Basierend auf 23 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Basierend auf 23 Bewertungen gefunden auf 1 Websites
Nº 6 unter 14 unter Wadersloh
Nº 2 von 8 Restaurant unter Wadersloh
Stellungnahmen
Tradition, super Gastfreundlich und die Stütze des Dorfes. Schön modernisiert und renoviert. Bei Freunden Zuhause
Georg Böntrup . 2022-04-04
WEITERE KOMMENTARE IN Google
Ähnliche Restaurants in Wadersloh

194 Stellungnahmen
I'm really upset with the restaurant owner's employee. I ordered a pizza, but it was burnt because the employee was on the phone while working. The man with glasses is very unreliable and rude to customers. Although he barely speaks German, he answers questions in an aggressive and disrespectful manner. This is really disappointing for a restaurant. If you don't have anyone who can work reliably, it would be better to close the restaurant rather than further ruin its reputation.

316 Stellungnahmen
Wir hatten einen fantastischen Abend mit super leckerem Essen. Die Qualität und die Portionen waren einfach nur genial. Besonders hervorzuheben ist aber auch der hervorragende Service.

44 Stellungnahmen
This weird guy was writing names and other terms on the wall with a felt-tip pen. He was also yelling and started beating people up and even breaking glasses. But otherwise, it was fine.