GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufen
desktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,6

Basierend auf 24 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo4

Nº 18 unter 51 unter Schönebeck (Elbe)

Nº 7 von 24 Restaurant unter Schönebeck (Elbe)

Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle244.6

comment_iconStellungnahmen

Yummy 👌 Nicely crispy chicken and delicious noodles. Could have used a bit more vegetables.

site_logo

Chris de Boerg . 2025-08-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The food is all delicious, prepared quickly and, above all, the customers are served in a very friendly and welcoming manner.

site_logo

Mario Müller . 2025-08-01

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best Asian restaurant in Schönebeck, so delicious, best value for money.

site_logo

Stefanie Becker . 2025-06-13

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Tastes very good and large portion.

site_logo

Lea Sophie . 2024-09-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Great value for money I came all the way from Calbe because it tastes so good. The portions are enough to fill you up. The prices are simply great for the quality and the portions. I highly recommend it to anyone who wants good, affordable Asian food. Unfortunately, I can only give it 5 stars 👍😊 See you next week, M&T😅

site_logo

Franziska Dreier . 2023-12-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Very tasty food and good portions for the price.

site_logo

Xoxo Melly oxoX . 2023-02-21

WEITERE KOMMENTARE IN Google

The best Asian in Schönebeck! The duck is tender, there is lots of sauce and the vegetables are varied with peppers, cauliflower, broccoli, peppers and Chinese mushrooms. Elsewhere you only get bean sprouts. Tip top

site_logo

CK . 2021-11-04

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Jedesmal ein Genuss. Bestes Thai Curry der Region!

site_logo

Dennis Mit D . 2020-05-16

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Imbiss mit leckeren Essen zu kleinen Preisen.

site_logo

Marie-Christin Rausch . 2018-04-02

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Sehr schnell. Sehr lecker. Sehr freundlich. Und günstig. Nummer #1 für asiatisches Essen in Schönebeck. Einfach telefonisch vorbestellen und abholen.

site_logo

Max . 2018-01-28

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Schönebeck (Elbe)

restaurant_img
4,6

61 Stellungnahmen

location-iconMagdeburger Str. 176
Restaurant
outdoor_seating_161109takeaway_161109delivery_161109

We spontaneously went to the Greek evening on Saturday. The food was fantastic, very tasty, and very plentiful. A truly gifted chef! We were thrilled. The price was right. I personally would love to see more events like this, even though it's a lot of work. Greetings to the team – keep up the great work!

restaurant_img
4,5

427 Stellungnahmen

location-iconEggersdorfer Str. 13
Restaurant
outdoor_seating_160966takeaway_160966delivery_160966

Gute Küche, freundliches Personal. Der Brunch war sehr gut, viel Auswahl. Waren schon zweimal dort.

restaurant_img
4,5

95 Stellungnahmen

location-iconWelsleber Str. 47
Restaurant
outdoor_seating_161104takeaway_161104delivery_161104

Wir kamen kurz nach Ladenschluss herein und wurden dennoch freundlich bedient. Es gab nicht mehr viel Auswahl, aber trotzdem wurde uns etwas frisch zubereitet. Ich kann den Imbiss guten Gewissens weiterempfehlen.

restaurant_img
4,5

437 Stellungnahmen

location-iconBahnhofstraße 13
Restaurant
outdoor_seating_161086takeaway_161086delivery_161086

I visited the Pionierhaus Schönebeck and was absolutely thrilled. The pizza was simply incredible – the dough was perfect and the toppings were super fresh and delicious. But it wasn't just the food that was top-notch: the service was incredibly friendly, attentive, and created a truly pleasant atmosphere. I also had a tea, which was also delicious. Definitely a place I can wholeheartedly recommend.

restaurant_img
4,7

271 Stellungnahmen

location-iconPfännerstraße 6A
Restaurant
outdoor_seating_161091takeaway_161091delivery_161091

Das Essen ist richtig gut, auch wenn man es geliefert kriegt is es noch schön warm. Der Service ist richtig nett und super! Ich habe nichts schlimmes oder auch erniedrigendes zu sagen, ich finde es ein super Restaurant!