Danke weiter so. Da muss man garnicht weiter suchen.
NiSa Niks . 2026-04-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Gutes Essen, nette Bedienung. Alles in allen Super Pizzeria.
Werner Poitz . 2026-04-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr empfehlenswertes Restaurant Es war alles perfekt. Die Begrüßung war sehr herzlich und freundlich. Das Essen war ausgezeichnet und der Service aufmerksam. Wir haben uns sehr wohlgefühlt und kommen gerne wieder.
Pasqualina Bosso . 2026-02-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Top Pizza, richtig lecker! Top preis!
skypro1100 . 2026-02-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr netter Service vor allem der Mann, der am Telefon die Bestellungen aufnimmt , Ehrenmann<3 Ein freundlicher Lieferant und super warmes Essen! Jeder Wunsch wird erfüllt und eine kulante Atmosphäre herrscht ebenfalls, immer wieder gerne!
Mel M . 2026-01-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Es war sehr schön das Essen war lecker und der Kellner war sehr nett und zuvorkommend. Das Ambiente war auch sehr schön und sauber. Für diese Preis Leistung würde ich immer wieder hin gehen . Wenn man das Essen nicht schafft kann man es auch problemlos einpacken lassen .
Sven Fimpler . 2026-01-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Am 22.01.2026 erfolgte meine Lieferung an die Ambrock Klinik. Ich möchte mich herzlich für die sehr leckere Pizza und den großartigen Service bedanken. An diesem Tag waren alle glücklich, da wir viele verschiedene, richtig gute Pizzasorten genießen konnten. Der Tag wurde dadurch besonders schön. Ein großes Dankeschön an die Personen, die die Pizza gebacken haben – und ebenso an das Café-Management: absolut toll! Vielen Dank!
Matika Shepherd . 2026-01-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Die beste Pizzeria für mich. Gutes Essen zu guten Preisen. Schönes Ambiente und ein guter Service.
Mousa Belhadj . 2025-12-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Romantica ist für mich eine absolute Herzensempfehlung 🩷. Es gibt eine große Auswahl an Gerichten und egal was ich probiere es ist wirklich super lecker. Die Preise sind unschlagbar, sodass man nach der Arbeit auch mal aufs Kochen verzichten und sich was Leckeres gönnen kann. Das Restaurant ist sehr hübsch und die Bedienung sehr lieb. Ich war schon auf Dates, mit Freundinnen und Familie da und alle sind begeistert! ☺️
Emely Perlick . 2025-12-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Früher mal eine gute Pizzeria. Ich bin verärgert, dass die letzten Lieferungen teilweisr qualitativ mangelhaft waren. Ich habe große Pizzableche bestellt, die verbrannt ausgeliefert wurden (siehe Foto). Sowas sollte man nicht ausliefern. Danach habe ich nochmal dort bestellt. War wieder nicht lecker und am Telefon wird man unfreundlich behandelt.
Hendrik Schmidt . 2025-12-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Wie sind mega zufrieden mit dem Essen und sind gerne bei Romantica Essen . Bedienung ist sehr freundlich. Wir kommen gerne wieder.
Morticia Addams . 2025-12-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Sehr schöne Atmosphäre, sehr freundliche Mitarbeiter, das Essen 1A.
Elvira Perkovic . 2025-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super lecker wie immer 😋 Bestelle da total gerne 🥰🍀☺️ Fahrer immer freundlich und nett auch wenn viel los ist. Schnelle Lieferung ⚡☺️
Christoph Schneider . 2025-11-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super ! Essen war sehr gut. Mitarbeiter sehr nett. Haben vor Ort gegessen.
Micha Mo . 2025-11-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
01.11.2025: Ich war rundum zufrieden! Das Essen war wirklich sehr lecker – frisch, schön angerichtet und mit viel Liebe zubereitet. Besonders erwähnen möchte ich die freundliche Kellnerin, die super aufmerksam und herzlich war. Man hat sich sofort willkommen gefühlt. Ich komme auf jeden Fall gerne wieder
Mousa Mezher . 2025-11-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Schöne kleine Pizzeria im Kern von Haspe! Die Speisekarte ist vielfältig und bietet von Salat, über Pizza, verschiedene Nudeln, Schnitzel und Gyrosgerichten eine große Auswahl an! Das Personal ist super freundlich und insgesamt ist ein Besuch hier vor Ort definitiv zu empfehlen... oder man lässt sich die Leckereien nach Hause liefern! TOP 👍
Marko P . 2025-10-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ich esse nie im Laden, sondern hole meine Pizza ab oder bestelle sie. Der Laden ist schön, die Mitarbeiter wirklich nett und die Pizza mag ich sehr gerne.
Viktoria (quadratfrei) . 2025-10-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A very unfriendly driver who delivered the food. (The pizzeria itself, not an external delivery service.) They also have hidden prices that are even more inflated. Thanks, but I won't be coming back or ordering again. There are better pizza delivery companies in Hagen.
David . 2025-09-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
They don't deserve a single star, and their customers probably don't need more. They told me I ordered somewhere else, but they wanted to keep my PayPal payment even though the order was canceled. I've experienced everything there: Cold food Burned food Food arrived after 2 hours Wrong/missing ingredient on pizza Food missing a dish Unfriendly, arrogant, lying, and cheating. Every Lieferando and the like should throw you out.
Alex Schmidt . 2025-09-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Simply a fantastic pizzeria. We were very impressed by the friendly service. The food was also simply excellent.
Annette Bielemeier . 2025-09-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizzas there taste great, the staff is super nice and you can eat there relaxed
florian Ledder . 2025-08-24
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It's almost outrageous! Inattentive service, no bread is served before the pizza, and then this "pizza," if you can even call such a product that. A completely oversalted dough that seems to have been rubbed in salt, with a thin "slab" of rubbery cheese that has absolutely no place on a professional pizza, no olives on top, and rubbed with cans of tomato juice underneath! A disgrace! On top of all that, a slick of oil! Perhaps the health department will take care of how salt is being used in restaurants and then impose appropriate bans on the right people. Salt is no less harmful to health than smoking and alcohol. But ultimately, it's incomprehensible to me that a pizza maker doesn't get a kick out of it when everyone else can make a better pizza at home than he can.
CT P . 2025-08-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Do they have a new chef? I ordered pasta with meat sauce alforno last week. The meat sauce lacked any seasoning. And the sauce had a strange consistency; it was really thick 😵💫 One positive thing I can say is that the delivery person was very friendly and accommodating.
Ulrike . 2025-08-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
⭐⭐⭐⭐⭐ "Delicious pizza, but there was an initial misunderstanding when ordering – but after a brief consultation, it was resolved in a courteous and friendly manner. Thank you!" Simply great 👍🏻💙
Eule E (eule) . 2025-08-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is good, but I can't recommend ordering there. We just waited two hours for our food.
Daniel Hustadt . 2025-08-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza tastes really, really good, I'd definitely order it again.
Kevin Panke . 2025-07-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Das Essen ist geschmacklich sehr gut, verschiedene Gerichte probiert. Preis / Leistung gut. Gerichte schmecken beim 2. Mal genauso wie beim 1. Mal, sprich gleichbleibende Qualität.
WZ . 2025-06-23
WEITERE KOMMENTARE IN TripAdvisor
Friendly and helpful staff, enjoyable food, pizzas in two sizes (thank you - only able to eat a small one), tasty Frutti di Mare. As pizza restaurants in Germany go, good value for money all round.
Gwendolen Webster . 2025-06-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Good value for money, very friendly staff and prompt service, and the small pizzas much appreciated by pensioners. Canned music annoying, but the others didn't notice it, so just me, and it wasn't so loud that it drowned conversation.
Gwendolen Webster . 2025-06-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty pizza. Would go again.
Noah Kelsi . 2025-06-06
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Great service, delicious pizza trays for a child's birthday party. Everything went smoothly.
Torsten Wohlgemuth . 2025-05-17
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is always great and we usually bring it home. It has been reliably open for years, despite a lack of staff. And if there's a little thing that's not right, what the heck, just fix it!!! Was self-employed for 45 years, we have to get rid of the perfectionism. We are approaching the standards of southeastern countries in everything, and that is not the end of the world either. Many people go there on vacation and think it's great!
Friedrich Menze . 2025-05-10
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Actually always satisfied and always happy to eat there because it tastes very tasty but from today on there is one less customer there. I wanted to order something to be delivered and on the phone I was simply told no, we won't be delivering today and they simply hung up on me. I live 10 minutes by car from the pizzeria. Politeness is different.
Robin Siebel . 2025-04-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizzeria is really nice and the girl who works there is very nice. Everything is quick and friendly. The schnitzels taste really delicious!
Omar Omar . 2025-04-28
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good food, especially the lasagna is recommended. The staff is super nice and a nice ambience awaits the guests. I always enjoy going there, hence the full recommendation.
Anja S. . 2025-04-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered there for the first time via Lieferando, the food tasted great, pizza rolls were included for free and the delivery person was very funny and personable. Can only be recommended🙏
Marlon Tran . 2025-04-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice, attentive, quick service. Good food, class 😉
Dirk Schmidt . 2025-04-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Absolutely recommend it! I order here almost every lunch break, and I've never been disappointed. The friendly and attentive staff creates a pleasant atmosphere. The varied Italian dishes impress with intense, delicious flavors, and the salads are always fresh and crisp. I'm thrilled and will definitely become a regular.❤️ Best wishes from the woman who is the first to arrive at your door every lunch break, right after opening, to pick up her delicious dishes.
Eve Zapp . 2025-04-02
WEITERE KOMMENTARE IN Google
This is the most delicious pizza in Hagen. We had Hawaiian, Italian and Margherita. Next time I will try different spaghetti. A nice girl works at the bar, always with a smile. The cozy atmosphere is conducive to romantic dates or time alone. I recommend...
Inna Palii . 2025-03-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The atmosphere was cozy and authentic. The food was very good. The service was also very good, everyone was very friendly. One can only continue to miss it.
Tatjana Lucka . 2025-03-31
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The pizza was delivered 2 hours after ordering... Annoying!!!!!!!!!!!!
Erhan Yildiz . 2025-03-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The best Bolognese I've ever eaten, especially with Tabassco and Parmesan 😋
Sema Alagöz . 2025-03-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Absolutely cheeky. On the map it says delivery from €10 and delivery costs in the center are €1 and for all other areas €1.50. We wanted to order for an order value of around €23. The delivery route would have only been 11 minutes and we were denied delivery. We would only be supplied for orders over €50. Then they keep their food. Service nil. I would have preferred to give 0 stars.
Janina A. . 2025-03-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Good Italian atmosphere - very tasty dishes - e.g. B. Salad with good olive oil (not watered down), pasta, pizza and a mixed platter lovingly put together. For me, a restaurant to visit again - gladly again.
Jürgen Schutzeichel . 2025-03-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Paste Penne del chef was great! Price-quality a 10/10. Friendly service
Frouwko Wisman . 2025-03-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
An absolutely fantastic experience at this Italian restaurant! The ambience was cozy and authentic, and the food was simply heavenly, fresh ingredients, perfectly seasoned and lovingly prepared. I would especially like to thank the young waitress who looked after me during my visit. She was incredibly friendly, attentive and very professional. You can tell that she does her job with passion. I felt completely comfortable and will definitely come back. Highly recommended!
Jad A Zand . 2025-02-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very nice staff, pizza was crispy. We didn't like the vegetable casserole at all. The potatoes tasted old and the sauce tasted like it came from Maggi or Knorr, which overshadowed the otherwise nice green and crunchy broccoli. Too bad. It's actually not that difficult vegetable casserole...
Christine Sowoué . 2025-02-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Uncomplicated reservation of seats, comfortable sequence of dishes, everyone received their food almost at the same time and was satisfied! An all-round successful evening - we'll be happy to come back!
Anke Dollberg . 2025-02-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Food is always very good. But I find it difficult to pay €1.00 for two leaves of basil that you have to look for with a magnifying glass. Too bad
Lars Borkenstein . 2025-02-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered food from the company for my birthday. It was hot, tasty and definitely worth the money. Always my pleasure
Nicole Löffler . 2025-02-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Every visit is more than convincing! The service staff are extremely friendly, competent and attentive. We didn't miss anything. You're in good hands here, even for small bites or large meals. You can eat on site or have your meals ordered on site or by telephone. Parking can be more difficult.
Izel Islak . 2025-01-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty food and fast delivery. I have ordered many times and am always satisfied. Keep it up! Top offers and service.
Bekim Sulejmani . 2025-01-14
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ordered there today... The pizza arrived lukewarm and completely dirty. Cardboard box completely softened. Even the invoice was completely softened... regardless of that, not even what was ordered arrived... Never again and not recommended
Dennis Tasli . 2024-12-22
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We always ordered number 61 as always everything was great Thanks
hel x . 2024-12-18
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Short waiting time, friendly service, delicious food and reasonable prices.
Dirk Depping . 2024-12-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super tasty, totally hospitable, I felt at home, I can only recommend it and very tasty and cater to every wish👍👍👍👍👍🙂
Jutta Bertram . 2024-12-12
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food and service were fantastic. We would love to come back!
Christine Wizenti . 2024-12-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
In my opinion, the best pizzeria in Hagen at the moment. No matter whether delivered or directly in the restaurant. If it takes longer to order, then there is a lot going on. Nevertheless, it has remained within limits so far. I think in all the years that I've been ordering there, I've only been less than satisfied once. Since I have always experienced good quality before, I filed this one away as an “exception”. After that it was back to normal: very good! The location itself is clean and the ambience is quite inviting with appropriate "background music". Including a cheerful and very attentive service without being intrusive. I think that even with the price increase in recent years, the price-performance ratio is still good. And the pizza....! ♥ ♥ ♥
Youna Samir . 2024-12-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The friendly people in service make you feel welcome straight away as a guest. The menu is varied. Even those without meat will definitely find something delicious to eat.
Stephan Schär . 2024-12-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food tastes excellent and the portion sizes are also very generous. Unfortunately, there is one major point of criticism: the way we deal with customers. A few months ago my calzone was made with the wrong ingredients. When I called to clarify this, I was immediately told that I had ordered incorrectly - which was definitely not the case. Today I ordered something in the afternoon and the delivery person was really annoyed. He complained why I was ordering at this time (2:30 p.m.) because there was so much traffic. Honestly, if that's a problem, why are you even taking the order? Last week I ordered Haspe from Romantica at around 9:30 p.m. The opening times for the delivery services are until 10 p.m., but the delivery person still rudely pointed out to me that it was already late. If late orders are a problem, why not adjust opening hours? Or rejects the orders outright? I order really often and I've rarely experienced anything like that at other restaurants. It's a shame that the great taste of the food is always ruined by such unfriendly comments. As a loyal customer, you want to be treated with respect - no matter what time of day it is.
Dogus Dolu . 2024-11-29
WEITERE KOMMENTARE IN Google
When we still lived in Hagen, we were here often. Even back then, the pizza was very tasty and every visit was worth it. When we visited Hagen today and were happy to discover that the restaurant still exists, we of course had to go there immediately so we could eat this delicious pizza again. After all these years the pizza is still very tasty. The prices are also fair (almost too cheap for the delicious food). The waitress was also very nice and you could tell she enjoyed her job. If we are in Hagen again, we will definitely come back!
Michelle . 2024-11-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Nice Italian restaurant with very attentive service.
Mathias . 2024-11-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is always very delicious. The service is also very friendly.
Esra Maap . 2024-11-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very tasty food. Pleasant and calm atmosphere. We have been visiting this restaurant for years and have never been disappointed with the food or service.
Yasin Jason . 2024-11-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food tastes excellent and the service is extremely friendly.
Erva Bahadür . 2024-11-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food is very tasty, especially the 82! The service is always friendly!
Erdem Kahraman . 2024-11-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was as always a 10/10… The service was super friendly and accommodating :) Definitely my favorite pizzeria in Hagen, highly recommended!!🍕❤️
Leonie . 2024-11-03
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Super friendly service, food very tasty...we'll definitely be back
Karsten Drews . 2024-10-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
A very nice little pizzaria, nice staff and super delicious food. The only thing we could have done was ask for drinks after dinner and we would have liked to drink something too.
Jörg Czubaszek . 2024-10-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very cozy and clean pizzeria. So far we have only had it delivered but today we picked it up ourselves. Everything fine - tasty and good. Recommended at any time.
Kirsten Möbus . 2024-10-23
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a margarita pizza with extra olives and corn Both were forgotten!
Hxxna09 Hxxna . 2024-10-21
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We had ordered the party service for 10 people. That is a sheet of pizza, 1 sheet of pasta, 1 plate of salad and pizza rolls. He came everything on time. And everything was perfect. The salad was very fresh, the pasta and the pizza were really tasty. There were a lot of pizza rolls and there was also herb butter. We were really excited. It would have easily fed 12 or 13 people. That definitely wasn't the last time we ordered there.
Brigitte Krause-Krummenohl . 2024-10-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Rip-off people order a 32 cm pizza and never get a 28 cm pizza again because the price for 32 cm is taken
Roberto Asta . 2024-09-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
★★★★★ I recently ordered three pizzas and absolutely loved them! 😍 As soon as I opened the box, my glasses fogged up from the lovely warmth despite delivery! You can tell that the pizzeria focuses on quality. I, who never eat the edges of a pizza, loved the dough as it was perfectly crispy but fluffy at the same time! The pizza with spinach was a particular highlight - the cheese was tender and creamy. The margherita also tastes great! Delivery was faster than expected and the driver was VERY friendly. The nice thing is that you don't have to worry about whether the employee understands you when you're on the phone! One thing is for sure: This wasn't my last order.
Zen Strana . 2024-09-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very cozy Italian restaurant with excellent food! We enjoyed incredibly delicious bruschetta as a starter and then ordered two pizzas - a Rustica and an alla Diabola. Both were perfectly cooked, with fresh ingredients and crispy bases. The service was extremely friendly and attentive, which made the evening even more pleasant. We'll definitely be back! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
XeIanXI . 2024-09-09
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered a pasta and pizza tray special from Pizzeria Romantica and it was amazing! The pasta was wonderfully seasoned, and the pizza pans were crispy and delicious. The delivery worked great and the food arrived hot and fresh. Overall a great experience – I will definitely order again!
Sebastian Wagner . 2024-09-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The Pizzeria Romantica is and remains the absolute favorite in Hagen and the surrounding area for me and my family. So far we have always been more than satisfied with every delivery. The employees were always very friendly, the delivery was always reliable and quick. The food was always delivered perfectly as we ordered and was always warm and fresh. In terms of taste, it has always been very enjoyable, as well as in terms of appearance. But it's not just the delivery that has always been perfect, but also the restaurant itself. There is also a very nice atmosphere and the staff give good advice, not only when choosing the food but also when choosing the right wine (drink). You can either spend a nice evening there as a couple or a nice evening with the whole family (There is also a small play area for the children). I can only recommend it to every individual and every family. Just a great shop.
Rene Beuthner . 2024-08-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
My father and I have been ordering from Romantika more often since we are not mobile at the moment. The food is really great. The fish dishes are also very good. You will be treated kindly and delivery is quick and friendly. We can only recommend it.
Michael Böhm . 2024-08-16
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Very good pizza, great value for money
Erik Schmidt . 2024-08-08
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Every standard known to us regarding friendliness and pleasant demeanor is effortlessly undermined here.
Yngve T6 . 2024-08-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food came cold after 1 hour. The wrong house number was written down to the driver (who, by the way, was the only one who was very nice and friendly). After I saw him drive around our house several times, I went out onto the street and intercepted him, otherwise the food would be there didn't arrive at all... (in retrospect it would actually have been better)! The entire top layer of the lasagne with the cheese was completely black, burnt and extremely hard, with only oil instead of sauce. The schnitzel and fries were also completely cold and not edible, 26 euros for the barrel! They are also not capable of criticism. When I complained about the food on the phone, I was told in a completely unfriendly tone that I should order somewhere else in the future!!!! We will definitely do this in the future, we promise :-) It's a shame that you have to give 1 star to be able to post it here because there should be 10 minus stars for the campaign
Sabine Schmidt . 2024-08-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I can't say much about the place itself. However, today we ordered two pizzas, which arrived after about 60 minutes. €25.30 for pizzas that were only lukewarm is a no go. In addition, the dough is unfortunately rubbery and the pizzas don't really have any taste. We've already been to a number of pizzerias in Hagen, and unfortunately Romatica has performed the worst so far. 🤷🏼♂️
bittger, jan . 2024-08-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ordered two pizzas and pizza rolls with herb butter online. After about an hour I asked by phone whether our order had been received. I was kindly told on the phone that our food should arrive any moment. That's how it was. The waiting time was due to the time (peak hour). The pizzas are well topped and tasty; the price-performance ratio is right. The herb butter is mildly spiced, which we really like. We will definitely order there again.
Petra . 2024-07-27
WEITERE KOMMENTARE IN Google
As I often do, I order pasta and pizza there. And as always, on time, warm and tasty. The word customer service is really important. They are super friendly and keep their promises! Anyone who doesn't order there is stupid.
Galaxy Rain . 2024-07-25
WEITERE KOMMENTARE IN Google
It's always delicious! No matter what dish I've eaten there so far, it tastes very good and you're always full afterwards. All the employees are always very polite, everything works for me. We recommend.
Toni Lehmann . 2024-07-20
WEITERE KOMMENTARE IN Google
There is definitely VERY delicious pizza here Very nice people who make the effort to cook for us and are clearly committed to maintaining good quality. Thank you very much
Anku Bu . 2024-06-26
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I order there often and am always very satisfied. Delivery is quick and the drivers are always very friendly. My favorite pizzeria :)
Sarah D. . 2024-05-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Top ser good food. Today I'm back there, super nice owners, great prices. everything was great.
Skender Zeqiri . 2024-05-11
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was super tasty. The service staff was very friendly. It was only quite loud in the background due to drilling work, but that will definitely be finished by now. All in all highly recommended
Mark Windfuhr . 2024-05-07
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We ate very well there and the service was very nice. Gladly again.
Denise Schmidt (Lunatic Fun Area) . 2024-04-30
WEITERE KOMMENTARE IN Google
We liked it, would love to come back,
Wolfgang . 2024-04-13
WEITERE KOMMENTARE IN Google
The food was great. It's been a long time since I've had such a delicious pizza. The medium size was almost impossible to achieve. There were 7 of us eating out and everyone had different food. Well prepared and everyone enjoyed it. Thank you for that. 👍 👍
Petra Nieft . 2024-04-05
WEITERE KOMMENTARE IN Google
I ordered online via Lieferando, after waiting almost 2 hours I wanted to call the restaurant, but it was already closed. I ordered on time but just didn't get the food delivered. However, it says on Lieferando that it has arrived. Quite a shame!
Malina . 2024-04-01
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Short waiting time. The food was freshly prepared and very tasty. We will come back in any case.
Claudia Faehrmann . 2024-03-19
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
Ähnliche Restaurants in Hagen

208 Stellungnahmen

208 Stellungnahmen

310 Stellungnahmen
Always a pleasure. I wouldn't want to be without them anymore 😊😋

Stellungnahmen
Man fühlt sich gleich mehrere Jahrzehnte in die Vergangenheit zurückversetzt. Schönes Ambiente und relativ gemütlich. Ungewöhnlich: keine Kartenzahlung möglich. Noch ungewöhnlicher: eine Handgeschriebene "Rechnung" die nicht mit der Anwendung des § 146 a AO KassenSichV übereinstimmt.

671 Stellungnahmen
My wife and I were passing through and stumbled upon this restaurant by chance: - The ambiance was absolutely gorgeous. - The service was very pleasant and friendly. The small appetizer was a lovely welcome gesture :) - The appetizer (bread with dip), the salad, the fries, the noodle soup, the pizzas, and the pork medallions were all excellent! Thank you :)