GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneAufrufen
desktopWebsite
menuMenü
bookingBuchung
4,5

Basierend auf 13 Bewertungen gefunden auf 1 Websites

site_photo3

Nº 23 unter 49 unter Achern

Nº 10 von 24 Restaurant unter Achern

Ergebnis
StellungnahmenHinweisGoogle134.5

comment_iconStellungnahmen

I received a very polite welcome. We chatted for about 30 minutes. The room was very clean. The bed was comfortable, and I slept very well. All in all, I'm very satisfied. Thank you so much for the warm welcome.

site_logo

Sebastian Dalipov . 2025-05-22

WEITERE KOMMENTARE IN Google

I'm already looking forward to enjoying some delicious food and drinks at the Linde again today 👌🏼

site_logo

Mario Schmelzer . 2023-02-25

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Wonderful pub with a feel-good factor. Everything was impeccable 😃

site_logo

T-Rex . 2021-12-27

WEITERE KOMMENTARE IN Google

Ähnliche Restaurants in Achern

restaurant_img
4,5

143 Stellungnahmen

location-iconAdlerpl. 17
Restaurant
outdoor_seating_6245takeaway_6245delivery_6245

Is Cantina no longer there? I've never had a better burger than yours...

restaurant_img
4,5

274 Stellungnahmen

location-iconEichbühnstraße 27
Restaurant
outdoor_seating_6278takeaway_6278delivery_6278

Great food. Good menu. Really nice people. Nothing pretentious… A clubhouse just as you'd wish it to be.

restaurant_img
4,5

331 Stellungnahmen

location-iconAm Achernsee 1
Restaurant
outdoor_seating_6290takeaway_6290delivery_6290

Ein Traum! Wir haben hierher einen Abstecher auf Empfehlung gemacht. Parken muss man natürlich außerhalb des Campingplatzes, das ist aber nur 5 Minuten Fußweg. Das Essen war hervorragend, empfehlen muss ich die Auberginen Vorspeise, die meine Tochter hatte, sehr lecker. Die Tsatsiki ist hausgemacht, meine Souvlaki außerordentlich gut. Ich gehe sehr oft griechisch Essen, das ist mein Ding, das Haus am See gehört sicherlich zu den Top Lokationen. Service ist aufmerksam und typisch gastfreundlich, ich kam mir besonders vor.

restaurant_img
4,5

721 Stellungnahmen

location-iconBrunnenstraße 23
Restaurant
outdoor_seating_6237takeaway_6237delivery_6237

Very friendly staff and delicious food. We had a Christmas party there. It was quite busy, but we still received our food quickly. That's what I call excellent organization. Highly recommended. We'll be back.

restaurant_img
4,5

273 Stellungnahmen

location-iconHauptstraße 104
Restaurant
outdoor_seating_186931takeaway_186931delivery_186931

We dropped by spontaneously today and received a warm welcome. The menu is concise, but there's something for everyone. They also catered to our allergies. All in all, it was a lovely evening and I'd love to come back again :)