Basierend auf 6 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
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Nº 101 unter 139 unter Iserlohn
Nº 1 von 1 Sushi Takeaway unter Iserlohn
Stellungnahmen
Mega fresh and delicious sushi! Ordered a sushi plate for today, Valentine's Day. It was beautifully prepared, super tasty and fresh! Everything worked great, with ordering and pickup! Happy woman = happy me! It would be great if you could put together sushi plates, maybe there is an option, but I haven't found it!
Thilo Hellmann . 2022-02-14
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Sushi is great. Very fresh and delicious. Unfortunately, when you ask about a certain combination, a lady from the staff makes fun of the customer behind his back. That's a shame. She'd better read up on the menu. Your colleagues here are much better trained.
Fabi Fabi . 2021-02-18
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Super tasty and super fresh! Especially now that I'm pregnant, I'm very grateful for the large selection of veggie sushi...
Tanja Hoffmann . 2021-01-06
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...really fresh, appetizingly prepared & a good selection! The seaweed salad is a dream.
Peter Mengler . 2020-08-27
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Diese Zeiten sind an besonderen Tagen möglicherweise nicht ganz genau. Bitte fragen Sie immer im Restaurant nach
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796 Stellungnahmen
Shocking conditions!!!!!!! Three out of four visits had no sandwiches. You can only get a sub after a 30-minute wait. This is definitely due to a staff shortage; there are usually only three employees on site who do nothing. No student menu available: March 27, 2025
22 Stellungnahmen
51 Stellungnahmen
Ich kann die positiven Bewertungen, was das Essen betrifft, leider nicht teilen. ich hatte Fisch, der schnell in der Fritteuse zubereitet worden war, dazu aufgewärmte Kartoffeln sowie eine Soße, die nach Fertigprodukt schmeckte. Das Gericht hatte einen stattlichen Preis von rund 23 Euro, für den ich mehr erwartet hätte. Die Hälfte blieb deshalb auf dem Teller. Die Reaktion des Kellners auf mein Feedback fiel mehr vorwurfsvoll denn auf mich eingehend aus. Es ging mir nicht darum, das Geld dafür nicht bezahlen zu wollen, sondern vielmehr um ein ehrliches Feedback, das ein "das tut mir leid, ich gebe es gern an die Küche weiter" verdient hätte.
121 Stellungnahmen
I have been a guest of the Miranda family for more than 45 years and have never been disappointed. My recommendation for Enzo and his wife Tina!